abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137687904
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:21 schreef Re het volgende:
hoe lang duurde het voordat ze de resten van de Air France crash hadden gevonden?
5 dagen
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137687913
En het AD gaat nu berichten dat het vliegtuig mogelijk nog 4 uur heeft gevlogen :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:23:00 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137687929
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je weet dat Murica alles ziet als het om NK gaat?
Doe even normaal met je "Murica".
2000 light years from home
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:23:09 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137687932
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef Muto het volgende:

[..]

5 dagen
dus o zich niet vreemd dat ze nu nog niets gevonden hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137688017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef Red_85 het volgende:

Ik ga er al vanuit dat de 239 van de 370 niet meer leven
Ik snap dat je die mogelijkheid vooralsnog als meest waarschijnlijke optie houdt, maar het is geen feit. En zelfs als men door onheil van buitenaf, zoals b.v. een kaping, om het leven is gekomen, dan nog hoef je ze m.i. niet mee te rekenen als het gaat om de veiligheid van het toestel zelf.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137688133
De piloot is toch een FlightSim fanaat. De mogelijkheid om ergens anders te landen is imo best groot.
If not now, then when.
pi_137688162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:15 schreef arj1o1 het volgende:
Van de Volkskrant:

[..]

Komt overeen met het gerucht van een aantal dagen geleden (legerradar), maar is vers nieuws.
Dat zeg ik, ze moeten hier zoeken, dat is onder India
quote:
The airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:30:40 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137688164
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik snap dat je die mogelijkheid vooralsnog als meest waarschijnlijke optie houdt, maar het is geen feit. En zelfs als men door onheil van buitenaf, zoals b.v. een kaping, om het leven is gekomen, dan nog hoef je ze m.i. niet mee te rekenen als het gaat om de veiligheid van het toestel zelf.
Goed punt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137688295
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De piloot is toch een FlightSim fanaat. De mogelijkheid om ergens anders te landen is imo best groot.
Zijn hobby heeft weinig te maken dat er niet heel veel velden zijn waarop je onopgemerkt een 777 kan landen
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:34:48 #235
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137688300
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef Re het volgende:
dus o zich niet vreemd dat ze nu nog niets gevonden hebben
Wreckage van AF447 werd de volgende dag al gevonden.
pi_137688343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik snap dat je die mogelijkheid vooralsnog als meest waarschijnlijke optie houdt, maar het is geen feit. En zelfs als men door onheil van buitenaf, zoals b.v. een kaping, om het leven is gekomen, dan nog hoef je ze m.i. niet mee te rekenen als het gaat om de veiligheid van het toestel zelf.
Snap je punt, maar dat is een lastige scheidslijn. Bij veel crashes zijn de piloten toch wel debet. Zoals AF447, en de Turkish Airlines bij Schiphol.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137688378
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef OEM het volgende:

Er is zojuist een persconferentie geweest, en alle geruchten zijn ontkracht. Na het punt van laatste radar contact (transponder) is er niks bekend.
Is het ontkend, of ontkracht?

Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is. Als ze het wel doen is het dan de vraag waarom nu ineens toch niet? Kun je dat ook uitzetten?

Dus in hoeverre hebben ze een toelichting gegeven hierop? Een enkel "nee, is niet waar" vind ik wat magertjes, dus ik hoop dat ze dan ook klare wijn geschonken hebben.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:40:58 #238
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137688494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:
Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is.
Ontkend en bevestigd (de ontkenning dus) door zowel Boeing als RR.

Boeing en RR geven geen commentaar in de media, dus die zullen tussentijds niks melden.
pi_137688516
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Is het ontkend, of ontkracht?

Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is. Als ze het wel doen is het dan de vraag waarom nu ineens toch niet? Kun je dat ook uitzetten?

Dus in hoeverre hebben ze een toelichting gegeven hierop? Een enkel "nee, is niet waar" vind ik wat magertjes, dus ik hoop dat ze dan ook klare wijn geschonken hebben.
Vooralsnog heeft Rolls-Royce nooit een officiële verklaring gegeven dat die informatie is ontvangen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137688577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef OEM het volgende:

Ontkend en bevestigd (de ontkenning dus) door zowel Boeing als RR.

Boeing en RR geven geen commentaar in de media, dus die zullen het niet tussentijds melden.
Maar geen toelichting over of het systeem nu wel of niet in dit toestel zat enz.?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137688669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar geen toelichting over of het systeem nu wel of niet in dit toestel zat enz.?
Dat doet er niet zoveel toe, aangezien ze er toch geen uitspraken over doen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137688753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat ik las is dat die motoren automatisch informatie sturen. Als dat onzin is, dan lijkt mij dat mensen die dat weten al heel snel hadden laten weten dat het onzin is.
Zoals ik al eerder aangaf in dit topic, het schijnt dat Rolls Royce 2 berichten heeft ontvangen van die vlucht. 1 tijdens het opstarten en 1 tijdens het klimmen naar vlieghoogte. Daarna niets meer.
http://www.newscientist.c(...)ng.html#.UyGNnj95OSo

Nu is er 1 website die meldt dat anonieme bronnen hebben gezegd dat er nog 4 uur aan data is en iedereen wordt gek.

quote:
Kun je dat ook uitzetten?
Ja, in de technische ruimte van de 777, maar daar kom je niet zomaar.
pi_137688757
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef Me_Wesley het volgende:

Dat doet er niet zoveel toe, aangezien ze er toch geen uitspraken over doen.
Laat ik het zo zeggen: ik zou dat anders doen. Ik zou uitleggen waarom het onzin is. Anders heb je nl. van die mensen die zich weinig aantrekken van de ontkenning. Sterker nog, er zullen mensen zijn die dan meer en meer overtuigd gaan raken dat men veel meer weet dan mee wenst te delen. Dat werkt een hoop speculatie in de hand.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:52:08 #244
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137688813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:50 schreef DS4 het volgende:
ik zou dat anders doen
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat ze er een puinhoop van maken.
pi_137688822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:49 schreef MartijnA3 het volgende:

Zoals ik al eerder aangaf in dit topic, heeft Rolls Royce een paar dagen geleden al gemeld dat ze 2 berichten hebben ontvangen van die vlucht. 1 tijdens het opstarten en 1 tijdens het klimmen naar vlieghoogte. Daarna niets meer.

Nu is er 1 website die meldt dat anonieme bronnen hebben gezegd dat er nog 4 uur aan data is en iedereen wordt gek.

Ok. Maar dan komt bij mij weer de vraag op: is dat te verwachten, of is dat bijzonder (ik heb geen idee met welke frequentie informatie wordt verzonden, laat staan hoe dat verzonden wordt... er kan natuurlijk een prima verklaring zijn dat in dit geval die informatie meest waarschijnlijk niet verzonden zal zijn)? Als het te verwachten valt, dan zal het ook wel kloppen. Als het bijzonder is, dan roept het weer vragen op.

quote:
Ja, in de technische ruimte van de 777, maar daar kom je niet zomaar.
Ok.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137688998


Nieuwe info?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Forum Admin donderdag 13 maart 2014 @ 11:58:53 #247
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137689007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

:') :')
Het klinkt misschien nogal '':') :')'' maar besef je maar dat je op hoogte geen vluchtstrook hebt waar je even kan stoppen. Als het mis gaat, gaat het goed mis.

Er is een keer een kist naar beneden gekomen omdat het entertainment systeem in de eerste klas oververhit raakte en vervolgens in brand vloog. Vervolgens zijn alle kisten van dat type (welke dat was weet ik niet meer) aan de grond gehouden om dat systeem uit te schakelen.

Met vliegen kan en mag je echt geen enkel risico nemen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137689024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe info?
Zie 'Oud Nieuws' in de OP.
pi_137689039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ok. Maar dan komt bij mij weer de vraag op: is dat te verwachten, of is dat bijzonder (ik heb geen idee met welke frequentie informatie wordt verzonden, laat staan hoe dat verzonden wordt... er kan natuurlijk een prima verklaring zijn dat in dit geval die informatie meest waarschijnlijk niet verzonden zal zijn)? Als het te verwachten valt, dan zal het ook wel kloppen. Als het bijzonder is, dan roept het weer vragen op.

Even kort, vliegtuigen worden uitgerust met ACARS, daarma kunnen positie en foutmeldingen worden doorgegeven.

Boeing heeft dat systeem uitgebreid door ook motordata door te sturen, in samenwerking met Rolls Royce.

Rolls Royce heeft gezegd: Wij willen van elk vliegtuig dat met onze motoren vliegt, data ontvangen Dat is een dienstverlening van ons, aan de klant. Rolls Royce ontvangt dan een deel van het ACARS bericht, met relevante motor info. In normale omstandigheden, 4x per vlucht.

Elke luchtvaartmaatschappij wordt door Boeing gevraagd of ze gebruik willen maken van het ACARS systeem. Ze nemen dan een soort abonnement af. Is eigen keuze van de luchtvaartmaatschappij.

En daar is onduidelijkheid. Malaysian Airlines zei dat het toestel was uitgerust met ACARS, maar dat ze geen bericht hadden ontvangen. Elk toestel is uitgerust met ACARS, dus dat is niks nieuws. Waarom hebben ze niets ontvangen? Omdat ze het abonnement niet hebben afgenomen ivm kostenbesparing? Dat zeggen ze dus niet.
pi_137689150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:59 schreef MartijnA3 het volgende:

En daar is onduidelijkheid. Malaysian Airlines zei dat het toestel was uitgerust met ACARS, maar dat ze geen bericht hadden ontvangen. Elk toestel is uitgerust met ACARS, dus dat is niks nieuws. Waarom hebben ze niets ontvangen? Omdat ze het abonnement niet hebben afgenomen ivm kostenbesparing? Dat zeggen ze dus niet.
Hierboven las ik dat er wel twee meldingen ontvangen waren. 2 van de 4 is op een vlucht die nog niet halverwege was natuurlijk niet zo vreemd. Al klopt het dan ook weer dat als men nog 4 uur gevlogen heeft dat er dan nog een 3e melding kon worden verwacht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')