abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137685214
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Telegraaf wil ik geen geldige bron noemen; veredeld roddelblaadje.
De cirkel is groter, dat klopt wel volgens mij (zie Peking), maar de tekst slaat nergens op idd.

Of dat signaal bewust of onbewust uitgedaan is, is helemaal niet bekend.

Kaping (stallen in Myanmar) riep ik al vroeg, maar decompressie en bewusteloos, zeker met die transponder en corrosie (Martijn3A, in het artikel las ik dat het ook gold voor de 200-ER maar dat dat niet werd opgenomen in de nieuwe regelgeving, die op 9 april zou moeten ingaan) kan ook nog steeds makkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:52:22 #152
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Naar een of andere ondergrondse bunker?
Buiten het zicht van radar? Waar dan?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:52:28 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:08 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een vraag? Dood is dood, of dat nou tegen een berg is of op zee.
toch de zee :7
pi_137685290
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.

Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr :X
Integendeel.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:54:28 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
vorige week zou ik hebben gezegd nee, nu denk ik och...als je een beetje weet hoe je eea kunt omzeilen dan is er wel een kansje
pi_137685301
The Malaysian authorities are due to give another press conference within the next hour. Once again Malaysia’s defence and acting transport minister Hishammuddin Hussein is expected to lead the briefing. On Wednesday he defended the way the way Malaysia was handling the investigation and denied that it had released confusing information.

The briefing is due to start at 5.30pm local time (09.30GMT). We will have live TV feed when it starts.
http://www.theguardian.co(...)tellite-live-updates
pi_137685303
Wat een vreemd verhaal is dit toch zeg :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137685308
Haha gister zei iemand in mijn omgeving dat al wat de telegraaf nu ook zegt. Alleen diegene zei erbij dat het voor later deze maand was.

Ik vind het nog steeds te ver gezocht :P
Zonder wrijving geen glans
pi_137685309
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit :X
Ik vind vliegen het meest rustgevende van alle vervoersmiddelen.

Lekker achterin aan het raam, beetje naar buiten kijken, muziekje erbij, eten/drinken wordt geserveerd, geen emails, geen telefoontjes. Kon ik maar vaker vliegen :7
pi_137685325
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

(Martijn3A, in het artikel las ik dat het ook gold voor de 200-ER maar dat dat niet werd opgenomen in de nieuwe regelgeving, die op 9 april zou moeten ingaan)
Lees m maar door, staat niets in over de 777-200ER.
http://www.regulations.gov/#!documentDetail;D=FAA-2013-0830-0006
Heeft ook geen zin als die antenne op een andere plek zit natuurlijk.
pi_137685342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
Nooit wil ik niet zeggen en de mensen die het zouden moeten opmerken kunnen natuurlijk omgekocht zijn.

Het heeft er alle schijn van dat er apparatuur is uitgezet als de informatie over het doorvliegen klopt. In dat geval denk je al snel aan een kaping. Dat kan inhouden dat men gedwongen was ergens naartoe te vliegen maar dit op een of andere manier niet gehaald werd, of dat men weldegelijk ergens is geland.

Natuurlijk zijn er ook andere scenario's denkbaar, maar ik vermoed dat de autoriteiten zeker ook met het scenario kaping rekening houden... of gewoon weten dat er een kaping is geweest (het is zelfs niet uit te sluiten dat ze heel goed weten wat er is gebeurd maar dat er een reden is om dit stil te houden).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:32 schreef Marrije het volgende:
:o

[ afbeelding ]

Nou dat kan jaren gaan duren...

Misschien kun je dan maar beter hopen op een kaping :@

En als ik dan naar dat kaartje kijk, DeParo, heb je de in de indian ocean minder kans gevonden te worden dan het stukje pacific waar ie zou kunnen liggen. Om nog even terug te komen op jouw stellingname van gisteren.
Maar toch om daarvoor helemaal terug te vliegen bijna weer.
pi_137685393
quote:
Boeing said it worked closely with the FAA to monitor the fleet for potential safety issues and take appropriate actions. But it said the 777-200ER Malaysia Airlines aircraft did not have that antenna installed and was not subject to the FAA order.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2B1YN20140312
pi_137685430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:56 schreef DS4 het volgende:

ik vermoed dat de autoriteiten zeker ook met het scenario kaping rekening houden... of gewoon weten dat er een kaping is geweest (het is zelfs niet uit te sluiten dat ze heel goed weten wat er is gebeurd maar dat er een reden is om dit stil te houden).
Jup.

Myanmar?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685452
quote:
Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685468
En terwijl alle zoekacties zich vanmorgen weer richtten op Vietnam en omgeving werd het vliegtuig ongezien weggevlogen.
pi_137685501
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef El_Matador het volgende:

Jup.

Myanmar?
Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)

Maar serieus: mijn gevoel zegt dat men in ieder geval meer weet dan men naar buiten brengt. Enerzijds omdat dat ook wat meer bij de cultuur daar hoort, maar ook omdat er duidelijk op bepaalde momenten informatie niet naar buiten is gebracht waar je dat wel zou verwachten. Het lijkt daarmee ook wel een beetje op tijd winnen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685531
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?
Elk toestel heeft antennes, zouden alle toestellen dan corrosie krijgen bij de antennes?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:03:41 #169
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685539
Ik vind de Freescale Semiconductor variant ook wel briljant. Dat ze een cloaking device hebben gebruikt om een vliegtuig voor radar en blote oog te verbergen.

“The general public … might not hear about how far the U.S. has really come, because it is and should remain classified,”

Ja, dan is een lijnvlucht wel de meest handige optie :')
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137685573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)

Maar serieus: mijn gevoel zegt dat men in ieder geval meer weet dan men naar buiten brengt. Enerzijds omdat dat ook wat meer bij de cultuur daar hoort, maar ook omdat er duidelijk op bepaalde momenten informatie niet naar buiten is gebracht waar je dat wel zou verwachten. Het lijkt daarmee ook wel een beetje op tijd winnen.
Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.

En dat er geen enkele getuige is in die Golf van Thailand vind ik ook vaag.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:05:37 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef DeParo het volgende:
En terwijl alle zoekacties zich vanmorgen weer richtten op Vietnam en omgeving werd het vliegtuig ongezien weggevlogen.
:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:08:13 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137685670
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Fijn dit, ik vlieg over 2 weken met een 777. Nou zijn er op dit moment natuurlijk honderden van dat type vliegtuig in gebruik zonder ongevallen, maar toch :P
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:52 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik ook, naar Zuid-Afrika met KLM :{
Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.
BA het net niet redde, iedereen rustig de vlucht kunnen verlaten, Asiana vorig jaar die ook te kort kwam en 3 doden, en nu de MH370.

19 jaar met miljoenen vluchten en tientallen miljoenen vervoerde passagiers en tot nu toe maar 242 slachtoffers. Zelfs een Volvo doet dit niet na. Verre van zelfs niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137685700
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:04 schreef El_Matador het volgende:

Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.

En dat er geen enkele getuige is in die Golf van Thailand vind ik ook vaag.
Ik voorzie in ieder geval al een made for TV movie aankomen over dit voorval. Wie zouden ze daar voor uit de mottenballen kunnen trekken?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef Red_85 het volgende:

Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 WELLICHT het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.

BA het net niet redde, iedereen rustig de vlucht kunnen verlaten, Asiana vorig jaar die ook te kort kwam en 3 doden, en nu de MH370.

19 jaar met miljoenen vluchten en tientallen miljoenen vervoerde passagiers en tot nu toe maar 242 3 bevestigde slachtoffers. Zelfs een Volvo doet dit niet na. Verre van zelfs niet.
Even recht zetten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
Een hypothetische mogelijkheid inderdaad ;) ;) ;) ;).
pi_137685891
Van de Volkskrant:

quote:
Naar het westen
Anonieme bronnen met kennis van het onderzoek hebben tegen persbureau Bloomberg gezegd dat het erop lijkt dat het toestel nadat het van de radar verdween naar het westen is gevlogen. Nadat de transponder - waarmee het toestel getraceerd kan worden - was gestopt met het uitzenden van signalen, zouden radarsystemen op de grond nog signalen van de Boeing hebben opgepikt. Het toestel zou, zoals de Maleisische autoriteiten eerder suggereerden, van zijn koers richting Peking in het noordoosten zijn afgeweken.

In plaats daarvan zou het ver naar het westen zijn gevlogen, over Maleisië. Volgens de anonieme bronnen van Bloomberg bleef het toestel die koers aanhouden, in ieder geval tot het moment dat het buiten bereik raakte van de Maleisische radar.

De Boeing met 239 mensen aan boord is sinds zaterdag spoorloos. In totaal beslaat het zoekgebied inmiddels meer dan 90.000 vierkante kilometer. Dat is de oppervlakte van Hongarije. Verschillende zoektochten van China, Maleisië en Vietnam hebben vooralsnog tot niets geleid.
Komt overeen met het gerucht van een aantal dagen geleden (legerradar), maar is vers nieuws.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:20:44 #177
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137686028
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA291D520140310

No automated messages from missing Boeing jet.

The Malaysian passenger jet that disappeared on Saturday did not make automatic contact with a flight data-monitoring system after vanishing from radar screens, two people familiar with the matter said.

Ondertussen geeft Boeing geen commentaar, dus ook de 4-uur-na-verdwijnen-berichten zijn onbevestigd.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137686032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:15 schreef arj1o1 het volgende:
Van de Volkskrant:

[..]

Komt overeen met het gerucht van een aantal dagen geleden (legerradar), maar is vers nieuws.
wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:21:06 #179
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_137686045
Vanochtend op de radio gehoord dat de vlucht nog vier uur heeft doorgevlogen na het laatste bericht.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_137686072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:21 schreef Pizzahut het volgende:
Vanochtend op de radio gehoord dat de vlucht nog vier uur heeft doorgevlogen na het laatste bericht.
we hebben echt een duidelijke OP nodig.. nu staat er teveel info in voor mensen om even snel up-to-date te raken
het is niet zeker of de vlucht nog 4 uur heeft doorgevlogen
pi_137686111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
Hier in NL is tenminste geen contact: 2 straaljagers erop af.
zul je verwachten dat het daar ook snel gaat.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137686145
Vliegtuig schijnt over Maleisie gevlogen te zijn. Het is waarschijnlijk dat de piloot - als het een bewuste daad was - naar bekend terrein is gevlogen.
pi_137686201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef mschol het volgende:

[..]

we hebben echt een duidelijke OP nodig.. nu staat er teveel info in voor mensen om even snel up-to-date te raken
het is niet zeker of de vlucht nog 4 uur heeft doorgevlogen
Nee, je leest niet. updates onderaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137686232
quote:
8s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, je leest niet. updates onderaan.
en jij denkt dat men die moeite neemt? schattig :D
pi_137686242
Stel men verdenkt een van de piloten;
Zouden ze dit dan melden?
Of zullen ze dit niet doen om onrust te voorkomen?

Ik lees veel over kaping, terrorisme etc maar over de piloten niks.
Enkel dat het een goeie captain was.
pi_137686245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
quote:
The existence of the radar data suggests that the Malaysian authorities may have missed a chance to send military jets to intercept, identify and track the plane as it passed over the country. General Rodzali said interceptors were not scrambled because the unidentified plane appeared to be a civilian aircraft and was not seen as hostile.
http://www.nytimes.com/20(...)ner=rss&emc=rss&_r=0
pi_137686270
Kan de link in de OP naar nu.nl niet worden aangepast naar: http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
Dat is de verzamelpagina van nu.nl met alle nieuws over het vliegtuig en dergelijke.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137686399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik vreemd vind aan dat verhaal:

een vliegtuig duikt op op een militaire radar... een vliegtuig die daar niet hoort te vliegen.
optie a) leger zoekt contact -> krijgt contact en er worden wat woorden gewisseld
optie b) leger zoekt contact -> geen reactie -> dan stuur je er toch wel wat straaljagers op af om polshoogte te nemen?
Het was schijnbaar een bliepje of iets in die richting.
pi_137686425
Ik verwacht een grote doorbraak, wellicht hebben ze die al, de motoren kunnen schijnbaar ook gps-gegevens versturen.
pi_137686541
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:39:07 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137686542
quote:
8s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, je leest niet. updates onderaan.
misschien de updates bovenaan zetten?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:40:38 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137686598
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Even recht zetten.
Ik ga er al vanuit dat de 239 van de 370 niet meer leven
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137686623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Gewaagde uitspraak, of heb je daar aanwijzingen voor?
Buiten de telefoons
pi_137686628
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)
Het valt me idd op dat nadat ze ergens zijn geweest, er een revolutie uitbreekt. Syrie, Ukraine.. en Myanmar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:42:01 #195
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137686641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:34 schreef DeParo het volgende:
Ik verwacht een grote doorbraak, wellicht hebben ze die al, de motoren kunnen schijnbaar ook gps-gegevens versturen.
RR heeft bijna 6 dagen nodig gehad om de gegevens te ontcijferen?
pi_137686665
Update in OT is prima, er doen een aantal mensen perfect hun best.
Daar staat vrijwel alle info in, dus je moet die gewoon door nemen.
Maar het punt is dat je vaak op de laatste pagina komt en mensen dan niet naar de OT gaan.
Misschien moet daar wat op verzonnen worden
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:42:54 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137686678
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137686681
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Is een vrij onwaarschijnlijk scenario. Ten eerste zegt het verhaal van de telefoons niets over het nog aanstaan van die dingen, ten tweede is de kans dat ze ongezien over China naar NK kunnen vliegen vrijwel nihil en ten derde vraag ik me af of ze uberhaupt genoeg brandstof hadden om tot NK te komen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137686700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Je weet dat Murica alles ziet als het om NK gaat?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:43:39 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137686704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
ik hoop dat je gelijk hebt

Tot nu toe weten we erg weinig zeker, dat wat naar buiten komt is mogelijk en misschien.

Wat ik vaag vind is dat het bericht over mogelijk 4 uur doorvliegen en het bericht dat dat niet klopt beide geen namen bij de bron hebben. Niemand wil zn handen eraan vuil maken.
Of gewoon prutswerk, je mag van 'de media' toch wel verwachten dat ze wat selectiever zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')