Volgens mij zit ie qua niveau een beetje op een 8 jarige, maar kan dan bijvoorbeeld weer niet lezen. Angry birds is wel een goede idd, maar moet alweer niet veel moeilijker worden. FIFA met 4 knoppen is veel te moeilijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:18 schreef jogy het volgende:
Heeft ie wel een beetje reactievermogen of liever gewoon makkelijk en niet al te snel?
Teletekst-appquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij is voor ajax dus de ajax-app heb ik al.
Fruit ninja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie qua niveau een beetje op een 8 jarige, maar kan dan bijvoorbeeld weer niet lezen. Angry birds is wel een goede idd, maar moet alweer niet veel moeilijker worden. FIFA met 4 knoppen is veel te moeilijk.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn oom heeft het syndroom van down.
quote:Hij is voor ajax
Dank, weer een goede.quote:
Ook een poging waard ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1 of andere farmville clone? Dat werkt volgens mij grotendeels puur met icoontjes.
Wat is digitale dieren?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:25 schreef Deshain het volgende:
[..]
[..]![]()
Van die digitale dieren, is dat niks? Of dierentuin/boerderij/draken apps waar er 1001 verschillende van zijn?
Je hebt van die apps waarbij je voor een digitale kat enzo moet zorgen. Eten geven, aaien etc.quote:
Doodle jump.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dank, weer een goede.
[..]
Ook een poging waard ja.
Hij heeft een iPad hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
Beetje titels zitten bedenken en gekeken of er een app voor was:
Super Mario?
Of Tetris?
Er is ook een Tamagotchi app!
Ow ik googelde wat op spelletjes die ik kenquote:
de youtube app zelf, kan jij misschien om de zoveel tijd een playlist aanmaken onder het account en kan die oom deze makkelijk aanklikken? Geen idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er ook een app waar je youtube filmpjes van Nederlandse zangers in kan zetten?
Maar dan moet ie op internet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
de youtube app zelf, kan jij misschien om de zoveel tijd een playlist aanmaken onder het account en kan die oom deze makkelijk aanklikken? Geen idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |