Waarom ga je niet nu met dat vadsige lijf?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
ik zou een halfuur geleden gaan hardlopen
nu ga ik 1530![]()
einde breicht
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom ga je niet nu met dat vadsige lijf?
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
ik zou een halfuur geleden gaan hardlopen
nu ga ik 1530![]()
einde breicht
ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Ik moet ook nog boodschappen halen en geld gaan storten
Nee, daarom krijg je ook ads.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
ik krijg overal ads voor de vvd
en ik stem niet eens vvd
Dit gaat over de gemeenteraadsverkiezing, waar de opkomst (onder jongeren) nogal laag is. Dus ik denk dat ze mij over proberen te halen om überhaupt te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daarom krijg je ook ads.
Waarom zouden ze je proberen over te halen om op de vvd te stemmen als je dat al doet.
Slimme jongens die VVDersIk zou het wel weten.
Zie hier mbo-redeneren 1.0: als je een klant al binnen hebt, hoef je geen marketingbudget meer te spenderen aan deze mensen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daarom krijg je ook ads.
Waarom zouden ze je proberen over te halen om op de vvd te stemmen als je dat al doet.
Slimme jongens die VVDersIk zou het wel weten.
Echt belachelijk dat de gemeenteraad zo weinig mensen interesseert. Vele malen belangrijker dan de landsverkiezingen. Veel grotere invloed in je persoonlijk leven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit gaat over de gemeenteraadsverkiezing, waar de opkomst (onder jongeren) nogal laag is. Dus ik denk dat ze mij over proberen te halen om überhaupt te gaan stemmen.
Ik zou eerst ook niet gaan stemmen, maar mijn pa is dan weg dus moet ik voor hem. Twijfel nog steeds tho.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat de gemeenteraad zo weinig mensen interesseert. Vele malen belangrijker dan de landsverkiezingen. Veel grotere invloed in je persoonlijk leven..
Ik ga niet stemmen want het zijn toch allemaal ruggengraatloze zakkenvullers. Rutte lacht al mijn problemen toch enkel weg :s :squote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat de gemeenteraad zo weinig mensen interesseert. Vele malen belangrijker dan de landsverkiezingen. Veel grotere invloed in je persoonlijk leven..
Ik stem blanco. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook niet gaan stemmen, maar mijn pa is dan weg dus moet ik voor hem. Twijfel nog steeds tho.
quote:19 november 2014 gemeenteraadsverkiezingen
Bernisse en Spijkenisse doen niet mee met de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014. Stemgerechtigde inwoners van de nieuwe gemeente Nissewaard kunnen op 19 november volgend jaar naar de stembus om het nieuwe gemeentebestuur van Nissewaard te kiezen.
In mijn gemeente staan de SGP en het CDA ver achter de VVD en de PvdA (en PVVquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Alhoewel. De SGP heeft nog wel echt een eigen programma en een eigen ideologie waar ze voor op durven te komen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mijn gemeente staan de SGP en het CDA ver achter de VVD en de PvdA (en PVV!) bij de landelijke verkiezingen.
Maar voor de gemeenteraad staan het CDA en de SGP bij elkaar er beter voor dan de VVD en PvdA. Omdat alle refo's hier wel braaf gaan stemmen.
#110%antirefo
Ik hoop dat de kuip instort.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie hier mbo-redeneren 1.0: als je een klant al binnen hebt, hoef je geen marketingbudget meer te spenderen aan deze mensen.
Begin nooit een eigen bedrijf zou ik zeggen
Barendrecht?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mijn gemeente staan de SGP en het CDA ver achter de VVD en de PvdA (en PVV!) bij de landelijke verkiezingen.
Maar voor de gemeenteraad staan het CDA en de SGP bij elkaar er beter voor dan de VVD en PvdA samen. Omdat alle refo's hier wel braaf gaan stemmen.
#110%antirefo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |