Hier in NL is tenminste geen contact: 2 straaljagers erop af.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik vreemd vind aan dat verhaal:
een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
Nee, je leest niet. updates onderaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben echt een duidelijke OP nodig.. nu staat er teveel info in voor mensen om even snel up-to-date te raken
het is niet zeker of de vlucht nog 4 uur heeft doorgevlogen
en jij denkt dat men die moeite neemt? schattigquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, je leest niet. updates onderaan.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik vreemd vind aan dat verhaal:
een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
http://www.nytimes.com/20(...)ner=rss&emc=rss&_r=0quote:The existence of the radar data suggests that the Malaysian authorities may have missed a chance to send military jets to intercept, identify and track the plane as it passed over the country. General Rodzali said interceptors were not scrambled because the unidentified plane appeared to be a civilian aircraft and was not seen as hostile.
Het was schijnbaar een bliepje of iets in die richting.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik vreemd vind aan dat verhaal:
een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
misschien de updates bovenaan zetten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, je leest niet. updates onderaan.
Ik ga er al vanuit dat de 239 van de 370 niet meer levenquote:
Gewaagde uitspraak, of heb je daar aanwijzingen voor?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Het valt me idd op dat nadat ze ergens zijn geweest, er een revolutie uitbreekt. Syrie, Ukraine.. en Myanmar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden...
RR heeft bijna 6 dagen nodig gehad om de gegevens te ontcijferen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:34 schreef DeParo het volgende:
Ik verwacht een grote doorbraak, wellicht hebben ze die al, de motoren kunnen schijnbaar ook gps-gegevens versturen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.
Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Is een vrij onwaarschijnlijk scenario. Ten eerste zegt het verhaal van de telefoons niets over het nog aanstaan van die dingen, ten tweede is de kans dat ze ongezien over China naar NK kunnen vliegen vrijwel nihil en ten derde vraag ik me af of ze uberhaupt genoeg brandstof hadden om tot NK te komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.
Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Je weet dat Murica alles ziet als het om NK gaat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.
Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.
Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak, of heb je daar aanwijzingen voor?
Buiten de telefoons
Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het valt me idd op dat nadat ze ergens zijn geweest, er een revolutie uitbreekt. Syrie, Ukraine.. en Myanmar.
Met je eens. Zo denk ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:
Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef HiZ het volgende:
Dit gedoe doet mij denken aan een vlucht waar ik ooit op heb gezeten die terugkeerde na een uur in de lucht 'omdat de airconditioning niet te reguleren was'. Als passagier dacht ik toen alleen 'het is hier wel verdomd heet', maar terugkijkend realiseer ik me dat we misschien wel door het oog van de naald zijn gekropen.
Zeer zeker. Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn.. m.i. heeft de piloot dan een bewuste landing ergens proberen te maken, na die 4 uur. Of dit gelukt is laat ik in het midden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.
Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Gisteren. het volgende:
Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |