mensen maken fouten, jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze hebben fucking Big Tasty saus op mijn Big Mac gedaan. Incapabale faggot.
Niet waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
Hou ons op de hoogte n01! Ik ben echt benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen.
Ohh, je doet dit onderzoek met z'n tweeën. Ik neem aan dat de samenwerking prima bevalt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dunno, leeuwendeel moet in april geschreven worden maar schrijfwerk doet m'n collega voornamelijk. Ik ben aangenomen voor het veldwerk. Maar voordat het langs de begeleidingscommissie is, alle beveiligingsbedrijven nog even fact-checking op het rapport hebben gedaan zijn we maanden verder.
Ik zal eens een naaktfoto van mezelf sturenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zometeen kan slapen van al deze opwinding.
Ja super, collega is ergens in de 40, doet al z'n hele leven onderzoek, echte vakman wat dat betreft. Kan ook goed met 'm ouwehoeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ohh, je doet dit onderzoek met z'n tweeën. Ik neem aan dat de samenwerking prima bevalt?
Je ligt te trollen nu toch? Christus..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ohh, je doet dit onderzoek met z'n tweeën. Ik neem aan dat de samenwerking prima bevalt?
Ik geloof jou op je woord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zal eens een naaktfoto van mezelf sturen
Wedden dat je dan niet meer kan slapen.
Dan zou het wel een goede troll zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je ligt te trollen nu toch? Christus..
pleonasme?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef no1uknow het volgende:
Damn, hebben jullie ooit zo'n zwarte neger gezien?
Cool, enorm veel succes nogquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja super, collega is ergens in de 40, doet al z'n hele leven onderzoek, echte vakman wat dat betreft. Kan ook goed met 'm ouwehoeren.
wtf?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je ligt te trollen nu toch? Christus..
Thanks, aanstaande zaterdag sta ik weer in Roosendaal op de markt, dus als iemand zin heeft om langs te komenquote:
Ben nu nog even aan het eten/cam uit. Kom telkens zo'n neger tegen die de hele tijd aan het lachen is terwijl ik hem sick cunt noem.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef no1uknow het volgende:
Dima en Yuri laat ff weten als jullie me spotten dan
lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben nu nog even aan het eten/cam uit. Kom telkens zo'n neger tegen die de hele tijd aan het lachen is terwijl ik hem sick cunt noem.
Weet je wel het verschil tussen kJ en kCal?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je gelooft me niet hè.
[ afbeelding ]
Do you even?
Oh shit verkeerd gelezen. Cijfertjes zijn ook zo klein.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weet je wel het verschil tussen kJ en kCal?
zijn afgestemd op de gebruikerquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh shit verkeerd gelezen. Cijfertjes zijn ook zo klein.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:36 schreef stinkie het volgende:
Jezus ik ben even avondje trainen en Dima zit ineens op blote mannen te geilen
>tfwquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
Was er maar een gezegde voor de situatie waarin dima zich nu begeeft..
meisjes liggen nu in bedquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
al die rukkers nexten mij
wanhopig op zoek naar meisjes
Zo kom ik jullie toch nooit tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |