abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:55:22 #101
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137684214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:39 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat vond ik een te flauw voorbeeld ;) Het menselijk oog kan sowieso oneindig ver kijken natuurlijk. Ik gag ISS als voorbeeld omdat deze ook vrij klein is en op ook enkele honderden km afstand te zien is. Overigens wel door reflectie. Er blijft een felle lichtbron nodig maar op een heldere nacht boven zee (dus geen lichtvervuiling) is een vuurbal prima op 250 km te zien. Details uiteraard niet.
Je vergeet de kromming van de aarde en eventuele wolken die er tussen zitten. Plus, vergeet golven niet. Als er golven van 8 meter staan ontrekt dat een hoop aan het zicht
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137684273
Mogûh. Top OP, maar ik snap alleen niet waarom die 3 fotos van die wrakstukken (waar we het gisteravond over hadden) nu onder oud nieuws staan???
Volgensmij heb ik iets gemist ofzo.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:02:08 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137684299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:49 schreef Speculant. het volgende:
Ik zit nog altijd liever in een vliegtuig dan in een taxi. Met een vliegtuig heb ik nog maar weinig spannende dingen meegemaakt. Met taxi daarentegen :{w
heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit :X
pi_137684325
Het lijkt mij een rotgevoel om met een vliegtuig in zee te duiken. Ik zou als piloot eerder tegen een berg aan willen vliegen als ik zelfmoord zou willen plegen. Onder water is beklemmend, je kunt nog een tijdje leven in een luchtbel, je zit opgesloten. Tegen een berg is het meteen over en uit.
pi_137684337
Heel erg apart van dat bericht over het doorsturen van data 4 uur na verdwijning.

Staat ook helemaal geen bron vermeld in dat nieuwsbericht, terwijl Rolls Royce een paar dagen geleden heel duidelijk heeft gezegd dat ze maar 2 berichten hadden ontvangen voordat het contact verloren ging.

Geloof er niks van. :9
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:05:45 #106
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684346
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je vergeet de kromming van de aarde en eventuele wolken die er tussen zitten. Plus, vergeet golven niet. Als er golven van 8 meter staan ontrekt dat een hoop aan het zicht
Daarnaast valt nog op te merken dat een vuurbal een abnormaal verschijnsel is en dus extra de aandacht zal trekken en daardoor dus onvergelijkbaar is met een ordinair voorbijvliegend vliegtuig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:05:59 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684348
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit :X
Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.

Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr :X
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137684352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:04 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt mij een rotgevoel om met een vliegtuig in zee te duiken. Ik zou als piloot eerder tegen een berg aan willen vliegen als ik zelfmoord zou willen plegen. Onder water is beklemmend, je kunt nog een tijdje leven in een luchtbel, je zit opgesloten. Tegen een berg is het meteen over en uit.
Als je met een vliegtuig in zee duikt, ben je ook op slag dood hoor.
pi_137684365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Als je met een vliegtuig in zee duikt, ben je ook op slag dood hoor.
Het gaat om het idee. Waar zou jij voor kiezen als piloot?
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:07:45 #110
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:04 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt mij een rotgevoel om met een vliegtuig in zee te duiken. Ik zou als piloot eerder tegen een berg aan willen vliegen als ik zelfmoord zou willen plegen. Onder water is beklemmend, je kunt nog een tijdje leven in een luchtbel, je zit opgesloten. Tegen een berg is het meteen over en uit.
Het hangt er ook weer vanaf of je het vliegtuig op zee probeert te landen of recht de zee in boort.
In het laatste geval is de klap zo hard dat het meteen voorbij is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_137684391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Waar zou jij voor kiezen als piloot?
Wat is dat nou voor een vraag? Dood is dood, of dat nou tegen een berg is of op zee.
pi_137684406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Waar zou jij voor kiezen als piloot?
Bekijk nou gewoon eens dat filmpje over die Egyptenaar. Niet het Empire State, niet de Atlas, maar de Atlantische Oceaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684446
Engine-data blijft vreemd. Eerder artikel (12 maart, voordat dit nieuws bekend was) zegt het volgende:

quote:
The missing Malaysia Airlines Boeing 777-200ER sent at least two bursts of technical data back to the airline before it disappeared, according to the New Scientist magazine.

The data may help investigators understand what went wrong with the aircraft, no trace of which has yet been found since it disappeared early Saturday morning, the magazine reported yesterday.

"Malaysia Airlines has not revealed if it has learned anything from ACARS data, or if it has any," it said, referring to the Aircraft Communications Addressing and Reporting System (ACARS), which automatically collates and files four technical reports during every flight so that engineers can spot problems.

These reports are sent via VHF radio or satellite at take-off, during the climb, at some point while cruising, and on landing.

The magazine noted that Malaysia Airlines' 11th media statement had said, "All Malaysia Airlines aircraft are equipped with ACARS which transmits data automatically. Nevertheless, there were no distress calls and no information was relayed."

"This would suggest no concrete data is to hand. But New Scientist understands that the maker of the missing Boeing 777's Trent 800 engines, Rolls Royce, received two data reports from flight MH370 at its global engine health monitoring centre in Derby, UK, where it keeps real-time tabs on its engines in use.

"One was broadcast as MH370 took off from Kuala Lumpur International Airport, the other during the 777's climb out towards Beijing," it said.


It noted that as the engine data is filtered from a larger ACARS report covering all the plane's critical flight systems and avionics, "it could mean the airline has some useful clues about the condition of the aircraft prior to its disappearance."

"The plane does not appear to have been cruising long enough to issue any more ACARS reports,"the report said, referring to reports that said the plane vanished from radar at 1.30am local time, halfway between Malaysia and Vietnam over the Gulf of Thailand.

Under International Civil Aviation Organisation rules, such reports are normally kept secret until air investigators need them, it said.

The search for the missing aircraft continues for the fifth day today, covering the Andaman Sea, the Strait of Malacca and the South China Sea.

There has been no trace of the plane since it disappeared, leading to it being dubbed as an "unprecedented aviation mystery"
bron: http://www.themalaysianin(...)ishing-says-magazine
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:13:21 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684477
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.

Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr :X
In dit geval lijkt het me een interessante vraag of je de passagiers op de hoogte moet stellen van de situatie of paniek moet voorkomen...

Waarom is er binnen 4 uur overigens geen geschikt vlak stuk land gevonden om te landen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_137684537
Even kijken; 38,500.000 km2 zoekgebied, ongeveer 23.000.000 km2 zee.

90.000 km2 (Golf van Thailand) deed je 2 dagen over met 16 vliegtuigen. Dan doe je over die lappen zee dus minstens 510 dagen, of 1 jaar en 5 maanden... :X
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684570
Kunnen we alsjeblieft die 4 uur met een dikke korrel zout nemen? Of een ton zout?

Dit is een BBC docu over Rolls Royce, filmpje start op het moment dat men het ACARS stukje uitleggen, voor degenen die dit interessant vinden:
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:18:54 #117
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137684578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 02:55 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Is toch vaak zo met dit soort onderwerpen? Of informatie wordt maar mondjesmaar geleaked, aangepast of helemaal niet doorgespeeld voor een bepaalde periode.
Er zijn tal van redenen, in volgorde van mogelijk naar spectaculair ongeloofwaardig: een crash is slecht voor de bedrijven die hierin betrokken zijn, er is een grove fout gemaakt, de overheid is involved in zo'n fout (...)
Een fout wordt nog wel geaccepteerd, maar leugens over een fout niet. Schade door liegen is dus uiteindelijk groter. Maar goed, dat is wel door westerse ogen gezien. Gezichts- en eerverlies zijn voor Aziaten schadelijker, dus in die zin liegen ze wel sneller. Eigen gezicht redden en ook anderen niet te snel willen beschuldigen.

Op dit moment leveren wilde theorieën antwoorden op, terwijl de feiten alleen maar meer vragen opleveren. De wilde varianten zijn dus makkelijker tot een compleet verhaal te vormen.
Achteraf zal het gewoon een crash blijken, waarna het invullen van de antwoorden kan beginnen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137684601
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:18 schreef MartijnA3 het volgende:
Kunnen we alsjeblieft die 4 uur met een dikke korrel zout nemen? Of een ton zout?

Dit is een BBC docu over Rolls Royce, filmpje start op het moment dat men het ACARS stukje uitleggen, voor degenen die dit interessant vinden:
Het lijkt me het maximale bereik.

Die U-turn kan elke richting uitgegaan zijn, dan de AP erop en 4 uur doortuffen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684604
Als dit een bewuste daad is van een van de piloten, zal die wel wat voorbereidend werk hebben gedaan, ik ben benieuwd naar het resultaat van de huiszoekingen.
pi_137684621
quote:
waarom is er binnen 4 uur overigens geen geschikt vlak stuk land gevonden om te landen?
Vooral waarom er geen stil alarm is uitgezonden. Dat begrijp ik echt niet.
Als je 4 uur kan vliegen, mocht dit waar zijn, dan zou je denk ik alarm moeten kunnen slaan. Technisch mankement lijkt dan sowieso uitgesloten.
pi_137684626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:18 schreef MrTorture het volgende:

Achteraf zal het gewoon een crash blijken,
Joh?

_O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684654
We weten bitterweinig over de piloten. Waren ze getrouwd? Hadden ze een gezin?
pi_137684659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:20 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Vooral waarom er geen stil alarm is uitgezonden. Dat begrijp ik echt niet.
Als je 4 uur kan vliegen, mocht dit waar zijn, dan zou je denk ik alarm moeten kunnen slaan. Technisch mankement lijkt dan sowieso uitgesloten.
Echt, waarom maak ik een OP als niemand het leest.

Bekijk het filmpje van die test, het eerste filmpje, niet al te ver scrollen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:24:30 #124
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137684692
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joh?

_O-
Itt een aanslag of kaping dus ;)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137684699
quote:
Airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''

Unlike most terrain target sites, open water does not (presently) lend itself to tighter fixes.

http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=8&t=10431
pi_137684701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:22 schreef Loekie1 het volgende:
We weten bitterweinig over de piloten. Waren ze getrouwd? Hadden ze een gezin?
Fariq kluste bij als ladyboy en wilde liever de zee in. De piloot wilde liever tegen de bergen aanvliegen.

Ga je nog kennis vergaren (bijvoorbeeld over die zelfmoordEgyptenaar) of alleen maar dom roepen de hele tijd? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:26:00 #127
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684725
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:20 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Vooral waarom er geen stil alarm is uitgezonden. Dat begrijp ik echt niet.
Als je 4 uur kan vliegen, mocht dit waar zijn, dan zou je denk ik alarm moeten kunnen slaan. Technisch mankement lijkt dan sowieso uitgesloten.
Inderdaad, dus die 4 uur doorvliegen lijken me uitgesloten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_137684761
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684778
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
Stond ie in brand?
pi_137684785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:26 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Inderdaad, dus die 4 uur doorvliegen lijken me uitgesloten.
DECOMPRESSIE -> BEWUSTELOOSHEID -> AUTOMATISCHE PILOOT -> VLIEGEN TOT JE GEEN KEROSINE MEER HEBT/DOOR DRUKVERSCHIL DE ZEE INGAAT

mensen die veel meer weten dan wij hebben dat getest. OP. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684796
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
Waar woon je?
pi_137684814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Stond ie in brand?
Kon ik zo niet ruiken en horen ook niet. Ik zag hem niet, dat ging te snel. Toch zeker Mach 3.

Eh nee, dat laatste niet, maar dit is wel heel vaag. Woon hier ruim 2 jaar en nog nooit een vliegtuig gehoord.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137684820
quote:
5s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Waar woon je?
zie fobo
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:33:47 #134
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684863
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kon ik zo niet ruiken en horen ook niet. Ik zag hem niet, dat ging te snel. Toch zeker Mach 3.

Eh nee, dat laatste niet, maar dit is wel heel vaag. Woon hier ruim 2 jaar en nog nooit een vliegtuig gehoord.
Mach 3 lol :D

Het geurspoor bereikt je pas over een half uurtje :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137684872
quote:
Ga lepels buigen ofzo en verdwijn met je onzin.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:34:44 #136
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137684892
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

DECOMPRESSIE -> BEWUSTELOOSHEID -> AUTOMATISCHE PILOOT -> VLIEGEN TOT JE GEEN KEROSINE MEER HEBT/DOOR DRUKVERSCHIL DE ZEE INGAAT

mensen die veel meer weten dan wij hebben dat getest. OP. :')
Ay no seas cabron
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:35:16 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137684902
Mooie vergelijking:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137684943
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

DECOMPRESSIE -> BEWUSTELOOSHEID -> AUTOMATISCHE PILOOT -> VLIEGEN TOT JE GEEN KEROSINE MEER HEBT/DOOR DRUKVERSCHIL DE ZEE INGAAT

mensen die veel meer weten dan wij hebben dat getest. OP. :')
Kalm eens aan man... het is maar een forum.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:37:26 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:35 schreef matthijst het volgende:
Mooie vergelijking:
[ afbeelding ]
Alleen niet helemaal juist, aangezien er niet wordt gezegd hoeveel gebied je tegelijk kan waarnemen.

Als mens kan je zo'n heel grasveld overzien, ondanks dat die stuiver klein is denk ik dat je die nog redelijk snel kan vinden. Maar stel dat je maar 1cm2 per keer kon bekijken, dan zou het idd lang duren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137684953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:35 schreef matthijst het volgende:
Mooie vergelijking:
[ afbeelding ]
Het zoekgebied is alleen 100 keer zo groot.

Zie die cirkel dan op de kaart. Daar past Rusland in!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:39:00 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137684984
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zoekgebied is alleen 100 keer zo groot.

Zie die cirkel dan op de kaart. Daar past Rusland in!
Weet je het zeker? Moet je wel de juiste map projectie gebruiken voor een goed beeld. De standaard map projectie die veel gebruikt wordt (oa google maps) is heel erg vertekend. Kijk maar eens naar de zuidpool op die kaart. Klopt niks van :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137685011
quote:
13s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:34 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ga lepels buigen ofzo en verdwijn met je onzin.
:')
Ze moeten in dit gebied zoeken, dan hebben ze het vliegtuig zo gevonden
quote:
The airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''
pi_137685020
Ik ben niet helemaal helder meer, maar pi*r2 moet nog wel lukken. r = 3500 km. Klopt toch?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685021
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha. Maar dit ongeluk maakt me wel nerveus, terwijl ik al m'n hele leven meestal een paar keer per jaar vlieg en heb er nooit eerder last van gehad.
Oh nee, ik wel veel vertrouwen nog steeds in vliegen en een serie als Air Crash Investigation heeft alleen nog maar verder vergroot. Heb volgens mij pas een keer met een 777 gevlogen, meestal met 747. Beide zijn enorm goede vliegtuigen. :)
pi_137685066
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Moet je wel de juiste map projectie gebruiken voor een goed beeld. De standaard map projectie die veel gebruikt wordt (oa google maps) is heel erg vertekend. Kijk maar eens naar de zuidpool op die kaart. Klopt niks van :P
Dat is juist ten nadele van Rusland. Gebieden aan de evenaar zijn relatief klein ten opzichte van gebieden richting de polen.
pi_137685106
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Er komt hier nu gewoon om 3:25 een vliegtuig over de bergen scheren.... dat gebeurt nooit, vliegveld en aanvliegroute zijn aan de andere kant van de stad. Geen klap gehoord dus het zal wel goed zijn.

Ik kon niet horen of het een Boeing 777 was of niet...
stemmingmakerij -O-
pi_137685117
... bewust heeft verbroken en het vliegtuig daarna naar een nog onbekende locatie heeft gevlogen, wellicht om later te gebruiken voor een aanslag.
http://www.telegraaf.nl/

Lekker dit!
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:47:48 #148
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685160
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
... bewust heeft verbroken en het vliegtuig daarna naar een nog onbekende locatie heeft gevlogen, wellicht om later te gebruiken voor een aanslag.
http://www.telegraaf.nl/

Lekker dit!
Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137685161
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
... bewust heeft verbroken en het vliegtuig daarna naar een nog onbekende locatie heeft gevlogen, wellicht om later te gebruiken voor een aanslag.
http://www.telegraaf.nl/

Lekker dit!
Telegraaf wil ik geen geldige bron noemen; veredeld roddelblaadje.
pi_137685204
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
Naar een of andere ondergrondse bunker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')