Je kan ze terug sturenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Als de doos komt ga ik echt AAAHHHHHHHHHHH schreeuwen.
Het zijn leuke schoenen voor "erbij" maar ze missen de wow-factor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Als de doos komt ga ik echt AAAHHHHHHHHHHH schreeuwen.
Kies jij eens schoenen uit met een wow-factor dan. Ik heb geen smaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn leuke schoenen voor "erbij" maar ze missen de wow-factor.
Spezial of Stan Smith vind ik wat meer casual, dit is een verouderde hardloopschoen, belangrijkste is dat je ze zelf leuk vindquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kies jij eens schoenen uit met een wow-factor dan. Ik heb geen smaak.
Je hebt er nu niks aan, maar je hebt in Berlijn zo'n adidas conceptstore, daar hebben ze echt hele vette patta'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort dingen koop ik meestal in HongKong, scheelt toch minimaal 20%quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt er nu niks aan, maar je hebt in Berlijn zo'n adidas conceptstore, daar hebben ze echt hele vette patta'sIk kocht daar een keer een paar, serieus 100 mensen hebben gevraagd waar ik die gave bordeelsluipers vandaan had.
Bangkok was ook echt goedkoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort dingen koop ik meestal in HongKong, scheelt toch minimaal 20%
Maar dan ben je niet zeker of het echt isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bangkok was ook echt goedkoop.
In die grote malls ook nog niet ja?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zeker of het echt is
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het goedkoop is wel ja, invoerrechten in Thailand zijn vrij hoog en die schoenen worden voornamelijk in Vietnam en China gemaakt, dus voor originele producten van topmerken ben je meestal hetzelfde of meer kwijt dan hierquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In die grote malls ook nog niet ja?
He CA alles goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CA lees deze spoiler nietIk zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga weer wat doen, ik houd het in de gaten!
ja hoor, ik heb lekker een weekje vakantie. Ik lig nu in bad, en ik ga zo lekker sportenquote:
Met mij ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb lekker een weekje vakantie. Ik lig nu in bad, en ik ga zo lekker sporten
En met jou?
fitnessquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met mij ook![]()
Wat voor sport?
Ik heb al gesport vandaag.
Tja, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijn
Teringsmerigquote:
Heb jij sexy and i know it als beltoon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen.
[..]
Teringsmerig
Pics van je snorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen.
[..]
Teringsmerig
Was dat van die nieuwbouw of is dit wat anders?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JONGENS HET HUIS KOMT VRIJ
Eens kijken of ik een hypotheek bij elkaar kan hosselen.
Die jeans ziet er wel ok uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef J.Pistone het volgende:
Ik heb een leuk setje voor je ggmm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dank.
Beste film ooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht voor GGMM
Nicki Minaj gaat haar acteur debuut maken
The Other Woman (2014) - IMDb
Heb jij een racefiets dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook al achter de rug voor vandaag, ik vind het leuker dan fietsen
Nieuwbouw ja. Wordt al over 3 weken opgeleverdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat van die nieuwbouw of is dit wat anders?
Worden ze toevallig lesbies?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kate Upton zit er ook nog inNog nooit zullen zoveel mannen naar de bioscoop gaan.
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij een racefiets dan?
[..]
Nieuwbouw ja. Wordt al over 3 weken opgeleverd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Waarmee zal ik eens lunchen jongens
Omelet du fromagequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Waarmee zal ik eens lunchen jongens
Ik ben laatst ook gevlogen met de mtb, voorrem per ongeluk indrukken in een steile afdaling.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.
Sportschool is wel zo veilig qua blessures en het is voor mij nog bijna naast de deur ook.
Vallen hoort erbij man. En kies dan een wat makkelijker parcours. Lage vuursche ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.
Sportschool is wel zo veilig qua blessures en het is voor mij nog bijna naast de deur ook.
Ik ging achter mijn broer aan op een stuk wat hij goed kent, ik miste een bocht en kwam over de kop een paar meter lager in het zand terecht (gelukkig) maar dat was voor mij wel een teken het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:40 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook gevlogen met de mtb, voorrem per ongeluk indrukken in een steile afdaling.
Ik vind het wel best zo, ik hou mezelf fysiek op peil en that's it.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vallen hoort erbij man. En kies dan een wat makkelijker parcours. Lage vuursche ofzo.
Helm op ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ging achter mijn broer aan op een stuk wat hij goed kent, ik miste een bocht en kwam over de kop een paar meter lager in het zand terecht (gelukkig) maar dat was voor mij wel een teken het niet meer te doen.
Als ik die afdalingen zie bij de profs krijg ik er kippenvel vanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Paar keer 90 gereden in een afdaling in de ardennen. Dan probeer ik ook niet aan vallen te denken.
Niet slim idd, kom ze ieder weekend weer tegen in de bossen. Vragen om problemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ook dat niet, daarom schrok ik ook wel
Kan ook wel heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik die afdalingen zie bij de profs krijg ik er kippenvel van
Is zeker mooiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ook wel heel mooi zijn.
The chicken in deze afdalingdat stukje bij die brug
![]()
jawel, maar wat moet ik anders doen? Alles is saai, enige wat ik niet saai vind is voetbaltraining. Maar dat is maar 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
vind je dat niet saai?
En beslaat je telefoon niet van de damp van je hete lijf?
Dat is wel weinigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar wat moet ik anders doen? Alles is saai, enige wat ik niet saai vind is voetbaltraining. Maar dat is maar 1 keer in de week
Dat het er uit ziet als iets wat m'n hond uitgekotst heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is er teringsmerig aan McFlurry cookie?
Seks.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, maar wat moet ik anders doen? Alles is saai, enige wat ik niet saai vind is voetbaltraining. Maar dat is maar 1 keer in de week
Of ga dan nog zaalvoetballen ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Smaakte prima hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het er uit ziet als iets wat m'n hond uitgekotst heeft.
zat ik ook aan te denken, maar contributie daarvan is ook weer 180 euro.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of ga dan nog zaalvoetballen ofzo.
ja vind ik ook, maar de.helft van het team doet ook aan zaalvoetbal, en dat is meestal op maandag, zodat de maandagtraining vervaltquote:
Serieusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar contributie daarvan is ook weer 180 euro.
150 veldvoetbal en 180 zaalvoetbal.quote:
Ja goed, ik ben vanmorgen naar mn werk gefietst en had dus best wel honger maar nu eet ik een lekker broodje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb pauze en eet een croisant
alles goed knut
17 september 2013 beldequote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.nusport.nl/column/3577205/wij-lex.html
Leuke column
Ik vind die Thijs een beetje pedant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.nusport.nl/column/3577205/wij-lex.html
Leuke column
Alweer joh? Wat ben je toch ook een vechtersbaasje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE DOET ER MEE VECHTEN?
Ik heb ruzie met iemand in de FOT sc.
Zag hem zojuist op iemands fb verschijnen, dusjaquote:
Ik kan niet tegen onrecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer joh? Wat ben je toch ook een vechtersbaasje.
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE DOET ER MEE VECHTEN?
Ik heb ruzie met iemand in de FOT sc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kom eraan.
Het is maar een motorrijdertje joh. Mietjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle drie een blessure?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Laat ik je dag dan opfleuren door te stellen dat Psv weer instort en achter Feyenoord blijft.
[ afbeelding ]
quote:Kat gijzelt familie in slaapkamer
Een familie uit het Amerikaanse Oregon heeft zich moeten opsluiten in de slaapkamer, omdat hun kat Lux zich zeer agressief gedroeg. Ze waren genoodzaakt de politie te bellen.
Foto: ANP
Dat schrijft lokale nieuwszender WBTV maandag.
In het telefoongesprek van vader Lee Palmer met het alarmnummer, is te horen hoe de tien kilo zware kat flink te keer gaat. “Hij gaat ons aanvallen. Hij is erg, erg, erg, erg vijandig.”
Lux had eerder de zeven maanden oude baby van het gezin aangevallen. Palmer schopte het beest daarna tegen zijn kont. De kat was volgens de man altijd al agressief, maar ging nu helemaal los.
Het is dier is door de politie in een krat meegenomen naar het bureau. Volgens de zender is hij inmiddels weer kalm en thuis.
Ik denk dat ze homo worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Laat ik je dag dan opfleuren door te stellen dat Psv weer instort en achter Feyenoord blijft.
[ afbeelding ]
Wat voor systeem?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dadelijk een 1.5 uur lange presentatie over een evt nieuw systeem aanhoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |