Je kan ze terug sturenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Als de doos komt ga ik echt AAAHHHHHHHHHHH schreeuwen.
Het zijn leuke schoenen voor "erbij" maar ze missen de wow-factor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Als de doos komt ga ik echt AAAHHHHHHHHHHH schreeuwen.
Kies jij eens schoenen uit met een wow-factor dan. Ik heb geen smaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn leuke schoenen voor "erbij" maar ze missen de wow-factor.
Spezial of Stan Smith vind ik wat meer casual, dit is een verouderde hardloopschoen, belangrijkste is dat je ze zelf leuk vindquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kies jij eens schoenen uit met een wow-factor dan. Ik heb geen smaak.
Je hebt er nu niks aan, maar je hebt in Berlijn zo'n adidas conceptstore, daar hebben ze echt hele vette patta'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort dingen koop ik meestal in HongKong, scheelt toch minimaal 20%quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt er nu niks aan, maar je hebt in Berlijn zo'n adidas conceptstore, daar hebben ze echt hele vette patta'sIk kocht daar een keer een paar, serieus 100 mensen hebben gevraagd waar ik die gave bordeelsluipers vandaan had.
Bangkok was ook echt goedkoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort dingen koop ik meestal in HongKong, scheelt toch minimaal 20%
Maar dan ben je niet zeker of het echt isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bangkok was ook echt goedkoop.
In die grote malls ook nog niet ja?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zeker of het echt is
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het goedkoop is wel ja, invoerrechten in Thailand zijn vrij hoog en die schoenen worden voornamelijk in Vietnam en China gemaakt, dus voor originele producten van topmerken ben je meestal hetzelfde of meer kwijt dan hierquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In die grote malls ook nog niet ja?
He CA alles goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CA lees deze spoiler nietIk zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga weer wat doen, ik houd het in de gaten!
ja hoor, ik heb lekker een weekje vakantie. Ik lig nu in bad, en ik ga zo lekker sportenquote:
Met mij ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb lekker een weekje vakantie. Ik lig nu in bad, en ik ga zo lekker sporten
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |