Vloek van VI was het toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Laat ik je dag dan opfleuren door te stellen dat Psv weer instort en achter Feyenoord blijft.
[ afbeelding ]
Gaap... sterkte, vent!quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand alvast een slimme vraag die ik in minuut 20 ongeveer kan droppen. Dan kan ik daarna mn ogen dicht doen.
quote:Mag ik deze feeërieke lesactiviteien kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen hiernaast te utiliseren
Logo stond verkeerd om op zijn aangekochte shirt, stuurde een klacht in en de Wolves gaven hem antwoord op een omgedraaide brief.quote:
Ja dat snapte ik godverdomme ook wel. Maar dan nog ga ik die brief niet lezen, omdat aids compressie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logo stond verkeerd om op zijn aangekochte shirt, stuurde een klacht in en de Wolves gaven hem antwoord op een omgedraaide brief.
Humor om te lachen. Tot zover mijn plaatjes bijdrage.
Denk de quote van HMF eruit gehaald wegens boze teksten en krachttermen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom wijzigt GGMM de post van LR?
Ik doe niet aan vechten, of aan fotograferen, wel aan etenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE DOET ER MEE VECHTEN?
Ik heb ruzie met iemand in de FOT sc.
wat gaan we eten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vechten, of aan fotograferen, wel aan eten
Haha, vandaar je dikke reet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vechten, of aan fotograferen, wel aan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo twee broodjes halfom maken. En dat is lever met pekelvlees mocht je het niet kennen en dan mosterd erop.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, vandaar je dikke reet?Ik heb geen dikke reet en ook geen zware botten. LR weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mosterdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo twee broodjes halfom maken. En dat is lever met pekelvlees mocht je het niet kennen en dan mosterd erop.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, vandaar je dikke reet?Ze heeft een vriend hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey LR, doe eens pics.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke reet en ook geen zware botten. LR weet.
egt pr8ig figuurtje deze chickie rawrquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke reet en ook geen zware botten. LR weet.
Dankuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
egt pr8ig figuurtje deze chickie rawr
Klinkt beterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Lust je dat niet? Met peper en zout is het ook lekker trouwens.
hey onlogischquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Tyron!
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssup?
Klinkt ranzig, maar da's vooral omdat ik lever goor vindquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo twee broodjes halfom maken. En dat is lever met pekelvlees mocht je het niet kennen en dan mosterd erop.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
ik zie dat je al aan het idee van fred rutten als coach gewend ben?
alles goed hier, daar?
ja is dat niet even mooi werkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal goed hierZon begint ook net te schijnen zie ik.
Gebakken lever vind ik ook vies, maar voor op brood is het lekker. Zeker met pekelvlees erbij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt ranzig, maar da's vooral omdat ik lever goor vind
Helaas zullen we maar 15 wedstrijdjes van Fletje genieten. Daarna staat ie vast wel weer op straat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
alles goed hier, daar?
Zeker want als ik zometeen gegeten heb ga ik mijn auto wassen. Kan hij mooi snel drogen in de zon.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
alles goed hier, daar?
schuld van de knjbquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas zullen we maar 15 wedstrijdjes van Fletje genieten. Daarna staat ie vast wel weer op straat.
Dat zou je 3 uur terug al doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker want als ik zometeen gegeten heb ga ik mijn auto wassen. Kan hij mooi snel drogen in de zon.
jij hebt echt een zwaar leven karientjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker want als ik zometeen gegeten heb ga ik mijn auto wassen. Kan hij mooi snel drogen in de zon.
Ik moest eerst nog wat anders doen, wat spullen uitzoeken om op MP te zetten. Het is 1 ding geworden de rest was de moeite niet waard, te goedkoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou je 3 uur terug al doen
Nou ik buk eronderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt echt een zwaar leven karientje
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja daar hou je wel van he hahaha bukken hhahhahahahahaaha
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-in-slaapkamer.htmlquote:Kat gijzelt familie in slaapkamer
Een familie uit het Amerikaanse Oregon heeft zich moeten opsluiten in de slaapkamer, omdat hun kat Lux zich zeer agressief gedroeg. Ze waren genoodzaakt de politie te bellen.
Dat schrijft lokale nieuwszender WBTV maandag.
In het telefoongesprek van vader Lee Palmer met het alarmnummer, is te horen hoe de tien kilo zware kat flink te keer gaat. “Hij gaat ons aanvallen. Hij is erg, erg, erg, erg vijandig.”
Lux had eerder de zeven maanden oude baby van het gezin aangevallen. Palmer schopte het beest daarna tegen zijn kont. De kat was volgens de man altijd al agressief, maar ging nu helemaal los.
Het is dier is door de politie in een krat meegenomen naar het bureau. Volgens de zender is hij inmiddels weer kalm en thuis.
Ja buk maarquote:
Ik wist niet dat jij ook van buk-kake hield.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij ook nog effeIk ga nu bukken, bij mijn auto met een emmertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |