Diezelfde mensen reageerden zo toen ik ze Elvis Costello liet horen:quote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar ach, dat kun je ze niet kwalijk nemen. Die mensen zijn doof.
quote:Alleen na het horen van die nietszeggende en simpele mee-swing-intro en de eerste paar zinnen die ongelofelijk gecorceerd eruit komen, heb ik het wel gezien. Dat het zo zou zijn dat ik 95% van de muziek af zou kraken klopt totaal niet. Heb dan ook een best brede muzieksmaak, alleen is originaliteit, fijne instrumentals en vooral een goede stem voor mij wel erg belangrijk. Die hoorde ik niet bij dit nummer, geen van allen.
Ach ja, niet iedereen kon vooraan staan toen de smaak uitgedeeld werd.quote:Lachwekkend nep en slecht
Precies, ik dacht er nu pas aan toen ik eens wilde weten wat de gemiddeld MM rating is van Kane: een 2.3 ofzoquote:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies, ik dacht er nu pas aan toen ik eens wilde weten wat de gemiddeld MM rating is van Kane: een 2.3 ofzo![]()
MuMe heeft het niet zo op top-40-muziek, met name Nederlandse top-40-muziek.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies, ik dacht er nu pas aan toen ik eens wilde weten wat de gemiddeld MM rating is van Kane: een 2.3 ofzo![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
De trofee voor slechtste Nederlandstalige band gaat naar Blof, overigens.
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen vrijwillig naar die meuk luisteren.
LA The Voices schijnt ook een band te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Ja maar ze hebben zo'n diepe teksten.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Oude werk is best leuk. Ik luister tegenwoordig nauwelijks nog Nederlandstalige muziek maar de eerste albums zijn prima Nederpop. Niet heel hoogstaand, maar ook absoluut niet slecht. Latere werk wordt irritant, inspiratieloos en vervelend.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Blof serieus wel prima muziek. Je moet alleen niet naar die teksten luisteren.
Zeg ik nu iets bizars?
En daar ging mijn drinken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
LA The Voices schijnt ook een band te zijn.
Zeker zeker!! Ik heb zelfs haar 3voor12 sessie bijgewoondquote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey hipsters, hebben jullie Nadine Shah hier al eens behandeld? Klinkt erg fijn zeg
Ja, Majo kent haar persoonlijk. Ik vind haar album wel leuk, maar er zijn de laatste jaren veel van dit soort artiesten/albums uitgekomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey hipsters, hebben jullie Nadine Shah hier al eens behandeld? Klinkt erg fijn zeg
Die heb ik dan gemist. Wat waren de andere PJ Harvey wannabe's dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, Majo kent haar persoonlijk. Ik vind haar album wel leuk, maar er zijn de laatste jaren veel van dit soort artiesten/albums uitgekomen.
Alles wat hij maakt is toch redelijk saai? Pure veilige hitjes zijn het. Voor zover ik het ken, althans.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een vreselijk saai album van Pharrell zeg, echt geen reet aan.
Anna Calvi bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist. Wat waren de andere PJ Harvey wannabe's dan?
Ja supersaai, maar gewoon wel lekkere muziek. Hier wordt je niet agressief van als je het in een cafe hoort, of ergens in de supermarkt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een vreselijk saai album van Pharrell zeg, echt geen reet aan.
Mwah zijn productie was altijd toch vet, vooral onder de Neptunes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles wat hij maakt is toch redelijk saai? Pure veilige hitjes zijn het. Voor zover ik het ken, althans.
Fiona Apple, Newsom.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist. Wat waren de andere PJ Harvey wannabe's dan?
Die vind ik toch een ander geluid hebben.quote:
Dat lijkt er dan totaal weer niet op wmtquote:
Ik kan het ook meestal niet helemaal met PJ.....quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
PJ Harvey heeft me nooit kunnen boeien. Let England Shake zou briljant en geweldig zijn maar ik vond er weinig aan.
Als muziek niet saai is word jij agressief?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja supersaai, maar gewoon wel lekkere muziek. Hier wordt je niet agressief van als je het in een cafe hoort, of ergens in de supermarkt.
Nee. Als de muziek kut isquote:Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als muziek niet saai is wordt jij agressief?
Ze kunnen misschien een instrument bespelen, ja, maar je kan toch niet om die teksten heen?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Blof serieus wel prima muziek. Je moet alleen niet naar die teksten luisteren.
Zeg ik nu iets bizars?
Als je het complete geluid naast elkaar legt niet. Maar dat is ook vrij onzinnig. Ze vallen allemaal prima onder de noemer "eigenwijze singer-songwriters".quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat lijkt er dan totaal weer niet op wmt
Calvi idd wel, maar vind die nadine qua stem en geluid interessanter.
Er zijn hits die ik werkelijk niet (meer) aan kan horen. Pharrell zal waarschijnlijk nooit zoiets maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als muziek niet saai is wordt jij agressief?
Zelfde hier al heb ik dan Stories from the blabla gehad, maar vond ik ook weinig aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
PJ Harvey heeft me nooit kunnen boeien. Let England Shake zou briljant en geweldig zijn maar ik vond er weinig aan.
Je moet ook gewoon de eerste 2 albums hebben, meer niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
Die zijn gelukkig lang niet altijd zo kut.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien een instrument bespelen, ja, maar je kan toch niet om die teksten heen?
Mij is het althans nog nooit gelukt.
Maar goed wie ben ik die een Marco Borsato nummer in zijn top 100 heeft staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien een instrument bespelen, ja, maar je kan toch niet om die teksten heen?
Mij is het althans nog nooit gelukt.
Ik hoor die meuk overigens alleen zo nu en dan op een of andere radio voorbijkomen, hoor.
Dus ik ben wellicht wat vooringenomen.
En Stories from...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon de eerste 2 albums hebben, meer niet.
Ik kan Stories en To Bring You My Love nog wel waarderen, maar ik kan niet een volledig album afluisteren.quote:
Afscheid Nemen Bestaat Nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar goed wie ben ik die een Marco Borsato nummer in zijn top 100 heeft staan.
Over tenenkrommende teksten gesprokenquote:
En die staat in jouw top 100?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Over tenenkrommende teksten gesprokendaar kan Blof niet aan tippen en alleen het koningslied komt in de buurt
Alstuquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Moody het volgende:
Bedankt Norrage, nu zit ik het ouvre van Kane uit te pluizen
Waren de spaties hier op?
Everythingyouwant (2008)
Everythingyouwantisaspatiequote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Moody het volgende:
Bedankt Norrage, nu zit ik het ouvre van Kane uit te pluizen
Waren de spaties hier op?
Everythingyouwant (2008)
Muziek.quote:
De nieuwe staat op de luisterpaal Fela!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
Joan as Policewoman vind ik ook wel in het rijtje passen. En Chelsea Wolve.
Nee die pizza.quote:
quote:
Deze is ook fijnquote:
Deze is de beste. En die van Magnetic fields. (Of heb ik die verzonnnen?)quote:
Kut je bent me voor. Ik helemaal de video zoekenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef Arn0 het volgende:
Sparklehorse - Vivadixiesubmarinetransmissionplot is ook een mooi album. Heel treurig maar daarom prachtig.
Lol is dat een parodie?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Albums ook goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel tof, maar ken eigenlijk maar de helft van haar albums.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef DO2 het volgende:
Ik vind dat er maar verdomd weinig liefde is voor PJ, hier. Compleet onterecht.
Meer een ode aan.quote:
quote:
De eerste 3 (- ja, 3, ranja - ) zijn sowieso briljant.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind haar wel tof, maar ken eigenlijk maar de helft van haar albums.
Ik vind het begin van Let England Shake briljant. Maar het kakt zo gigantisch in halverwege.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
De eerste 3 (- ja, 3, ranja - ) zijn sowieso briljant.
En ik vind haar laaste album er niet veel voor onderdoen. Vind de weg die ze nu is ingeslagen heel interessant.
( Ook al mis ik de hijgende, kreunende en schreeuwende PJ van weleer wel 'n beetje. Maar die komt niet meer terug. )
Ik zou niet weten waar. Vind 'm van begin tot eind erg sterk.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het begin van Let England Shake briljant. Maar het kakt zo gigantisch in halverwege.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Mjah. Ergens rond nummer 6.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar. Vind 'm van begin tot eind erg sterk.
Daar ben ik nu begonnen, toch een sterk nummer.quote:
Ja, dat is ergens halverwege, Norrage. Dat begrijp ik,quote:
3quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef DO2 het volgende:
De eerste 3 (- ja, 3, ranja - ) zijn sowieso briljant.
Ohja dat is Battleship he? Die vind ik nog erg sterk. Daarna lijkt het alsof je naar een herhaling van de eerste 6 nummers loopt te luisteren. Ik weet niet of ik het ooit af heb kunnen luisteren in 1 ruk...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar ben ik nu begonnen, toch een sterk nummer.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Arn0 het volgende:
Ja hoorr.. Zoek ik op het internet naar het nieuwe album van Intergalactic Lovers, derde resultaat op Google is een recensie op, jawel, Pat-Sounds
Eerdere werk is wel vet hoor.quote:
Jezus... Soms denk ik dat jij knettergek bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Norrage het volgende:
Daarna lijkt het alsof je naar een herhaling van de eerste 6 nummers loopt te luisteren. Ik weet niet of ik het ooit af heb kunnen luisteren in 1 ruk...
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Arn0 het volgende:
Ja hoorr.. Zoek ik op het internet naar het nieuwe album van Intergalactic Lovers, derde resultaat op Google is een recensie op, jawel, Pat-Sounds
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
Hij bedoelt sterren geven in zijn iTunes lijst.
Ik heb het album al 2 jaar niet geluisterd. Ik moet weer even terughalen wat mijn mening isquote:Op maandag 10 maart 2014 21:58 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jezus... Soms denk ik dat jij knettergek bent.
Waarom viel het tegen? Ik heb ze op een festival gezien en het was best saai, al vind ik de muziek wel leuk.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
keer gezien in 013. Viel me erg tegen en dat was nog voor El Camino.
Ik denk vooral dat jij dat album nog eens een eerlijke kans moet geven, eigenlijk,quote:Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het album al 2 jaar niet geluisterd. Ik moet weer even terughalen wat mijn mening is
Het is wel een groeiplaatje, hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Arn0 het volgende:
Ieder jaar is er wel een album dat door 90% van de critici wordt opgehemeld en waar ik niets aan vind: Let England Shake is daat het beste voorbeeld van
Ja inderdaad. Ik weet dat ik het heb platgedraaid hoor. Maar het verveelde me net te snel. Waarschijnlijk omdat het gewoon net wat gelikter is en minder rauw, en geloof ik omdat die live tour gewoon niet heel goed was. Erg statisch voor haar doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jij dat album nog eens een eerlijke kans moet geven, eigenlijk,.
Lamazeuren (zonder spaties)quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom viel het tegen? Ik heb ze op een festival gezien en het was best saai, al vind ik de muziek wel leuk.
Precies wat ik de hele tijd over Disclosure roep maar daar is niemand het mee eensquote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Lamazeuren (zonder spaties)
Black Keys is gewoon een leuk bandjeNiet alles hoeft ingewikkeld te zijn. Heel vermoeiend.
Haha. Ik vond hem de eerste luisterbeurt dus fantastisch, maar hij werd steeds minder leukquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het is wel een groeiplaatje, hoor.
Ik kon 'm na de eerste 4 of 5 luisterbeurten ook nog niet echt waarderen.
Realiseerde me later pas dat het om het raten gingquote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meeste wel hè? Gelukkig heb ik maar drie albums. El Camino vond ik erg sterk trouwens.
Ja hequote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Joan As Police Woman swingt wel ff de pan uit zeg
Ja, ze is wat braver ( en volwassener ) geworden. Dat is zeker waar.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Norrage het volgende:
Waarschijnlijk omdat het gewoon net wat gelikter is en minder rauw...
Ik sta al op nummer 4 ervan. Goed album hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef Felagund het volgende:
Ik ga nu Rid on Me voor de eerste keer luisteren. Doet iemand mee?
Ja Stories...ik weet niet. Daar staan een paar lekkere nummers op inderdaad, maar is ook wel zoet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef DO2 het volgende:
Ze is wel
[..]
Ja, ze is wat braver ( en volwassener ) geworden. Dat is zeker waar.
Maar op dit album vind ik dat geen enkel probleem, eigenlijk. Omdat de nummers zo sterk zijn.
Op Stories... heb ik daar veel meer moeite mee. Dat is wmb juist een van haar minste albums.
Welke stemming is dat? Depressief? Ik heb helaas geen prozac in huis.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, hoogtepunt is dat nummer. De rest...moet je voor in de stemming zijn
Dat is toch de Jantje Smit onder de rapperts?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
Nou eens Schoolboy Q proberen, wens me succes.
ze hadden toen helemaal geen pit. Vast einde van een lange tourquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom viel het tegen? Ik heb ze op een festival gezien en het was best saai, al vind ik de muziek wel leuk.
Vuige-stemming. Meer ranja-muziek. Ik pik de hoogtepunten meestal uit haar ouvre. Een heel album heb ik het geduld niet voorquote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke stemming is dat? Depressief? Ik heb helaas geen prozac in huis.
Ja, maar hij wordt weer eens enorm geprezen, dus moet het luisteren zoals ik het met goede argumenten lekker kan afkraken. Nou hoor al meteen een goede reden:quote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is toch de Jantje Smit onder de rapperts?
quote:What it do, young niggas? What it do, young bitches?
I got my drink in my cup, I got my Backwood, no Swishers
And bitch, I'm faded, fucking faded, yeah, I'm famous
What? I'm famous, fucking famous, nigga I made it!
Guess who's backquote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde graag even laten weten dat hier de afgelopen week veel meer inhoudelijke muziekdiscussies zijn dan een tijd er voor en ook ietsje meer niet-inhoudelijke zaken en ik vind het een goede ontwikkeling.
Hier vat je precies mijn mening samen over PJ. Echt fantastische muziek, maar hele albums lukken mij toch steeds niet. Maar haar beste nummers zijn wel echt fantastisch.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Vuige-stemming. Meer ranja-muziek. Ik pik de hoogtepunten meestal uit haar ouvre. Een heel album heb ik het geduld niet voor
Ah, ik voel me wel vuig.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Vuige-stemming. Meer ranja-muziek. Ik pik de hoogtepunten meestal uit haar ouvre. Een heel album heb ik het geduld niet voor
Ik kan de nummers nog niet op naam plaatsen. Ik heb het op de achtergrond geluisterd.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
The Classic is trouwens een skippertje, Norrage. Oei.
Geldt andersom ook?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
Ik deed ->zelf al hoor
Elk genie heeft zelfspot.
Daarom was het zo leuk, ik hoefde alleen maar de quote-tag te verplaatsen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
Ik deed ->zelf al hoor
Elk genie heeft zelfspot.
Toch zonde want het laatste nummer is het beste.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mo is best geinig mensenAlleen jammer dat er maar een stuk 4 leuke nummers op staan en de rest saai is. Het is me niet gelukt het album af te luisteren
Toch wel matig voor muziek die gemakkelijk in het oor ligt
Vond Don't Wanna Dance wel leuk en Walk This Wayquote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Toch zonde want het laatste nummer is het beste.
Voornaamste reden dat dat album inderdaad wel te doen isquote:
Die is mooi, jaquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef Felagund het volgende:
De rauwe PJ Harvey is idd wel fijn fuckin briljant.
Dat vond ik juist de minste, mja ik krijg echt de kriebels van die stem van Thom Yorke.quote:
Ik vind die 2 stemmen bijzonder goed samengaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is mooi, jaMaar goed, alles met Thom Yorke is mooi
Dat is wel een iets meer voor de hand liggende combinatie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:25 schreef Norrage het volgende:
PJ (ja ik ben nog niet naar mijn aflevering gegaan) met Nick is ook fantastisch:
Iets helemaal anders maar: Ik zag dat op het Belgische Cactusfestival in Brugge Mark Lanegan en Afghan Whigs op dezelfde dag optreden en moest aan jou denkenquote:
Die hebben nog niks samen gedaan iddquote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Iets helemaal anders maar: Ik zag dat op het Belgische Cactusfestival in Brugge Mark Lanegan en Afghan Whigs op dezelfde dag optreden en moest aan jou denkenDenk wel dat ik erbij ben, hopelijk een speciaal gastoptreden van Lanegan bij Afghan Whigs of zo.
Schoolboy Q komt toch gewoon uit de VS?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die muziek die Kerf altijd luistertDie gast pijnigt zich bij voorkeur naar random crap uit een random vaag land
En dan de kriebels krijgen van Thom Yorkequote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die muziek die Kerf altijd luistertDie gast pijnigt zich bij voorkeur met random crap uit een random vaag land
Desert Sessionsquote:
Dit is gewoon Amerikaans hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die muziek die Kerf altijd luistertDie gast pijnigt zich bij voorkeur met random crap uit een random vaag land
Ja, maar ik combineer nu even 2 dingen. Enerzijds dat Kerft graag kutmuziek luistert en anderzijds dat hij muziek het liefst uit een afvoerputje van Taiwan trekt of zoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schoolboy Q komt toch gewoon uit de VS?
Ik had gewild dat ik dat kon bevestigen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
En soms... is 3 misschien teveel van het goede:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef Moody het volgende:
De eerste 50 plekken zijn sowieso altijd voor Volendam.
Taiwan heb ik er maar eentje, hier een mooi overzicht:quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar ik combineer nu even 2 dingen. Enerzijds dat Kerft graag kutmuziek luistert en anderzijds dat hij muziek het liefst uit een afvoerputje van Taiwan trekt of zo
Nog nooit geluisterd.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
Zijn jullie een beetje Bjork fans eigenlijk?
Homogenic en Vespertine zijn iig wel fijnquote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
Van haar vroege werk zeker.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
Dirty Beaches is geen slechte artiest, die komt oorspronkelijk uit Taiwan.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar ik combineer nu even 2 dingen. Enerzijds dat Kerft graag kutmuziek luistert en anderzijds dat hij muziek het liefst uit een afvoerputje van Taiwan trekt of zo
Een paar liedjes af en toequote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
hele vroege werk?quote:
Gewoon een vuige aandachtshoer. Deed ze niet iets samen met Sinéad O'Connor?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:33 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Bjork wel wat voor Kerfty. Enorm vaag, muzikaal, vaag, aparte stem, vaag, alle kanten op, vaag.
4 daarentegen kan wel weer heel goed zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
Heerlijk juist, wil me verdiepen in muziek over de hele wereld.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dirty Beaches is geen slechte artiest, die komt oorspronkelijk uit Taiwan.Maar Kerft doet het er soms om idd.
Ik ken haar muziek niet goed. Aanrader?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
Denk juist dat het niks voor mij is als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:33 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Bjork wel wat voor Kerfty. Enorm vaag, muzikaal, vaag, aparte stem, vaag, alle kanten op, vaag.
Post. Debut.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken haar muziek niet goed. Aanrader?
Wow... 16 jaar,quote:
Indierock met zangeressen kan ranja je ook nog wel bij helpen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
Kan het overigens wel proberen, want zoek wat vrouwelijke vocalisten over uptempo muziek, daarvoor moet ik meestal in Japan zijn heb ik al gemerkt.
Het is Björk Guðmundsdóttir. Zeg het nou eens goed bob!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is straks gewoon dood, terwijl Bjork nog steeds optreedt
BBC natuurseries zijn briljant, maar geen idee of je daarvan houdt.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, dat was de laatste EP van True Detective. Wat nu.
Godver..Daar gaat mijn aflevering Walking Deadquote:
Dat topic probeer ik al tijden eens door te nemen, maar kom er niet aan toe. Heb wel wat lijsten op RYM die ik af en toe eens doorzoek en wat raadpleeg, maar daar zit ook een hoop meuk tussen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Indierock met zangeressen kan ranja je ook nog wel bij helpen.![]()
(Gaat het eindelijk een heel topic over indie en vrouwen, vlucht ranja weg).
David Attenboroughquote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
BBC natuurseries zijn briljant, maar geen idee of je daarvan houdt.
Ik vind zelf bijv. Metric wel leuk in dat genre, en Bettie Serveert.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat topic probeer ik al tijden eens door te nemen, maar kom er niet aan toe. Heb wel wat lijsten op RYM die ik af en toe eens doorzoek en wat raadpleeg, maar daar zit ook een hoop meuk tussen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, dat was de laatste EP van True Detective. Wat nu.
Ken je Herman Finkers al?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe verslaving.
Absurdistische satire.
Ah, daar had ik al iets over gehoord, ja. Ben nu nog bezig met Adventure Time (quote:Op maandag 10 maart 2014 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe verslaving.
Absurdistische satire.
2001. Weet niet hoe oud je bent, maar ehh.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef DO2 het volgende:
Jeetje... Da's toch al heel oud, Kerft? Volgens mij keek ik daarnaar toen ik jullie leeftijd was,.
Maar wel grappig, ja.
Ja ben zelf net aan wat series begonnen, dus ben geen kenner, maar vind deze echt geniaal. Episodes duren maar 11 minuutjes dus zijn makkelijk in te plannen. Zit ook een stereotype Amerikaanse man in met als favoriete bands Boston en Foreigner.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, daar had ik al iets over gehoord, ja. Ben nu nog bezig met Adventure Time (), maar dat wordt dan de volgende cartoon. Merci.
Geestelijke leeftijd bedoelt hij zeker.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
2001. Weet niet hoe oud je bent, maar ehh.
Norrage is een tennisfan hé, dat merk je wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Parel van een zin. Jij bent zeker naar het Boekenbal geweest afgelopen week?
Doe dat ongeveer x2....quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ie is, maar ik zou zeggen jaartje of 25
Oktober nog een nieuw seizoen geaired hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef DO2 het volgende:
Jeetje... Da's toch al heel oud, Kerft? Volgens mij keek ik daarnaar toen ik jullie leeftijd was,.
Maar wel grappig, ja.
Ik vraag 't je maar even hier, want ik ben zelfs te lui om naar het VI-topic te gaan, maar was 't een topshow en de moeite waard om terug te kijken?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Norrage is een tennisfan hé, dat merk je wel.
Niet gezien. Twente heeft verloren.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vraag 't je maar even hier, want ik ben zelfs te lui om naar het VI-topic te gaan, maar was 't een topshow en de moeite waard om terug te kijken?
Even discussieren of je 49 of 50 bent. Wat zijn jouw argumenten, Nor?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:47 schreef DO2 het volgende:
Jezus, gaan we die discussie nu weer voeren.
Ik moet het zelf ook nog checken, haha. Kan RTL7 niet ontvangen. Maar ongetwijfeld wel de moeite waard om terug te zien, zoals meestal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vraag 't je maar even hier, want ik ben zelfs te lui om naar het VI-topic te gaan, maar was 't een topshow en de moeite waard om terug te kijken?
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Felagund het volgende:
Maar goed, terug naar muziek. Rid on Me is waarschijnlijk het beste PJ Harvey album dat ik gehoord heb tot nu toe. Moet het wel nog een paar keer luisteren om tot een definitief oordeel te komen.
Kijk gewoon in m'n profiel, gek.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even discussieren of je 49 of 50 bent. Wat zijn jouw argumenten, Nor?
Nee. Hans Kraay kwam met een kutopstelling van jewelste voor het WKquote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Hugo Borst besluit wat vaker aan te schuiven, dat was echt een verademing vorige week.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik moet het zelf ook nog checken, haha. Kan RTL7 niet ontvangen. Maar ongetwijfeld wel de moeite waard om terug te zien, zoals meestal.
Met Strootman?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee. Hans Kraay kwam met een kutopstelling van jewelste voor het WK
Beetje respect voor de ouderen, he.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog eens 5 jaar ouder dan ik, m0ng00l
Ik ben opa-off
quote:stem bij PJ Harvey - Rid of Me (1993) gewijzigd van 3,0 naar 3,5
Haha dat zegt zo'n idioot in dat voetbaldeel toch altijd.quote:
Ik vind Snarky Puppy ook niet veel aan. Jammer. Had er heel veel van verwacht. Maar live is het fan-waitforit-tastisch.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef Felagund het volgende:
Snarky Puppy, een jazztip van Norrage een tijd terug, vond ik niet heel veel aan. Een beetje cheesy soms zelfs. Dan vond ik zijn andere tip (Kapok) een stuk beter.
Zou goed kunnen, op de plaat klinkt het mij vrij gekunsteld aan. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Snarky Puppy ook niet veel aan. Jammer. Had er heel veel van verwacht. Maar live is het fan-waitforit-tastisch.
Ken je trouwens wel het nieuwe? album van Avishai Cohen? Almah heet het, die is wel vrij goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Snarky Puppy ook niet veel aan. Jammer. Had er heel veel van verwacht. Maar live is het fan-waitforit-tastisch.
Dezelfde reden als dat ik de Kyteman albums ook niks aan vind, maar dat het live fantastisch is. Je moet het zien, en voelen, en ervaren. De helft van de ervaring van dat soort bands is het samenspel op het podium. Snarky Puppy is 40 man bij elkaar he. Dat komt niet over op plaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, op de plaat klinkt het mij vrij gekunsteld aan. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Er solliciteert er eentje naar een ouderwets pak billenkoek, geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeerzekers. Lijkt me vervelend om luiers te dragen. Ofwa?
Daar maken ze ook telkens van die 40/45 grapjesquote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha dat zegt zo'n idioot in dat voetbaldeel toch altijd.
inb4 97% in het voetbaldeel is idioot, klopt overigens wel.
Beetje meer van hetzelfde. Niet slecht hoor. Jazz-hoogtepunt van het jaar is Mehliana.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ken je trouwens wel het nieuwe? album van Avishai Cohen? Almah heet het, die is wel vrij goed.
Die gelooft er nog echt in, toch? Ach, ik ga 't straks toch maar gewoon kijken, ook al is 't een flopshow.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee. Hans Kraay kwam met een kutopstelling van jewelste voor het WK
Jaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar maken ze ook telkens van die 40/45 grapjes
Die moet ik nog luisteren. Maar voor nu het relaxte Avishai Cohen album.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje meer van hetzelfde. Niet slecht hoor. Jazz-hoogtepunt van het jaar is Mehliana.
We gaan eronderquote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
Wat was het record van die vorige? We zitten nu op anderhalf uur
Altijd wel weer een paar aardige momentjes ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die gelooft er nog echt in, toch? Ach, ik ga 't straks toch maar gewoon kijken, ook al is 't een flopshow.
Met de vlakke hand, he.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Och jeetje...met den mattenkloppert naar ik mag aannemen?
Als je Kapok leuk vindt moet je ook eens Windkracht 7 luisteren. Dat is ook met een gedeelte van Kapok. En ook een 2014 plaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet ik nog luisteren. Maar voor nu het relaxte Avishai Cohen album.(Nog een PJ Harvey album trek ik niet).
Je hebt nog niet veel tips gegeven dit jaar. Geen obscure bandjes ontdekt?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
We moeten wel over muziek lullen, anders telt het niet
Danny Vera dan maar?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
We moeten wel over muziek lullen, anders telt het niet
Windkracht 9 ook? Die krijg ik ook als Spotify resultaat als ik op Windkracht zoek.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je Kapok leuk vindt moet je ook eens Windkracht 7 luisteren. Dat is ook met een gedeelte van Kapok. En ook een 2014 plaat.
Popular Songs. Painful. Fakebook. Heart Beating As One. Beat My Ass. Alles dus eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beste album van Yo La Tengo is...?
Het is wat stil rond Peter Adamsquote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog niet veel tips gegeven dit jaar. Geen obscure bandjes ontdekt?
Kijk eens naar de albumcover van Windkracht 9quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Windkracht 9 ook? Die krijg ik ook als Spotify resultaat als ik op Windkracht zoek.
Sterker nog, heb nog nooit een bandje ontdekt. Al die hipsters op die blogs waar ik ze vandaan heb waren eerderquote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog niet veel tips gegeven dit jaar. Geen obscure bandjes ontdekt?
Zou best een jazzalbum kunnen zijn dacht ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kijk eens naar de albumcover van Windkracht 9
Nee.
Nee, Flying Horseman is erg goed. Beter dan vele van jouw plugsquote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Flying Horseman?
Wel gek dat dat album hier nooit is opgepikt. Zo extreem waardeloos is het volgens mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |