SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
zijn pen0r is in ieder geval -30cm grootquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef VMSDKR het volgende:
inb4 seto die per ongeluk 30 cm korter is.
haha echt hequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ninja edit, te laat om te quoten, maar wel gelezen. echt voor schut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
[ afbeelding ]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestikt tijdens een facesittingquote:
sick cunt, die B&J greek yogurt is niet zo lekker trouwens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
strawberry cheesecake in the makin
u mirin
nee ik gooi er shitzooi troep door heen voor de smaak, all 4 the macro'squote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
sick cunt, die greek yogurt is niet zo lekker trouwens.
pics afterwards
Ik heb al edit gedaan. Bedoelde die nieuwe smaak B&J brah.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee ik gooi er shitzooi troep door heen voor de smaak, all 4 the macro's
ik eet dat echt niet natty
ik zie mogelijkheden icm forever bulkquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn nicht wilt ooracupunctuur gaan doen om gewicht te verliezen. Ze kan hiermee 10 kilo verliezen, zegt ze
http://gopala.nl/natuurgeneeskunde/afvallen-met-acupunctuur/
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn nicht wilt ooracupunctuur gaan doen om gewicht te verliezen. Ze kan hiermee 10 kilo verliezen, zegt ze
Ik geloof hier wel in.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
lol, dat geldt ook voor haar. Ze heeft tientallen diëten gevolgd waaronder het ziekenhuisdieet. Daarnaast heeft ze ook shit van tellsell gehaald om haar vetverbranding te stimuleren. Ze wil dolgraag afvallen maar wilt niet minder gaan etenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zie mogelijkheden icm forever bulk
Hier is maar 1 gif écht op van toepassing.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, dat geldt ook voor haar. Ze heeft tientallen diëten gevolgd waaronder het ziekenhuisdieet. Daarnaast heeft ze ook shit van tellsell gehaald om haar vetverbranding te stimuleren. Ze wil dolgraag afvallen maar wilt niet minder gaan eten
Mensen vinden mij lekker ‘down to earth’quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof hier wel in.
http://gopala.nl/over-gopala/even-voorstellen/
Zie al die diploma's en keurmerken. Die krijg je niet zomaar
Hey Sander ik heb met jou nog een appeltje te schillen vriend. Mij beetje te kijk zetten het vorige topic, je weet dat ik daar niet uit kan quoten mobiel, lafaardquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zie mogelijkheden icm forever bulk
Die eigenschap icm dat werk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen vinden mij lekker ‘down to earth’
[ afbeelding ]
ah vandaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb al edit gedaan. Bedoelde die nieuwe smaak B&J brah.
ik moet een beetje blozen als je me bij m'n voornaam noemtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey Sander ik heb met jou nog een appeltje te schillen vriend. Mij beetje te kijk zetten het vorige topic, je weet dat ik daar niet uit kan quoten mobiel, lafaard
[ afbeelding ]
Acupunctuur lijkt me opzicht wel chillquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof hier wel in.
haha, ik wil haar echt helpen maar luisteren doet ze gewoon nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef no1uknow het volgende:
kan je haar adres niet even DM'en? Dan ga ik die gif frame voor frame op de post doen naar haar. Elke dag een nieuw frame.
Als je zo graag geprikt wil worden ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Acupunctuur lijkt me opzicht wel chill
[..]
haha, ik wil haar echt helpen maar luisteren doet ze gewoon niet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen vinden mij lekker ‘down to earth’
[ afbeelding ]
Een klusje voorrrrrrrrquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je zo graag geprikt wil worden ...
lelelelelequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof hier wel in.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Dat stukje zegt eigenlijk genoeg. Verander acupuncturiste en ooracupunctuur door iets anders en je zal ook gewicht verliezen.quote:Volledige begeleiding door gewichtsconsulente en acupuncturiste:
Berekening BMI, vetpercentage, dagelijkse caloriebehoefte en voedingsschema in combinatie met ooracupunctuur.
dat zijn ekte bazen, 079 waaaatquote:
Een vriend van me heeft het gedaan. Het was geen ooracupunctuur voor zover ik weet, hij deed het bij een chinees in Rotterdam. Maar het heeft hem enorm geholpen. Het hielp niet direct om af te vallen, maar het verminderde z´n hongergevoel waardoor hij niet dag en nacht elk uur in de koelkast stond te neuzen wat hij eens zou eten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het gedaan. Het was geen ooracupunctuur voor zover ik weet, hij deed het bij een chinees in Rotterdam. Maar het heeft hem enorm geholpen. Het hielp niet direct om af te vallen, maar het verminderde z´n hongergevoel waardoor hij niet dag en nacht elk uur in de koelkast stond te neuzen wat hij eens zou eten.
Kende Steen al sinds dat ze bij hem thuis zijn geweest, maar ik vond hem nooit zo hard tbh. Maar moet zeggen dat deze tekst wel ziekelijk is lol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat zijn ekte bazen, 079 waaaat
heb Steen - Muziek voor je Moeder zelfs op cd liggen hier in m'n kast
Uit een foute tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat viel me ook al opquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
[..]
Dat stukje zegt eigenlijk genoeg. Verander acupuncturiste en ooracupunctuur door iets anders en je zal ook gewicht verliezen.
[ afbeelding ]
Klopt, dat zei ze ook. Ze moet twee weken rondlopen met klein naalden in haar oren.. voor zover ik het heb begrepen. Ik ben enorm benieuwd naar de resultaten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het gedaan. Het was geen ooracupunctuur voor zover ik weet, hij deed het bij een chinees in Rotterdam. Maar het heeft hem enorm geholpen. Het hielp niet direct om af te vallen, maar het verminderde z´n hongergevoel waardoor hij niet dag en nacht elk uur in de koelkast stond te neuzen wat hij eens zou eten.
ik ken hem al before it was coolquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kende Steen al sinds dat ze bij hem thuis zijn geweest, maar ik vond hem nooit zo hard tbh. Maar moet zeggen dat deze tekst wel ziekelijk is lol.
Probeer je chicks via Omegle te hosselen fzo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef no1uknow het volgende:
JONGENS
kom met z'n allen omeglen, kijken of we elkaar kunnen spotten, je kan mij herkennen aan deze, op repeat:
soms is dat nodig
Who's in?
tuurlijk, net al een cutie uit Dakotaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer je chicks via Omegle te hosselen fzo?
Haha, genoeg mensen die de liefde van hun leven op het internet ontmoet hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tuurlijk, net al een cutie uit Dakota
True that. Maar het is meer dat ik me gewoon de tiefus verveel, het is ook veel te rustig hier. Ik probeer me al de hele avond te zetten tot het schrijven van interviewverslagen maar fuck dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, genoeg mensen die de liefde van hun leven op het internet ontmoet hebben.
Moet je ook nog gaan coderenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
True that. Maar het is meer dat ik me gewoon de tiefus verveel, het is ook veel te rustig hier. Ik probeer me al de hele avond te zetten tot het schrijven van interviewverslagen maar fuck dat.
Ja, maar het is wel makkelijk hoor, ik heb een formatje wat ik gewoon voor me houd. Ik zet het interview aan (alles opgenomen) en tijdens het terugluisteren schrijf ik het relevante kort en bondig op. Bij m'n scriptie heb ik alle interviews getranscribeerd zeg maar. Nu godzijdank niet meerquote:
quote:1. Achtergrond respondent
Leeftijd – professionele achtergrond/studie- hoe in vak verzeild geraakt – welke motivatie – wat trok je aan?
2. Bevoegdheden
Het burgerarrest – voor en nadelen – zijn speciale bevoegdheden nodig?
3. Geweld
Hoe vaak worden jij en je collega’s met geweld geconfronteerd?- Hoe denk je over toekennen geweldsmiddelen? – hoe zit het met bijstand door bv politie of anderen (bv andere beveiligingsbedrijven)?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef Champy het volgende:
Ethanolic je grote voorbeeld is op Net5 te zien nu!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel makkelijk hoor, ik heb een formatje wat ik gewoon voor me houd. Ik zet het interview aan (alles opgenomen) en tijdens het terugluisteren schrijf ik het relevante kort en bondig op. Bij m'n scriptie heb ik alle interviews getranscribeerd zeg maar. Nu godzijdank niet meer
Dus je koppelt je labels aan je topics toch?quote:
in welke zin labels?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Dus je koppelt je labels aan je topics toch?
Zit je met je neus in de onderzoekstheorie ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, tijdens het open coderen moet je toch labels/codes koppelen aan relevante fragmenten?
quote:4. Dilemma’s
Maakt de vrees dat je je pas kwijtraakt dat je geen geweld durft toe te passen
Geweld in de openbare ruimte – hoe ver ga je?
Informatie (ook criminele info) van doelgroep (bezoekers) wat doe je ermee?
Zoals bij het stukje ‘bevoegdheden’ beschreven, hebben de omstandigheden in het stadion invloed op het al dan niet meewerken van supporters, maar ook op de keuzes die stewards maken, volgens respondent. Respondent vertelt in het voorbeeld van de wedstrijd tegen NEC dat als Vitesse voor staat het makkelijker is om mensen aan te spreken, maar als Vitesse achter staat, de stewards/de organisatie er voor kiest om niet in te grijpen als er bijvoorbeeld gerookt wordt.
‘Als er een bepaalde sfeer hangt, waarvan we denken als we nu olie op het vuur gooien, dan escaleert het, dan moet je terughoudender zijn. En dan is roken op dat moment niet zo belangrijk.’
dude ben jij datquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef no1uknow het volgende:
Dima, wil je overnemen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zit je met je neus in de onderzoekstheorie ofzo?
Ik doe dus niet aan coderen, ik luister dat interview af en typ ondertussen gewoon de relevante informatie bij het bijbehorende topic, met een enkele interessante citaat erbij. Gewoon samenvattend/parafraserend zeg maar.
Ah, op die fiets. Ja, wij moeten dus interviews helemaal uitschrijven, open coderen en axiaal coderen. Examinator heeft mijn werkwijze afgekeurd terwijl ik al mijn labels netjes heb gekoppeld aan mijn topiclijst. Mja, ik moet dus verantwoorden waarom ik die werkwijze heb gehanteerd. Wat jij doet is veel beter johquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ah, op die fiets. Ja, wij moeten dus interviews helemaal uitschrijven, open coderen en axiaal coderen. Examinator heeft mijn werkwijze afgekeurd terwijl ik al mijn labels netjes heb gekoppeld aan mijn topiclijst. Mja, ik moet dus verantwoorden waarom ik die werkwijze heb gehanteerd. Wat jij doet is veel beter joh
Nog steeds bezig jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus de theorie en wat ik doe is de praktijkBezig met scriptie? Ik heb trouwens nog nooit gehoord van axiaal coderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |