En wat die roddeltantes zeggen slaat nergens op want iedereen krijgt hetzelfde bedrag. Zij kopen er alleen peuken voor, terwijl Rienk en Jimmy ook aan hun mede-Utopiaan denkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Repen chocolade, en die deelt ie uit als mensen humeurig zijn
Zo dom, he? Waarom niet gewoon 4 pannekoek-pannen tegelijk op het vuur?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Een pannenkoek per keerGezellig met zijn allen eten
Ze vertelde net dat die andere gasten niet binnenmochten omdat ze Paul shag gegeven hadden aan NIco en Aike en toen "Ach da eten jullie wal op hae?"quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik ben de enigste die onder de rivieren uitkomt
En Lotte rookt in een hoog tempo haar peuken op en gaat bij de mensen bietsen die zuinig doen met de sigaratjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Olga het volgende:
[..]
En wat die roddeltantes zeggen slaat nergens op want iedereen krijgt hetzelfde bedrag. Zij kopen er alleen peuken voor, terwijl Rienk en Jimmy ook aan hun mede-Utopiaan denken
koken ala vanessaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef GekkePoes het volgende:
Ik snap het niet, ze doet kaas in het rauwe beslag, terwijl je dat nu juist met de appeltjes hoort te doen. En kaas op een gare pannenkoek
Ze kan er 1 al niet bijhouden laat staan 4quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Zo dom, he? Waarom niet gewoon 4 pannekoek-pannen tegelijk op het vuur?
fixedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Na het eten een pannenkoek met koude kaas
Welja joh, de boel warm houden op een pannetje water is zooo niet duurzaamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef espri het volgende:
en nu worden ze 1 voor 1 gebakken? dus koude pannenkoeken????
Deed ze toch al bij Lindy?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En Lotte rookt in een hoog tempo haar peuken op en gaat bij de mensen bietsen die zuinig doen met de sigaratjes.
jah, die hebben honger...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat die 4 oudjes toch wel erg eng naar dat meisje kijken...
Het idee alleen al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat die 4 oudjes toch wel erg eng naar dat meisje kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |