abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137686724
De incompetentie in Maleisie strekt zich ook uit tot het opzetten van een geluidsinstallatie bij een persconferentie die over de hele wereld wordt bekeken.

Ik ga persoonlijk uit van een Air Cyprus achtig scenario. Sterker nog, het enige wat mij doet twijfelen over zo'n scenario is dat ik niet goed kan verklaren dat de transponder uit was.
pi_137686846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Gewaagde uitspraak, of heb je daar aanwijzingen voor?
Buiten de telefoons
Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
pi_137686899
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.
pi_137686907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het valt me idd op dat nadat ze ergens zijn geweest, er een revolutie uitbreekt. Syrie, Ukraine.. en Myanmar.
_O-
pi_137686956
kunnen ze er niet een sloot met vliegdek schepen neerleggen die honderden drones op pad sturen, netjes in formatie.. net zoals dat hier bij een zoekactie gebeurd..? :P
pi_137686994
Dit gedoe doet mij denken aan een vlucht waar ik ooit op heb gezeten die terugkeerde na een uur in de lucht 'omdat de airconditioning niet te reguleren was'. Als passagier dacht ik toen alleen 'het is hier wel verdomd heet', maar terugkijkend realiseer ik me dat we misschien wel door het oog van de naald zijn gekropen.
pi_137687049
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:
Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
Met je eens. Zo denk ik ook.
Maar ik ben uit gegaan van de mensen hier die er veel meer verstand van hebben en het blijkt dus dat je vaak na jaren pas iets vindt. Hen geloof ik eerder dan mezelf.
Ik hoop dat ze nog leven, maar ik vrees het ergste.

Qua theorieen heb je gelijk. We weten het niet, niemand hier.
Helaas.

Ik duik even een online vergadering in, kom straks weer nieuwe info bij lezen.
Zoals ik gisteren al een compliment gaf: dit topic is perfect voor de laatste reeelste info.
pi_137687080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef HiZ het volgende:
Dit gedoe doet mij denken aan een vlucht waar ik ooit op heb gezeten die terugkeerde na een uur in de lucht 'omdat de airconditioning niet te reguleren was'. Als passagier dacht ik toen alleen 'het is hier wel verdomd heet', maar terugkijkend realiseer ik me dat we misschien wel door het oog van de naald zijn gekropen.
:') :')
pi_137687089
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.
Zeer zeker. Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn.. m.i. heeft de piloot dan een bewuste landing ergens proberen te maken, na die 4 uur. Of dit gelukt is laat ik in het midden.

Weet iemand wanneer voor t laatst een heavy check op deze 772 is uitgevoerd? Of uberhaupt het maintenance schema?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:59:02 #210
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137687221
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Gisteren. het volgende:
Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn
Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
pi_137687268
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137687281
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:

[..]

Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:01:11 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137687296
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Zeer zeker. Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn.. m.i. heeft de piloot dan een bewuste landing ergens proberen te maken, na die 4 uur. Of dit gelukt is laat ik in het midden.

Weet iemand wanneer voor t laatst een heavy check op deze 772 is uitgevoerd? Of uberhaupt het maintenance schema?
poeh er was wel iets voorbij gekomen daarover, licht onderhoud twee weken terug ofzo? groot onderhoud geen idee
pi_137687336
Dat vliegtuig is allang op de maan geland.
pi_137687370
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
Dat, of iedereen roept maar wat en neemt alles van elkaar over zonder enige factchecking. Nadeel van de hedndaagse media waar nieuws zo snel mogelijk gebracht moet worden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:05:24 #216
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137687427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:
diverse betrouwbare agencies
Alle media rennen achter elk gerucht aan, en achter elkaar aan. De een brengt een gerucht wat neutraler dan de ander zullen we maar zeggen.
pi_137687430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
De media probeert door elke scheet hard te roepen ook maar kijkers te trekken. Roept rtl het niet, dan de NOS wel, dus gaan de kijkers naar de NOS. De media is tegenwoordig niet echt betrouwbaar te noemen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:06:26 #218
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137687466
De enige site met feitelijk nieuws zonder geschreeuw, en met een goede reputatie, is de aviation herald.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:06:45 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137687475
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:

[..]

Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
is dat in het algemeen gezegd of zijn die 3 gespotte objecten van gisteren nu ook genoemd als 'niet van de 777', of nog steeds niet gevonden?
pi_137687480
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

poeh er was wel iets voorbij gekomen daarover, licht onderhoud twee weken terug ofzo? groot onderhoud geen idee
A-check was dat. Beetje controleren of het haar nog in model zit ;)
pi_137687529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef OEM het volgende:
De enige site met feitelijk nieuws zonder geschreeuw, en met een goede reputatie, is de aviation herald.
En na afloop een spetterend verslag van Flightglobal.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:12:00 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137687613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Waarom zou NK een vliegtuig gijzelen? Omdat ze de evil grote boze communisten zijn? :')

Er waren voornamelijk chinezen aan boord, en China is zo ongeveer de enige bondgenoot die NK heeft :P dus chinezen gijzelen is wel het laatste wat ze zullen doen (letterlijk, want dan is het ook meteen afgelopen met NK)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137687623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
wacht niet langer:
http://www.nu.nl/buitenla(...)og-niet-langer-.html

ik ben er zo langzaam wel van overtuigd dat er een hoop informatie is die ze bewust achterhouden. Al dat speculeren van de media helpt de zoekactie niet, en alle valse informatie of informatie die buiten proporties wordt geblazen, brengt de zaak alleen maar op ongewenste zijsporen.

Of er is een politiek spel op de achtergrond aan de gang. Stel dat de passagiers ergens gegijzeld worden. Ik kan me voorstellen dat ze zoiets het liefst eerst intern proberen op te lossen.
In the coolest little capital of the world
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:17:04 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137687744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

wacht niet langer:
http://www.nu.nl/buitenla(...)og-niet-langer-.html

ik ben er zo langzaam wel van overtuigd dat er een hoop informatie is die ze bewust achterhouden. Al dat speculeren van de media helpt de zoekactie niet, en alle valse informatie of informatie die buiten proporties wordt geblazen, brengt de zaak alleen maar op ongewenste zijsporen.

Of er is een politiek spel op de achtergrond aan de gang. Stel dat de passagiers ergens gegijzeld worden. Ik kan me voorstellen dat ze zoiets het liefst eerst intern proberen op te lossen.
dat zou een verklaring kunnen zijn voor het anoniem van alles roepen.

Ik vind het ook moeilijk te geloven dat een vliegtuig opeens kan verdwijnen daar, als ze nou boven een oceaan vlogen ale... Maar goed, als ik dan lees dat pas 10% van de ruimte is doorzocht van waar het vliegtuig kan zijn...

Maar heb wat zitten neuzen op een crash site en onderhoud is toch ook echt wel een cruciaal punt, dat zou veel beter gecheckt moeten worden.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:21:39 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137687892
hoe lang duurde het voordat ze de resten van de Air France crash hadden gevonden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137687904
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:21 schreef Re het volgende:
hoe lang duurde het voordat ze de resten van de Air France crash hadden gevonden?
5 dagen
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137687913
En het AD gaat nu berichten dat het vliegtuig mogelijk nog 4 uur heeft gevlogen :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:23:00 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137687929
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je weet dat Murica alles ziet als het om NK gaat?
Doe even normaal met je "Murica".
2000 light years from home
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:23:09 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137687932
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef Muto het volgende:

[..]

5 dagen
dus o zich niet vreemd dat ze nu nog niets gevonden hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137688017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef Red_85 het volgende:

Ik ga er al vanuit dat de 239 van de 370 niet meer leven
Ik snap dat je die mogelijkheid vooralsnog als meest waarschijnlijke optie houdt, maar het is geen feit. En zelfs als men door onheil van buitenaf, zoals b.v. een kaping, om het leven is gekomen, dan nog hoef je ze m.i. niet mee te rekenen als het gaat om de veiligheid van het toestel zelf.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137688133
De piloot is toch een FlightSim fanaat. De mogelijkheid om ergens anders te landen is imo best groot.
If not now, then when.
pi_137688162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:15 schreef arj1o1 het volgende:
Van de Volkskrant:

[..]

Komt overeen met het gerucht van een aantal dagen geleden (legerradar), maar is vers nieuws.
Dat zeg ik, ze moeten hier zoeken, dat is onder India
quote:
The airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:30:40 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137688164
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik snap dat je die mogelijkheid vooralsnog als meest waarschijnlijke optie houdt, maar het is geen feit. En zelfs als men door onheil van buitenaf, zoals b.v. een kaping, om het leven is gekomen, dan nog hoef je ze m.i. niet mee te rekenen als het gaat om de veiligheid van het toestel zelf.
Goed punt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137688295
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De piloot is toch een FlightSim fanaat. De mogelijkheid om ergens anders te landen is imo best groot.
Zijn hobby heeft weinig te maken dat er niet heel veel velden zijn waarop je onopgemerkt een 777 kan landen
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:34:48 #235
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137688300
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef Re het volgende:
dus o zich niet vreemd dat ze nu nog niets gevonden hebben
Wreckage van AF447 werd de volgende dag al gevonden.
pi_137688343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik snap dat je die mogelijkheid vooralsnog als meest waarschijnlijke optie houdt, maar het is geen feit. En zelfs als men door onheil van buitenaf, zoals b.v. een kaping, om het leven is gekomen, dan nog hoef je ze m.i. niet mee te rekenen als het gaat om de veiligheid van het toestel zelf.
Snap je punt, maar dat is een lastige scheidslijn. Bij veel crashes zijn de piloten toch wel debet. Zoals AF447, en de Turkish Airlines bij Schiphol.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137688378
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:

Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
Is het ontkend, of ontkracht?

Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is. Als ze het wel doen is het dan de vraag waarom nu ineens toch niet? Kun je dat ook uitzetten?

Dus in hoeverre hebben ze een toelichting gegeven hierop? Een enkel "nee, is niet waar" vind ik wat magertjes, dus ik hoop dat ze dan ook klare wijn geschonken hebben.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:40:58 #238
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137688494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:
Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is.
Ontkend en bevestigd (de ontkenning dus) door zowel Boeing als RR.

Boeing en RR geven geen commentaar in de media, dus die zullen tussentijds niks melden.
pi_137688516
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Is het ontkend, of ontkracht?

Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is. Als ze het wel doen is het dan de vraag waarom nu ineens toch niet? Kun je dat ook uitzetten?

Dus in hoeverre hebben ze een toelichting gegeven hierop? Een enkel "nee, is niet waar" vind ik wat magertjes, dus ik hoop dat ze dan ook klare wijn geschonken hebben.
Vooralsnog heeft Rolls-Royce nooit een officiële verklaring gegeven dat die informatie is ontvangen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137688577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef OEM het volgende:

Ontkend en bevestigd (de ontkenning dus) door zowel Boeing als RR.

Boeing en RR geven geen commentaar in de media, dus die zullen het niet tussentijds melden.
Maar geen toelichting over of het systeem nu wel of niet in dit toestel zat enz.?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137688669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar geen toelichting over of het systeem nu wel of niet in dit toestel zat enz.?
Dat doet er niet zoveel toe, aangezien ze er toch geen uitspraken over doen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137688753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is.
Zoals ik al eerder aangaf in dit topic, het schijnt dat Rolls Royce 2 berichten heeft ontvangen van die vlucht. 1 tijdens het opstarten en 1 tijdens het klimmen naar vlieghoogte. Daarna niets meer.
http://www.newscientist.c(...)ng.html#.UyGNnj95OSo

Nu is er 1 website die meldt dat anonieme bronnen hebben gezegd dat er nog 4 uur aan data is en iedereen wordt gek.

quote:
Kun je dat ook uitzetten?
Ja, in de technische ruimte van de 777, maar daar kom je niet zomaar.
pi_137688757
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef Me_Wesley het volgende:

Dat doet er niet zoveel toe, aangezien ze er toch geen uitspraken over doen.
Laat ik het zo zeggen: ik zou dat anders doen. Ik zou uitleggen waarom het onzin is. Anders heb je nl. van die mensen die zich weinig aantrekken van de ontkenning. Sterker nog, er zullen mensen zijn die dan meer en meer overtuigd gaan raken dat men veel meer weet dan mee wenst te delen. Dat werkt een hoop speculatie in de hand.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:52:08 #244
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137688813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:50 schreef DS4 het volgende:
ik zou dat anders doen
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat ze er een puinhoop van maken.
pi_137688822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:49 schreef MartijnA3 het volgende:

Zoals ik al eerder aangaf in dit topic, heeft Rolls Royce een paar dagen geleden al gemeld dat ze 2 berichten hebben ontvangen van die vlucht. 1 tijdens het opstarten en 1 tijdens het klimmen naar vlieghoogte. Daarna niets meer.

Nu is er 1 website die meldt dat anonieme bronnen hebben gezegd dat er nog 4 uur aan data is en iedereen wordt gek.

Ok. Maar dan komt bij mij weer de vraag op: is dat te verwachten, of is dat bijzonder (ik heb geen idee met welke frequentie informatie wordt verzonden, laat staan hoe dat verzonden wordt... er kan natuurlijk een prima verklaring zijn dat in dit geval die informatie meest waarschijnlijk niet verzonden zal zijn)? Als het te verwachten valt, dan zal het ook wel kloppen. Als het bijzonder is, dan roept het weer vragen op.

quote:
Ja, in de technische ruimte van de 777, maar daar kom je niet zomaar.
Ok.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137688998


Nieuwe info?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Forum Admin donderdag 13 maart 2014 @ 11:58:53 #247
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137689007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

:') :')
Het klinkt misschien nogal '':') :')'' maar besef je maar dat je op hoogte geen vluchtstrook hebt waar je even kan stoppen. Als het mis gaat, gaat het goed mis.

Er is een keer een kist naar beneden gekomen omdat het entertainment systeem in de eerste klas oververhit raakte en vervolgens in brand vloog. Vervolgens zijn alle kisten van dat type (welke dat was weet ik niet meer) aan de grond gehouden om dat systeem uit te schakelen.

Met vliegen kan en mag je echt geen enkel risico nemen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137689024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe info?
Zie 'Oud Nieuws' in de OP.
pi_137689039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ok. Maar dan komt bij mij weer de vraag op: is dat te verwachten, of is dat bijzonder (ik heb geen idee met welke frequentie informatie wordt verzonden, laat staan hoe dat verzonden wordt... er kan natuurlijk een prima verklaring zijn dat in dit geval die informatie meest waarschijnlijk niet verzonden zal zijn)? Als het te verwachten valt, dan zal het ook wel kloppen. Als het bijzonder is, dan roept het weer vragen op.

Even kort, vliegtuigen worden uitgerust met ACARS, daarma kunnen positie en foutmeldingen worden doorgegeven.

Boeing heeft dat systeem uitgebreid door ook motordata door te sturen, in samenwerking met Rolls Royce.

Rolls Royce heeft gezegd: Wij willen van elk vliegtuig dat met onze motoren vliegt, data ontvangen Dat is een dienstverlening van ons, aan de klant. Rolls Royce ontvangt dan een deel van het ACARS bericht, met relevante motor info. In normale omstandigheden, 4x per vlucht.

Elke luchtvaartmaatschappij wordt door Boeing gevraagd of ze gebruik willen maken van het ACARS systeem. Ze nemen dan een soort abonnement af. Is eigen keuze van de luchtvaartmaatschappij.

En daar is onduidelijkheid. Malaysian Airlines zei dat het toestel was uitgerust met ACARS, maar dat ze geen bericht hadden ontvangen. Elk toestel is uitgerust met ACARS, dus dat is niks nieuws. Waarom hebben ze niets ontvangen? Omdat ze het abonnement niet hebben afgenomen ivm kostenbesparing? Dat zeggen ze dus niet.
pi_137689150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:59 schreef MartijnA3 het volgende:

En daar is onduidelijkheid. Malaysian Airlines zei dat het toestel was uitgerust met ACARS, maar dat ze geen bericht hadden ontvangen. Elk toestel is uitgerust met ACARS, dus dat is niks nieuws. Waarom hebben ze niets ontvangen? Omdat ze het abonnement niet hebben afgenomen ivm kostenbesparing? Dat zeggen ze dus niet.
Hierboven las ik dat er wel twee meldingen ontvangen waren. 2 van de 4 is op een vlucht die nog niet halverwege was natuurlijk niet zo vreemd. Al klopt het dan ook weer dat als men nog 4 uur gevlogen heeft dat er dan nog een 3e melding kon worden verwacht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')