Realiseerde me later pas dat het om het raten gingquote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meeste wel hè? Gelukkig heb ik maar drie albums. El Camino vond ik erg sterk trouwens.

Ja hequote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Joan As Police Woman swingt wel ff de pan uit zeg

Ja, ze is wat braver ( en volwassener ) geworden. Dat is zeker waar.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Norrage het volgende:
Waarschijnlijk omdat het gewoon net wat gelikter is en minder rauw...

Ik sta al op nummer 4 ervan. Goed album hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef Felagund het volgende:
Ik ga nu Rid on Me voor de eerste keer luisteren. Doet iemand mee?

Ja Stories...ik weet niet. Daar staan een paar lekkere nummers op inderdaad, maar is ook wel zoet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef DO2 het volgende:
Ze is wel
[..]
Ja, ze is wat braver ( en volwassener ) geworden. Dat is zeker waar.
Maar op dit album vind ik dat geen enkel probleem, eigenlijk. Omdat de nummers zo sterk zijn.
Op Stories... heb ik daar veel meer moeite mee. Dat is wmb juist een van haar minste albums.

Welke stemming is dat? Depressief? Ik heb helaas geen prozac in huis.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, hoogtepunt is dat nummer. De rest...moet je voor in de stemming zijn

Dat is toch de Jantje Smit onder de rapperts?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
Nou eens Schoolboy Q proberen, wens me succes.

ze hadden toen helemaal geen pit. Vast einde van een lange tourquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom viel het tegen? Ik heb ze op een festival gezien en het was best saai, al vind ik de muziek wel leuk.

Vuige-stemming. Meer ranja-muziek. Ik pik de hoogtepunten meestal uit haar ouvre. Een heel album heb ik het geduld niet voorquote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke stemming is dat? Depressief? Ik heb helaas geen prozac in huis.

Ja, maar hij wordt weer eens enorm geprezen, dus moet het luisteren zoals ik het met goede argumenten lekker kan afkraken. Nou hoor al meteen een goede reden:quote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is toch de Jantje Smit onder de rapperts?
quote:What it do, young niggas? What it do, young bitches?
I got my drink in my cup, I got my Backwood, no Swishers
And bitch, I'm faded, fucking faded, yeah, I'm famous
What? I'm famous, fucking famous, nigga I made it!

Guess who's backquote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde graag even laten weten dat hier de afgelopen week veel meer inhoudelijke muziekdiscussies zijn dan een tijd er voor en ook ietsje meer niet-inhoudelijke zaken en ik vind het een goede ontwikkeling.

Hier vat je precies mijn mening samen over PJ. Echt fantastische muziek, maar hele albums lukken mij toch steeds niet. Maar haar beste nummers zijn wel echt fantastisch.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Vuige-stemming. Meer ranja-muziek. Ik pik de hoogtepunten meestal uit haar ouvre. Een heel album heb ik het geduld niet voor

Ah, ik voel me wel vuig.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Vuige-stemming. Meer ranja-muziek. Ik pik de hoogtepunten meestal uit haar ouvre. Een heel album heb ik het geduld niet voor

Ik kan de nummers nog niet op naam plaatsen. Ik heb het op de achtergrond geluisterd.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
The Classic is trouwens een skippertje, Norrage. Oei.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |