Spek-kaaspannenkoeken. Kaas meebakken. En dan caramelstroop erover.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ontbijtspek niet nee mja beter dikke plakken bakbacon erin, stroop erover
De andere eters stonden bij het hek en mochten niet naar binnen omdat ze de vorige keer shag aan paul hebben gegeven. De pannen staan in het kastje nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef Dotteke het volgende:
Onverwachts bezoek en hier zijn ze 2,5 cos verder, is het nog de moeite om iets terug te lezen :p
Vaneske heeft weer gasten zie ik
Wat is er gebeurd dan met Andrea?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
Hij is in het bos, loopt niet meer hard zo te horen
Ik hoor haar liever dan het domme getetter van Bil en Lot.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
Is er hier iemand die Vanes streams.... leuke streams vind?
Behalve leedvermaak dan hè...
Ben gewoon ff benieuwd of er mensen zijn die dit type mens juist waarderen.
niet echt, ik vind dr stem en klank te hard, doet echt pijn aan de oren. ze zal vast een goed mens zijn maar ik kan het niet te lang horen of zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
Bij wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas is een leuke vrouw, voor erbij... En als opruimster/schoonmaakster etc. Niet als kok
maar ze heeft het wel voor elkaar, die pseudo logica patienten krijgen hele teams en hulpverleners gek en op de beenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef -sabine- het volgende:
Hij moet zich toch wel ongerust voelen en das niet fijn.
Ha ha meen je niet, nou dan mag Hobby ook nniet meer naar binnen die heeft sigaretten geven en nog meer mensen van gisterenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De andere eters stonden bij het hek en mochten niet naar binnen omdat ze de vorige keer shag aan paul hebben gegeven. De pannen staan in het kastje nu
Ja, ik waardeer haar op de keukenstreams. Ze is dan gewoon eerlijk, lief en verzorgend. Niet al te snugger, maar maakt ze goed met het verzorgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
Haar stem is snerpend, dat is jammer. Maar verder vind ik het een best mens, al kan ze wel een kooklesje gebruiken. Of twee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef espri het volgende:
[..]
niet echt, ik vind dr stem en klank te hard, doet echt pijn aan de oren. ze zal vast een goed mens zijn maar ik kan het niet te lang horen of zien.
Ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
ik eet geen zuivelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Spek-kaaspannenkoeken. Kaas meebakken. En dan caramelstroop erover.
De zonde waard!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef Joezi het volgende:
Wat een raar hoofd heeft Emil eigenlijk
[ afbeelding ]
Acteurs. Die kale ken ik uit een commercial.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Ik krijg echt rillingen als ik hoor hoe die oudjes tegen dat meisje praten... Is dat gecast of zo, dat ze elkaar niet kennen en doen alsof...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |