Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak, of heb je daar aanwijzingen voor?
Buiten de telefoons
Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het valt me idd op dat nadat ze ergens zijn geweest, er een revolutie uitbreekt. Syrie, Ukraine.. en Myanmar.
Met je eens. Zo denk ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:
Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef HiZ het volgende:
Dit gedoe doet mij denken aan een vlucht waar ik ooit op heb gezeten die terugkeerde na een uur in de lucht 'omdat de airconditioning niet te reguleren was'. Als passagier dacht ik toen alleen 'het is hier wel verdomd heet', maar terugkijkend realiseer ik me dat we misschien wel door het oog van de naald zijn gekropen.
Zeer zeker. Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn.. m.i. heeft de piloot dan een bewuste landing ergens proberen te maken, na die 4 uur. Of dit gelukt is laat ik in het midden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.
Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Gisteren. het volgende:
Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn
Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:
[..]
Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
poeh er was wel iets voorbij gekomen daarover, licht onderhoud twee weken terug ofzo? groot onderhoud geen ideequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Zeer zeker. Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn.. m.i. heeft de piloot dan een bewuste landing ergens proberen te maken, na die 4 uur. Of dit gelukt is laat ik in het midden.
Weet iemand wanneer voor t laatst een heavy check op deze 772 is uitgevoerd? Of uberhaupt het maintenance schema?
Dat, of iedereen roept maar wat en neemt alles van elkaar over zonder enige factchecking. Nadeel van de hedndaagse media waar nieuws zo snel mogelijk gebracht moet worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
Alle media rennen achter elk gerucht aan, en achter elkaar aan. De een brengt een gerucht wat neutraler dan de ander zullen we maar zeggen.quote:
De media probeert door elke scheet hard te roepen ook maar kijkers te trekken. Roept rtl het niet, dan de NOS wel, dus gaan de kijkers naar de NOS. De media is tegenwoordig niet echt betrouwbaar te noemen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
is dat in het algemeen gezegd of zijn die 3 gespotte objecten van gisteren nu ook genoemd als 'niet van de 777', of nog steeds niet gevonden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:
[..]
Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
A-check was dat. Beetje controleren of het haar nog in model zitquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
poeh er was wel iets voorbij gekomen daarover, licht onderhoud twee weken terug ofzo? groot onderhoud geen idee
En na afloop een spetterend verslag van Flightglobal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef OEM het volgende:
De enige site met feitelijk nieuws zonder geschreeuw, en met een goede reputatie, is de aviation herald.
Waarom zou NK een vliegtuig gijzelen? Omdat ze de evil grote boze communisten zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.
Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
wacht niet langer:quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:
[..]Voorzien van andere motoren
![]()
Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
dat zou een verklaring kunnen zijn voor het anoniem van alles roepen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
wacht niet langer:
http://www.nu.nl/buitenla(...)og-niet-langer-.html
ik ben er zo langzaam wel van overtuigd dat er een hoop informatie is die ze bewust achterhouden. Al dat speculeren van de media helpt de zoekactie niet, en alle valse informatie of informatie die buiten proporties wordt geblazen, brengt de zaak alleen maar op ongewenste zijsporen.
Of er is een politiek spel op de achtergrond aan de gang. Stel dat de passagiers ergens gegijzeld worden. Ik kan me voorstellen dat ze zoiets het liefst eerst intern proberen op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |