Je zult wel iets bedoelen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze beter nog niets meer uit kunnen geven
Vroeger was er nog gewoon ernstig veel naakt in Nederlandse producties, zelfs dat is er niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Je zult wel iets bedoelen ?
Daar worden die B-acteurs niet beter van, Nederlandse series zijn 9 van de 10 gewoon echt drama en de PO blijft ze maar weer produceren, zie dat StartUp.
Startup is geen serie maar een soap. Die horen slecht te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Je zult wel iets bedoelen ?
Daar worden die B-acteurs niet beter van, Nederlandse series zijn 9 van de 10 gewoon echt drama en de PO blijft ze maar weer produceren, zie dat StartUp.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Degenkolb wint![]()
(voor als je het nog niet wist)
Laatste klimmetje is wel een leuk dingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Degenkolb wint![]()
(voor als je het nog niet wist)
Jup. Aankomst is alleen 14 km van de streep, dat is wel weer rukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste klimmetje is wel een leuk ding
[ afbeelding ]
Mwa, als je zo'n muur met finish op de top hebt zijn er misschien 3-4 man die kunnen winnen. Met zo'n klim op 10 km voor de meet heb je nog kansen dat er een paar terug komen voor een mooie finale.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup. Aankomst is alleen 14 km van de streep, dat is wel weer ruk
Denk juist dat de finale dan weer saaier wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, als je zo'n muur met finish op de top hebt zijn er misschien 3-4 man die kunnen winnen. Met zo'n klim op 10 km voor de meet heb je nog kansen dat er een paar terug komen voor een mooie finale.
Aan de biervoorraad van je vader gezeten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben alweer naar de tering voor vandaag.
En toch is het erquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
Vanavond CL voetbal![]()
Was er op de één of andere manier niet vanuit gegaan
Ik ga weer halfbakken kijken denk ik. En op mijn laptop ijshockeyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
Vanavond CL voetbal![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
Vanavond CL voetbal![]()
Dat dit kan in Europaquote:
Sinds wanneer kijk jij ijshockey? Is er NHL?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga weer halfbakken kijken denk ik. En op mijn laptop ijshockey
Sinds de OWS. Ik volg de Nederlandse playoffs nu. Best of 7. Heerenveen Den Haag zijn altijd streams van, de andere 2, Tilburg en Herenthals niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat dit kan in Europa
[..]
Sinds wanneer kijk jij ijshockey? Is er NHL?
Lijkt me oersaaiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds de OWS. Ik volg de Nederlandse playoffs nu. Best of 7. Heerenveen Den Haag zijn altijd streams van, de andere 2, Tilburg en Herenthals niet.
Er zijn genoeg andere sporten waar ze knokken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik hoop altijd dat ze gaan knokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |