abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:23:42 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137694849
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-om-te-spelen.dhtml

De Braziliaanse profkeeper Bruno Fernandes de Souza (28) werd vorig jaar tot 22 jaar cel veroordeeld omdat hij opdracht had gegeven zijn ex-vriendin te ontvoeren en te vermoorden. De 25-jarige vrouw werd in stukken gesneden en aan zijn honden gevoederd. Na drie jaar cel kan de Souza nu overdag de gevangenis verlaten om te trainen en wedstrijden te spelen. Hij mocht al een contract voor vijf jaar bij zijn nieuwe club tekenen.

Ondanks zijn bekentenissen en zijn veroordeling, mocht de Souza een contract van vijf jaar tekenen bij zijn club Montes Carlos. Dat betekent dat hij, mits instemming van de rechter, overdag de gevangenis onder politiebegeleiding zal kunnen verlaten om te trainen met zijn team en wedstrijden te spelen.

Alimentatie ontlopen
De voormalige aanvoerder van topclub Flamengo wilde zijn ex-minnares dood zodat hij geen onderhoudsgeld zou moeten betalen voor het kind dat hij bij haar had verwekt.

De Souza, die was getipt om voor het Braziliaans nationaal elftal aan te treden tijdens de Wereldbeker, liet Eliza Samudio ontvoeren en vermoorden. Ook zijn vrouw, een neef en een voormalige politieagent stonden terecht tijdens het proces. De Souza werd tot 22 jaar en drie maanden cel veroordeeld.

De Souza zit sinds 2010 in de cel en hoopt nu gebruik te kunnen maken van een wet die een gevangene na drie of vier jaar opsluiting mits voorbeeldig gedrag meer vrijheid toekent.

De voorzitter van voetbalclub Montes Carlos, Ville Mocellin, bevestigt de ophefmakende beslissing die Bruno toeliet een contract met de club te tekenen terwijl hij nog achter de tralies zit. "We willen hem een kans geven", stelt Mocellin.

Nadat model Eliza Samudio had geweigderd het kind van de Souza te laten aborteren, eiste ze alimentatie van de stervoetballer

"Geen notie van waarden"
Volgens rechter Rodrigues had de doelman, die kapitein was van Brazilië's grootste club Flamengo, de moord op Samudio tot in de puntjes voorbereid. "Hij is totaal verknipt en hij heeft geen notie van waarden", stelde de rechter. "Hij geloofde dat hij aan zijn straf zou kunnen ontsnappen door het lichaam te doen verdwijnen".

Samudio legde in augistus 2009 klacht neer bij de politie omdat de Souza haar gevangen had genomen en onder bedreiging van een pistool probeerde haar te dwingen een illegaal abortusmedicijn te nemen
pi_137694900
Wtf? :')_! Die gozer is helemaal gestoord, hopelijk zegt de rechter nee.

[ Bericht 23% gewijzigd door Rezania op 13-03-2014 15:30:53 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_137694977
Zonde van zo een mooie vrouw.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:29:31 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137695017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef superniger het volgende:
Idd, als ze nou lelijk was maakte het niet zo veel uit.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137695040
Ik wacht op de eerste reactie over hoe dit een schande is en dat de Nederlandse straffen geen hol voorstellen.
pi_137695221
Ze kunnen hem beter levenslang in een isolatiecel stoppen.
Ура для россии
pi_137695374
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef mstx het volgende:

[..]

Idd, als ze nou lelijk was maakte het niet zo veel uit.
Precies
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137695641
Los van de vrouw in kwestie, vind ik het sowieso vreemd dat je nog vrij mag komen om te gaan keepen.
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:51:15 #9
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_137695740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef superniger het volgende:
Lang geleden was een schoolkameraad bij mij op bezoek. We keken een film op TV, mijn moeder was ook aanwezig. Op een gegeven moment werd er in de film een zeer schone dame om het leven gebracht,
Schoolkameraad: Zonde van zo een mooi vrouw
Mijn moeder:
:( :( :( :( :( o|O o|O o|O o|O o|O
Non possumus non loqui
pi_137696142
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:23 schreef slashdotter3 het volgende:
De 25-jarige vrouw werd in stukken gesneden en aan zijn honden gevoederd. Na drie jaar cel kan de Souza nu overdag de gevangenis verlaten om te trainen en wedstrijden te spelen. Hij mocht al een contract voor vijf jaar bij zijn nieuwe club tekenen.
:X
pi_137700607
Verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen, maar laten we het echte probleem aanpakken: de veel te bevoordeelde vrouw in deze situatie.

Als een vrouw geen abortus wil plegen(terwijl de man dit wel wil), vind ik dat al een kwalijke zaak en een trieste gebeurtenis voor de man. Laat dan alimentatie een keuze zijn als de man geen kind heeft gewild, klaar. Zo voorkom je deze rotzooi ook. Nu zit de vrouw in een machtspositie waar zij 1 kan bepalen of het kind geboren wordt en 2 ook nog eens daarna geld kan opstrijken terwijl de man helemaal geen kind heeft gewild.
#freefrederike
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:27:49 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137700636
Hoop dat die veel doelpunten tegen krijgt.
pi_137700715
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen, maar laten we het echte probleem aanpakken: de veel te bevoordeelde vrouw in deze situatie.

Als een vrouw geen abortus wil plegen(terwijl de man dit wel wil), vind ik dat al een kwalijke zaak en een trieste gebeurtenis voor de man. Laat dan alimentatie een keuze zijn als de man geen kind heeft gewild, klaar. Zo voorkom je deze rotzooi ook. Nu zit de vrouw in een machtspositie waar zij 1 kan bepalen of het kind geboren wordt en 2 ook nog eens daarna geld kan opstrijken terwijl de man helemaal geen kind heeft gewild.
quote:

donderdag 13 maart 2014 @ 18:35:12 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137700953
quote:

Zoiets was Boris Becker toch ook overkomen. Vrouw stal na de sex het condoom met z'n sperma, bezwangerde zichzelf en kon daarna nog 18 jaar alimentatie van de miljonair vangen
pi_137702894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Zoiets was Boris Becker toch ook overkomen. Vrouw stal na de sex het condoom met z'n sperma, bezwangerde zichzelf en kon daarna nog 18 jaar alimentatie van de miljonair vangen
Dat. Kijk, ik wil moord absoluut niet goedpraten, maar ik begrijp de redeneringen wel van die moordenaars. Ik keur zoiets volledig af(moord), maar de mannen die dat doen, doen het niet zonder reden. Hun leven is psychisch verwoest. Laten we nou het echte probleem aanpakken, dan komen dit soort verschrikkelijke en onmenselijke taferelen ook (bijna) niet meer voor.
#freefrederike
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:19:51 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137703313
D66 rechter waarschijnlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137704816
zullen de sponsors van zijn nieuwe club leuk vinden :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_137712229
Wat zullen die honden gesmuld hebben zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 22:12:45 #20
184769 crew  Deisyy
pi_137713078
quote:

Of hij had een condoom gebruikt en deze, in tegenstelling tot Boris Becker, zelf opgeruimd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_137713139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of hij had een condoom gebruikt en deze, in tegenstelling tot Boris Becker, zelf opgeruimd.
Aub, ga de schuld niet altijd bij de man liggen. De vrouw kan ook voor expres de pil zijn 'vergeten'/sperma uit condoom hebben gehaald/pil werkte niet.

Edit: oh, ik zie nu pas dat je een feminist bent. Daarom geef je de schuld aan de man.
#freefrederike
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 22:15:57 #22
184769 crew  Deisyy
pi_137713259
Als de vrouw geen kinderen wilt slikt ze de pil, als de man geen kinderen wilt gebruikt hij een condoom en ruimt deze zelf op.

En waar haal je vandaan dat ik feministe ben? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_137715501
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Aub, ga de schuld niet altijd bij de man liggen. De vrouw kan ook voor expres de pil zijn 'vergeten'/sperma uit condoom hebben gehaald/pil werkte niet.

Edit: oh, ik zie nu pas dat je een feminist bent. Daarom geef je de schuld aan de man.
Leg de verantwoordelijkheid niet bij de vrouw neer, A.U.B. Een man kan net zo veel doen om een zwangerschap te voorkomen.
pi_137715562
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat. Kijk, ik wil moord absoluut niet goedpraten, maar ik begrijp de redeneringen wel van die moordenaars. Ik keur zoiets volledig af(moord), maar de mannen die dat doen, doen het niet zonder reden. Hun leven is psychisch verwoest. Laten we nou het echte probleem aanpakken, dan komen dit soort verschrikkelijke en onmenselijke taferelen ook (bijna) niet meer voor.
De redenering? Dus jij snapt dat hij zijn ex laat vermoorden en in stukken laat hakken omdat hij niet de verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen acties?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:28:16 #25
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_137719315
Relevant:

http://www.reddit.com/r/n(...)what_do_i_do/cg1cl1t

Let me tell you a scary story.
Husband had a best friend from about 3rd grade on into high school. Senior year, the best friend met up with a reasonably pretty girl that put out. About a month after the two of them starting to sleep together, she turns up pregnant. His friend cried (literally, with tears streaming down his face and the works), knowing that he was going to be in more trouble than God could get him out of, for getting this little gal knocked up. He did the honorable thing, he married her, they had that baby and two more. This was in the early 70s.

They had two more kids together. After the birth of the 3rd daughter (all 3 were girls), she let him know that the first one wasn't his, she just needed to find a daddy. That she was going to be in a world of shit, if she didn't have someone willing to marry her, when she turned up pregnant the first time.

But she made damned sure that he wasn't able to just walk away by the time she did tell him.
The quaint part of the story is that this same story has been repeated around the world, thousands of times a year. But once DNA tests became available, guys were able to tell if the woman was lying or telling telling the truth.

They eventually divorced, but not until the kids were out of the house. My husband told me a few more things about their breakup, but... the bottom line was that it was 25 years of Pete's life gone.

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 14-03-2014 01:05:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')