abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137686724
De incompetentie in Maleisie strekt zich ook uit tot het opzetten van een geluidsinstallatie bij een persconferentie die over de hele wereld wordt bekeken.

Ik ga persoonlijk uit van een Air Cyprus achtig scenario. Sterker nog, het enige wat mij doet twijfelen over zo'n scenario is dat ik niet goed kan verklaren dat de transponder uit was.
pi_137686846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Gewaagde uitspraak, of heb je daar aanwijzingen voor?
Buiten de telefoons
Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
pi_137686899
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Zeer zeker niet.. maar het is zo ongelofelijk vreemd. Ik zit in de "aviation" maar het slaat op hol, bij niks van de berichten denk ik "Hé, dit klopt!". Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.
pi_137686907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het valt me idd op dat nadat ze ergens zijn geweest, er een revolutie uitbreekt. Syrie, Ukraine.. en Myanmar.
_O-
pi_137686956
kunnen ze er niet een sloot met vliegdek schepen neerleggen die honderden drones op pad sturen, netjes in formatie.. net zoals dat hier bij een zoekactie gebeurd..? :P
pi_137686994
Dit gedoe doet mij denken aan een vlucht waar ik ooit op heb gezeten die terugkeerde na een uur in de lucht 'omdat de airconditioning niet te reguleren was'. Als passagier dacht ik toen alleen 'het is hier wel verdomd heet', maar terugkijkend realiseer ik me dat we misschien wel door het oog van de naald zijn gekropen.
pi_137687049
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:48 schreef Gisteren. het volgende:
Het kan haast niet dat ze ergens gecrasht zijn, zonder dat er na een week niks gevonden is. Geloof ik gewoon niet.
Met je eens. Zo denk ik ook.
Maar ik ben uit gegaan van de mensen hier die er veel meer verstand van hebben en het blijkt dus dat je vaak na jaren pas iets vindt. Hen geloof ik eerder dan mezelf.
Ik hoop dat ze nog leven, maar ik vrees het ergste.

Qua theorieen heb je gelijk. We weten het niet, niemand hier.
Helaas.

Ik duik even een online vergadering in, kom straks weer nieuwe info bij lezen.
Zoals ik gisteren al een compliment gaf: dit topic is perfect voor de laatste reeelste info.
pi_137687080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef HiZ het volgende:
Dit gedoe doet mij denken aan een vlucht waar ik ooit op heb gezeten die terugkeerde na een uur in de lucht 'omdat de airconditioning niet te reguleren was'. Als passagier dacht ik toen alleen 'het is hier wel verdomd heet', maar terugkijkend realiseer ik me dat we misschien wel door het oog van de naald zijn gekropen.
:') :')
pi_137687089
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Heb je wel eens gekeken naar het gebied waarbinnen dat vliegtuig kan zijn neergekomen? Ze hebben nog geen 10% van het totale areaal kunnen bekijken.
Zeer zeker. Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn.. m.i. heeft de piloot dan een bewuste landing ergens proberen te maken, na die 4 uur. Of dit gelukt is laat ik in het midden.

Weet iemand wanneer voor t laatst een heavy check op deze 772 is uitgevoerd? Of uberhaupt het maintenance schema?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:59:02 #210
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137687221
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Gisteren. het volgende:
Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn
Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
pi_137687268
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137687281
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:

[..]

Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:01:11 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137687296
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Zeer zeker. Mocht de berichtgeving van de RR motoren juist zijn.. m.i. heeft de piloot dan een bewuste landing ergens proberen te maken, na die 4 uur. Of dit gelukt is laat ik in het midden.

Weet iemand wanneer voor t laatst een heavy check op deze 772 is uitgevoerd? Of uberhaupt het maintenance schema?
poeh er was wel iets voorbij gekomen daarover, licht onderhoud twee weken terug ofzo? groot onderhoud geen idee
pi_137687336
Dat vliegtuig is allang op de maan geland.
pi_137687370
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
Dat, of iedereen roept maar wat en neemt alles van elkaar over zonder enige factchecking. Nadeel van de hedndaagse media waar nieuws zo snel mogelijk gebracht moet worden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:05:24 #216
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137687427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:
diverse betrouwbare agencies
Alle media rennen achter elk gerucht aan, en achter elkaar aan. De een brengt een gerucht wat neutraler dan de ander zullen we maar zeggen.
pi_137687430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Het blijft vreemd dat er allerlei nieuwsberichten de wereld in worden gebracht door diverse betrouwbare agencies, terwijl de autoriteiten alles ontkrachten (legerradar, motoren, houseraids etc.). Zoals iemand eerder al zei zijn ze mogelijk ook bang voor gezichtsverlies.
De media probeert door elke scheet hard te roepen ook maar kijkers te trekken. Roept rtl het niet, dan de NOS wel, dus gaan de kijkers naar de NOS. De media is tegenwoordig niet echt betrouwbaar te noemen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:06:26 #218
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137687466
De enige site met feitelijk nieuws zonder geschreeuw, en met een goede reputatie, is de aviation herald.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:06:45 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137687475
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:

[..]

Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
is dat in het algemeen gezegd of zijn die 3 gespotte objecten van gisteren nu ook genoemd als 'niet van de 777', of nog steeds niet gevonden?
pi_137687480
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

poeh er was wel iets voorbij gekomen daarover, licht onderhoud twee weken terug ofzo? groot onderhoud geen idee
A-check was dat. Beetje controleren of het haar nog in model zit ;)
pi_137687529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef OEM het volgende:
De enige site met feitelijk nieuws zonder geschreeuw, en met een goede reputatie, is de aviation herald.
En na afloop een spetterend verslag van Flightglobal.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:12:00 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137687613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef Gisteren. het volgende:
Maar ff alle gekheid op een stokkie want er valt niks zinnigs meer te zeggen op dit moment.

Een scenario kan zijn dat de MH bewust richting PEK is gevlogen, met de transmitter uit. Bij PEK is hij afgeweken naar het Koreaans schiereiland waar de piloot de 772 intact heeft geland in Noord Korea. Daar zijn de passagiers door het leger gegijzeld. Dit verklaart waarom de telefoons overgingen, maar niet opgenomen werd. Ik ben er vrij zeker van dat iedereen nog leeft.
Waarom zou NK een vliegtuig gijzelen? Omdat ze de evil grote boze communisten zijn? :')

Er waren voornamelijk chinezen aan boord, en China is zo ongeveer de enige bondgenoot die NK heeft :P dus chinezen gijzelen is wel het laatste wat ze zullen doen (letterlijk, want dan is het ook meteen afgelopen met NK)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137687623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

:D Voorzien van andere motoren ^O^

Ik zit eigenlijk alweer te wachten op het bericht dat die mogelijk 4 uur door vliegen toch niet zo blijkt te zijn.
wacht niet langer:
http://www.nu.nl/buitenla(...)og-niet-langer-.html

ik ben er zo langzaam wel van overtuigd dat er een hoop informatie is die ze bewust achterhouden. Al dat speculeren van de media helpt de zoekactie niet, en alle valse informatie of informatie die buiten proporties wordt geblazen, brengt de zaak alleen maar op ongewenste zijsporen.

Of er is een politiek spel op de achtergrond aan de gang. Stel dat de passagiers ergens gegijzeld worden. Ik kan me voorstellen dat ze zoiets het liefst eerst intern proberen op te lossen.
In the coolest little capital of the world
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:17:04 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137687744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

wacht niet langer:
http://www.nu.nl/buitenla(...)og-niet-langer-.html

ik ben er zo langzaam wel van overtuigd dat er een hoop informatie is die ze bewust achterhouden. Al dat speculeren van de media helpt de zoekactie niet, en alle valse informatie of informatie die buiten proporties wordt geblazen, brengt de zaak alleen maar op ongewenste zijsporen.

Of er is een politiek spel op de achtergrond aan de gang. Stel dat de passagiers ergens gegijzeld worden. Ik kan me voorstellen dat ze zoiets het liefst eerst intern proberen op te lossen.
dat zou een verklaring kunnen zijn voor het anoniem van alles roepen.

Ik vind het ook moeilijk te geloven dat een vliegtuig opeens kan verdwijnen daar, als ze nou boven een oceaan vlogen ale... Maar goed, als ik dan lees dat pas 10% van de ruimte is doorzocht van waar het vliegtuig kan zijn...

Maar heb wat zitten neuzen op een crash site en onderhoud is toch ook echt wel een cruciaal punt, dat zou veel beter gecheckt moeten worden.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:21:39 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137687892
hoe lang duurde het voordat ze de resten van de Air France crash hadden gevonden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')