abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137685214
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Telegraaf wil ik geen geldige bron noemen; veredeld roddelblaadje.
De cirkel is groter, dat klopt wel volgens mij (zie Peking), maar de tekst slaat nergens op idd.

Of dat signaal bewust of onbewust uitgedaan is, is helemaal niet bekend.

Kaping (stallen in Myanmar) riep ik al vroeg, maar decompressie en bewusteloos, zeker met die transponder en corrosie (Martijn3A, in het artikel las ik dat het ook gold voor de 200-ER maar dat dat niet werd opgenomen in de nieuwe regelgeving, die op 9 april zou moeten ingaan) kan ook nog steeds makkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:52:22 #152
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Naar een of andere ondergrondse bunker?
Buiten het zicht van radar? Waar dan?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:52:28 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:08 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een vraag? Dood is dood, of dat nou tegen een berg is of op zee.
toch de zee :7
pi_137685290
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Precies. Kijk, dood zijn merk je toch niet. Als je in een auto ergens tegen aan knalt besef je dat niet eens.

Maar als je dan hoort dat dit vliegtuig nog 4 uur is doorgevlogen?.... stel dat mensen het al die tijd wiste dat er iets zwaar mis was... brrr :X
Integendeel.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:54:28 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
vorige week zou ik hebben gezegd nee, nu denk ik och...als je een beetje weet hoe je eea kunt omzeilen dan is er wel een kansje
pi_137685301
The Malaysian authorities are due to give another press conference within the next hour. Once again Malaysia’s defence and acting transport minister Hishammuddin Hussein is expected to lead the briefing. On Wednesday he defended the way the way Malaysia was handling the investigation and denied that it had released confusing information.

The briefing is due to start at 5.30pm local time (09.30GMT). We will have live TV feed when it starts.
http://www.theguardian.co(...)tellite-live-updates
pi_137685303
Wat een vreemd verhaal is dit toch zeg :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137685308
Haha gister zei iemand in mijn omgeving dat al wat de telegraaf nu ook zegt. Alleen diegene zei erbij dat het voor later deze maand was.

Ik vind het nog steeds te ver gezocht :P
Zonder wrijving geen glans
pi_137685309
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

heb toch altijd het idee dat als het mis gaat met een vliegtuig dat je meer kans hebt dat het dan ook echt fout zit, ben doodsbang altijd met lange afstandsvluchten, na een uur of zes wil ik er gewoon uit :X
Ik vind vliegen het meest rustgevende van alle vervoersmiddelen.

Lekker achterin aan het raam, beetje naar buiten kijken, muziekje erbij, eten/drinken wordt geserveerd, geen emails, geen telefoontjes. Kon ik maar vaker vliegen :7
pi_137685325
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

(Martijn3A, in het artikel las ik dat het ook gold voor de 200-ER maar dat dat niet werd opgenomen in de nieuwe regelgeving, die op 9 april zou moeten ingaan)
Lees m maar door, staat niets in over de 777-200ER.
http://www.regulations.gov/#!documentDetail;D=FAA-2013-0830-0006
Heeft ook geen zin als die antenne op een andere plek zit natuurlijk.
pi_137685342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrTorture het volgende:

Zo'n vliegtuig kan toch nooit onopgemerkt ergens aan de grond worden gezet?
Nooit wil ik niet zeggen en de mensen die het zouden moeten opmerken kunnen natuurlijk omgekocht zijn.

Het heeft er alle schijn van dat er apparatuur is uitgezet als de informatie over het doorvliegen klopt. In dat geval denk je al snel aan een kaping. Dat kan inhouden dat men gedwongen was ergens naartoe te vliegen maar dit op een of andere manier niet gehaald werd, of dat men weldegelijk ergens is geland.

Natuurlijk zijn er ook andere scenario's denkbaar, maar ik vermoed dat de autoriteiten zeker ook met het scenario kaping rekening houden... of gewoon weten dat er een kaping is geweest (het is zelfs niet uit te sluiten dat ze heel goed weten wat er is gebeurd maar dat er een reden is om dit stil te houden).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:32 schreef Marrije het volgende:
:o

[ afbeelding ]

Nou dat kan jaren gaan duren...

Misschien kun je dan maar beter hopen op een kaping :@

En als ik dan naar dat kaartje kijk, DeParo, heb je de in de indian ocean minder kans gevonden te worden dan het stukje pacific waar ie zou kunnen liggen. Om nog even terug te komen op jouw stellingname van gisteren.
Maar toch om daarvoor helemaal terug te vliegen bijna weer.
pi_137685393
quote:
Boeing said it worked closely with the FAA to monitor the fleet for potential safety issues and take appropriate actions. But it said the 777-200ER Malaysia Airlines aircraft did not have that antenna installed and was not subject to the FAA order.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2B1YN20140312
pi_137685430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:56 schreef DS4 het volgende:

ik vermoed dat de autoriteiten zeker ook met het scenario kaping rekening houden... of gewoon weten dat er een kaping is geweest (het is zelfs niet uit te sluiten dat ze heel goed weten wat er is gebeurd maar dat er een reden is om dit stil te houden).
Jup.

Myanmar?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685452
quote:
Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137685468
En terwijl alle zoekacties zich vanmorgen weer richtten op Vietnam en omgeving werd het vliegtuig ongezien weggevlogen.
pi_137685501
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef El_Matador het volgende:

Jup.

Myanmar?
Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)

Maar serieus: mijn gevoel zegt dat men in ieder geval meer weet dan men naar buiten brengt. Enerzijds omdat dat ook wat meer bij de cultuur daar hoort, maar ook omdat er duidelijk op bepaalde momenten informatie niet naar buiten is gebracht waar je dat wel zou verwachten. Het lijkt daarmee ook wel een beetje op tijd winnen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685531
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet op het dak, wel aan de zijkant toch? En dan kan er ineens geen corrosie meer plaatsvinden?
Elk toestel heeft antennes, zouden alle toestellen dan corrosie krijgen bij de antennes?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:03:41 #169
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137685539
Ik vind de Freescale Semiconductor variant ook wel briljant. Dat ze een cloaking device hebben gebruikt om een vliegtuig voor radar en blote oog te verbergen.

“The general public … might not hear about how far the U.S. has really come, because it is and should remain classified,”

Ja, dan is een lijnvlucht wel de meest handige optie :')
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137685573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien was Top Gear er wel dit jaar om e.e.a. voor te bereiden... ;)

Maar serieus: mijn gevoel zegt dat men in ieder geval meer weet dan men naar buiten brengt. Enerzijds omdat dat ook wat meer bij de cultuur daar hoort, maar ook omdat er duidelijk op bepaalde momenten informatie niet naar buiten is gebracht waar je dat wel zou verwachten. Het lijkt daarmee ook wel een beetje op tijd winnen.
Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.

En dat er geen enkele getuige is in die Golf van Thailand vind ik ook vaag.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:05:37 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137685593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef DeParo het volgende:
En terwijl alle zoekacties zich vanmorgen weer richtten op Vietnam en omgeving werd het vliegtuig ongezien weggevlogen.
:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:08:13 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137685670
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Fijn dit, ik vlieg over 2 weken met een 777. Nou zijn er op dit moment natuurlijk honderden van dat type vliegtuig in gebruik zonder ongevallen, maar toch :P
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:52 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik ook, naar Zuid-Afrika met KLM :{
Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.
BA het net niet redde, iedereen rustig de vlucht kunnen verlaten, Asiana vorig jaar die ook te kort kwam en 3 doden, en nu de MH370.

19 jaar met miljoenen vluchten en tientallen miljoenen vervoerde passagiers en tot nu toe maar 242 slachtoffers. Zelfs een Volvo doet dit niet na. Verre van zelfs niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137685700
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:04 schreef El_Matador het volgende:

Toen ik die berichten daarstraks als "breaking news" gepresenteerd zag die gewoon een recycling van gisteren waren ("die 3 brokstukken onderzoeken"), dacht ik, nee, dat klopt niet.

En dat er geen enkele getuige is in die Golf van Thailand vind ik ook vaag.
Ik voorzie in ieder geval al een made for TV movie aankomen over dit voorval. Wie zouden ze daar voor uit de mottenballen kunnen trekken?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef Red_85 het volgende:

Weten jullie wat voor een enorm goede kist de 777 is? Sinds 1995 is het 't werkpaard van de lucht, in al die tijd zijn er 3 incidenten geweest waarvan MH370 WELLICHT het eerste is met een grote hoeveelheid slachtoffers.

BA het net niet redde, iedereen rustig de vlucht kunnen verlaten, Asiana vorig jaar die ook te kort kwam en 3 doden, en nu de MH370.

19 jaar met miljoenen vluchten en tientallen miljoenen vervoerde passagiers en tot nu toe maar 242 3 bevestigde slachtoffers. Zelfs een Volvo doet dit niet na. Verre van zelfs niet.
Even recht zetten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137685777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
Een hypothetische mogelijkheid inderdaad ;) ;) ;) ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')