meldquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog steeds bezig ja![]()
Axiaal coderen is alle labels ordenen en hoofdlabels eraan koppelen. Het is best simpel maar ik moet die shit alleen beter verantwoorden. Daarnaast moet ik ook nog 15 man meer interviewen terwijl de onderzoekdocente zei dat we maximaal 10 respondenten mochten interviewen.![]()
Dus iedereen die ooit een game van Ubi heeft gespeeld, melden bij mij pls zodat ik je kan interviewen.
srs
ultiem WKquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik probeer jonge dames te behoeden voor onverwachte penissen etha
Goeie toch? Moest je ff de UI double checken voordat je wist wie het was of niet? Ik had zelf ff een mini-identiteitscrisis man.quote:
nee man sowieso niet, ik ken mijn fokkersquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goeie toch? Moest je ff de UI double checken voordat je wist wie het was of niet? Ik had zelf ff een mini-identiteitscrisis man.
Awesome mag dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee man sowieso niet, ik ken mijn fokkers
ik weet ook dat jij no1's zusje hebt geneukt weet je
Ook al?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
ik weet ook dat jij no1's zusje hebt geneukt weet je
Damn. Word je niet kk hard gescamd hier?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
jeej nieuwe iphoney binne
http://www.cheaptech.nl/i(...)-op1-android-3g-wifi
GORILLA MARKETING!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Damn. Word je niet kk hard gescamd hier?
Of drop je nu schaamteloos een van je ondernemingen?
Of het daadwerkelijk verplicht is durf ik niet te zeggen. Maar ze raden het ons gewoon aan. Het punt is dat je alles moet verantwoorden en als je de 'officiële' weg neemt, dan is het verantwoorden wat simpeler. Er is genoeg literatuur (Baarda en De Goede) te vinden over het analyseren van kwalitatieve gegevens waardoor het voor de hand ligt om ook die methode te gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Maar even serieus, waarom MOET je dat persé in je onderzoek dan GRS, wat is deze? Ik ben redelijk vrij gelaten in m'n onderzoek. Als m'n verantwoordig en validiteit maar redelijk onderbouwd was.
Yes, het onderzoek richt zich dus op particuliere beveiligers, hoe ziet hun werk er uit, welke middelen hebben ze tot hun beschikking c.q. in hun repertoire, hoe zit het met bevoegdheden (want die hebben ze niet, behalve burgerarrest eigenlijk), geweldgebruik etc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Of het daadwerkelijk verplicht is durf ik niet te zeggen. Maar ze raden het ons gewoon aan. Het punt is dat je alles moet verantwoorden en als je de 'officiële' weg neemt, dan is het verantwoorden wat simpeler. Er is genoeg literatuur (Baarda en De Goede) te vinden over het analyseren van kwalitatieve gegevens waardoor het voor de hand ligt om ook die methode te gebruiken.
Jij doet veldonderzoek en kwalitatieve surveys?
lekker die transvettenquote:
Lijkt me een supervet onderzoek om te doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, het onderzoek richt zich dus op particuliere beveiligers, hoe ziet hun werk er uit, welke middelen hebben ze tot hun beschikking c.q. in hun repertoire, hoe zit het met bevoegdheden (want die hebben ze niet, behalve burgerarrest eigenlijk), geweldgebruik etc.
Moet die gasten dus interviewen en aansluitend met ze meelopen, gewoon eens kijken hoe hun werk in z'n gang gaat. Daar schrijf ik een verslag van, ook adhv een format.
goddamn wat een genot, beter dan sexquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker die transvetten
aderen dichtslibben alles
je hebt geen idee wat jij je lichaam aan doet!
lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
goddamn wat een genot, beter dan sex
[ afbeelding ]
Verrijkt met uranium?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb roasted pinda's 100gr @ 2000kCals
do you even bulk?
lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef no1uknow het volgende:
dima deze heb ik voor je gepulled
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met zn dollo in zn hand nee toch??quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij kwam ik mijn neefje net op Omegle tegen.
kerel ik heb zowat 4 jaar geleden voor het laatst chips op, was gewoon mindblown net.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lolcant be arsed met chips, srs
lek prikken kan op meerdere manieren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn nicht wilt ooracupunctuur gaan doen om gewicht te verliezen. Ze kan hiermee 10 kilo verliezen, zegt ze
http://gopala.nl/natuurgeneeskunde/afvallen-met-acupunctuur/
Beetje semi-adviesrapport gok ik, het is meer aan de organisaties waar het voor wordt gedaan wat zij er mee gaan doen. Kan onderwijs zijn, lobby'en, stukje imago, noem maar op. Wij gaan niet echt keihard oordelen over het werk van de beveiliger, maar brengen het vooral in beeld, zonder keihard te beoordelen of het goed of slecht of wat dan ook is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lijkt me een supervet onderzoek om te doen![]()
Wat voor een rapport wordt het uiteindelijk? Adviesrapport?
en weg zijn je nieren, met 10 gram zoutquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
goddamn wat een genot, beter dan sex
[ afbeelding ]
Sowieso. Beetje naalden prikken waardoor het vet er meteen uitstroomt, dat zou best chill zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lek prikken kan op meerdere manieren.
Dus een onderzoeksrapportquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Beetje semi-adviesrapport gok ik, het is meer aan de organisaties waar het voor wordt gedaan wat zij er mee gaan doen. Kan onderwijs zijn, lobby'en, stukje imago, noem maar op. Wij gaan niet echt keihard oordelen over het werk van de beveiliger, maar brengen het vooral in beeld, zonder keihard te beoordelen of het goed of slecht of wat dan ook is.
Dunno, leeuwendeel moet in april geschreven worden maar schrijfwerk doet m'n collega voornamelijk. Ik ben aangenomen voor het veldwerk. Maar voordat het langs de begeleidingscommissie is, alle beveiligingsbedrijven nog even fact-checking op het rapport hebben gedaan zijn we maanden verder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. Beetje naalden prikken waardoor het vet er meteen uitstroomt, dat zou best chill zijn
[..]
Dus een onderzoeksrapport![]()
Wanneer is de deadline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |