Je kan ze terug sturenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Als de doos komt ga ik echt AAAHHHHHHHHHHH schreeuwen.
Het zijn leuke schoenen voor "erbij" maar ze missen de wow-factor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Als de doos komt ga ik echt AAAHHHHHHHHHHH schreeuwen.
Kies jij eens schoenen uit met een wow-factor dan. Ik heb geen smaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn leuke schoenen voor "erbij" maar ze missen de wow-factor.
Spezial of Stan Smith vind ik wat meer casual, dit is een verouderde hardloopschoen, belangrijkste is dat je ze zelf leuk vindquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kies jij eens schoenen uit met een wow-factor dan. Ik heb geen smaak.
Je hebt er nu niks aan, maar je hebt in Berlijn zo'n adidas conceptstore, daar hebben ze echt hele vette patta'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort dingen koop ik meestal in HongKong, scheelt toch minimaal 20%quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt er nu niks aan, maar je hebt in Berlijn zo'n adidas conceptstore, daar hebben ze echt hele vette patta'sIk kocht daar een keer een paar, serieus 100 mensen hebben gevraagd waar ik die gave bordeelsluipers vandaan had.
Bangkok was ook echt goedkoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort dingen koop ik meestal in HongKong, scheelt toch minimaal 20%
Maar dan ben je niet zeker of het echt isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bangkok was ook echt goedkoop.
In die grote malls ook nog niet ja?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zeker of het echt is
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het goedkoop is wel ja, invoerrechten in Thailand zijn vrij hoog en die schoenen worden voornamelijk in Vietnam en China gemaakt, dus voor originele producten van topmerken ben je meestal hetzelfde of meer kwijt dan hierquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In die grote malls ook nog niet ja?
He CA alles goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CA lees deze spoiler nietIk zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga weer wat doen, ik houd het in de gaten!
ja hoor, ik heb lekker een weekje vakantie. Ik lig nu in bad, en ik ga zo lekker sportenquote:
Met mij ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb lekker een weekje vakantie. Ik lig nu in bad, en ik ga zo lekker sporten
En met jou?
fitnessquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met mij ook![]()
Wat voor sport?
Ik heb al gesport vandaag.
Tja, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijn
Teringsmerigquote:
Heb jij sexy and i know it als beltoon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen.
[..]
Teringsmerig
Pics van je snorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen.
[..]
Teringsmerig
Was dat van die nieuwbouw of is dit wat anders?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JONGENS HET HUIS KOMT VRIJ
Eens kijken of ik een hypotheek bij elkaar kan hosselen.
Die jeans ziet er wel ok uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef J.Pistone het volgende:
Ik heb een leuk setje voor je ggmm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dank.
Beste film ooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht voor GGMM
Nicki Minaj gaat haar acteur debuut maken
The Other Woman (2014) - IMDb
Heb jij een racefiets dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook al achter de rug voor vandaag, ik vind het leuker dan fietsen
Nieuwbouw ja. Wordt al over 3 weken opgeleverdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat van die nieuwbouw of is dit wat anders?
Worden ze toevallig lesbies?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kate Upton zit er ook nog inNog nooit zullen zoveel mannen naar de bioscoop gaan.
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij een racefiets dan?
[..]
Nieuwbouw ja. Wordt al over 3 weken opgeleverd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Waarmee zal ik eens lunchen jongens
Omelet du fromagequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Waarmee zal ik eens lunchen jongens
Ik ben laatst ook gevlogen met de mtb, voorrem per ongeluk indrukken in een steile afdaling.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.
Sportschool is wel zo veilig qua blessures en het is voor mij nog bijna naast de deur ook.
Vallen hoort erbij man. En kies dan een wat makkelijker parcours. Lage vuursche ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.
Sportschool is wel zo veilig qua blessures en het is voor mij nog bijna naast de deur ook.
Ik ging achter mijn broer aan op een stuk wat hij goed kent, ik miste een bocht en kwam over de kop een paar meter lager in het zand terecht (gelukkig) maar dat was voor mij wel een teken het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:40 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook gevlogen met de mtb, voorrem per ongeluk indrukken in een steile afdaling.
Ik vind het wel best zo, ik hou mezelf fysiek op peil en that's it.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vallen hoort erbij man. En kies dan een wat makkelijker parcours. Lage vuursche ofzo.
Helm op ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ging achter mijn broer aan op een stuk wat hij goed kent, ik miste een bocht en kwam over de kop een paar meter lager in het zand terecht (gelukkig) maar dat was voor mij wel een teken het niet meer te doen.
Als ik die afdalingen zie bij de profs krijg ik er kippenvel vanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Paar keer 90 gereden in een afdaling in de ardennen. Dan probeer ik ook niet aan vallen te denken.
Niet slim idd, kom ze ieder weekend weer tegen in de bossen. Vragen om problemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ook dat niet, daarom schrok ik ook wel
Kan ook wel heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik die afdalingen zie bij de profs krijg ik er kippenvel van
Is zeker mooiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ook wel heel mooi zijn.
The chicken in deze afdalingdat stukje bij die brug
![]()
jawel, maar wat moet ik anders doen? Alles is saai, enige wat ik niet saai vind is voetbaltraining. Maar dat is maar 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
vind je dat niet saai?
En beslaat je telefoon niet van de damp van je hete lijf?
Dat is wel weinigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar wat moet ik anders doen? Alles is saai, enige wat ik niet saai vind is voetbaltraining. Maar dat is maar 1 keer in de week
Dat het er uit ziet als iets wat m'n hond uitgekotst heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is er teringsmerig aan McFlurry cookie?
Seks.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar wat moet ik anders doen? Alles is saai, enige wat ik niet saai vind is voetbaltraining. Maar dat is maar 1 keer in de week
Of ga dan nog zaalvoetballen ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Smaakte prima hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het er uit ziet als iets wat m'n hond uitgekotst heeft.
zat ik ook aan te denken, maar contributie daarvan is ook weer 180 euro.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of ga dan nog zaalvoetballen ofzo.
ja vind ik ook, maar de.helft van het team doet ook aan zaalvoetbal, en dat is meestal op maandag, zodat de maandagtraining vervaltquote:
Serieusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar contributie daarvan is ook weer 180 euro.
150 veldvoetbal en 180 zaalvoetbal.quote:
Ja goed, ik ben vanmorgen naar mn werk gefietst en had dus best wel honger maar nu eet ik een lekker broodje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb pauze en eet een croisant
alles goed knut
17 september 2013 beldequote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.nusport.nl/column/3577205/wij-lex.html
Leuke column
Ik vind die Thijs een beetje pedant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.nusport.nl/column/3577205/wij-lex.html
Leuke column
Alweer joh? Wat ben je toch ook een vechtersbaasje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE DOET ER MEE VECHTEN?
Ik heb ruzie met iemand in de FOT sc.
Zag hem zojuist op iemands fb verschijnen, dusjaquote:
Ik kan niet tegen onrecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer joh? Wat ben je toch ook een vechtersbaasje.
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE DOET ER MEE VECHTEN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kom eraan.
Het is maar een motorrijdertje joh. Mietjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle drie een blessure?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Laat ik je dag dan opfleuren door te stellen dat Psv weer instort en achter Feyenoord blijft.
[ afbeelding ]
quote:Kat gijzelt familie in slaapkamer
Een familie uit het Amerikaanse Oregon heeft zich moeten opsluiten in de slaapkamer, omdat hun kat Lux zich zeer agressief gedroeg. Ze waren genoodzaakt de politie te bellen.
Foto: ANP
Dat schrijft lokale nieuwszender WBTV maandag.
In het telefoongesprek van vader Lee Palmer met het alarmnummer, is te horen hoe de tien kilo zware kat flink te keer gaat. “Hij gaat ons aanvallen. Hij is erg, erg, erg, erg vijandig.”
Lux had eerder de zeven maanden oude baby van het gezin aangevallen. Palmer schopte het beest daarna tegen zijn kont. De kat was volgens de man altijd al agressief, maar ging nu helemaal los.
Het is dier is door de politie in een krat meegenomen naar het bureau. Volgens de zender is hij inmiddels weer kalm en thuis.
Ik denk dat ze homo worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Laat ik je dag dan opfleuren door te stellen dat Psv weer instort en achter Feyenoord blijft.
[ afbeelding ]
Wat voor systeem?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dadelijk een 1.5 uur lange presentatie over een evt nieuw systeem aanhoren
Vloek van VI was het toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaap... sterkte, vent!quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand alvast een slimme vraag die ik in minuut 20 ongeveer kan droppen. Dan kan ik daarna mn ogen dicht doen.
quote:Mag ik deze feeërieke lesactiviteien kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen hiernaast te utiliseren
Logo stond verkeerd om op zijn aangekochte shirt, stuurde een klacht in en de Wolves gaven hem antwoord op een omgedraaide brief.quote:
Ja dat snapte ik godverdomme ook wel. Maar dan nog ga ik die brief niet lezen, omdat aids compressie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logo stond verkeerd om op zijn aangekochte shirt, stuurde een klacht in en de Wolves gaven hem antwoord op een omgedraaide brief.
Humor om te lachen. Tot zover mijn plaatjes bijdrage.
Denk de quote van HMF eruit gehaald wegens boze teksten en krachttermen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom wijzigt GGMM de post van LR?
Ik doe niet aan vechten, of aan fotograferen, wel aan etenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE DOET ER MEE VECHTEN?
wat gaan we eten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vechten, of aan fotograferen, wel aan eten
Haha, vandaar je dikke reet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vechten, of aan fotograferen, wel aan eten
Ik ga zo twee broodjes halfom maken. En dat is lever met pekelvlees mocht je het niet kennen en dan mosterd erop.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, vandaar je dikke reet?Ik heb geen dikke reet en ook geen zware botten. LR weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mosterdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo twee broodjes halfom maken. En dat is lever met pekelvlees mocht je het niet kennen en dan mosterd erop.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, vandaar je dikke reet?Ze heeft een vriend hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey LR, doe eens pics.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke reet en ook geen zware botten. LR weet.
egt pr8ig figuurtje deze chickie rawrquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke reet en ook geen zware botten. LR weet.
Dankuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
egt pr8ig figuurtje deze chickie rawr
Klinkt beterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Lust je dat niet? Met peper en zout is het ook lekker trouwens.
hey onlogischquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Tyron!
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssup?
Klinkt ranzig, maar da's vooral omdat ik lever goor vindquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo twee broodjes halfom maken. En dat is lever met pekelvlees mocht je het niet kennen en dan mosterd erop.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
ik zie dat je al aan het idee van fred rutten als coach gewend ben?
alles goed hier, daar?
ja is dat niet even mooi werkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal goed hierZon begint ook net te schijnen zie ik.
Gebakken lever vind ik ook vies, maar voor op brood is het lekker. Zeker met pekelvlees erbij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt ranzig, maar da's vooral omdat ik lever goor vind
Helaas zullen we maar 15 wedstrijdjes van Fletje genieten. Daarna staat ie vast wel weer op straat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
alles goed hier, daar?
Zeker want als ik zometeen gegeten heb ga ik mijn auto wassen. Kan hij mooi snel drogen in de zon.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
alles goed hier, daar?
schuld van de knjbquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas zullen we maar 15 wedstrijdjes van Fletje genieten. Daarna staat ie vast wel weer op straat.
Dat zou je 3 uur terug al doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker want als ik zometeen gegeten heb ga ik mijn auto wassen. Kan hij mooi snel drogen in de zon.
jij hebt echt een zwaar leven karientjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker want als ik zometeen gegeten heb ga ik mijn auto wassen. Kan hij mooi snel drogen in de zon.
Ik moest eerst nog wat anders doen, wat spullen uitzoeken om op MP te zetten. Het is 1 ding geworden de rest was de moeite niet waard, te goedkoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou je 3 uur terug al doen
Nou ik buk eronderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt echt een zwaar leven karientje
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja daar hou je wel van he hahaha bukken hhahhahahahahaaha
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-in-slaapkamer.htmlquote:Kat gijzelt familie in slaapkamer
Een familie uit het Amerikaanse Oregon heeft zich moeten opsluiten in de slaapkamer, omdat hun kat Lux zich zeer agressief gedroeg. Ze waren genoodzaakt de politie te bellen.
Dat schrijft lokale nieuwszender WBTV maandag.
In het telefoongesprek van vader Lee Palmer met het alarmnummer, is te horen hoe de tien kilo zware kat flink te keer gaat. “Hij gaat ons aanvallen. Hij is erg, erg, erg, erg vijandig.”
Lux had eerder de zeven maanden oude baby van het gezin aangevallen. Palmer schopte het beest daarna tegen zijn kont. De kat was volgens de man altijd al agressief, maar ging nu helemaal los.
Het is dier is door de politie in een krat meegenomen naar het bureau. Volgens de zender is hij inmiddels weer kalm en thuis.
Ja buk maarquote:
Ik wist niet dat jij ook van buk-kake hield.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij ook nog effeIk ga nu bukken, bij mijn auto met een emmertje
Je bent laatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-in-slaapkamer.html
Ik durf geen katten meer aan te raken hoor.
Ik ga weer weg. Dag
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een auto.![]()
Mag niet teveel geld kosten
Sorry. SC's teruglezen weiger ik tot nu toe nog te doen. Ik maak er een puntje voor de toekomst van.quote:
typj hiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef Typisch het volgende:
facebook is weer eens anders geworden
ik kan dit niet aan
Enkel op de wang. Bij voorkeur rond kerst als echtgenote van je zusquote:
Is de zus van Tyron heet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel op de wang. Bij voorkeur rond kerst als echtgenote van je zus![]()
Zie je het al voor je? Schoonbroer Littlerabbit, lekker samen de kerstboom opzetten
Geen idee. Mijn standaard ligt niet zo hoog als het introuwen binnen Tyron zijn familie inhoudt.quote:
De enige apps die ik heb zijn teletekst, 9292 en de NS appquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens doe me even helpen
DIG / Simpele maar niet kinderachtige apps
Treinen zijn anders meer dan rustgevend voor mensen met een geestelijke beperking.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige apps die ik heb zijn teletekst, 9292 en de NS appDus helaas, ik kan je niet helpen.
Ook voor mensen die dat niet hebben. Een lange treinreis is best leuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treinen zijn anders meer dan rustgevend voor mensen met een geestelijke beperking.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:23 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/tapas-te-over
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/uit-in-vlaardingen
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/van-alle-genres-thuis
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/scherpschutter
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/op-de-piste
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/zonnig-zwemmen
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/zwemmen-als-een-zeehond
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/zwemmen-en-zweten
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/wie-jarig-is-trakteert
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/kleine-havenarbeiders
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/de-kikker-kick
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/alle-dagen-feest
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/ontdek-de-reus-in-jezelf
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/het-hoogste-niveauRotterdampas
Nice. 12,50 maar ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:23 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/tapas-te-over
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/uit-in-vlaardingen
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/van-alle-genres-thuis
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/scherpschutter
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/op-de-piste
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/zonnig-zwemmen
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/zwemmen-als-een-zeehond
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/zwemmen-en-zweten
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/wie-jarig-is-trakteert
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/kleine-havenarbeiders
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/de-kikker-kick
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/alle-dagen-feest
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/ontdek-de-reus-in-jezelf
http://www.rotterdampas.nl/acties/detail/het-hoogste-niveauRotterdampas
quote:
goedzo jongenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice. 12,50 maar ook.
[..]
[ afbeelding ]
Nu duik ik weer weg. Ik kijk BSG
Heb nog even een edit gedaan. Het is maar een uiterst kleine selectie (staat echt teveel in gewoon).quote:
Juist omdat ik joods ben ga ik alle acties dwangmatig af. Mijn joodse bloed staat gelijk aan een dwangneurose zodra ik een korting ruik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb nog even een edit gedaan. Het is maar een uiterst kleine selectie (staat echt teveel in gewoon).
Kost 12,50 voor Rotterdamse studenten die elders studeren () of studenten in Rotterdam (wanneer joods
afblijven van mijn subsidiepoet)
Blijkbaar bestaat enkel de pilot uit 2 afleveringen van 1,5 uur. Gelukkig maar.quote:
zei ik toch alquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist omdat ik joods ben ga ik alle acties dwangmatig af. Mijn joodse bloed staat gelijk aan een dwangneurose zodra ik een korting ruik.
[..]
Blijkbaar bestaat enkel de pilot uit 2 afleveringen van 1,5 uur. Gelukkig maar.
Kijk ze, ik ga weer naar buiten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice. 12,50 maar ook.
[..]
[ afbeelding ]
Nu duik ik weer weg. Ik kijk BSG
Heeft alleen Rotterdamquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk ze, ik ga weer naar buiten.
Wel tof zo een pas. Eens kijken of ze zoiets hier ook hebben
Oh dan zoek ik niet verderquote:
O ja, dat kan ik ook nog doen met mijn Rotterdampasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zoek ik niet verderIk hoopte op een goedkope manier om mijn auto te wassen. Dan ga ik zelf maar weer verder.
Dierentuin is trouwens ook 1 keer bezoeken voor 2,50 (23,50 korting dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zoek ik niet verderIk hoopte op een goedkope manier om mijn auto te wassen. Dan ga ik zelf maar weer verder.
HMF!!!! Ik dm jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, dat kan ik ook nog doen met mijn RotterdampasDankje voor het herinneren
Morgen maar even een terras op, gratis bier halen met de pas..
Paupers united woohoo.
Kan je er ook coke mee kopen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, dat kan ik ook nog doen met mijn RotterdampasDankje voor het herinneren
Morgen maar even een terras op, gratis bier halen met de pas..
Paupers united woohoo.
Coca cola moet wel lukkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je er ook coke mee kopen?
Ik kom binnen paar maanden in je wijk wonen.
Je moet eerder in de range 16-19 lukken. 20-jarigen lukt dit mij al niet meer bij, en als het al lukt zijn ze zo vreselijk dom dat het van mij niet eens meer hoeftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja godver de godver ik ben geen kutkind van 21
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet eerder in de range 16-19 lukken. 20-jarigen lukt dit mij al niet meer bij, en als het al lukt zijn ze zo vreselijk dom dat het van mij niet eens meer hoeft
Lekker man, beetje vingers naar binnen proppen en rond voelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik gaf 21 als voorbeeld
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet eerder in de range 16-19 lukken. 20-jarigen lukt dit mij al niet meer bij, en als het al lukt zijn ze zo vreselijk dom dat het van mij niet eens meer hoeft
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker man, beetje vingers naar binnen proppen en rond voelen.
Of is dat niet wat je bedoelde met je plaatje?
Beetje naïeve wijven bed in hosselen.quote:
Maak je niet zo druk joh mafkeesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Het irriteert me gewoon
Fokking niet normaal
Gelukkig heb ik HMF
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje naïeve wijven bed in hosselen.
"Ik werk voor de Secret Nasa. Ook wel bekend als SNASA" (Barney).
Dat is zo kankertjemakkelijk he. Even een avondje anders voordoen en je ligt weer op een meid van 18. Maargoed, daar weet jij alles van
gok ik zo
Gvd gvd waarom ben ik 25mooiste tijd van mijn leven is geweest
Godverquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is zo kankertjemakkelijk he. Even een avondje anders voordoen en je ligt weer op een meid van 18. Maargoed, daar weet jij alles van
gok ik zo
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
gok ik zo
ik heb zat in mijn broek zitten hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Keek in zijn broek, vond niets en realiseerde zich dat het kut is om HMF niet te zijn.
Inderdaad. Maarja, neus joh. Kijkt nooit verder dan zijn neus lang is. Niet heel gek, is namelijk al de afstand Rotterdam-Berlijn ongeveer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Onzin?? Dit is fokking serieus hoor
Wat een waardeloze neus referentie. Je stelt mij teleur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, neus joh. Kijkt nooit verder dan zijn neus lang is. Niet heel gek, is namelijk al de afstand Rotterdam-Berlijn ongeveer.
Waarom ga je niet nu met dat vadsige lijf?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
ik zou een halfuur geleden gaan hardlopen
nu ga ik 1530![]()
einde breicht
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom ga je niet nu met dat vadsige lijf?
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
ik zou een halfuur geleden gaan hardlopen
nu ga ik 1530![]()
einde breicht
ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Ik moet ook nog boodschappen halen en geld gaan storten
Nee, daarom krijg je ook ads.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
ik krijg overal ads voor de vvd
en ik stem niet eens vvd
Dit gaat over de gemeenteraadsverkiezing, waar de opkomst (onder jongeren) nogal laag is. Dus ik denk dat ze mij over proberen te halen om überhaupt te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daarom krijg je ook ads.
Waarom zouden ze je proberen over te halen om op de vvd te stemmen als je dat al doet.
Slimme jongens die VVDersIk zou het wel weten.
Zie hier mbo-redeneren 1.0: als je een klant al binnen hebt, hoef je geen marketingbudget meer te spenderen aan deze mensen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daarom krijg je ook ads.
Waarom zouden ze je proberen over te halen om op de vvd te stemmen als je dat al doet.
Slimme jongens die VVDersIk zou het wel weten.
Echt belachelijk dat de gemeenteraad zo weinig mensen interesseert. Vele malen belangrijker dan de landsverkiezingen. Veel grotere invloed in je persoonlijk leven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit gaat over de gemeenteraadsverkiezing, waar de opkomst (onder jongeren) nogal laag is. Dus ik denk dat ze mij over proberen te halen om überhaupt te gaan stemmen.
Ik zou eerst ook niet gaan stemmen, maar mijn pa is dan weg dus moet ik voor hem. Twijfel nog steeds tho.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat de gemeenteraad zo weinig mensen interesseert. Vele malen belangrijker dan de landsverkiezingen. Veel grotere invloed in je persoonlijk leven..
Ik ga niet stemmen want het zijn toch allemaal ruggengraatloze zakkenvullers. Rutte lacht al mijn problemen toch enkel weg :s :squote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat de gemeenteraad zo weinig mensen interesseert. Vele malen belangrijker dan de landsverkiezingen. Veel grotere invloed in je persoonlijk leven..
Ik stem blanco. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook niet gaan stemmen, maar mijn pa is dan weg dus moet ik voor hem. Twijfel nog steeds tho.
quote:19 november 2014 gemeenteraadsverkiezingen
Bernisse en Spijkenisse doen niet mee met de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014. Stemgerechtigde inwoners van de nieuwe gemeente Nissewaard kunnen op 19 november volgend jaar naar de stembus om het nieuwe gemeentebestuur van Nissewaard te kiezen.
In mijn gemeente staan de SGP en het CDA ver achter de VVD en de PvdA (en PVVquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Alhoewel. De SGP heeft nog wel echt een eigen programma en een eigen ideologie waar ze voor op durven te komen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mijn gemeente staan de SGP en het CDA ver achter de VVD en de PvdA (en PVV!) bij de landelijke verkiezingen.
Maar voor de gemeenteraad staan het CDA en de SGP bij elkaar er beter voor dan de VVD en PvdA. Omdat alle refo's hier wel braaf gaan stemmen.
#110%antirefo
Ik hoop dat de kuip instort.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie hier mbo-redeneren 1.0: als je een klant al binnen hebt, hoef je geen marketingbudget meer te spenderen aan deze mensen.
Begin nooit een eigen bedrijf zou ik zeggen
Barendrecht?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mijn gemeente staan de SGP en het CDA ver achter de VVD en de PvdA (en PVV!) bij de landelijke verkiezingen.
Maar voor de gemeenteraad staan het CDA en de SGP bij elkaar er beter voor dan de VVD en PvdA samen. Omdat alle refo's hier wel braaf gaan stemmen.
#110%antirefo
Ik heb even wat andere plaatsen in de buurt gedaan, die geven allemaal het zelfde plaatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankzij dit plaatje weet ik waar jij woont.
Paypal is inmiddels ook uit het rijtje gehaald ben ik bang.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb even wat andere plaatsen in de buurt gedaan, die geven allemaal het zelfde plaatje.
ha gayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paypal is inmiddels ook uit het rijtje gehaald ben ik bang.
[ afbeelding ]
Van ONS geld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie net een screenshot voorbijkomen van die serie 'Johan', wat slechtHet lijkt eerder Koefnoen. Kijk nou hoe Gullit eruit ziet
[ afbeelding ]
Oh en die bleke links van hem is Ronald Koeman
Welke zender?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Leuke muziek die top500 90's maar mi gaddo wat een zeldzaam slechte dj's hebben die daar
Scooter is coolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarnet ook al Scooter - Hyper Hyper
Degenkolb wintquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarnet ook al Scooter - Hyper Hyper
Je zult wel iets bedoelen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze beter nog niets meer uit kunnen geven
Vroeger was er nog gewoon ernstig veel naakt in Nederlandse producties, zelfs dat is er niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Je zult wel iets bedoelen ?
Daar worden die B-acteurs niet beter van, Nederlandse series zijn 9 van de 10 gewoon echt drama en de PO blijft ze maar weer produceren, zie dat StartUp.
Startup is geen serie maar een soap. Die horen slecht te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Je zult wel iets bedoelen ?
Daar worden die B-acteurs niet beter van, Nederlandse series zijn 9 van de 10 gewoon echt drama en de PO blijft ze maar weer produceren, zie dat StartUp.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Degenkolb wint![]()
(voor als je het nog niet wist)
Laatste klimmetje is wel een leuk dingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Degenkolb wint![]()
(voor als je het nog niet wist)
Jup. Aankomst is alleen 14 km van de streep, dat is wel weer rukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste klimmetje is wel een leuk ding
[ afbeelding ]
Mwa, als je zo'n muur met finish op de top hebt zijn er misschien 3-4 man die kunnen winnen. Met zo'n klim op 10 km voor de meet heb je nog kansen dat er een paar terug komen voor een mooie finale.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup. Aankomst is alleen 14 km van de streep, dat is wel weer ruk
Denk juist dat de finale dan weer saaier wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, als je zo'n muur met finish op de top hebt zijn er misschien 3-4 man die kunnen winnen. Met zo'n klim op 10 km voor de meet heb je nog kansen dat er een paar terug komen voor een mooie finale.
Aan de biervoorraad van je vader gezeten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben alweer naar de tering voor vandaag.
En toch is het erquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
Vanavond CL voetbal![]()
Was er op de één of andere manier niet vanuit gegaan
Ik ga weer halfbakken kijken denk ik. En op mijn laptop ijshockeyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
Vanavond CL voetbal![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
Vanavond CL voetbal![]()
Dat dit kan in Europaquote:
Sinds wanneer kijk jij ijshockey? Is er NHL?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga weer halfbakken kijken denk ik. En op mijn laptop ijshockey
Sinds de OWS. Ik volg de Nederlandse playoffs nu. Best of 7. Heerenveen Den Haag zijn altijd streams van, de andere 2, Tilburg en Herenthals niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat dit kan in Europa
[..]
Sinds wanneer kijk jij ijshockey? Is er NHL?
Lijkt me oersaaiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds de OWS. Ik volg de Nederlandse playoffs nu. Best of 7. Heerenveen Den Haag zijn altijd streams van, de andere 2, Tilburg en Herenthals niet.
Er zijn genoeg andere sporten waar ze knokken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik hoop altijd dat ze gaan knokken
Johannes. Ik heb Strootman zijn lijden gelijkgezet aan het aan een kruis genageld worden voor de zonden van de mens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nog geen topic, dus ik maar er eentje.
Nu krijg ik een positieve note van GGMM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |