quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hier nog 1, ik kan mensen aardig nemen zoals ze zijn maar zo iemand die op alles wat je beweegt reageert zou ik gek worden
Er komt werkelijk geen normale zin uit de mond van vanas en dat heeft niets met haat dialect te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
Vanass: Ja wij horen nooit geen muziek dus ja ..
Dat je met pannenkoeken bakken zoveel fout kan doen, wist ik niet. Vanass de keukenprinses kan dat prima.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Parlay het volgende:
En nu doet ze de spek òp de gebakken kant
Dat dacht ik ook, moet toch eerst gekookt worden of gepasteuriseerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Even over de melk uit de koeler he? Ik haal dus ook mijn melk bij de boer, uit de koeler. En die kook ik en doe ik in schoongemaakte flessen en doe er een klontje roomboter op, dat wordt dan een laagje en is tegen bederven. Maar die melk uit de koeler is dus rauw, dat is niet goed.
Maar is wel lekkerderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je spek niet helemaal te laten garen.
ik denk wel dat hij een opdracht kreeg in de zenderkamer. Ook omhoog kijke Gioquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef Kijkertje het volgende:
Zou Georgio Andrea uit het bos moeten halen?
Klopt wat je zegt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Even over de melk uit de koeler he? Ik haal dus ook mijn melk bij de boer, uit de koeler. En die kook ik en doe ik in schoongemaakte flessen en doe er een klontje roomboter op, dat wordt dan een laagje en is tegen bederven. Maar die melk uit de koeler is dus rauw, dat is niet goed.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef Kijkertje het volgende:
Zou Georgio Andrea uit het bos moeten halen?
ontbijtspek niet nee mja beter dikke plakken bakbacon erin, stroop eroverquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je spek niet helemaal te laten garen.
Vanas is een leuke vrouw, voor erbij... En als opruimster/schoonmaakster etc. Niet als kokquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze heeft best een goed hart .... denk ik...
Maar ...
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
Brokjes in het meel, kaas op de rauwe kant.......ik ga mailenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat je met pannenkoeken bakken zoveel fout kan doen, wist ik niet. Vanass de keukenprinses kan dat prima.
Ik hou m'n hart vast: dalijk zwichten ze weer allemaal voor haar zieligheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |