Ik zit al jaren te wachten op een programma waarbij het altijd fout gaat eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef danilel het volgende:
[..]
die krijgt als ze hieruit komt een eigen programma bij 24 kitchen
verpesten met vanesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Die hebben alle vier van tevoren hun EHBO nog gehaaldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat die 4 oudjes toch wel erg eng naar dat meisje kijken...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Welja joh, de boel warm houden op een pannetje water is zooo niet duurzaam
Ow nee, na al dat eten is dat veel te overdadig, de grand marnier fles is denk ik op dat ze geen suzat maakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Na het eten een pannenkoek met kaas
Dat gaat nog zwaar worden als ze buiten gaan zitten van de zomer. In de winter is stoppen makkelijker, als je dan in de regen of sneeuw moet staan.quote:
Dat was niet zozeer wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die hebben alle vier van tevoren hun EHBO nog gehaald
Daar kijken we nu naarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te wachten op een programma waarbij het altijd fout gaat eigenlijk
Ik zou Gordon Ramsay even langs laten komen, maja "ze spreek geen Angels heej".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef danilel het volgende:
[..]
AND I love itquote:
ze weet toch wel wat fuck betekend???quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zou Gordon Ramsay even langs laten komen, maja "ze spreek geen Angels heej".
moet je wel enig verstand hebben en niet verstandelijk vermogen van een visstickquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik doe thuis een grote pan water op het vuur en dan een groot bord en dan bak ik zo veertig pannekoeken en keer de handel om, als we gaan eten. Ze hoeft ze toch niet te bakken waar de gasten erop moeten wachten? Kan een paar kwartier van te voren
Hoeveel pannenkoeken eten jullie wel niet per persoon?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik doe thuis een grote pan water op het vuur en dan een groot bord en dan bak ik zo veertig pannekoeken en keer de handel om, als we gaan eten. Ze hoeft ze toch niet te bakken waar de gasten erop moeten wachten? Kan een paar kwartier van te voren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zijn opa, oma, pa, ma en dochter hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat die 4 oudjes toch wel erg eng naar dat meisje kijken...
Is dat niet helmonds voor lekker?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef danilel het volgende:
[..]
ze weet toch wel wat fuck betekend???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |