Idd, als ze nou lelijk was maakte het niet zo veel uit.quote:
Preciesquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, als ze nou lelijk was maakte het niet zo veel uit.
Lang geleden was een schoolkameraad bij mij op bezoek. We keken een film op TV, mijn moeder was ook aanwezig. Op een gegeven moment werd er in de film een zeer schone dame om het leven gebracht,quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
De 25-jarige vrouw werd in stukken gesneden en aan zijn honden gevoederd. Na drie jaar cel kan de Souza nu overdag de gevangenis verlaten om te trainen en wedstrijden te spelen. Hij mocht al een contract voor vijf jaar bij zijn nieuwe club tekenen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen, maar laten we het echte probleem aanpakken: de veel te bevoordeelde vrouw in deze situatie.
Als een vrouw geen abortus wil plegen(terwijl de man dit wel wil), vind ik dat al een kwalijke zaak en een trieste gebeurtenis voor de man. Laat dan alimentatie een keuze zijn als de man geen kind heeft gewild, klaar. Zo voorkom je deze rotzooi ook. Nu zit de vrouw in een machtspositie waar zij 1 kan bepalen of het kind geboren wordt en 2 ook nog eens daarna geld kan opstrijken terwijl de man helemaal geen kind heeft gewild.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen, maar laten we het echte probleem aanpakken: de veel te bevoordeelde vrouw in deze situatie.
Als een vrouw geen abortus wil plegen(terwijl de man dit wel wil), vind ik dat al een kwalijke zaak en een trieste gebeurtenis voor de man. Laat dan alimentatie een keuze zijn als de man geen kind heeft gewild, klaar. Zo voorkom je deze rotzooi ook. Nu zit de vrouw in een machtspositie waar zij 1 kan bepalen of het kind geboren wordt en 2 ook nog eens daarna geld kan opstrijken terwijl de man helemaal geen kind heeft gewild.
Zoiets was Boris Becker toch ook overkomen. Vrouw stal na de sex het condoom met z'n sperma, bezwangerde zichzelf en kon daarna nog 18 jaar alimentatie van de miljonair vangenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat. Kijk, ik wil moord absoluut niet goedpraten, maar ik begrijp de redeneringen wel van die moordenaars. Ik keur zoiets volledig af(moord), maar de mannen die dat doen, doen het niet zonder reden. Hun leven is psychisch verwoest. Laten we nou het echte probleem aanpakken, dan komen dit soort verschrikkelijke en onmenselijke taferelen ook (bijna) niet meer voor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zoiets was Boris Becker toch ook overkomen. Vrouw stal na de sex het condoom met z'n sperma, bezwangerde zichzelf en kon daarna nog 18 jaar alimentatie van de miljonair vangen
Of hij had een condoom gebruikt en deze, in tegenstelling tot Boris Becker, zelf opgeruimd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Aub, ga de schuld niet altijd bij de man liggen. De vrouw kan ook voor expres de pil zijn 'vergeten'/sperma uit condoom hebben gehaald/pil werkte niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij had een condoom gebruikt en deze, in tegenstelling tot Boris Becker, zelf opgeruimd.
Leg de verantwoordelijkheid niet bij de vrouw neer, A.U.B. Een man kan net zo veel doen om een zwangerschap te voorkomen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Aub, ga de schuld niet altijd bij de man liggen. De vrouw kan ook voor expres de pil zijn 'vergeten'/sperma uit condoom hebben gehaald/pil werkte niet.
Edit: oh, ik zie nu pas dat je een feminist bent. Daarom geef je de schuld aan de man.
De redenering? Dus jij snapt dat hij zijn ex laat vermoorden en in stukken laat hakken omdat hij niet de verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen acties?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat. Kijk, ik wil moord absoluut niet goedpraten, maar ik begrijp de redeneringen wel van die moordenaars. Ik keur zoiets volledig af(moord), maar de mannen die dat doen, doen het niet zonder reden. Hun leven is psychisch verwoest. Laten we nou het echte probleem aanpakken, dan komen dit soort verschrikkelijke en onmenselijke taferelen ook (bijna) niet meer voor.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
They had two more kids together. After the birth of the 3rd daughter (all 3 were girls), she let him know that the first one wasn't his, she just needed to find a daddy. That she was going to be in a world of shit, if she didn't have someone willing to marry her, when she turned up pregnant the first time.
Het is geen freak, maar een arme man die het slachtoffer is geworden van een bevoordeelde vrouw. Zoals Pizzaabla het al zei, het echte probleem aanpakken en zulke onmenselijke daden komen amper meer voor. Aangezien het probleem - de bevoordeelde vrouw - is opgeruimd, zal deze man vast ook geen gevaar meer vormen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:17 schreef El_Matador het volgende:
Brazilië is erg corrupt en voetbal in dat land is onvergelijkbaar met Nederland. Maar dit is wel heel erg obvious als hij vrij zou komen...
De zieke werkelijkheid; hij vormt een gevaar voor de andere spelers (lekker douchen met zo'n freak) en mag dus niet vrij. Er zijn genoeg goeie voetballers in Brazilië.
Whut, zit je nou te trollen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is geen freak, maar een arme man die het slachtoffer is geworden van een bevoordeelde vrouw. Zoals Pizzaabla het al zei, het echte probleem aanpakken en zulke onmenselijke daden komen amper meer voor. Aangezien het probleem - de bevoordeelde vrouw - is opgeruimd, zal deze man vast ook geen gevaar meer vormen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |