SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
zijn pen0r is in ieder geval -30cm grootquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef VMSDKR het volgende:
inb4 seto die per ongeluk 30 cm korter is.
haha echt hequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ninja edit, te laat om te quoten, maar wel gelezen. echt voor schut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
[ afbeelding ]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestikt tijdens een facesittingquote:
sick cunt, die B&J greek yogurt is niet zo lekker trouwens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
strawberry cheesecake in the makin
u mirin
nee ik gooi er shitzooi troep door heen voor de smaak, all 4 the macro'squote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
sick cunt, die greek yogurt is niet zo lekker trouwens.
pics afterwards
Ik heb al edit gedaan. Bedoelde die nieuwe smaak B&J brah.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee ik gooi er shitzooi troep door heen voor de smaak, all 4 the macro's
ik eet dat echt niet natty
ik zie mogelijkheden icm forever bulkquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn nicht wilt ooracupunctuur gaan doen om gewicht te verliezen. Ze kan hiermee 10 kilo verliezen, zegt ze
http://gopala.nl/natuurgeneeskunde/afvallen-met-acupunctuur/
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn nicht wilt ooracupunctuur gaan doen om gewicht te verliezen. Ze kan hiermee 10 kilo verliezen, zegt ze
Ik geloof hier wel in.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
lol, dat geldt ook voor haar. Ze heeft tientallen diëten gevolgd waaronder het ziekenhuisdieet. Daarnaast heeft ze ook shit van tellsell gehaald om haar vetverbranding te stimuleren. Ze wil dolgraag afvallen maar wilt niet minder gaan etenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zie mogelijkheden icm forever bulk
Hier is maar 1 gif écht op van toepassing.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, dat geldt ook voor haar. Ze heeft tientallen diëten gevolgd waaronder het ziekenhuisdieet. Daarnaast heeft ze ook shit van tellsell gehaald om haar vetverbranding te stimuleren. Ze wil dolgraag afvallen maar wilt niet minder gaan eten
Mensen vinden mij lekker ‘down to earth’quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof hier wel in.
http://gopala.nl/over-gopala/even-voorstellen/
Zie al die diploma's en keurmerken. Die krijg je niet zomaar
Hey Sander ik heb met jou nog een appeltje te schillen vriend. Mij beetje te kijk zetten het vorige topic, je weet dat ik daar niet uit kan quoten mobiel, lafaardquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zie mogelijkheden icm forever bulk
Die eigenschap icm dat werk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen vinden mij lekker ‘down to earth’
[ afbeelding ]
ah vandaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb al edit gedaan. Bedoelde die nieuwe smaak B&J brah.
ik moet een beetje blozen als je me bij m'n voornaam noemtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey Sander ik heb met jou nog een appeltje te schillen vriend. Mij beetje te kijk zetten het vorige topic, je weet dat ik daar niet uit kan quoten mobiel, lafaard
[ afbeelding ]
Acupunctuur lijkt me opzicht wel chillquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof hier wel in.
haha, ik wil haar echt helpen maar luisteren doet ze gewoon nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef no1uknow het volgende:
kan je haar adres niet even DM'en? Dan ga ik die gif frame voor frame op de post doen naar haar. Elke dag een nieuw frame.
Als je zo graag geprikt wil worden ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Acupunctuur lijkt me opzicht wel chill
[..]
haha, ik wil haar echt helpen maar luisteren doet ze gewoon niet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen vinden mij lekker ‘down to earth’
[ afbeelding ]
Een klusje voorrrrrrrrquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je zo graag geprikt wil worden ...
lelelelelequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof hier wel in.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Dat stukje zegt eigenlijk genoeg. Verander acupuncturiste en ooracupunctuur door iets anders en je zal ook gewicht verliezen.quote:Volledige begeleiding door gewichtsconsulente en acupuncturiste:
Berekening BMI, vetpercentage, dagelijkse caloriebehoefte en voedingsschema in combinatie met ooracupunctuur.
dat zijn ekte bazen, 079 waaaatquote:
Een vriend van me heeft het gedaan. Het was geen ooracupunctuur voor zover ik weet, hij deed het bij een chinees in Rotterdam. Maar het heeft hem enorm geholpen. Het hielp niet direct om af te vallen, maar het verminderde z´n hongergevoel waardoor hij niet dag en nacht elk uur in de koelkast stond te neuzen wat hij eens zou eten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het gedaan. Het was geen ooracupunctuur voor zover ik weet, hij deed het bij een chinees in Rotterdam. Maar het heeft hem enorm geholpen. Het hielp niet direct om af te vallen, maar het verminderde z´n hongergevoel waardoor hij niet dag en nacht elk uur in de koelkast stond te neuzen wat hij eens zou eten.
Kende Steen al sinds dat ze bij hem thuis zijn geweest, maar ik vond hem nooit zo hard tbh. Maar moet zeggen dat deze tekst wel ziekelijk is lol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat zijn ekte bazen, 079 waaaat
heb Steen - Muziek voor je Moeder zelfs op cd liggen hier in m'n kast
Uit een foute tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat viel me ook al opquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
[..]
Dat stukje zegt eigenlijk genoeg. Verander acupuncturiste en ooracupunctuur door iets anders en je zal ook gewicht verliezen.
[ afbeelding ]
Klopt, dat zei ze ook. Ze moet twee weken rondlopen met klein naalden in haar oren.. voor zover ik het heb begrepen. Ik ben enorm benieuwd naar de resultaten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het gedaan. Het was geen ooracupunctuur voor zover ik weet, hij deed het bij een chinees in Rotterdam. Maar het heeft hem enorm geholpen. Het hielp niet direct om af te vallen, maar het verminderde z´n hongergevoel waardoor hij niet dag en nacht elk uur in de koelkast stond te neuzen wat hij eens zou eten.
ik ken hem al before it was coolquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kende Steen al sinds dat ze bij hem thuis zijn geweest, maar ik vond hem nooit zo hard tbh. Maar moet zeggen dat deze tekst wel ziekelijk is lol.
Probeer je chicks via Omegle te hosselen fzo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef no1uknow het volgende:
JONGENS
kom met z'n allen omeglen, kijken of we elkaar kunnen spotten, je kan mij herkennen aan deze, op repeat:
soms is dat nodig
Who's in?
tuurlijk, net al een cutie uit Dakotaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer je chicks via Omegle te hosselen fzo?
Haha, genoeg mensen die de liefde van hun leven op het internet ontmoet hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tuurlijk, net al een cutie uit Dakota
True that. Maar het is meer dat ik me gewoon de tiefus verveel, het is ook veel te rustig hier. Ik probeer me al de hele avond te zetten tot het schrijven van interviewverslagen maar fuck dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, genoeg mensen die de liefde van hun leven op het internet ontmoet hebben.
Moet je ook nog gaan coderenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
True that. Maar het is meer dat ik me gewoon de tiefus verveel, het is ook veel te rustig hier. Ik probeer me al de hele avond te zetten tot het schrijven van interviewverslagen maar fuck dat.
Ja, maar het is wel makkelijk hoor, ik heb een formatje wat ik gewoon voor me houd. Ik zet het interview aan (alles opgenomen) en tijdens het terugluisteren schrijf ik het relevante kort en bondig op. Bij m'n scriptie heb ik alle interviews getranscribeerd zeg maar. Nu godzijdank niet meerquote:
quote:1. Achtergrond respondent
Leeftijd – professionele achtergrond/studie- hoe in vak verzeild geraakt – welke motivatie – wat trok je aan?
2. Bevoegdheden
Het burgerarrest – voor en nadelen – zijn speciale bevoegdheden nodig?
3. Geweld
Hoe vaak worden jij en je collega’s met geweld geconfronteerd?- Hoe denk je over toekennen geweldsmiddelen? – hoe zit het met bijstand door bv politie of anderen (bv andere beveiligingsbedrijven)?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef Champy het volgende:
Ethanolic je grote voorbeeld is op Net5 te zien nu!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel makkelijk hoor, ik heb een formatje wat ik gewoon voor me houd. Ik zet het interview aan (alles opgenomen) en tijdens het terugluisteren schrijf ik het relevante kort en bondig op. Bij m'n scriptie heb ik alle interviews getranscribeerd zeg maar. Nu godzijdank niet meer
Dus je koppelt je labels aan je topics toch?quote:
in welke zin labels?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Dus je koppelt je labels aan je topics toch?
Zit je met je neus in de onderzoekstheorie ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, tijdens het open coderen moet je toch labels/codes koppelen aan relevante fragmenten?
quote:4. Dilemma’s
Maakt de vrees dat je je pas kwijtraakt dat je geen geweld durft toe te passen
Geweld in de openbare ruimte – hoe ver ga je?
Informatie (ook criminele info) van doelgroep (bezoekers) wat doe je ermee?
Zoals bij het stukje ‘bevoegdheden’ beschreven, hebben de omstandigheden in het stadion invloed op het al dan niet meewerken van supporters, maar ook op de keuzes die stewards maken, volgens respondent. Respondent vertelt in het voorbeeld van de wedstrijd tegen NEC dat als Vitesse voor staat het makkelijker is om mensen aan te spreken, maar als Vitesse achter staat, de stewards/de organisatie er voor kiest om niet in te grijpen als er bijvoorbeeld gerookt wordt.
‘Als er een bepaalde sfeer hangt, waarvan we denken als we nu olie op het vuur gooien, dan escaleert het, dan moet je terughoudender zijn. En dan is roken op dat moment niet zo belangrijk.’
dude ben jij datquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef no1uknow het volgende:
Dima, wil je overnemen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zit je met je neus in de onderzoekstheorie ofzo?
Ik doe dus niet aan coderen, ik luister dat interview af en typ ondertussen gewoon de relevante informatie bij het bijbehorende topic, met een enkele interessante citaat erbij. Gewoon samenvattend/parafraserend zeg maar.
Ah, op die fiets. Ja, wij moeten dus interviews helemaal uitschrijven, open coderen en axiaal coderen. Examinator heeft mijn werkwijze afgekeurd terwijl ik al mijn labels netjes heb gekoppeld aan mijn topiclijst. Mja, ik moet dus verantwoorden waarom ik die werkwijze heb gehanteerd. Wat jij doet is veel beter johquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ah, op die fiets. Ja, wij moeten dus interviews helemaal uitschrijven, open coderen en axiaal coderen. Examinator heeft mijn werkwijze afgekeurd terwijl ik al mijn labels netjes heb gekoppeld aan mijn topiclijst. Mja, ik moet dus verantwoorden waarom ik die werkwijze heb gehanteerd. Wat jij doet is veel beter joh
Nog steeds bezig jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus de theorie en wat ik doe is de praktijkBezig met scriptie? Ik heb trouwens nog nooit gehoord van axiaal coderen
meldquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog steeds bezig ja![]()
Axiaal coderen is alle labels ordenen en hoofdlabels eraan koppelen. Het is best simpel maar ik moet die shit alleen beter verantwoorden. Daarnaast moet ik ook nog 15 man meer interviewen terwijl de onderzoekdocente zei dat we maximaal 10 respondenten mochten interviewen.![]()
Dus iedereen die ooit een game van Ubi heeft gespeeld, melden bij mij pls zodat ik je kan interviewen.
srs
ultiem WKquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik probeer jonge dames te behoeden voor onverwachte penissen etha
Goeie toch? Moest je ff de UI double checken voordat je wist wie het was of niet? Ik had zelf ff een mini-identiteitscrisis man.quote:
nee man sowieso niet, ik ken mijn fokkersquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goeie toch? Moest je ff de UI double checken voordat je wist wie het was of niet? Ik had zelf ff een mini-identiteitscrisis man.
Awesome mag dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee man sowieso niet, ik ken mijn fokkers
ik weet ook dat jij no1's zusje hebt geneukt weet je
Ook al?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
ik weet ook dat jij no1's zusje hebt geneukt weet je
Damn. Word je niet kk hard gescamd hier?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
jeej nieuwe iphoney binne
http://www.cheaptech.nl/i(...)-op1-android-3g-wifi
GORILLA MARKETING!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Damn. Word je niet kk hard gescamd hier?
Of drop je nu schaamteloos een van je ondernemingen?
Of het daadwerkelijk verplicht is durf ik niet te zeggen. Maar ze raden het ons gewoon aan. Het punt is dat je alles moet verantwoorden en als je de 'officiële' weg neemt, dan is het verantwoorden wat simpeler. Er is genoeg literatuur (Baarda en De Goede) te vinden over het analyseren van kwalitatieve gegevens waardoor het voor de hand ligt om ook die methode te gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Maar even serieus, waarom MOET je dat persé in je onderzoek dan GRS, wat is deze? Ik ben redelijk vrij gelaten in m'n onderzoek. Als m'n verantwoordig en validiteit maar redelijk onderbouwd was.
Yes, het onderzoek richt zich dus op particuliere beveiligers, hoe ziet hun werk er uit, welke middelen hebben ze tot hun beschikking c.q. in hun repertoire, hoe zit het met bevoegdheden (want die hebben ze niet, behalve burgerarrest eigenlijk), geweldgebruik etc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Of het daadwerkelijk verplicht is durf ik niet te zeggen. Maar ze raden het ons gewoon aan. Het punt is dat je alles moet verantwoorden en als je de 'officiële' weg neemt, dan is het verantwoorden wat simpeler. Er is genoeg literatuur (Baarda en De Goede) te vinden over het analyseren van kwalitatieve gegevens waardoor het voor de hand ligt om ook die methode te gebruiken.
Jij doet veldonderzoek en kwalitatieve surveys?
lekker die transvettenquote:
Lijkt me een supervet onderzoek om te doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, het onderzoek richt zich dus op particuliere beveiligers, hoe ziet hun werk er uit, welke middelen hebben ze tot hun beschikking c.q. in hun repertoire, hoe zit het met bevoegdheden (want die hebben ze niet, behalve burgerarrest eigenlijk), geweldgebruik etc.
Moet die gasten dus interviewen en aansluitend met ze meelopen, gewoon eens kijken hoe hun werk in z'n gang gaat. Daar schrijf ik een verslag van, ook adhv een format.
goddamn wat een genot, beter dan sexquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker die transvetten
aderen dichtslibben alles
je hebt geen idee wat jij je lichaam aan doet!
lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
goddamn wat een genot, beter dan sex
[ afbeelding ]
Verrijkt met uranium?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb roasted pinda's 100gr @ 2000kCals
do you even bulk?
lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef no1uknow het volgende:
dima deze heb ik voor je gepulled
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met zn dollo in zn hand nee toch??quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij kwam ik mijn neefje net op Omegle tegen.
kerel ik heb zowat 4 jaar geleden voor het laatst chips op, was gewoon mindblown net.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lolcant be arsed met chips, srs
lek prikken kan op meerdere manieren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Beetje semi-adviesrapport gok ik, het is meer aan de organisaties waar het voor wordt gedaan wat zij er mee gaan doen. Kan onderwijs zijn, lobby'en, stukje imago, noem maar op. Wij gaan niet echt keihard oordelen over het werk van de beveiliger, maar brengen het vooral in beeld, zonder keihard te beoordelen of het goed of slecht of wat dan ook is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lijkt me een supervet onderzoek om te doen![]()
Wat voor een rapport wordt het uiteindelijk? Adviesrapport?
en weg zijn je nieren, met 10 gram zoutquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
goddamn wat een genot, beter dan sex
[ afbeelding ]
Sowieso. Beetje naalden prikken waardoor het vet er meteen uitstroomt, dat zou best chill zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lek prikken kan op meerdere manieren.
Dus een onderzoeksrapportquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Beetje semi-adviesrapport gok ik, het is meer aan de organisaties waar het voor wordt gedaan wat zij er mee gaan doen. Kan onderwijs zijn, lobby'en, stukje imago, noem maar op. Wij gaan niet echt keihard oordelen over het werk van de beveiliger, maar brengen het vooral in beeld, zonder keihard te beoordelen of het goed of slecht of wat dan ook is.
Dunno, leeuwendeel moet in april geschreven worden maar schrijfwerk doet m'n collega voornamelijk. Ik ben aangenomen voor het veldwerk. Maar voordat het langs de begeleidingscommissie is, alle beveiligingsbedrijven nog even fact-checking op het rapport hebben gedaan zijn we maanden verder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. Beetje naalden prikken waardoor het vet er meteen uitstroomt, dat zou best chill zijn
[..]
Dus een onderzoeksrapport![]()
Wanneer is de deadline?
mensen maken fouten, jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze hebben fucking Big Tasty saus op mijn Big Mac gedaan. Incapabale faggot.
Niet waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
Hou ons op de hoogte n01! Ik ben echt benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen.
Ohh, je doet dit onderzoek met z'n tweeën. Ik neem aan dat de samenwerking prima bevalt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dunno, leeuwendeel moet in april geschreven worden maar schrijfwerk doet m'n collega voornamelijk. Ik ben aangenomen voor het veldwerk. Maar voordat het langs de begeleidingscommissie is, alle beveiligingsbedrijven nog even fact-checking op het rapport hebben gedaan zijn we maanden verder.
Ik zal eens een naaktfoto van mezelf sturenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zometeen kan slapen van al deze opwinding.
Ja super, collega is ergens in de 40, doet al z'n hele leven onderzoek, echte vakman wat dat betreft. Kan ook goed met 'm ouwehoeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ohh, je doet dit onderzoek met z'n tweeën. Ik neem aan dat de samenwerking prima bevalt?
Je ligt te trollen nu toch? Christus..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ohh, je doet dit onderzoek met z'n tweeën. Ik neem aan dat de samenwerking prima bevalt?
Ik geloof jou op je woord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zal eens een naaktfoto van mezelf sturen
Wedden dat je dan niet meer kan slapen.
Dan zou het wel een goede troll zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je ligt te trollen nu toch? Christus..
pleonasme?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef no1uknow het volgende:
Damn, hebben jullie ooit zo'n zwarte neger gezien?
Cool, enorm veel succes nogquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja super, collega is ergens in de 40, doet al z'n hele leven onderzoek, echte vakman wat dat betreft. Kan ook goed met 'm ouwehoeren.
wtf?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je ligt te trollen nu toch? Christus..
Thanks, aanstaande zaterdag sta ik weer in Roosendaal op de markt, dus als iemand zin heeft om langs te komenquote:
Ben nu nog even aan het eten/cam uit. Kom telkens zo'n neger tegen die de hele tijd aan het lachen is terwijl ik hem sick cunt noem.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef no1uknow het volgende:
Dima en Yuri laat ff weten als jullie me spotten dan
lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben nu nog even aan het eten/cam uit. Kom telkens zo'n neger tegen die de hele tijd aan het lachen is terwijl ik hem sick cunt noem.
Weet je wel het verschil tussen kJ en kCal?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je gelooft me niet hè.
[ afbeelding ]
Do you even?
Oh shit verkeerd gelezen. Cijfertjes zijn ook zo klein.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weet je wel het verschil tussen kJ en kCal?
zijn afgestemd op de gebruikerquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh shit verkeerd gelezen. Cijfertjes zijn ook zo klein.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:36 schreef stinkie het volgende:
Jezus ik ben even avondje trainen en Dima zit ineens op blote mannen te geilen
>tfwquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
Was er maar een gezegde voor de situatie waarin dima zich nu begeeft..
meisjes liggen nu in bedquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
al die rukkers nexten mij
wanhopig op zoek naar meisjes
Zo kom ik jullie toch nooit tegen.quote:
mijne statat op engelsquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo kom ik jullie toch nooit tegen.
Kwam net wel een boi in een wit t-shirt tegen die liftte. Hij deadlift 1x135 kg. Sick cunt.
bankrukken, jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ja man
Oke man
Beetje bankdrukken man
Later man
Slaap lekker man
'laat je bil eens zien'quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef VMSDKR het volgende:
Ja man
Oke man
Beetje bankdrukken man
Later man
Slaap lekker man
iddquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'laat je bil eens zien'
kk[ afbeelding ]
haha ja manquote:
zeg "pusi mi kurac" en screenshot answerquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef no1uknow het volgende:
nu scheldwoorden leren van een servisch alto meisje
'Poduvas ga'quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zeg "pusi mi kurac" en screenshot answer
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zeg "pusi mi kurac" en screenshot answer
Ahhh... wat ben je toch lief voor die jongen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een leuk Joegoslaavs meisje ziet, zeg dan "Pusi mi kurac". Dat betekent dat je haar heel leuk vindt. (SRS)
"Poduvas pls go"quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'Poduvas ga'
maar wat heb ik nou gezegd?
Ik geef m'n orgasmes altijd cijfers (srs), waarschijnlijk zou een dergelijk orgasme niet hoog scoren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
Wat voor gevoel krijg je als je klaarkomt tijdens porno kijken terwijl die dude vol aan het spuiten is en die camera daar op inzoomt?
Meestal ga ik dan onverwachts voor de tweede ronde. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
Wat voor gevoel krijg je als je klaarkomt tijdens porno kijken terwijl die camera net inzoomt op die dude die vol aan het spuiten is?
dat je het zelf bent?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
Wat voor gevoel krijg je als je klaarkomt tijdens porno kijken terwijl die camera net inzoomt op die dude die vol aan het spuiten is?
"Pijp mijn lul."quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'Poduvas ga'
maar wat heb ik nou gezegd?
Sherlock master wederkeert.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
[..]
Ahhh... wat ben je toch lief voor die jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan de ene kant welquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]haha, pa slaat haar omdat het een bitch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
aan de ene kant wel
maar aan de andere kant ook soort van disgust erna lmao
echt precies op t moment dat je komt een dikke opgezwollen besneden amerikaanse eikel in beeld die volle ladingen eruit aan het gutsen is
jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
misschien overdenk ik dingen teveel
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]Je ziet er goed uit in je zwarte tshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had ik maar een laag iqquote:
mannen tekort, daaroquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ze next niet
zit gwn in dr badjas + panties
Nasty afterglowquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
dit dus...quote:
Everything you say can and will be used against youquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"Pijp mijn lul."
[..]
Sherlock master wederkeert.
ze ziet er lekker uit,manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klote zooi had gelijk moeten teasen godvrrrrrr
dit meisje was gewoon hier om te camsexen HNNNG
ze moet je gewoon niet, op naar de volgende chickquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:21 schreef Dimachaerus het volgende:
kwam er weer tegen weer genext kk ik ben zo opgefokt nu
nee zit al half uurtje met alto chick uit servie te kletsenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan het zijn dat ik je tegengekomen ben no1uknow?
is het wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee zit al half uurtje met alto chick uit servie te kletsen
grote is altijd goed en vriend hoeft niet mee te komen, lolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ze vertelt net dat ze een vriend heeft
kuthoer
maar ze heeft wel grote tetten
en ze is 17
oeps
all dem feelsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ze vertelt net dat ze een vriend heeft
kuthoer
maar ze heeft wel grote tetten
en ze is 17
oeps
Wat heb je met bulgaren? Tinder, omeggle, dreamdatetravel. Alles staat volgens mij ingesteld op bulgaren.quote:
Bulgaarse meisjes zijn echt super mooi man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat heb je met bulgaren? Tinder, omeggle, dreamdatetravel. Alles staat volgens mij ingesteld op bulgaren.
En als je een keer een Bulgaars vriendinnetje hebt daar zeker goedkoop je roids inslaan he?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bulgaarse meisjes zijn echt super mooi man.
Hahahaha, sick cunt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
En als je een keer een Bulgaars vriendinnetje hebt daar zeker goedkoop je roids inslaan he?![]()
Ik heb je door boyka.
geen afspraakje maken hoor met mensen van het internetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net 15 minuten met deze gozer gepraat: http://instagram.com/rianuale Wat een sick cunt. Hij is dertig en rich as a mofo. Het woord "Fist Pump" is van hem.Hij vertelde dat MTV hem haat lol. Hij had nog een aantal bedrijven en hij zit ook in een rechtzaak met facebook.
Dit was zijn achtergrond incl. 2 chicks: http://instagram.com/p/k8YfIJpelr/ Hij vertelde dat er 25 schoolbussen in zijn huis passen, lol.
https://www.facebook.com/(...)77561&type=1&theater![]()
Wou dat je mij dat eerder had verteld, Ray.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen afspraakje maken hoor met mensen van het internet![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wou dat je mij dat eerder had verteld, Ray.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wou dat je mij dat eerder had verteld, Ray.
hahaquote:
Fijngemalen dexaprine in een zma capsule gedaan vannachtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
haha
had ze vandaag weer je huissleutels meegepakt?
whaha, halve nacht wakker gelegen/tegen muren opgevlogenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fijngemalen dexaprine in een zma capsule gedaan vannacht
Vraag dat even in de bodybuilding reeks, daar reageren ze wat serieuzer en niet iedereen die daar post leest hiermee. Volgens mij was het -Menno- of Atemno, btw.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:13 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi.
Iemand hier eerder zijn AC gewricht ontstoken gehad? En zo ja, welke oefeningen heb je toen gepakt die je wel kon doen? En niet aankomen met squats enzulks, want zover was ik zelf ook al, ik bedoel met je armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |