ze ziet er lekker uit,manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klote zooi had gelijk moeten teasen godvrrrrrr
dit meisje was gewoon hier om te camsexen HNNNG
ze moet je gewoon niet, op naar de volgende chickquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:21 schreef Dimachaerus het volgende:
kwam er weer tegen weer genext kk ik ben zo opgefokt nu
nee zit al half uurtje met alto chick uit servie te kletsenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan het zijn dat ik je tegengekomen ben no1uknow?
is het wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee zit al half uurtje met alto chick uit servie te kletsen
grote is altijd goed en vriend hoeft niet mee te komen, lolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ze vertelt net dat ze een vriend heeft
kuthoer
maar ze heeft wel grote tetten
en ze is 17
oeps
all dem feelsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ze vertelt net dat ze een vriend heeft
kuthoer
maar ze heeft wel grote tetten
en ze is 17
oeps
Wat heb je met bulgaren? Tinder, omeggle, dreamdatetravel. Alles staat volgens mij ingesteld op bulgaren.quote:
Bulgaarse meisjes zijn echt super mooi man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat heb je met bulgaren? Tinder, omeggle, dreamdatetravel. Alles staat volgens mij ingesteld op bulgaren.
En als je een keer een Bulgaars vriendinnetje hebt daar zeker goedkoop je roids inslaan he?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bulgaarse meisjes zijn echt super mooi man.
Hahahaha, sick cunt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
En als je een keer een Bulgaars vriendinnetje hebt daar zeker goedkoop je roids inslaan he?![]()
Ik heb je door boyka.
geen afspraakje maken hoor met mensen van het internetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net 15 minuten met deze gozer gepraat: http://instagram.com/rianuale Wat een sick cunt. Hij is dertig en rich as a mofo. Het woord "Fist Pump" is van hem.Hij vertelde dat MTV hem haat lol. Hij had nog een aantal bedrijven en hij zit ook in een rechtzaak met facebook.
Dit was zijn achtergrond incl. 2 chicks: http://instagram.com/p/k8YfIJpelr/ Hij vertelde dat er 25 schoolbussen in zijn huis passen, lol.
https://www.facebook.com/(...)77561&type=1&theater![]()
Wou dat je mij dat eerder had verteld, Ray.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen afspraakje maken hoor met mensen van het internet![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wou dat je mij dat eerder had verteld, Ray.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wou dat je mij dat eerder had verteld, Ray.
hahaquote:
Fijngemalen dexaprine in een zma capsule gedaan vannachtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
haha
had ze vandaag weer je huissleutels meegepakt?
whaha, halve nacht wakker gelegen/tegen muren opgevlogenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fijngemalen dexaprine in een zma capsule gedaan vannacht
Vraag dat even in de bodybuilding reeks, daar reageren ze wat serieuzer en niet iedereen die daar post leest hiermee. Volgens mij was het -Menno- of Atemno, btw.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:13 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi.
Iemand hier eerder zijn AC gewricht ontstoken gehad? En zo ja, welke oefeningen heb je toen gepakt die je wel kon doen? En niet aankomen met squats enzulks, want zover was ik zelf ook al, ik bedoel met je armen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |