Stomme Beatles wannabe homo's die zich precies zoals de Beatles uitdossen. Of eerder Oasis, maar die zijn al beatles kopieen op zichzelf.quote:
Ah. Ok.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stomme Beatles wannabe homo's die zich precies zoals de Beatles uitdossen. Of eerder Oasis, maar die zijn al beatles kopieen op zichzelf.
Ik vind Moke niet echt Beatles-kopieën. Oasis ook niet trouwens. En ze maken behoorlijk saaie muziek.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stomme Beatles wannabe homo's die zich precies zoals de Beatles uitdossen. Of eerder Oasis, maar die zijn al beatles kopieen op zichzelf.
Ja! Present!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Arn0 het volgende:
Voor de fans: de nieuwe Liars is op het internet verschenen.
Je mag noemen zoals je het wilt noemen. Ik heb ze hoog zitten, maar de laatste 2 albums absoluut niet. Al zou ik ze geen onvoldoende durven te gevenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Grappig. Dat zegt meer iets over de kwaliteit van de rest. Ik zou het het op een na minst goede album noemen.
Meer qua uitdossing. Die muziek is gewoon zo rampzalig slecht. Ik zet liever Kane op.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Moke niet echt Beatles-kopieën. Oasis ook niet trouwens. En ze maken behoorlijk saaie muziek.
Die was ik wel van plan even door de rotatie te gooien ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Arn0 het volgende:
Voor de fans: de nieuwe Liars is op het internet verschenen.
Ach, ik heb nog nooit iets slechts gehoord van Moke. Het gros is wel gruwelijk saaiquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meer qua uitdossing. Die muziek is gewoon zo rampzalig slecht. Ik zet liever Kane op.
En ja, ik heb recht van spreken want ik heb Moke 2x live geziende most wasted minuten/uren van mijn leven.
Eerst maar eens kijken of ik 'm kan vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten even weten of 'ie beter is dan de vorige, dan ga ik misschien ook luisteren.
Ja maar ach, dat kun je ze niet kwalijk nemen. Die mensen zijn doof.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje zoals Snow Patrol dus.
Er zijn gewoon mensen die dat een van de beste bands ooit vinden.
Mja er zijn ook mensen die Mumford & Sons een van de beste bands ooit vinden.
Ik heb echt...echt een hekel aan Moke. Als Dinand niet zingt, is het bij hun nog een heel klein beetje te doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef DO2 het volgende:
Je zet liever Kane op? Tering... Dat is wel heel ernstig.
Definitie van "beste band ooit" graagquote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje zoals Snow Patrol dus.
Er zijn gewoon mensen die dat een van de beste bands ooit vinden.
Mja er zijn ook mensen die Mumford & Sons een van de beste bands ooit vinden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef DO2 het volgende:
Je zet liever Kane op? Tering... Dat is wel heel ernstig.
Ja, maar, hij zingt altijd. Dat is nu net het probleem.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb echt...echt een hekel aan Moke. Als Dinand niet zingt, is het bij hun nog een heel klein beetje te doen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar, hij zingt altijd. Dat is nu net het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |