abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:23:42 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137694849
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-om-te-spelen.dhtml

De Braziliaanse profkeeper Bruno Fernandes de Souza (28) werd vorig jaar tot 22 jaar cel veroordeeld omdat hij opdracht had gegeven zijn ex-vriendin te ontvoeren en te vermoorden. De 25-jarige vrouw werd in stukken gesneden en aan zijn honden gevoederd. Na drie jaar cel kan de Souza nu overdag de gevangenis verlaten om te trainen en wedstrijden te spelen. Hij mocht al een contract voor vijf jaar bij zijn nieuwe club tekenen.

Ondanks zijn bekentenissen en zijn veroordeling, mocht de Souza een contract van vijf jaar tekenen bij zijn club Montes Carlos. Dat betekent dat hij, mits instemming van de rechter, overdag de gevangenis onder politiebegeleiding zal kunnen verlaten om te trainen met zijn team en wedstrijden te spelen.

Alimentatie ontlopen
De voormalige aanvoerder van topclub Flamengo wilde zijn ex-minnares dood zodat hij geen onderhoudsgeld zou moeten betalen voor het kind dat hij bij haar had verwekt.

De Souza, die was getipt om voor het Braziliaans nationaal elftal aan te treden tijdens de Wereldbeker, liet Eliza Samudio ontvoeren en vermoorden. Ook zijn vrouw, een neef en een voormalige politieagent stonden terecht tijdens het proces. De Souza werd tot 22 jaar en drie maanden cel veroordeeld.

De Souza zit sinds 2010 in de cel en hoopt nu gebruik te kunnen maken van een wet die een gevangene na drie of vier jaar opsluiting mits voorbeeldig gedrag meer vrijheid toekent.

De voorzitter van voetbalclub Montes Carlos, Ville Mocellin, bevestigt de ophefmakende beslissing die Bruno toeliet een contract met de club te tekenen terwijl hij nog achter de tralies zit. "We willen hem een kans geven", stelt Mocellin.

Nadat model Eliza Samudio had geweigderd het kind van de Souza te laten aborteren, eiste ze alimentatie van de stervoetballer

"Geen notie van waarden"
Volgens rechter Rodrigues had de doelman, die kapitein was van Brazilië's grootste club Flamengo, de moord op Samudio tot in de puntjes voorbereid. "Hij is totaal verknipt en hij heeft geen notie van waarden", stelde de rechter. "Hij geloofde dat hij aan zijn straf zou kunnen ontsnappen door het lichaam te doen verdwijnen".

Samudio legde in augistus 2009 klacht neer bij de politie omdat de Souza haar gevangen had genomen en onder bedreiging van een pistool probeerde haar te dwingen een illegaal abortusmedicijn te nemen
pi_137694900
Wtf? :')_! Die gozer is helemaal gestoord, hopelijk zegt de rechter nee.

[ Bericht 23% gewijzigd door Rezania op 13-03-2014 15:30:53 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_137694977
Zonde van zo een mooie vrouw.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:29:31 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137695017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef superniger het volgende:
Idd, als ze nou lelijk was maakte het niet zo veel uit.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137695040
Ik wacht op de eerste reactie over hoe dit een schande is en dat de Nederlandse straffen geen hol voorstellen.
pi_137695221
Ze kunnen hem beter levenslang in een isolatiecel stoppen.
Ура для россии
pi_137695374
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef mstx het volgende:

[..]

Idd, als ze nou lelijk was maakte het niet zo veel uit.
Precies
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137695641
Los van de vrouw in kwestie, vind ik het sowieso vreemd dat je nog vrij mag komen om te gaan keepen.
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:51:15 #9
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_137695740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef superniger het volgende:
Lang geleden was een schoolkameraad bij mij op bezoek. We keken een film op TV, mijn moeder was ook aanwezig. Op een gegeven moment werd er in de film een zeer schone dame om het leven gebracht,
Schoolkameraad: Zonde van zo een mooi vrouw
Mijn moeder:
:( :( :( :( :( o|O o|O o|O o|O o|O
Non possumus non loqui
pi_137696142
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
De 25-jarige vrouw werd in stukken gesneden en aan zijn honden gevoederd. Na drie jaar cel kan de Souza nu overdag de gevangenis verlaten om te trainen en wedstrijden te spelen. Hij mocht al een contract voor vijf jaar bij zijn nieuwe club tekenen.
:X
pi_137700607
Verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen, maar laten we het echte probleem aanpakken: de veel te bevoordeelde vrouw in deze situatie.

Als een vrouw geen abortus wil plegen(terwijl de man dit wel wil), vind ik dat al een kwalijke zaak en een trieste gebeurtenis voor de man. Laat dan alimentatie een keuze zijn als de man geen kind heeft gewild, klaar. Zo voorkom je deze rotzooi ook. Nu zit de vrouw in een machtspositie waar zij 1 kan bepalen of het kind geboren wordt en 2 ook nog eens daarna geld kan opstrijken terwijl de man helemaal geen kind heeft gewild.
#freefrederike
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:27:49 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137700636
Hoop dat die veel doelpunten tegen krijgt.
pi_137700715
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen, maar laten we het echte probleem aanpakken: de veel te bevoordeelde vrouw in deze situatie.

Als een vrouw geen abortus wil plegen(terwijl de man dit wel wil), vind ik dat al een kwalijke zaak en een trieste gebeurtenis voor de man. Laat dan alimentatie een keuze zijn als de man geen kind heeft gewild, klaar. Zo voorkom je deze rotzooi ook. Nu zit de vrouw in een machtspositie waar zij 1 kan bepalen of het kind geboren wordt en 2 ook nog eens daarna geld kan opstrijken terwijl de man helemaal geen kind heeft gewild.
quote:

donderdag 13 maart 2014 @ 18:35:12 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137700953
quote:

Zoiets was Boris Becker toch ook overkomen. Vrouw stal na de sex het condoom met z'n sperma, bezwangerde zichzelf en kon daarna nog 18 jaar alimentatie van de miljonair vangen
pi_137702894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Zoiets was Boris Becker toch ook overkomen. Vrouw stal na de sex het condoom met z'n sperma, bezwangerde zichzelf en kon daarna nog 18 jaar alimentatie van de miljonair vangen
Dat. Kijk, ik wil moord absoluut niet goedpraten, maar ik begrijp de redeneringen wel van die moordenaars. Ik keur zoiets volledig af(moord), maar de mannen die dat doen, doen het niet zonder reden. Hun leven is psychisch verwoest. Laten we nou het echte probleem aanpakken, dan komen dit soort verschrikkelijke en onmenselijke taferelen ook (bijna) niet meer voor.
#freefrederike
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:19:51 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137703313
D66 rechter waarschijnlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137704816
zullen de sponsors van zijn nieuwe club leuk vinden :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_137712229
Wat zullen die honden gesmuld hebben zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 22:12:45 #20
184769 crew  Deisyy
pi_137713078
quote:

Of hij had een condoom gebruikt en deze, in tegenstelling tot Boris Becker, zelf opgeruimd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_137713139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of hij had een condoom gebruikt en deze, in tegenstelling tot Boris Becker, zelf opgeruimd.
Aub, ga de schuld niet altijd bij de man liggen. De vrouw kan ook voor expres de pil zijn 'vergeten'/sperma uit condoom hebben gehaald/pil werkte niet.

Edit: oh, ik zie nu pas dat je een feminist bent. Daarom geef je de schuld aan de man.
#freefrederike
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 22:15:57 #22
184769 crew  Deisyy
pi_137713259
Als de vrouw geen kinderen wilt slikt ze de pil, als de man geen kinderen wilt gebruikt hij een condoom en ruimt deze zelf op.

En waar haal je vandaan dat ik feministe ben? :D
pi_137715501
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Aub, ga de schuld niet altijd bij de man liggen. De vrouw kan ook voor expres de pil zijn 'vergeten'/sperma uit condoom hebben gehaald/pil werkte niet.

Edit: oh, ik zie nu pas dat je een feminist bent. Daarom geef je de schuld aan de man.
Leg de verantwoordelijkheid niet bij de vrouw neer, A.U.B. Een man kan net zo veel doen om een zwangerschap te voorkomen.
pi_137715562
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat. Kijk, ik wil moord absoluut niet goedpraten, maar ik begrijp de redeneringen wel van die moordenaars. Ik keur zoiets volledig af(moord), maar de mannen die dat doen, doen het niet zonder reden. Hun leven is psychisch verwoest. Laten we nou het echte probleem aanpakken, dan komen dit soort verschrikkelijke en onmenselijke taferelen ook (bijna) niet meer voor.
De redenering? Dus jij snapt dat hij zijn ex laat vermoorden en in stukken laat hakken omdat hij niet de verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen acties?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:28:16 #25
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137719315
Relevant:

http://www.reddit.com/r/n(...)what_do_i_do/cg1cl1t

Let me tell you a scary story.
Husband had a best friend from about 3rd grade on into high school. Senior year, the best friend met up with a reasonably pretty girl that put out. About a month after the two of them starting to sleep together, she turns up pregnant. His friend cried (literally, with tears streaming down his face and the works), knowing that he was going to be in more trouble than God could get him out of, for getting this little gal knocked up. He did the honorable thing, he married her, they had that baby and two more. This was in the early 70s.

They had two more kids together. After the birth of the 3rd daughter (all 3 were girls), she let him know that the first one wasn't his, she just needed to find a daddy. That she was going to be in a world of shit, if she didn't have someone willing to marry her, when she turned up pregnant the first time.

But she made damned sure that he wasn't able to just walk away by the time she did tell him.
The quaint part of the story is that this same story has been repeated around the world, thousands of times a year. But once DNA tests became available, guys were able to tell if the woman was lying or telling telling the truth.

They eventually divorced, but not until the kids were out of the house. My husband told me a few more things about their breakup, but... the bottom line was that it was 25 years of Pete's life gone.

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 14-03-2014 01:05:31 ]
pi_137719583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
They had two more kids together. After the birth of the 3rd daughter (all 3 were girls), she let him know that the first one wasn't his, she just needed to find a daddy. That she was going to be in a world of shit, if she didn't have someone willing to marry her, when she turned up pregnant the first time.
pi_137720666
Brazilië is erg corrupt en voetbal in dat land is onvergelijkbaar met Nederland. Maar dit is wel heel erg obvious als hij vrij zou komen...

De zieke werkelijkheid; hij vormt een gevaar voor de andere spelers (lekker douchen met zo'n freak) en mag dus niet vrij. Er zijn genoeg goeie voetballers in Brazilië.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137720695
Braziliaanse keepers zijn per traditie toch altijd kut, alleen Tafarel was wel een goeie, de rest kun je zo bij het grof vuil zetten.
pi_137720716
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:17 schreef El_Matador het volgende:
Brazilië is erg corrupt en voetbal in dat land is onvergelijkbaar met Nederland. Maar dit is wel heel erg obvious als hij vrij zou komen...

De zieke werkelijkheid; hij vormt een gevaar voor de andere spelers (lekker douchen met zo'n freak) en mag dus niet vrij. Er zijn genoeg goeie voetballers in Brazilië.
Het is geen freak, maar een arme man die het slachtoffer is geworden van een bevoordeelde vrouw. Zoals Pizzaabla het al zei, het echte probleem aanpakken en zulke onmenselijke daden komen amper meer voor. Aangezien het probleem - de bevoordeelde vrouw - is opgeruimd, zal deze man vast ook geen gevaar meer vormen.

:') ;(
pi_137720761
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het is geen freak, maar een arme man die het slachtoffer is geworden van een bevoordeelde vrouw. Zoals Pizzaabla het al zei, het echte probleem aanpakken en zulke onmenselijke daden komen amper meer voor. Aangezien het probleem - de bevoordeelde vrouw - is opgeruimd, zal deze man vast ook geen gevaar meer vormen.

:') ;(
Whut, zit je nou te trollen?

Wat bedoel je met "bevoordeelde"?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137720764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:24 schreef Hathor het volgende:
Braziliaanse keepers zijn per traditie toch altijd kut, alleen Tafarel was wel een goeie, de rest kun je zo bij het grof vuil zetten.
Hathor knalt er zo even een paar in bij de gemiddelde Braziliaanse keeper. :+

De lichtvoetige Neymartjes staat het land bekend om, maar die keepers zou ik niet zomaar bij het grof vuil zetten eigenlijk...

vrijdag 14 maart 2014 @ 02:42:31 #32
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_137720770
Ik heb dat team eens opgezocht, ik spreek helaas geen Portugees, maar volgens mij spelen ze ergens in de zevende provinciale divisie ergens in Brazilië.

Dus veel geld zal hij er wel niet mee verdienen.
pi_137720782
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hathor knalt er zo even een paar in bij de gemiddelde Braziliaanse keeper. :+

De lichtvoetige Neymartjes staat het land bekend om, maar die keepers zou ik niet zomaar bij het grof vuil zetten eigenlijk...
Brazilianen blinken uit in voetbal, maar het onderdeel keepen heeft nooit op een echt hoog niveau gestaan, lijkt me ook een ondankbare taak in het land waar iedereen wil scoren en dribbelen.
pi_137720787
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:42 schreef DarkAccountant het volgende:
Ik heb dat team eens opgezocht, ik spreek helaas geen Portugees, maar volgens mij spelen ze ergens in de zevende provinciale divisie ergens in Brazilië.

Dus veel geld zal hij er wel niet mee verdienen.
Voormalig aanvoerder van Flamengo, en das geen kleine club hoor.
pi_137720813
Gestoorde gek maar bepaalde posts hier ook. Als de vrouw een condoom uit de vuilnisbak haalt en het sperma in haar kut duwt, is het alsnog de schuld van de man? Gestoord.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2014 @ 02:59:32 #36
25682 2cv
Niet subtiel
pi_137720824
Schandalig dat voetbal zo belangrijk gevonden wordt dat ze een crimineel uit de cel halen om mee te spelen :r
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_137720954
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerste pagina..
pi_137720970
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 04:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Eerste pagina..
Er is geen probleem. Er is een verschil in keuze en inderdaad heeft de vrouw daarin een voordeel. Maar ik ben mans genoeg om te erkennen dat de man die zonder condoom neukt en dit risico bewust neemt daarmee ook de verantwoordelijkheid voor in ieder geval financiële bijstand.

Condooms zijn gewoon te koop in Brazilië en ik vermoed -net als hier- zelfs 24 uur per dag online te bestellen.

Het is een freak die niet inziet dat hij iets fout gedaan heeft; hij lost zijn problemen op met moorden en aan de honden voeren.

Zo iemand hoort niet op een sportveld maar achter de tralies, ver weg van de samenleving waar hij schade aan kan aanrichten.

[ Bericht 5% gewijzigd door El_Matador op 14-03-2014 05:02:26 ]

pi_137721517
Die club ook :r
Stel een ander op
pi_137721605
quote:
:') :')
Mij serveer je toch meteen af, want vrouw ( :') ), dus misschien kan je de uitspraak van de rechter nogmaals lezen.

De tering he, wat een debielen zitten hier.
pi_137723194
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:01 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

:') :')
Mij serveer je toch meteen af, want vrouw ( :') ), dus misschien kan je de uitspraak van de rechter nogmaals lezen.

Zegt een feminist :') ! Ik heb niks tegen vrouwen, anders zou ik geen seks met ze hebben en zou ik niet met ze omgaan. Nogmaals, het gaat hier om een veel groter probleem. De vrouw is veel te veel bevoordeeld op het gebied van zwanger worden en alimentatie. De man moet snel eens wat meer rechten krijgen(en de vrouw weer op ander gebied).

Maar goed, in het oog van de kortzichtige feminist is kritiek hebben op de bevoordeelde vrouw seksistisch en als je ook maar een ding iets zegt over vrouwen ben je meteen een vrouwenhater :') !

Kortzichtigheid :')
#freefrederike
pi_137723391
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De vrouw is bevoordeeld. Zij kan 1) kiezen of ze het kind houdt en 2) alimentatie afDWINGEN. De man heeft totaal geen controle maar moet wel dokken, geen goede zaak dus. Als jij als man niet voor jezelf opkomt, ben ik bang dat je lijdt aan een minderwaardigheidscomplex of aan een soort van Stockholmsyndroom waarin je mensen beschermt die jou je rechten (deels) ontnemen/die jou in het nadeel stellen.

Het is tijd dat er een goede oplossing komt voor dit probleem: laat de man eens op gelijk niveau komen. Als de vrouw het kind wil houden en de man niet, dan is dat oke, maar dan moet alimentatie een keuze zijn van de man en geen verplichting meer, aangezien hij dat kind nooit heeft gewild. Dat is niet meer dan logisch.

Op elke hoek van de straat wordt geschreeuwd over hoe de, in sommige gebieden, benadeelde vrouw meer rechten moet krijgen. Dat moeten ze ook, zoals op de arbeidsmarkt. Maar de mannen moeten ook meer rechten krijgen, zoals op dit gebied.

Nogmaals, als alimentatie nooit verplicht was, had bovenstaande gebeurtenis ook nooit plaatsgevonden. Daarnaast zouden heel wat moeders dan geen kind krijgen omdat ze de vader niet meer financieel konden uitbuiten. Zo simpel is dat.
#freefrederike
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 maart 2014 @ 09:59:19 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_137723487
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Brazilianen blinken uit in voetbal, maar het onderdeel keepen heeft nooit op een echt hoog niveau gestaan, lijkt me ook een ondankbare taak in het land waar iedereen wil scoren en dribbelen.
De zoon van Pelé was doelman.

Triest dat je als zoon van de beste speler ooit gaat keepen.

Verder een bizar verhaal.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 maart 2014 @ 09:59:58 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_137723507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Voormalig aanvoerder van Flamengo, en das geen kleine club hoor.
Samen met Sao Paulo en Fluminense de grootste en populairste club.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137723523
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:56 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

De vrouw is bevoordeeld. Zij kan 1) kiezen of ze het kind houdt en 2) alimentatie afDWINGEN. De man heeft totaal geen controle maar moet wel dokken, geen goede zaak dus. Als jij als man niet voor jezelf opkomt, ben ik bang dat je lijdt aan een minderwaardigheidscomplex of aan een soort van Stockholmsyndroom waarin je mensen beschermt die jou je rechten (deels) ontnemen/die jou in het nadeel stellen.

Het is tijd dat er een goede oplossing komt voor dit probleem: laat de man eens op gelijk niveau komen. Als de vrouw het kind wil houden en de man niet, dan is dat oke, maar dan moet alimentatie een keuze zijn van de man en geen verplichting meer, aangezien hij dat kind nooit heeft gewild. Dat is niet meer dan logisch.

Op elke hoek van de straat wordt geschreeuwd over hoe de, in sommige gebieden, benadeelde vrouw meer rechten moet krijgen. Dat moeten ze ook, zoals op de arbeidsmarkt. Maar de mannen moeten ook meer rechten krijgen, zoals op dit gebied.

Nogmaals, als alimentatie nooit verplicht was, had bovenstaande gebeurtenis ook nooit plaatsgevonden. Daarnaast zouden heel wat moeders dan geen kind krijgen omdat ze de vader niet meer financieel konden uitbuiten. Zo simpel is dat.
Gast, je hebt geen idee waar je over praat. In Brazilie heb je voor een beetje goede start van je kind echt wel geld van de man nodig.

Had je maar niet zonder condoom moeten neuken, dan ook meebetalen aan die goede start die je kind verdient.

En mij van een minderwaardigheidscomplex betichten? _O- gast, je kent me niet. :*

Begrip opbrengen voor in mootjes hakkende moordenaar, freak. :r

pi_137725131
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast, je hebt geen idee waar je over praat. In Brazilie heb je voor een beetje goede start van je kind echt wel geld van de man nodig.

Had je maar niet zonder condoom moeten neuken, dan ook meebetalen aan die goede start die je kind verdient.

En mij van een minderwaardigheidscomplex betichten? _O- gast, je kent me niet. :*

Begrip opbrengen voor in mootjes hakkende moordenaar, freak. :r
Als je een van mijn eerste posts hebt gelezen en een stel hersens hebt, kan je lezen dat ik moord afkeur. Daarnaast kom ik met een inhoudelijke post met betere oplossingen en jij komt met een idiote reactie waarin je alleen maar jezelf belachelijk maakt aangezien je reactie 0% inhoud bevat.

Als je moordenaars ed zo erg haat, verlaat je criminele zuid amerika(in het bijzonder colombia) waar drugskartels al decennia lang de normale bevolking terroriseren.

Dit probleem gaat veel verder dan brazilie. dit probleem is ook in Europa te vinden. In Europa proberen we gelijke voor de rechten van de vrouw EN man te krijgen, niet alleen voordelen voor de vrouw. Ga jij maar eens zorgen dat cocaine niet dagelijks geexporteerd wordt vanuit Z-Amerika waardoor miljoenen mensen verslaafd zijn en hun leven is verwoest. Ga maar eens zorgen dat de drugskartels geen mensen vermoorden voordat je begint over andere mensen.

Zuid Amerika is een van de meest criminele (sub)continenten aller tijden. Een broedplaats voor de mislukte tienermoeder(dat is ook de reden waarom je vrouwen zo bevoordeelt, je wil het probleem van tienermoeders in z-amerika niet aanpakken). Een broedplaats voor de gewelddadige Latino die vaak crimineel wordt en die inmiddels zo vaak gemixt is dat een bananenshake nog puurder is.
#freefrederike
pi_137726227
quote:

[..]

Ja laten we al die vrouwen in stukken hakken en aan de honden voeren! :7
pi_137726316
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, lees wat er staat leeghoofd. Er staat dat ik moord afkeur. Ik praat de daad niet goed.
#freefrederike
pi_137726365
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:38 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, lees wat er staat leeghoofd. Er staat dat ik moord afkeur. Ik praat de daad niet goed.
Ja, sukkel :+ ik kan wel lezen, maar je begrijp de redeneringen wel van die moordenaars...

Is toch een beetje eng dat jij die redeneringen begrijpt.
pi_137726683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, sukkel :+ ik kan wel lezen, maar je begrijp de redeneringen wel van die moordenaars...

Is toch een beetje eng dat jij die redeneringen begrijpt.
Met begrijpen bedoel ik, ik weet waar die redenering vandaan komt. Ik zou niet hetzelfde doen, maar ik kan wel begrijpen waarom hij zo denkt. Niet dat ik zo denk of dat zijn gedachte goed is, snapje? Ik wil juist een oplossing om dit soort dingen te voorkomen.
#freefrederike
pi_137726791
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:50 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Met begrijpen bedoel ik, ik weet waar die redenering vandaan komt. Ik zou niet hetzelfde doen, maar ik kan wel begrijpen waarom hij zo denkt. Niet dat ik zo denk of dat zijn gedachte goed is, snapje? Ik wil juist een oplossing om dit soort dingen te voorkomen.
Ah.... oké dat klink al een stuk beter! :D

Tja.... oplossing ... zulke troela's zal je helaas altijd wel houden, oplossing is goed uitkijken,
voorbehoedsmiddelen etc. en niet buiten de deur neuken :P dat wil ook nog wel eens helpen :+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:54:50 #52
111528 Viajero
Who dares wins
pi_137726818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Samen met Sao Paulo en Fluminense de grootste en populairste club.

Vergeet Corinthians niet.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_137726932
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maakt het oprecht uit hoe die het deed? Ik bedoel desnoods flikkerde hij er zoutzuur over heen, gooide het in een badkuip, ging het aanbidden en deed de rest door de afvoer put. Ziek blijft het.

1 dit soort moordlustige gekken horen in het gevang thuis en 2 dit soort situaties (dame in kwestie qua issues alimentatie) hoort niet te gebeuren. Zo voorkom je en moord en alimentatie waar je niet op zit te wachten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137727006
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:01 schreef Dehelerambam het volgende:
Dit.
pi_137727112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[quote]Maakt het oprecht uit hoe die het deed? Ik bedoel desnoods flikkerde hij er zoutzuur over heen, gooide het in een badkuip, ging het aanbidden en deed de rest door de afvoer put. Ziek blijft het.
Ja, ziek blijft het, hoe dan ook...

quote:
1 dit soort moordlustige gekken horen in het gevang thuis en
Ik denk dat de meeste het daar wel mee eens zijn hoor...

quote:
2 dit soort situaties (dame in kwestie qua issues alimentatie) hoort niet te gebeuren. Zo voorkom je en moord en alimentatie waar je niet op zit te wachten.
Ik snap héél goed dat dat allemaal niet eerlijk is :Y maar hoe je het nu écht helemaal kan voorkomen
weet ik ook niet, ja eh.. je kan jezelf laten steriliseren als man, zeker als je al een gezin hebt en er
geen koters meer bij wilt hebben, maar ik snap ook wel dat dat heel rigoureus is.

Ik vind het ook niet bepaald leuke vrouwen die zoiets doen, maar ja iedereen weet dat ze bestaan,
oplossing zou ik zo 1, 2, 3 ook niet weten.
pi_137727228
quote:
De vrouw is bevoordeeld. Zij kan 1) kiezen of ze het kind houdt en 2) alimentatie afDWINGEN. De man heeft totaal geen controle maar moet wel dokken, geen goede zaak dus.
Geen controle? Je begint verkeerd met tellen want punt 1 is namelijk seks en punt 2 voorbehoedsmiddelen. En daar heeft een man gewoon controle over.
Vrouwen ook.. en er zijn meer vrouwen die daar verstandig in zijn dan mannen puur en alleen omdat vrouwen de gevolgen van een ongewenste zwangerschap links of rechtsom altijd moeten dragen. Dergelijke mannen zouden eens wat meer met hun hersenen en minder met hun pik moeten gaan denken. Als je het enige gevolg van een ongewenste zwangerschap voor een man óók nog eens bij de vrouw gaat leggen, neemt geen enkele man meer enige verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen.
quote:
Als jij als man niet voor jezelf opkomt,
Een man die geen kinderen wil en voor zichzelf opkomt, gebruikt een condoom. Die zijn daarvoor.
quote:
Het is tijd dat er een goede oplossing komt voor dit probleem:
CONDOOM.
quote:
Nogmaals, als alimentatie nooit verplicht was,
Stak elke man zijn pik onbeschermd in elke vrouw waar hij de kans bij kreeg.
quote:
Zo simpel is dat.
pi_137727308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef Ouder1 het volgende:
Als je het enige gevolg van een ongewenste zwangerschap voor een man óók nog eens bij de vrouw gaat leggen, neemt geen enkele man meer enige verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen.
Dat is natuurlijk ook helemaal waar, een condoom is wel het minste, kom je tenminste ook niet met een soa thuis...
pi_137727377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar hoe je het nu écht helemaal kan voorkomenweet ik ook niet, ja eh.. je kan jezelf laten steriliseren als man, zeker als je al een gezin hebt en ergeen koters meer bij wilt hebben, maar ik snap ook wel dat dat heel rigoureus is.
Rigoureus?
Vrouwen gooien hun mik al decennia lang vol met hormonen met allerlei bijwerkingen. Dat is niet rigoureus? Een abortus ook niet? En het kind houden en opvoeden ook niet? Voor de vrouw dan die ook niet op die zwangerschap zat te wachten?

Hoe je het kan voorkomen?
- Niet neuken en zeker niet rondneuken
- Gebruik een condoom
- Als je echt zo faliekant tegen een zwangerschap bent; laat je steriliseren; dat is maar een knip-knip en kan poliklinisch. Stelt geen moer voor bij een man en tast echt niet je mannelijkheid aan (de ware reden dat veel mannen dat niet willen).
pi_137727418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Rigoureus?
Vrouwen gooien hun mik al decennia lang vol met hormonen met allerlei bijwerkingen. Dat is niet rigoureus? Een abortus ook niet? En het kind houden en opvoeden ook niet? Voor de vrouw dan die ook niet op die zwangerschap zat te wachten?

- Gebruik een condoom
- Als je echt zo faliekant tegen een zwangerschap bent; laat je steriliseren; dat is maar een knip-knip en kan poliklinisch. Stelt geen moer voor bij een man en tast echt niet je mannelijkheid aan (de ware reden dat veel mannen dat niet willen).
Je hebt hélemaal gelijk! :D

Maar ik wilde het een beetje voorzichtig formuleren voordat ik alle heren op mijn nek kreeg :+
pi_137727513
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook helemaal waar, een condoom is wel het minste, kom je tenminste ook niet met een soa thuis...
Ik weet niet of je Utopia een beetje volgt.. maar daar zie je exact hoe dat in zijn werk gaat.
Randdebiel Ruud steekt zijn pik onbeschermd in crackhoer Billy waar hij totaal geen gevoelens voor heeft.. maar meer als een gratis vervanging van de handkar ziet.
Vervolgens gaat hij lopen stuiteren dat hij bang is dat ze zwanger is geworden. 8)7

Na wat heen en weer stuiteren steekt hij dagelijks zijn pik weer onbeschermd in dat smerige gat terwijl hij haar gezicht afdraait omdat hij van haar kop spontaan een slappe krijgt.

Maar volgens enkele mannen hier is het haar schuld als zij zwanger wordt en is de man het onschuldige slachtoffer als ze dat kind nog houdt ook. 8)7
pi_137727593
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Utopia een beetje volgt.. maar daar zie je exact hoe dat in zijn werk gaat.
Randdebiel Ruud steekt zijn pik onbeschermd in crackhoer Billy waar hij totaal geen gevoelens voor heeft.. maar meer als een gratis vervanging van de handkar ziet.
Vervolgens gaat hij lopen stuiteren dat hij bang is dat ze zwanger is geworden. 8)7

Na wat heen en weer stuiteren steekt hij dagelijks zijn pik weer onbeschermd in dat smerige gat terwijl hij haar gezicht afdraait omdat hij van haar kop spontaan een slappe krijgt.

Maar volgens enkele mannen hier is het haar schuld als zij zwanger wordt en is de man het slachtoffer als ze dat kind nog houdt ook. 8)7
Nee ik volg Utopia niet...

Tja... het gebeurt iedere dag wel ergens op die manier, helaas...
pi_137727802
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Ouder1 het volgende:

Rigoureus?

- Gebruik een condoom
Een pilletje slikken is echt minder ingrijpend dan een operatie. Punt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137727974
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een pilletje slikken is echt minder ingrijpend dan een operatie. Punt.
25 jaar lang een pilletje slikken heeft wel zéker nadelen... bovendien voorkom je daar geen soa mee

http://www.infomuur.nl/ge(...)nadelen-en-voordelen

Nadelen:
consequent slikken
wisselwerking medicijnen (denk hierbij aan medicijnen voor epilepsie, tuberculose, hiv-infecties en antibiotica)
wisselwerking met St. Janskruid (in bijvoorbeeld kruidenmiddelen), effect kan 2 weken duren
mogelijk niet direct vruchtbaar na het stoppen met de pil
geen bescherming tegen soa's, hier kun je dan ook een condoom bij gebruiken
kan minder goed werken bij darmklachten, zoals diarree (binnen 3-4 uur vergelijkbaar met het vergeten van de pil)
overgeven kort na inname van de pil (3-4 uur) is ook vergelijkbaar met het vergeten van de pil
bij overgeven kort na inname van de pil (3-4 uur) wordt deze als niet ingenomen beschouwd
verhoogd risico op trombose (normaal risico is al heel laag, dus verhoogd nog steeds heel laag)
bijwerkingen zoals depressie, buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid, pijn en gevoelige borsten, gewichtstoename en verminderd libido
niet te gebruiken bij sommige ziekten en aandoeningen (bijvoorbeeld alvleesklier ontsteking, trombose, leverfunctiestoornissen, borstkanker, baarmoederkanker)
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 12:43:05 #64
184769 crew  Deisyy
pi_137728032
quote:

[..]

Misschien is dat het probleem, dat sommige mannen geen controle hebben en daardoor niet zelf hun maatregelen nemen.

Jammer dat je mijn vraag niet beantwoordt.
pi_137728072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien is dat het probleem, dat sommige mannen geen controle hebben en daardoor niet zelf hun maatregelen nemen.

Jammer dat je mijn vraag niet beantwoordt.
Wat was je vraag Dees? Anders moet ik teruglezen... :P
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 12:46:13 #66
184769 crew  Deisyy
pi_137728123
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat was je vraag Dees? Anders moet ik teruglezen... :P
Lui wijf :D

Pizzamizza zei dat hij zag dat ik feministe was, ik vroeg hem hoe hij bij die wijsheid komt.
pi_137728152
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Pizzamizza zei dat hij zag dat ik feministe was, ik vroeg hem hoe hij bij die wijsheid komt.
:D ga ik toch maar even teruglezen, waarom hij dat dacht .. :+
pi_137728258
:D slaat dus nergens op...

Ejjjjjjjj Pizzamizza???? Waarom denk je dat Deisyy een feministe is?

Wij zijn heeeeeeeeeeel benieuwd!!!!!!!
pi_137728267
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In de meeste condooms zit gewoon zaaddodend pasta. Dat hadden je ouders ook moeten gebruiken zodat er niet zulke conservatieve krachten als jou zouden rondslingeren. Wil je niet dat een vrouw zwanger wordt moet je je als man maar laten steriliseren.
pi_137728379
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij behoort gewoon tot de groep mannen die iedere vrouw die A) mannen niet kritiekloos aanbidt, B) mannen niet als weerloos slachtoffer van alle vrouwen ziet, C) durft te zeggen dat er geen enkele goede reden is om een vrouw die een man uit pure lust zwanger heeft geschopt te vermoorden en D) dat een man die zijn kinderen van een rechter niet meer mag zien (of van zijn ex maar niet naar de rechter stapt daarvoor) het wel heel bont met hebben gemaakt.. voor over de kop geslagen feministe en mannenhaatster uit maakt.

Dat is denk ik een complex van zielige mannetjes die gefrustreerd zijn dat ze hun lul niet in iedere vrouw van hun gading mogen steken.

Godzijdank bestaan er nog echte mannen die dat complex niet hebben maar wel hersenen.
pi_137728934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

25 jaar lang een pilletje slikken heeft wel zéker nadelen... bovendien voorkom je daar geen soa mee

Met een operatie ook niet, natuurlijk.

Ik zeg alleen dat een operatie ingrijpender is. Pilgebruik gaat meestal zonder gezeur/gezeik/gefiep. Als je er wel last van hebt is dat natuurlijk wel vervelend.
pi_137729475
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:50 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat dit soort zaken rondom alimentatie beter kunnen, maar ik geloof niet dat je daarmee deze gekken tegenhoudt. Iemand die om deze reden een persoon vermoord, is sowieso niet goed in zijn bolletje.
ROBODEMONS..................|:(
pi_137729605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Geen controle? Je begint verkeerd met tellen want punt 1 is namelijk seks en punt 2 voorbehoedsmiddelen. En daar heeft een man gewoon controle over.
Vrouwen ook.. en er zijn meer vrouwen die daar verstandig in zijn dan mannen puur en alleen omdat vrouwen de gevolgen van een ongewenste zwangerschap links of rechtsom altijd moeten dragen. Dergelijke mannen zouden eens wat meer met hun hersenen en minder met hun pik moeten gaan denken. Als je het enige gevolg van een ongewenste zwangerschap voor een man óók nog eens bij de vrouw gaat leggen, neemt geen enkele man meer enige verantwoordelijkheid voor hun seksuele gedragingen.

[..]

Een man die geen kinderen wil en voor zichzelf opkomt, gebruikt een condoom. Die zijn daarvoor.

[..]

CONDOOM.

[..]

Stak elke man zijn pik onbeschermd in elke vrouw waar hij de kans bij kreeg.

[..]

Zelfs met condoom, zelfs met pil, kan een vrouw nog zwanger worden. Daarnaast, als een persoon een foutje maakt, betekent het niet dat hij de rest van zijn leven aan dat foutje moet lijden. Daarom zeg ik: KEUZE op het gebied van alimentatie als de man geen kind wil en de vrouw wel.

De vrouw kan het kind weghalen, de man heeft geen controle eenmaal zwanger. We weten allemaal dat als we een keuze geven over alimentatie(in geval dat de man geen kind wil), dat er opeens veel minder tienermoeders komen en ook veel minder golddiggers die puur met een man zijn om een kind te baren om hem vervolgens te laten dokken.

Ik ben voor gelijke rechten voor de man en vrouw. Niet de vrouw alle macht en de man alleen maar dokken, laten we het eens eerlijk spelen. De wereld staat dagelijks bijna te huilen dat vrouwen benadeeld worden op de arbeidsmarkt, de wereld pleit voor gelijkenis tussen vrouwen en mannen. Nu is er een onderwerp waar de man pleit voor gelijkenis en opeens wordt er brand en moord geschreeuwd :|W

Ik kan ook zeggen: ja de vrouw moet maar haar eigen verantwoordelijkheid nemen op de arbeidsmarkt, wij kunnen er toch niks aan doen dat ze benadeeld wordt! Laat haar maar zelf alles oplossen en de gevolgen dragen van de nadelen, ze komt er wel overheen als ze gewoon extra veel cursussen/opleidingen doet om beter te staan op de arbeidsmarkt! Dat kan ik zeggen ja, maar dat zeg ik niet, omdat ik vind dat de vrouw gelijke kansen verdient en niet meer moet gaan doen waar een man minder voor moet doen.

Hetzelfde geldt voor dit onderwerp. Een man moet, in geval dat hij het kind niet heeft gewild(en hoe dit aangegeven kan worden verschilt), ook de keuze krijgen om alimentatie te betalen. Waarom zou een man voor de rest van zijn leven moeten lijden van een foutje wat ook voorkomen kon worden door middel van abortus?

[ Bericht 0% gewijzigd door PizzaMizza op 14-03-2014 13:43:18 ]
#freefrederike
pi_137729790
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar volgens enkele mannen hier is het haar schuld als zij zwanger wordt en is de man het onschuldige slachtoffer als ze dat kind nog houdt ook. 8)7
Voor hetzelfde geldt dat vrouwen dagelijks hun pil 'perongeluk'(ahum, gewoon voor expres) vergeten waardoor de man denkt dat de vrouw geen kind krijgt, met als gevolg dat zij opeens daarna zwanger is. En dan komen vrouwen en feministische jongens zeggen dat het de schuld is van de man, terwijl de vrouw diegene is die voor expres een sluw plannetje heeft uitgehaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door PizzaMizza op 14-03-2014 13:44:18 ]
#freefrederike
pi_137729842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In de meeste condooms zit gewoon zaaddodend pasta. Dat hadden je ouders ook moeten gebruiken zodat er niet zulke conservatieve krachten als jou zouden rondslingeren. Wil je niet dat een vrouw zwanger wordt moet je je als man maar laten steriliseren.
Conservatief? Ik ben juist progressief door te zeggen: vrouwen en mannen op een lijn! Op de arbeidsmarkt, maar ook op het gebied van alimentatie! Jij bent hier de conservatieve die per se aan de bevoordeelde vrouw wil hangen.
#freefrederike
pi_137729979
quote:

ja, dat is natuurlijk het échte probleem.
:')
compact en kleverig.
pi_137730128
Jij bent echt van het padje af hé?
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef PizzaMizza het volgende:
Zelfs met condoom, zelfs met pil, kan een vrouw nog zwanger worden.
En heeft zij het leeuwendeel, 99% van het probleem, niet hij.
quote:
Daarnaast, als een persoon een foutje maakt, betekent het niet dat hij de rest van zijn leven aan dat foutje moet lijden.
18 jaar is niet je hele leven. Daarnaast gaat het om KA, niet om de inrichting van je leven. De man wordt tenslotte niet gedwongen het kind op te voeden, zelfs niet om contact te houden.
quote:
D
De vrouw kan het kind weghalen,
En dat is niet ingrijpend?
quote:
de man heeft geen controle eenmaal zwanger.
Daarom moet hij zijn verantwoording nemen vóór hij een vrouw zwanger schopt. Maar dat deel sla jij voor het gemak steeds weer over omdat dat niet zo past in je slachtofferrol.
quote:
We weten allemaal dat als we een keuze geven over alimentatie(in geval dat de man geen kind wil), dat er opeens veel minder tienermoeders komen en ook veel minder golddiggers die puur met een man zijn om een kind te baren om hem vervolgens te laten dokken.
Nee, dat is jouw aanname, geen feit. Of heb je een link naar wetenschappelijke onderzoeken hiernaar? WTF denk jij? Dat als een vrouw een kind krijgt en KA, dat het haar geen geld kost? Geen tijd? Geen zorgen? Het voor haar alleen maar rozengeur en maneschijn is?
quote:
Ik ben voor gelijke rechten voor de man en vrouw. Niet de vrouw alle macht en de man alleen maar dokken, laten we het eens eerlijk spelen.
Die gelijke rechten bestaan al. KA is maar de helft van wat het kind kost. Als er al ongelijkheid is dan is het dat de vrouw het probleem maar op moet lossen financieel als de man geen draagkracht heeft en zij ook niet. Als je daar over nadenkt is dat ook een beetje vreemd, niet?
quote:
De wereld staat dagelijks bijna te huilen dat vrouwen benadeelt worden op de arbeidsmarkt, de wereld pleit voor gelijkenis tussen vrouwen en mannen. Nu is er een onderwerp waar de man pleit voor gelijkenis en opeens wordt er brand en moord geschreeuwd :|W
Leer het verschil tussen gelijkheid en gelijkwaardigheid eerst eens even voor je begint te blaten over emancipatie.
De man pleit niet voor gelijkwaardigheid/gelijkheid maar voor het wettelijk weg mogen lopen voor de gevolgen van zijn eigen stommiteiten. Elke ongewenste zwangerschap begint bij ... seks. Dáár moeten mannen dus leren hun verantwoordelijkheden te nemen.
quote:
Ik kan ook zeggen: ja de vrouw moet maar haar eigen verantwoordelijkheid nemen op de arbeidsmarkt, wij kunnen er toch niks aan doen dat ze benadeeld wordt! Laat haar maar zelf alles oplossen en de gevolgen dragen van de nadelen, ze komt er wel overheen als ze gewoon extra veel cursussen/opleidingen doet om beter te staan op de arbeidsmarkt! Dat kan ik zeggen ja, maar dat zeg ik niet, omdat ik vind dat de vrouw gelijke kansen verdient en niet meer moet gaan doen waar een man minder voor moet doen.
Dus een vrouw met maar de pil slikken om haar verantwoordelijkheden te nemen, een man een condoom gebruiken. En dat stel jij dan gelijk aan vrouwen moeten maar meer studeren dan mannen om hetzelfde loon te mogen krijgen voor hetzelfde werk?

Echt. Zo dom heb ik ze zelden gelezen.
quote:
Hetzelfde geldt voor dit onderwerp. Een man moet, in geval dat hij het kind niet heeft gewild(en hoe dit aangegeven kan worden verschilt), ook de keuze krijgen om alimentatie te betalen. Waarom zou een man voor de rest van zijn leven moeten lijden van een foutje wat ook voorkomen kon worden door middel van abortus?
Een foutje dat (niet wat) ook voorkomen had kunnen worden door een condoom om te doen of zich te laten steriliseren. Een sterilisatie bij een man is nog niet één tiende zo ingrijpend als een abortus.
pi_137730192
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:40 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Conservatief? Ik ben juist progressief door te zeggen: vrouwen en mannen op een lijn! Op de arbeidsmarkt, maar ook op het gebied van alimentatie! Jij bent hier de conservatieve die per se aan de bevoordeelde vrouw wil hangen.
Laten we eens beginnen met één vinger amputeren bij de biologische vader bij een abortus.
Eens kijken hoeveel abortussen er dan nog gepleegd gaan worden.
pi_137730559
Ik vind dat er een groot verschil zit tussen ongewenst zwanger raken terwijl je in een relatie zit met een man en ongewenst zwanger raken terwijl je wat rondneukt of iemand pas net kent als het gaat om alimentatieplicht.

Ik denk overigens níet dat er veel minder zwangerschappen voldragen zouden worden als alimentatie niet verplicht was. Het gaat die meisjes/vrouwen heus meer om een kind dan om alimentatie...

Mannen met een miljoeneninkomen (zoals in de op) wellicht daargelaten.
compact en kleverig.
pi_137731789
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Laten we eens beginnen met één vinger amputeren bij de biologische vader bij een abortus.
Eens kijken hoeveel abortussen er dan nog gepleegd gaan worden.
Wat is dit voor debiele vergelijking :')
Is dat echt het beste wat je hebt?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_137732382
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Wat is dit voor debiele vergelijking :')
Is dat echt het beste wat je hebt?
Het is helemaal geen vergelijking. Dat maak jij er van.

Waar het om gaat is het volgende:
1) Seks heb je SAMEN
2) Onbeschermde seks het je SAMEN
3) Zwanger wordt/is de vrouw
4) Abortus (toch een heftige lichamelijke en psychische ingreep) ondergaat de vrouw
5) Een zwangerschap doordragen doet de vrouw
6) Bevallen doet de vrouw
7) Financieel opvoeden doe je SAMEN (Al denken veel KA betalers dat zij alles van kind én Mams betalen)
8) Opvoeden (als de man geen kind wil) doet de vrouw

De aanleiding tot de zwangerschap is dus een samentrekking van twee GEZAMELIJKE keuzes of op zijn minst keuzes voor ieder van hen op zich.
Komt er echter een zwangerschap uit voort dan is er maar 1 puntje waarbij de man de gevolegen GEZAMELIJK moet dragen; namelijk de KA die bij voldoende draagkracht de helft van de kosten bedraagt, niet alle kosten.

En juist dat ENE GEZAMELIJKE PUNTJE is hetgeen mannen hier fanatiek bestrijden, zelfs 'geestelijk kapot maken' durven te noemen.

Liever maken zij de GEZAMELIJK zwanger gemaakte vrouw geestelijk kapot met een abortus of vinden het zelfs begrijpelijk als zo'n vrouw vermoord wordt en aan de honden wordt gevoerd.

En dat onder het mom van 'gelijkheid'. 8)7 Gelijk zou het pas zijn als een man die een vrouw 'dwingt' tot een abortus of gezamenlijk met haar die keuze maakt, daar net als zij lichamelijke en psychische gevolgen van zou dragen. Een optie daarvoor zou kunnen zijn het amputeren van een vinger.

Pizzamizza durft te stellen dat als je KA vrijwillig zou maken, er minder ongewenste kinderen geboren zouden worden.
Ik durf te stellen dat als mannen een ingrijpende ingreep zouden moeten doorstaan als een door hen zwanger gemaakte vrouw een abortus ondergaat.. er veel minder abortussen zouden zijn en zelfs veel minder ongewenste zwangerschappen.
Het is nu voor een man wel heel gemakkelijk om een condoom achterwege te laten. Tenslotte is de kans klein dat zij daar negatieve gevolgen van zullen ondervinden. En zijn die gevolgen niet eens zo heel erg groot nu. WTF. ¤150.- p.m. moeten betalen voor 18 jaar.. Zo'n ramp is dat nu ook weer niet. Gewoon stoppen met roken of zo.
pi_137732477
quote:

Zelfs met condoom, zelfs met pil, kan een vrouw nog zwanger worden. Daarnaast, als een persoon een foutje maakt, betekent het niet dat hij de rest van zijn leven aan dat foutje moet lijden. Daarom zeg ik: KEUZE op het gebied van alimentatie als de man geen kind wil en de vrouw wel.
Met alle respect, maar dat geld dient voor het kind en het kind heeft al helemaal geen inbreng.

Dus: gewoon je verantwoordelijkheid nemen, betalen en er zijn voor die kleine.
pi_137732616
Ouder1.
pi_137732886
quote:
Ik ben voor gelijke rechten voor de man en vrouw. Niet de vrouw alle macht en de man alleen maar dokken, laten we het eens eerlijk spelen. De wereld staat dagelijks bijna te huilen dat vrouwen benadeeld worden op de arbeidsmarkt, de wereld pleit voor gelijkenis tussen vrouwen en mannen. Nu is er een onderwerp waar de man pleit voor gelijkenis en opeens wordt er brand en moord geschreeuwd

Hmmmmmmm, je mag een vrouw niet dwingen tot abortus, maar ook niet tot het voldragen van een
zwangerschap, daar heb ik ook wel eens topics over gezien. Vrouw wil het kind niet, man wil wel.
Wat doe je dan in zo'n geval?

Ik vind het ook best raar dat je ''per ongeluk expres'' zwanger kan worden van iemand en dat diegene
dan jarenlang moet betalen, maar ja, mééstal gebeuren die ongelukjes niet binnen een goeie relatie.

Niet dat je dan niet écht per ongeluk zwanger kan worden, een keertje de pil vergeten komt in
de beste familie's voor, 3 dagen diarree waardoor de pil niet werkt ook, maar meestal komen die
personen er sámen dan wel uit of ze het kind willen laten komen of niet.

In dit geval was deze vrouw (denk ik) met een spelletje bezig om die vent te strikken, maar ja,
om het zo op te lossen was natuurlijk redelijk ziek, volgens mij is iedereen het daar wel mee eens,

Dus tja.... eh...dawast eigenlijk :')
pi_137733920
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik vind het ook best raar dat je ''per ongeluk expres'' zwanger kan worden van iemand en dat diegene
dan jarenlang moet betalen,
Simpel: omdat het kind voorop staat. Terecht.

Naar dat mensen dit soort geintjes uithalen, maar dat is weer een andere discussie.
pi_137734137
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef DS4 het volgende:
Simpel: omdat het kind voorop staat. Terecht.
mja...dat is ook weer zo...

Dus er is gewoon geen oplossing voor het probleem, het enige wat je als man kan doen is
voorbehoedsmiddelen gebruiken, moet je sowieso doen als je wat los in de broek bent
maar goed :+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:56:27 #87
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137734678
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef Ouder1 het volgende:
Waar het om gaat is het volgende:
1) Seks heb je SAMEN
2) Onbeschermde seks het je SAMEN
3) Zwanger wordt/is de vrouw
4) Abortus (toch een heftige lichamelijke en psychische ingreep) ondergaat de vrouw
5) Een zwangerschap doordragen doet de vrouw
6) Bevallen doet de vrouw
7) Financieel opvoeden doe je SAMEN (Al denken veel KA betalers dat zij alles van kind én Mams betalen)
8) Opvoeden (als de man geen kind wil) doet de vrouw
Tenzij dus net als bij multi miljonair Boris Becker de vrouw de condoom met sperma steelt, zichzelf bevrucht en daarna de rest van haar leven financieel binnen is aan 18+ jaar alimentatie (en daarna een een kind die aanspraak maakt op de erfenis en anders iig gewoon kan werken en voor inkomen zorgt)
pi_137734713
Wat trouwens opvallend is, is dat als er een mannenpil zou komen, vrouwen toch nog zelf voor anticonceptie blijven zorgen.
Hoe zou dat nu komen?
Simpel: Een vrouw draait op voor de gevolgen, een man niet of nauwelijks.

Waarom zorgen mannen niet zelf voor anticonceptie als ze zo bang zijn 18 jaar KA te moeten betalen?
pi_137734908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Tenzij dus net als bij multi miljonair Boris Becker de vrouw de condoom met sperma steelt, zichzelf bevrucht en daarna de rest van haar leven financieel binnen is aan 18+ jaar alimentatie (en daarna een een kind die aanspraak maakt op de erfenis en anders iig gewoon kan werken en voor inkomen zorgt)
En zo'n uniek geval is zeker reden om ALLE mannen die willens en wetens onbeschermde seks (lees: zonder condoom) hebben van de KA plicht te ontheffen. 8)7
pi_137734959
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En zo'n uniek geval is zeker reden om ALLE mannen die willens en wetens onbeschermde seks (lees: zonder condoom) hebben van de KA plicht te ontheffen. 8)7
Boris Becker zou juist dubbel moeten betalen, heb je dat kind wel eens bekeken? :P

nee flauw :')
pi_137734981
quote:

De manier waarop kijkt nergens op, maar het blijft jouw kind.
pi_137736085
quote:

[..]

Ik dacht altijd dat het een geval van blowjob was waarna de dame zichzelf insimineerde met het zaad uit de mond.

Heb je verder bewijs dat deze dame het alleen voor de alimentatie deed of is dit lekkere borrelpraat om zo maar alle zwangerschappen als man zijnde tegen te kunnen houden. :D
pi_137758758
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:49 schreef PizzaMizza het volgende:
Zegt een feminist :') ! Ik heb niks tegen vrouwen, anders zou ik geen seks met ze hebben en zou ik niet met ze omgaan. Nogmaals, het gaat hier om een veel groter probleem. De vrouw is veel te veel bevoordeeld op het gebied van zwanger worden en alimentatie. De man moet snel eens wat meer rechten krijgen(en de vrouw weer op ander gebied).

Maar goed, in het oog van de kortzichtige feminist is kritiek hebben op de bevoordeelde vrouw seksistisch en als je ook maar een ding iets zegt over vrouwen ben je meteen een vrouwenhater :') !

Kortzichtigheid :')
Zegt een achterlijke :')

Ga lekker in een ander topic je mening hierover verkondigen, hier is het totaal ongepast.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:04:41 #94
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_137760541
Ongelooflijk dat het in een topic dat gaat over een gruwelijke moord waarbij een vrouw in stukken is gesneden en aan honden is gevoerd, waarbij de dader dreigt vrij te komen voor iets futiels als het kunnen spelen van voetbal, vooral gediscussieerd wordt over voorbehoedsmiddelen. Een aantal mensen hier zijn het spoor goed bijster. :')
pi_137760789
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:04 schreef beantherio het volgende:
Ongelooflijk dat het in een topic dat gaat over een gruwelijke moord waarbij een vrouw in stukken is gesneden en aan honden is gevoerd, waarbij de dader dreigt vrij te komen voor iets futiels als het kunnen spelen van voetbal, vooral gediscussieerd wordt over voorbehoedsmiddelen. Een aantal mensen hier zijn het spoor goed bijster. :')
Het gaat eigenlijk botweg om geld. Alimentatie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')