meldquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog steeds bezig ja![]()
Axiaal coderen is alle labels ordenen en hoofdlabels eraan koppelen. Het is best simpel maar ik moet die shit alleen beter verantwoorden. Daarnaast moet ik ook nog 15 man meer interviewen terwijl de onderzoekdocente zei dat we maximaal 10 respondenten mochten interviewen.![]()
Dus iedereen die ooit een game van Ubi heeft gespeeld, melden bij mij pls zodat ik je kan interviewen.
srs
ultiem WKquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik probeer jonge dames te behoeden voor onverwachte penissen etha
Goeie toch? Moest je ff de UI double checken voordat je wist wie het was of niet? Ik had zelf ff een mini-identiteitscrisis man.quote:
nee man sowieso niet, ik ken mijn fokkersquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goeie toch? Moest je ff de UI double checken voordat je wist wie het was of niet? Ik had zelf ff een mini-identiteitscrisis man.
Awesome mag dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee man sowieso niet, ik ken mijn fokkers
ik weet ook dat jij no1's zusje hebt geneukt weet je
Ook al?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
ik weet ook dat jij no1's zusje hebt geneukt weet je
Damn. Word je niet kk hard gescamd hier?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
jeej nieuwe iphoney binne
http://www.cheaptech.nl/i(...)-op1-android-3g-wifi
GORILLA MARKETING!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Damn. Word je niet kk hard gescamd hier?
Of drop je nu schaamteloos een van je ondernemingen?
Of het daadwerkelijk verplicht is durf ik niet te zeggen. Maar ze raden het ons gewoon aan. Het punt is dat je alles moet verantwoorden en als je de 'officiële' weg neemt, dan is het verantwoorden wat simpeler. Er is genoeg literatuur (Baarda en De Goede) te vinden over het analyseren van kwalitatieve gegevens waardoor het voor de hand ligt om ook die methode te gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Maar even serieus, waarom MOET je dat persé in je onderzoek dan GRS, wat is deze? Ik ben redelijk vrij gelaten in m'n onderzoek. Als m'n verantwoordig en validiteit maar redelijk onderbouwd was.
Yes, het onderzoek richt zich dus op particuliere beveiligers, hoe ziet hun werk er uit, welke middelen hebben ze tot hun beschikking c.q. in hun repertoire, hoe zit het met bevoegdheden (want die hebben ze niet, behalve burgerarrest eigenlijk), geweldgebruik etc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Of het daadwerkelijk verplicht is durf ik niet te zeggen. Maar ze raden het ons gewoon aan. Het punt is dat je alles moet verantwoorden en als je de 'officiële' weg neemt, dan is het verantwoorden wat simpeler. Er is genoeg literatuur (Baarda en De Goede) te vinden over het analyseren van kwalitatieve gegevens waardoor het voor de hand ligt om ook die methode te gebruiken.
Jij doet veldonderzoek en kwalitatieve surveys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |