abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:55:22 #101
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137684214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:39 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat vond ik een te flauw voorbeeld ;) Het menselijk oog kan sowieso oneindig ver kijken natuurlijk. Ik gag ISS als voorbeeld omdat deze ook vrij klein is en op ook enkele honderden km afstand te zien is. Overigens wel door reflectie. Er blijft een felle lichtbron nodig maar op een heldere nacht boven zee (dus geen lichtvervuiling) is een vuurbal prima op 250 km te zien. Details uiteraard niet.
Je vergeet de kromming van de aarde en eventuele wolken die er tussen zitten. Plus, vergeet golven niet. Als er golven van 8 meter staan ontrekt dat een hoop aan het zicht
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137684273
Mogûh. Top OP, maar ik snap alleen niet waarom die 3 fotos van die wrakstukken (waar we het gisteravond over hadden) nu onder oud nieuws staan???
Volgensmij heb ik iets gemist ofzo.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:02:08 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137684299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:49 schreef Speculant. het volgende:
Ik zit nog altijd liever in een vliegtuig dan in een taxi. Met een vliegtuig heb ik nog maar weinig spannende dingen meegemaakt. Met taxi daarentegen :{w
heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit :X
pi_137684325
Het lijkt mij een rotgevoel om met een vliegtuig in zee te duiken. Ik zou als piloot eerder tegen een berg aan willen vliegen als ik zelfmoord zou willen plegen. Onder water is beklemmend, je kunt nog een tijdje leven in een luchtbel, je zit opgesloten. Tegen een berg is het meteen over en uit.
pi_137684337
Heel erg apart van dat bericht over het doorsturen van data 4 uur na verdwijning.

Staat ook helemaal geen bron vermeld in dat nieuwsbericht, terwijl Rolls Royce een paar dagen geleden heel duidelijk heeft gezegd dat ze maar 2 berichten hadden ontvangen voordat het contact verloren ging.

Geloof er niks van. :9
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:05:45 #106
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684346
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je vergeet de kromming van de aarde en eventuele wolken die er tussen zitten. Plus, vergeet golven niet. Als er golven van 8 meter staan ontrekt dat een hoop aan het zicht
Daarnaast valt nog op te merken dat een vuurbal een abnormaal verschijnsel is en dus extra de aandacht zal trekken en daardoor dus onvergelijkbaar is met een ordinair voorbijvliegend vliegtuig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:05:59 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684348
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit :X
Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.

Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr :X
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137684352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:04 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt mij een rotgevoel om met een vliegtuig in zee te duiken. Ik zou als piloot eerder tegen een berg aan willen vliegen als ik zelfmoord zou willen plegen. Onder water is beklemmend, je kunt nog een tijdje leven in een luchtbel, je zit opgesloten. Tegen een berg is het meteen over en uit.
Als je met een vliegtuig in zee duikt, ben je ook op slag dood hoor.
pi_137684365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Als je met een vliegtuig in zee duikt, ben je ook op slag dood hoor.
Het gaat om het idee. Waar zou jij voor kiezen als piloot?
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:07:45 #110
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:04 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt mij een rotgevoel om met een vliegtuig in zee te duiken. Ik zou als piloot eerder tegen een berg aan willen vliegen als ik zelfmoord zou willen plegen. Onder water is beklemmend, je kunt nog een tijdje leven in een luchtbel, je zit opgesloten. Tegen een berg is het meteen over en uit.
Het hangt er ook weer vanaf of je het vliegtuig op zee probeert te landen of recht de zee in boort.
In het laatste geval is de klap zo hard dat het meteen voorbij is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_137684391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Waar zou jij voor kiezen als piloot?
Wat is dat nou voor een vraag? Dood is dood, of dat nou tegen een berg is of op zee.
pi_137684406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Waar zou jij voor kiezen als piloot?
Bekijk nou gewoon eens dat filmpje over die Egyptenaar. Niet het Empire State, niet de Atlas, maar de Atlantische Oceaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684446
Engine-data blijft vreemd. Eerder artikel (12 maart, voordat dit nieuws bekend was) zegt het volgende:

quote:
The missing Malaysia Airlines Boeing 777-200ER sent at least two bursts of technical data back to the airline before it disappeared, according to the New Scientist magazine.

The data may help investigators understand what went wrong with the aircraft, no trace of which has yet been found since it disappeared early Saturday morning, the magazine reported yesterday.

"Malaysia Airlines has not revealed if it has learned anything from ACARS data, or if it has any," it said, referring to the Aircraft Communications Addressing and Reporting System (ACARS), which automatically collates and files four technical reports during every flight so that engineers can spot problems.

These reports are sent via VHF radio or satellite at take-off, during the climb, at some point while cruising, and on landing.

The magazine noted that Malaysia Airlines' 11th media statement had said, "All Malaysia Airlines aircraft are equipped with ACARS which transmits data automatically. Nevertheless, there were no distress calls and no information was relayed."

"This would suggest no concrete data is to hand. But New Scientist understands that the maker of the missing Boeing 777's Trent 800 engines, Rolls Royce, received two data reports from flight MH370 at its global engine health monitoring centre in Derby, UK, where it keeps real-time tabs on its engines in use.

"One was broadcast as MH370 took off from Kuala Lumpur International Airport, the other during the 777's climb out towards Beijing," it said.


It noted that as the engine data is filtered from a larger ACARS report covering all the plane's critical flight systems and avionics, "it could mean the airline has some useful clues about the condition of the aircraft prior to its disappearance."

"The plane does not appear to have been cruising long enough to issue any more ACARS reports,"the report said, referring to reports that said the plane vanished from radar at 1.30am local time, halfway between Malaysia and Vietnam over the Gulf of Thailand.

Under International Civil Aviation Organisation rules, such reports are normally kept secret until air investigators need them, it said.

The search for the missing aircraft continues for the fifth day today, covering the Andaman Sea, the Strait of Malacca and the South China Sea.

There has been no trace of the plane since it disappeared, leading to it being dubbed as an "unprecedented aviation mystery"
bron: http://www.themalaysianin(...)ishing-says-magazine
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:13:21 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684477
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.

Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr :X
In dit geval lijkt het me een interessante vraag of je de passagiers op de hoogte moet stellen van de situatie of paniek moet voorkomen...

Waarom is er binnen 4 uur overigens geen geschikt vlak stuk land gevonden om te landen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_137684537
Even kijken; 38,500.000 km2 zoekgebied, ongeveer 23.000.000 km2 zee.

90.000 km2 (Golf van Thailand) deed je 2 dagen over met 16 vliegtuigen. Dan doe je over die lappen zee dus minstens 510 dagen, of 1 jaar en 5 maanden... :X
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684570
Kunnen we alsjeblieft die 4 uur met een dikke korrel zout nemen? Of een ton zout?

Dit is een BBC docu over Rolls Royce, filmpje start op het moment dat men het ACARS stukje uitleggen, voor degenen die dit interessant vinden:
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:18:54 #117
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137684578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 02:55 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Is toch vaak zo met dit soort onderwerpen? Of informatie wordt maar mondjesmaar geleaked, aangepast of helemaal niet doorgespeeld voor een bepaalde periode.
Er zijn tal van redenen, in volgorde van mogelijk naar spectaculair ongeloofwaardig: een crash is slecht voor de bedrijven die hierin betrokken zijn, er is een grove fout gemaakt, de overheid is involved in zo'n fout (...)
Een fout wordt nog wel geaccepteerd, maar leugens over een fout niet. Schade door liegen is dus uiteindelijk groter. Maar goed, dat is wel door westerse ogen gezien. Gezichts- en eerverlies zijn voor Aziaten schadelijker, dus in die zin liegen ze wel sneller. Eigen gezicht redden en ook anderen niet te snel willen beschuldigen.

Op dit moment leveren wilde theorieën antwoorden op, terwijl de feiten alleen maar meer vragen opleveren. De wilde varianten zijn dus makkelijker tot een compleet verhaal te vormen.
Achteraf zal het gewoon een crash blijken, waarna het invullen van de antwoorden kan beginnen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137684601
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:18 schreef MartijnA3 het volgende:
Kunnen we alsjeblieft die 4 uur met een dikke korrel zout nemen? Of een ton zout?

Dit is een BBC docu over Rolls Royce, filmpje start op het moment dat men het ACARS stukje uitleggen, voor degenen die dit interessant vinden:
Het lijkt me het maximale bereik.

Die U-turn kan elke richting uitgegaan zijn, dan de AP erop en 4 uur doortuffen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684604
Als dit een bewuste daad is van een van de piloten, zal die wel wat voorbereidend werk hebben gedaan, ik ben benieuwd naar het resultaat van de huiszoekingen.
pi_137684621
quote:
waarom is er binnen 4 uur overigens geen geschikt vlak stuk land gevonden om te landen?
Vooral waarom er geen stil alarm is uitgezonden. Dat begrijp ik echt niet.
Als je 4 uur kan vliegen, mocht dit waar zijn, dan zou je denk ik alarm moeten kunnen slaan. Technisch mankement lijkt dan sowieso uitgesloten.
pi_137684626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:18 schreef MrTorture het volgende:

Achteraf zal het gewoon een crash blijken,
Joh?

_O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684654
We weten bitterweinig over de piloten. Waren ze getrouwd? Hadden ze een gezin?
pi_137684659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:20 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Vooral waarom er geen stil alarm is uitgezonden. Dat begrijp ik echt niet.
Als je 4 uur kan vliegen, mocht dit waar zijn, dan zou je denk ik alarm moeten kunnen slaan. Technisch mankement lijkt dan sowieso uitgesloten.
Echt, waarom maak ik een OP als niemand het leest.

Bekijk het filmpje van die test, het eerste filmpje, niet al te ver scrollen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:24:30 #124
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137684692
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joh?

_O-
Itt een aanslag of kaping dus ;)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137684699
quote:
Airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''

Unlike most terrain target sites, open water does not (presently) lend itself to tighter fixes.

http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=8&t=10431
pi_137684701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:22 schreef Loekie1 het volgende:
We weten bitterweinig over de piloten. Waren ze getrouwd? Hadden ze een gezin?
Fariq kluste bij als ladyboy en wilde liever de zee in. De piloot wilde liever tegen de bergen aanvliegen.

Ga je nog kennis vergaren (bijvoorbeeld over die zelfmoordEgyptenaar) of alleen maar dom roepen de hele tijd? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:26:00 #127
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684725
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:20 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Vooral waarom er geen stil alarm is uitgezonden. Dat begrijp ik echt niet.
Als je 4 uur kan vliegen, mocht dit waar zijn, dan zou je denk ik alarm moeten kunnen slaan. Technisch mankement lijkt dan sowieso uitgesloten.
Inderdaad, dus die 4 uur doorvliegen lijken me uitgesloten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_137684761
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684778
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
Stond ie in brand?
pi_137684785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:26 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Inderdaad, dus die 4 uur doorvliegen lijken me uitgesloten.
DECOMPRESSIE -> BEWUSTELOOSHEID -> AUTOMATISCHE PILOOT -> VLIEGEN TOT JE GEEN KEROSINE MEER HEBT/DOOR DRUKVERSCHIL DE ZEE INGAAT

mensen die veel meer weten dan wij hebben dat getest. OP. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684796
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
Waar woon je?
pi_137684814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Stond ie in brand?
Kon ik zo niet ruiken en horen ook niet. Ik zag hem niet, dat ging te snel. Toch zeker Mach 3.

Eh nee, dat laatste niet, maar dit is wel heel vaag. Woon hier ruim 2 jaar en nog nooit een vliegtuig gehoord.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684820
quote:
5s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Waar woon je?
zie fobo
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:33:47 #134
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684863
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kon ik zo niet ruiken en horen ook niet. Ik zag hem niet, dat ging te snel. Toch zeker Mach 3.

Eh nee, dat laatste niet, maar dit is wel heel vaag. Woon hier ruim 2 jaar en nog nooit een vliegtuig gehoord.
Mach 3 lol :D

Het geurspoor bereikt je pas over een half uurtje :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137684872
quote:
Ga lepels buigen ofzo en verdwijn met je onzin.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:34:44 #136
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684892
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

DECOMPRESSIE -> BEWUSTELOOSHEID -> AUTOMATISCHE PILOOT -> VLIEGEN TOT JE GEEN KEROSINE MEER HEBT/DOOR DRUKVERSCHIL DE ZEE INGAAT

mensen die veel meer weten dan wij hebben dat getest. OP. :')
Ay no seas cabron
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:35:16 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137684902
Mooie vergelijking:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137684943
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

DECOMPRESSIE -> BEWUSTELOOSHEID -> AUTOMATISCHE PILOOT -> VLIEGEN TOT JE GEEN KEROSINE MEER HEBT/DOOR DRUKVERSCHIL DE ZEE INGAAT

mensen die veel meer weten dan wij hebben dat getest. OP. :')
Kalm eens aan man... het is maar een forum.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:37:26 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:35 schreef matthijst het volgende:
Mooie vergelijking:
[ afbeelding ]
Alleen niet helemaal juist, aangezien er niet wordt gezegd hoeveel gebied je tegelijk kan waarnemen.

Als mens kan je zo'n heel grasveld overzien, ondanks dat die stuiver klein is denk ik dat je die nog redelijk snel kan vinden. Maar stel dat je maar 1cm2 per keer kon bekijken, dan zou het idd lang duren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137684953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:35 schreef matthijst het volgende:
Mooie vergelijking:
[ afbeelding ]
Het zoekgebied is alleen 100 keer zo groot.

Zie die cirkel dan op de kaart. Daar past Rusland in!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:39:00 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684984
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zoekgebied is alleen 100 keer zo groot.

Zie die cirkel dan op de kaart. Daar past Rusland in!
Weet je het zeker? Moet je wel de juiste map projectie gebruiken voor een goed beeld. De standaard map projectie die veel gebruikt wordt (oa google maps) is heel erg vertekend. Kijk maar eens naar de zuidpool op die kaart. Klopt niks van :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137685011
quote:
13s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:34 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ga lepels buigen ofzo en verdwijn met je onzin.
:')
Ze moeten in dit gebied zoeken, dan hebben ze het vliegtuig zo gevonden
quote:
The airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''
pi_137685020
Ik ben niet helemaal helder meer, maar pi*r2 moet nog wel lukken. r = 3500 km. Klopt toch?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685021
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha. Maar dit ongeluk maakt me wel nerveus, terwijl ik al m'n hele leven meestal een paar keer per jaar vlieg en heb er nooit eerder last van gehad.
Oh nee, ik wel veel vertrouwen nog steeds in vliegen en een serie als Air Crash Investigation heeft alleen nog maar verder vergroot. Heb volgens mij pas een keer met een 777 gevlogen, meestal met 747. Beide zijn enorm goede vliegtuigen. :)
pi_137685066
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Moet je wel de juiste map projectie gebruiken voor een goed beeld. De standaard map projectie die veel gebruikt wordt (oa google maps) is heel erg vertekend. Kijk maar eens naar de zuidpool op die kaart. Klopt niks van :P
Dat is juist ten nadele van Rusland. Gebieden aan de evenaar zijn relatief klein ten opzichte van gebieden richting de polen.
pi_137685106
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
stemmingmakerij -O-
pi_137685117
... bewust heeft verbroken en het vliegtuig daarna naar een nog onbekende locatie heeft gevlogen, wellicht om later te gebruiken voor een aanslag.
http://www.telegraaf.nl/

Lekker dit!
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:47:48 #148
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685160
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
... bewust heeft verbroken en het vliegtuig daarna naar een nog onbekende locatie heeft gevlogen, wellicht om later te gebruiken voor een aanslag.
http://www.telegraaf.nl/

Lekker dit!
Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137685161
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
... bewust heeft verbroken en het vliegtuig daarna naar een nog onbekende locatie heeft gevlogen, wellicht om later te gebruiken voor een aanslag.
http://www.telegraaf.nl/

Lekker dit!
Telegraaf wil ik geen geldige bron noemen; veredeld roddelblaadje.
pi_137685204
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
Naar een of andere ondergrondse bunker?
pi_137685214
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Telegraaf wil ik geen geldige bron noemen; veredeld roddelblaadje.
De cirkel is groter, dat klopt wel volgens mij (zie Peking), maar de tekst slaat nergens op idd.

Of dat signaal bewust of onbewust uitgedaan is, is helemaal niet bekend.

Kaping (stallen in Myanmar) riep ik al vroeg, maar decompressie en bewusteloos, zeker met die transponder en corrosie (Martijn3A, in het artikel las ik dat het ook gold voor de 200-ER maar dat dat niet werd opgenomen in de nieuwe regelgeving, die op 9 april zou moeten ingaan) kan ook nog steeds makkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:52:22 #152
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Naar een of andere ondergrondse bunker?
Buiten het zicht van radar? Waar dan?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:52:28 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:08 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een vraag? Dood is dood, of dat nou tegen een berg is of op zee.
toch de zee :7
pi_137685290
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.

Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr :X
Integendeel.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:54:28 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
vorige week zou ik hebben gezegd nee, nu denk ik och...als je een beetje weet hoe je eea kunt omzeilen dan is er wel een kansje
pi_137685301
The Malaysian authorities are due to give another press conference within the next hour. Once again Malaysia’s defence and acting transport minister Hishammuddin Hussein is expected to lead the briefing. On Wednesday he defended the way the way Malaysia was handling the investigation and denied that it had released confusing information.

The briefing is due to start at 5.30pm local time (09.30GMT). We will have live TV feed when it starts.
http://www.theguardian.co(...)tellite-live-updates
pi_137685303
Wat een vreemd verhaal is dit toch zeg :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137685308
Haha gister zei iemand in mijn omgeving dat al wat de telegraaf nu ook zegt. Alleen diegene zei erbij dat het voor later deze maand was.

Ik vind het nog steeds te ver gezocht :P
Zonder wrijving geen glans
pi_137685309
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit :X
Ik vind vliegen het meest rustgevende van alle vervoersmiddelen.

Lekker achterin aan het raam, beetje naar buiten kijken, muziekje erbij, eten/drinken wordt geserveerd, geen emails, geen telefoontjes. Kon ik maar vaker vliegen :7
pi_137685325
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

(Martijn3A, in het artikel las ik dat het ook gold voor de 200-ER maar dat dat niet werd opgenomen in de nieuwe regelgeving, die op 9 april zou moeten ingaan)
Lees m maar door, staat niets in over de 777-200ER.
http://www.regulations.gov/#!documentDetail;D=FAA-2013-0830-0006
Heeft ook geen zin als die antenne op een andere plek zit natuurlijk.
pi_137685342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
Nooit wil ik niet zeggen en de mensen die het zouden moeten opmerken kunnen natuurlijk omgekocht zijn.

Het heeft er alle schijn van dat er apparatuur is uitgezet als de informatie over het doorvliegen klopt. In dat geval denk je al snel aan een kaping. Dat kan inhouden dat men gedwongen was ergens naartoe te vliegen maar dit op een of andere manier niet gehaald werd, of dat men weldegelijk ergens is geland.

Natuurlijk zijn er ook andere scenario's denkbaar, maar ik vermoed dat de autoriteiten zeker ook met het scenario kaping rekening houden... of gewoon weten dat er een kaping is geweest (het is zelfs niet uit te sluiten dat ze heel goed weten wat er is gebeurd maar dat er een reden is om dit stil te houden).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:32 schreef Marrije het volgende:
:o

[ afbeelding ]

Nou dat kan jaren gaan duren...

Misschien kun je dan maar beter hopen op een kaping :@

En als ik dan naar dat kaartje kijk, DeParo, heb je de in de indian ocean minder kans gevonden te worden dan het stukje pacific waar ie zou kunnen liggen. Om nog even terug te komen op jouw stellingname van gisteren.
Maar toch om daarvoor helemaal terug te vliegen bijna weer.
pi_137685393
quote:
Boeing said it worked closely with the FAA to monitor the fleet for potential safety issues and take appropriate actions. But it said the 777-200ER Malaysia Airlines aircraft did not have that antenna installed and was not subject to the FAA order.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2B1YN20140312
pi_137685430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:56 schreef DS4 het volgende:

ik vermoed dat de autoriteiten zeker ook met het scenario kaping rekening houden... of gewoon weten dat er een kaping is geweest (het is zelfs niet uit te sluiten dat ze heel goed weten wat er is gebeurd maar dat er een reden is om dit stil te houden).
Jup.

Myanmar?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685452
quote:
Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685468
En terwijl alle zoekacties zich vanmorgen weer richtten op Vietnam en omgeving werd het vliegtuig ongezien weggevlogen.
pi_137685501
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef El_Matador het volgende:

Jup.

Myanmar?
Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)

Maar serieus: mijn gevoel zegt dat men in ieder geval meer weet dan men naar buiten brengt. Enerzijds omdat dat ook wat meer bij de cultuur daar hoort, maar ook omdat er duidelijk op bepaalde momenten informatie niet naar buiten is gebracht waar je dat wel zou verwachten. Het lijkt daarmee ook wel een beetje op tijd winnen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685531
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?
Elk toestel heeft antennes, zouden alle toestellen dan corrosie krijgen bij de antennes?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:03:41 #169
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685539
Ik vind de Freescale Semiconductor variant ook wel briljant. Dat ze een cloaking device hebben gebruikt om een vliegtuig voor radar en blote oog te verbergen.

“The general public … might not hear about how far the U.S. has really come, because it is and should remain classified,”

Ja, dan is een lijnvlucht wel de meest handige optie :')
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137685573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)

Maar serieus: mijn gevoel zegt dat men in ieder geval meer weet dan men naar buiten brengt. Enerzijds omdat dat ook wat meer bij de cultuur daar hoort, maar ook omdat er duidelijk op bepaalde momenten informatie niet naar buiten is gebracht waar je dat wel zou verwachten. Het lijkt daarmee ook wel een beetje op tijd winnen.
Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.

En dat er geen enkele getuige is in die Golf van Thailand vind ik ook vaag.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:05:37 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef DeParo het volgende:
En terwijl alle zoekacties zich vanmorgen weer richtten op Vietnam en omgeving werd het vliegtuig ongezien weggevlogen.
:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:08:13 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137685670
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Fijn dit, ik vlieg over 2 weken met een 777. Nou zijn er op dit moment natuurlijk honderden van dat type vliegtuig in gebruik zonder ongevallen, maar toch :P
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:52 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik ook, naar Zuid-Afrika met KLM :{
Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.
BA het net niet redde, iedereen rustig de vlucht kunnen verlaten, Asiana vorig jaar die ook te kort kwam en 3 doden, en nu de MH370.

19 jaar met miljoenen vluchten en tientallen miljoenen vervoerde passagiers en tot nu toe maar 242 slachtoffers. Zelfs een Volvo doet dit niet na. Verre van zelfs niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137685700
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:04 schreef El_Matador het volgende:

Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.

En dat er geen enkele getuige is in die Golf van Thailand vind ik ook vaag.
Ik voorzie in ieder geval al een made for TV movie aankomen over dit voorval. Wie zouden ze daar voor uit de mottenballen kunnen trekken?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef Red_85 het volgende:

Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 WELLICHT het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.

BA het net niet redde, iedereen rustig de vlucht kunnen verlaten, Asiana vorig jaar die ook te kort kwam en 3 doden, en nu de MH370.

19 jaar met miljoenen vluchten en tientallen miljoenen vervoerde passagiers en tot nu toe maar 242 3 bevestigde slachtoffers. Zelfs een Volvo doet dit niet na. Verre van zelfs niet.
Even recht zetten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
Een hypothetische mogelijkheid inderdaad ;) ;) ;) ;).
pi_137685891
Van de Volkskrant:

quote:
Naar het westen
Anonieme bronnen met kennis van het onderzoek hebben tegen persbureau Bloomberg gezegd dat het erop lijkt dat het toestel nadat het van de radar verdween naar het westen is gevlogen. Nadat de transponder - waarmee het toestel getraceerd kan worden - was gestopt met het uitzenden van signalen, zouden radarsystemen op de grond nog signalen van de Boeing hebben opgepikt. Het toestel zou, zoals de Maleisische autoriteiten eerder suggereerden, van zijn koers richting Peking in het noordoosten zijn afgeweken.

In plaats daarvan zou het ver naar het westen zijn gevlogen, over Maleisië. Volgens de anonieme bronnen van Bloomberg bleef het toestel die koers aanhouden, in ieder geval tot het moment dat het buiten bereik raakte van de Maleisische radar.

De Boeing met 239 mensen aan boord is sinds zaterdag spoorloos. In totaal beslaat het zoekgebied inmiddels meer dan 90.000 vierkante kilometer. Dat is de oppervlakte van Hongarije. Verschillende zoektochten van China, Maleisië en Vietnam hebben vooralsnog tot niets geleid.
Komt overeen met het gerucht van een aantal dagen geleden (legerradar), maar is vers nieuws.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:20:44 #177
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137686028
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA291D520140310

No automated messages from missing Boeing jet.

The Malaysian passenger jet that disappeared on Saturday did not make automatic contact with a flight data-monitoring system after vanishing from radar screens, two people familiar with the matter said.

Ondertussen geeft Boeing geen commentaar, dus ook de 4-uur-na-verdwijnen-berichten zijn onbevestigd.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137686032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:15 schreef arj1o1 het volgende:
Van de Volkskrant:

[..]

Komt overeen met het gerucht van een aantal dagen geleden (legerradar), maar is vers nieuws.
wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:21:06 #179
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_137686045
Vanochtend op de radio gehoord dat de vlucht nog vier uur heeft doorgevlogen na het laatste bericht.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_137686072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:21 schreef Pizzahut het volgende:
Vanochtend op de radio gehoord dat de vlucht nog vier uur heeft doorgevlogen na het laatste bericht.
we hebben echt een duidelijke OP nodig.. nu staat er teveel info in voor mensen om even snel up-to-date te raken
het is niet zeker of de vlucht nog 4 uur heeft doorgevlogen
pi_137686111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
Hier in NL is tenminste geen contact: 2 straaljagers erop af.
zul je verwachten dat het daar ook snel gaat.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137686145
Vliegtuig schijnt over Maleisie gevlogen te zijn. Het is waarschijnlijk dat de piloot - als het een bewuste daad was - naar bekend terrein is gevlogen.
pi_137686201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef mschol het volgende:

[..]

we hebben echt een duidelijke OP nodig.. nu staat er teveel info in voor mensen om even snel up-to-date te raken
het is niet zeker of de vlucht nog 4 uur heeft doorgevlogen
Nee, je leest niet. updates onderaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137686232
quote:
8s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, je leest niet. updates onderaan.
en jij denkt dat men die moeite neemt? schattig :D
pi_137686242
Stel men verdenkt een van de piloten;
Zouden ze dit dan melden?
Of zullen ze dit niet doen om onrust te voorkomen?

Ik lees veel over kaping, terrorisme etc maar over de piloten niks.
Enkel dat het een goeie captain was.
pi_137686245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
quote:
The existence of the radar data suggests that the Malaysian authorities may have missed a chance to send military jets to intercept, identify and track the plane as it passed over the country. General Rodzali said interceptors were not scrambled because the unidentified plane appeared to be a civilian aircraft and was not seen as hostile.
http://www.nytimes.com/20(...)ner=rss&emc=rss&_r=0
pi_137686270
Kan de link in de OP naar nu.nl niet worden aangepast naar: http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
Dat is de verzamelpagina van nu.nl met alle nieuws over het vliegtuig en dergelijke.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137686399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
Het was schijnbaar een bliepje of iets in die richting.
pi_137686425
Ik verwacht een grote doorbraak, wellicht hebben ze die al, de motoren kunnen schijnbaar ook gps-gegevens versturen.
pi_137686541
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:39:07 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137686542
quote:
8s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, je leest niet. updates onderaan.
misschien de updates bovenaan zetten?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:40:38 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137686598
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Even recht zetten.
Ik ga er al vanuit dat de 239 van de 370 niet meer leven
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137686623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Gewaagde uitspraak, of heb je daar aanwijzingen voor?
Buiten de telefoons
pi_137686628
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)
Het valt me idd op dat nadat ze ergens zijn geweest, er een revolutie uitbreekt. Syrie, Ukraine.. en Myanmar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:42:01 #195
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137686641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:34 schreef DeParo het volgende:
Ik verwacht een grote doorbraak, wellicht hebben ze die al, de motoren kunnen schijnbaar ook gps-gegevens versturen.
RR heeft bijna 6 dagen nodig gehad om de gegevens te ontcijferen?
pi_137686665
Update in OT is prima, er doen een aantal mensen perfect hun best.
Daar staat vrijwel alle info in, dus je moet die gewoon door nemen.
Maar het punt is dat je vaak op de laatste pagina komt en mensen dan niet naar de OT gaan.
Misschien moet daar wat op verzonnen worden
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:42:54 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137686678
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137686681
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Is een vrij onwaarschijnlijk scenario. Ten eerste zegt het verhaal van de telefoons niets over het nog aanstaan van die dingen, ten tweede is de kans dat ze ongezien over China naar NK kunnen vliegen vrijwel nihil en ten derde vraag ik me af of ze uberhaupt genoeg brandstof hadden om tot NK te komen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137686700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Je weet dat Murica alles ziet als het om NK gaat?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:43:39 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137686704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
ik hoop dat je gelijk hebt

Tot nu toe weten we erg weinig zeker, dat wat naar buiten komt is mogelijk en misschien.

Wat ik vaag vind is dat het bericht over mogelijk 4 uur doorvliegen en het bericht dat dat niet klopt beide geen namen bij de bron hebben. Niemand wil zn handen eraan vuil maken.
Of gewoon prutswerk, je mag van 'de media' toch wel verwachten dat ze wat selectiever zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')