De cirkel is groter, dat klopt wel volgens mij (zie Peking), maar de tekst slaat nergens op idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Telegraaf wil ik geen geldige bron noemen; veredeld roddelblaadje.
Buiten het zicht van radar? Waar dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Naar een of andere ondergrondse bunker?
toch de zeequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:08 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vraag? Dood is dood, of dat nou tegen een berg is of op zee.
Integendeel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.
Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr
vorige week zou ik hebben gezegd nee, nu denk ik och...als je een beetje weet hoe je eea kunt omzeilen dan is er wel een kansjequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
Ik vind vliegen het meest rustgevende van alle vervoersmiddelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit
Lees m maar door, staat niets in over de 777-200ER.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
(Martijn3A, in het artikel las ik dat het ook gold voor de 200-ER maar dat dat niet werd opgenomen in de nieuwe regelgeving, die op 9 april zou moeten ingaan)
Nooit wil ik niet zeggen en de mensen die het zouden moeten opmerken kunnen natuurlijk omgekocht zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:
Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
Maar toch om daarvoor helemaal terug te vliegen bijna weer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:32 schreef Marrije het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nou dat kan jaren gaan duren...
Misschien kun je dan maar beter hopen op een kaping![]()
En als ik dan naar dat kaartje kijk, DeParo, heb je de in de indian ocean minder kans gevonden te worden dan het stukje pacific waar ie zou kunnen liggen. Om nog even terug te komen op jouw stellingname van gisteren.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2B1YN20140312quote:Boeing said it worked closely with the FAA to monitor the fleet for potential safety issues and take appropriate actions. But it said the 777-200ER Malaysia Airlines aircraft did not have that antenna installed and was not subject to the FAA order.
Jup.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:56 schreef DS4 het volgende:
ik vermoed dat de autoriteiten zeker ook met het scenario kaping rekening houden... of gewoon weten dat er een kaping is geweest (het is zelfs niet uit te sluiten dat ze heel goed weten wat er is gebeurd maar dat er een reden is om dit stil te houden).
Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:58 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2B1YN20140312
Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden...quote:
Elk toestel heeft antennes, zouden alle toestellen dan corrosie krijgen bij de antennes?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?
Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden...
Maar serieus: mijn gevoel zegt dat men in ieder geval meer weet dan men naar buiten brengt. Enerzijds omdat dat ook wat meer bij de cultuur daar hoort, maar ook omdat er duidelijk op bepaalde momenten informatie niet naar buiten is gebracht waar je dat wel zou verwachten. Het lijkt daarmee ook wel een beetje op tijd winnen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef DeParo het volgende:
En terwijl alle zoekacties zich vanmorgen weer richtten op Vietnam en omgeving werd het vliegtuig ongezien weggevlogen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Fijn dit, ik vlieg over 2 weken met een 777. Nou zijn er op dit moment natuurlijk honderden van dat type vliegtuig in gebruik zonder ongevallen, maar toch
Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.quote:
Ik voorzie in ieder geval al een made for TV movie aankomen over dit voorval. Wie zouden ze daar voor uit de mottenballen kunnen trekken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:04 schreef El_Matador het volgende:
Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.
En dat er geen enkele getuige is in die Golf van Thailand vind ik ook vaag.
Even recht zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef Red_85 het volgende:
Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 WELLICHT het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.
BA het net niet redde, iedereen rustig de vlucht kunnen verlaten, Asiana vorig jaar die ook te kort kwam en 3 doden, en nu de MH370.
19 jaar met miljoenen vluchten en tientallen miljoenen vervoerde passagiers en tot nu toe maar 242 3 bevestigde slachtoffers. Zelfs een Volvo doet dit niet na. Verre van zelfs niet.
Een hypothetische mogelijkheid inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:
[..]Voorzien van andere motoren
![]()
Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |