fitnessquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met mij ook![]()
Wat voor sport?
Ik heb al gesport vandaag.
Tja, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen smaak hebben, maar wel Sexy zijn
Teringsmerigquote:
Heb jij sexy and i know it als beltoon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen.
[..]
Teringsmerig
Pics van je snorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen.
[..]
Teringsmerig
Was dat van die nieuwbouw of is dit wat anders?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JONGENS HET HUIS KOMT VRIJ
Eens kijken of ik een hypotheek bij elkaar kan hosselen.
Die jeans ziet er wel ok uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef J.Pistone het volgende:
Ik heb een leuk setje voor je ggmm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dank.
Beste film ooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht voor GGMM
Nicki Minaj gaat haar acteur debuut maken
The Other Woman (2014) - IMDb
Heb jij een racefiets dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook al achter de rug voor vandaag, ik vind het leuker dan fietsen
Nieuwbouw ja. Wordt al over 3 weken opgeleverdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat van die nieuwbouw of is dit wat anders?
Worden ze toevallig lesbies?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kate Upton zit er ook nog inNog nooit zullen zoveel mannen naar de bioscoop gaan.
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij een racefiets dan?
[..]
Nieuwbouw ja. Wordt al over 3 weken opgeleverd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Waarmee zal ik eens lunchen jongens
Omelet du fromagequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Waarmee zal ik eens lunchen jongens
Ik ben laatst ook gevlogen met de mtb, voorrem per ongeluk indrukken in een steile afdaling.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel gehad, maar nooit echt fanatiek geweest hoor, ik heb een mountainbike en daar een keer mee over de kop gegaan net naast een boomstam, 10cm naar rechts en had op zeker wat gebroken, dus die gebruik ik alleen nog maar op het fietspad.
Sportschool is wel zo veilig qua blessures en het is voor mij nog bijna naast de deur ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |