En dan net nog zeggen dat ze haar eigen dialect niet hoort. Volgens mij heeft dat weinig met dialect te maken, ze heeft gewoon een 'splaakgeblek'.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
We horen nooit nie,
We hebben nooit nie
Ik eet nooit nie
ik doe nooit nie..
Zuch...
of kip satequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een flinterdunne (koelkast)koude pannenkoek met kip kerrie salade
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Verkapte kritiek dus, zou Vanes het meekrijgen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een flinterdunne (koelkast)koude pannenkoek met kip kerrie salade
iewquote:
Ja doen we ook altijd tijdens lan parties, top!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik doe thuis een grote pan water op het vuur en dan een groot bord en dan bak ik zo veertig pannekoeken en keer de handel om, als we gaan eten. Ze hoeft ze toch niet te bakken waar de gasten erop moeten wachten? Kan een paar kwartier van te voren
hier nog 1, ik kan mensen aardig nemen zoals ze zijn maar zo iemand die op alles wat je beweegt reageert zou ik gek wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik woon daar nog liever een jaar met Billy én Lot ..... (Die kan ik wel aan
Dan dat ik daar 1 dag met Vanes moet zitten
Niks gebeurd tussen die twee, Jim heeft vanmorgen gesprek gehad met Andrea dat hij haar niet meer vertrouwd na gesprek met Anton, ze liep pissed off weg, vanmiddag nog een saaie Centraal en Vanessa dr gasten hebben net afgebeld, mochten er niet in want hadden bij de Biomarkt stiekem shag gegeven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef isax het volgende:
ik kom na een lekker dagje uit weer cossen![]()
is er nog wat gebeurd tussen isa en joey? en is lot nou echt maagd?
Gelukkig hoef je spek niet helemaal te laten garen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Parlay het volgende:
En nu doet ze de spek òp de gebakken kant
Niet voor pannenkoeken, voor pap kan het wel weer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Even over de melk uit de koeler he? Ik haal dus ook mijn melk bij de boer, uit de koeler. En die kook ik en doe ik in schoongemaakte flessen en doe er een klontje roomboter op, dat wordt dan een laagje en is tegen bederven. Maar die melk uit de koeler is dus rauw, dat is niet goed.
quote:
Was vlak nadat hij iets bij Vanes uit de keuken probeerde te stelen terwijl er gasten zaten, toeval?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef GekkePoes het volgende:
Stem: "Giorgio zenderkamer"
Giorgio: "Heuuuu!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |