Kom jij eens met iets nieuws dan, jij bent ook weinig vernieuwend in je "disses"quote:Op maandag 10 maart 2014 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom eens met iets nieuws eencellige
Waarom zeg je het zo? Heb je weer een Schizo bui?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef Murdera het volgende:
Ambi pls, k ga toch niet die hele kankerkoran lezen.![]()
vertel, of weet je het niet?
Kom eens met iets nieuws dikkequote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je het zo? Heb je weer een Schizo bui?
Ik moest gewoon lachen.quote:
De meeste gelovigen weten niet eens waarom iets zo is. "het is gewoon zo"quote:Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef Murdera het volgende:
Ambi pls, k ga toch niet die hele kankerkoran lezen.![]()
vertel, of weet je het niet?
die dikke heeft de koran ook niet gelezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De meeste gelovigen weten niet eens waarom iets zo is. "het is gewoon zo"
Yup. Tis zo ver. Neem je pilletje eens. Gaan we daarna verder.quote:
Wel degelijk. Ik ga alleen geen discussie voeren met een junk/schizo.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dikke heeft de koran ook niet gelezen.
Morgen komt 'ie binnen. Ofwel een miskoop, zoals zo vele ofwel mss wel iets interessant.quote:DE MENSEN HEBBEN OGEN MAAR GEBRUIKEN ZE NIET.
Mijn boek ZOOYOLOGIE is te koop voor 14,75¤ bij de boekhandel.
Dit boek behandeld mijn fantastische zoektocht naar de constructie van magnetische velden en de invloed op materie bij het opbouwen van geo en biofacten. Wat ik beweer is dat de mens ogen heeft maar ze niet gebruikt.Ik doe dat wel en bewijs in dit boek dat ik opmerkelijke indikaties voor de ORDE in de CHAOS der natuur heb ontdekt .
F.L. "ZOOY "Verstiggel
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef Murdera het volgende:
Tevens is het omdat varkensvlees sneller bederft in de hitte van die enorme zandbak.
Alsjeblieft ambi, hoef je dat sprookjesboek niet meer te proberen
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel degelijk. Ik ga alleen geen discussie voeren met een junk/schizo.
Tevens, dikke is mad.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Neem je pilletje eens. Gaan we daarna verder.
anders zou je niet zo zwakzinnig doen met je ontzettende zwakteboden, altijd dat ene zelfde zinnetje dat je zegt als je niets meer weetquote:Op maandag 10 maart 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein. Vind t n beetje jammer, not mad tho.
Zit mobiel mattie. Kunnen deze discussie anders later voortzetten?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
anders zou je niet zo zwakzinnig doen met je ontzettende zwakteboden, altijd dat ene zelfde zinnetje dat je zegt als je niets meer weet, ik zie je al bijna jankend op de toetsen raggen met je worstenvingertjes.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:37 schreef Murdera het volgende:
nee maar serieus ambi, ik snap het wel hoor, ik zou ook boos op alles en iedereen zijn als ik werkeloos was en mijn huis uitgeschopt zou worden.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit mobiel mattie. Kunnen deze discussie anders later voortzetten?
Verveel je je zo dat je mij probeert oo te fokken? Nog steeds wachtende zeker.
quote:Estimated time remaining 1 Hr, 32 Min.
waarom zou je ookquote:Op maandag 10 maart 2014 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dikke heeft de koran ook niet gelezen.
ja, baan kwijt door je borderline gedrag, en huis kwijt vanwege geldtekort toch?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, baan kwijt door je borderline gedrag, en huis kwijt vanwege geldtekort toch?
Maar wel fijn dat je bij kennissen terecht kan
Om mn broekzakken in de gaten te houden omdat jouw volk jat als de ravenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar irl loopt ie als een mietje met hoofd omlaag.
Turken zouden je goed kunnen gebruiken tho. Als mop.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om mn broekzakken in de gaten te houden omdat jouw volk jat als de raven
Nouja je doet je best in elk geval.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken zouden je goed kunnen gebruiken tho. Als mop.
Sowieso en kieren je zusjesquote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om mn broekzakken in de gaten te houden omdat jouw volk jat als de raven
haha, ik zag een tijd geleden mijn nichtje. Met die kant van de familie hebben we al jaren geen contact meer, dus ik had haar sinds haar 11e niet gezien.quote:
Snapje. Binnenkort beginnen we ook aan je moerquote:Op maandag 10 maart 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, ik zag een tijd geleden mijn nichtje. Met die kant van de familie hebben we al jaren geen contact meer, dus ik had haar sinds haar 11e niet gezien.
Dat is dus echt een mocrosletje gewordenBontkraagje en schreeuwend in haar BB "AAAAH WAJOW WHOLLA DIE ZEMMEL WEETJE WAT WILTIE DOEN DAN A KANKERBEZEM"
godver.Dat soort debielen mogen ze ook standrechtelijk executeren.
Neh, mijn gezin staat boven dat richteltuig.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snapje. Binnenkort beginnen we ook aan je moer![]()
ik vind Nederland helemaal mooi!
Haha, dat denk jijquote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, mijn gezin staat boven dat richteltuig.![]()
Was het maar zoquote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
hoe ging dat eigenlijk toen je over ambi heenging?
kinky =/= zwakzinnigquote:
Dus dan ben jij indirect ook zwakzinnigquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
kinky =/= zwakzinnig
Maar misschien vraag ik het aan de verkeerde, Tetou, hoe doe je dat met meloewa?
je snapt "=/=" niet?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus dan ben jij indirect ook zwakzinnig?
Jij bent wel schoolvoorbeeld tataboy of wat... zusje, nichtje en moeder worden buitenhuis gekierd, zelf skater met dreads die wordt bekogeld door straatratten en frustraties uiten op internet
of zie ik het verkeerd
Zoveel smiley's, zoveel woedequote:Op maandag 10 maart 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
je snapt "=/=" niet?
ik ken het woord tataboy niet. blanke jongen ofzo?
ik heb geen zusje, moeder die zich laat kieren door een mocro?Moest wel lachen though.
![]()
Geen skater, niemand bekogeld me.
Ik geloof dat je het een beetje verkeerd ziet jaMaakt niet uit.
Ik doe uitgebreid mn best om je een goed en volledig antwoord te geven, en dan is het nog niet goed?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoveel smiley's, zoveel woede
Jouw familie zit net bij die 2% ja, waarbij dat niet gebeurd
45, 50 of 100?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe uitgebreid mn best om je een goed en volledig antwoord te geven, en dan is het nog niet goed?![]()
Dus mocro's neuken 98% van de nederlandse bevolking?
Wie heeft een hoofddoek dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Is weer eens wat anders dan je lul afvegen aan het gordijn zo'n hoofddoek.
Die ene met een abonnement op de Koran.quote:
Niet ieder moslim draagt een hoofddoek?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ene met een abonnement op de Koran.
Undercover Moslima.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet ieder moslim draagt een hoofddoek?
Zijn moeder met een mocro? Rightquote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snapje. Binnenkort beginnen we ook aan je moer![]()
ik vind Nederland helemaal mooi!
Scherp, erg gevat. Diep ook wel. Ben trots op je dat je zo je best doetquote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeders kut.
Nou ik ga mn werk even afmaken en dan naar huus.
Meen je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meen je nietHeb je die foto's onder een sneltoets ofzo? Beetje obsessief bezig met die meuk posten telkens, zelfs als het niet eens over mij gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitlegquote:Op maandag 10 maart 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je die foto's onder een sneltoets ofzo? Beetje obsessief bezig met die meuk posten telkens, zelfs als het niet eens over mij gaat
Waarom zo boos man (whiteknight, red.), voel je nog veel voor haarquote:Op maandag 10 maart 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat ik laag zat qua niveau vandaag.
jatog lobi for life weetje wollaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zo boos man (whiteknight, red), voel je nog veel voor haar
he?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha, waarom probeer je te vraag te ontwijken
oh ninja edit.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, hint is duidelijk.
Boeiend man, er zijn nog genoeg koelies in de Ganges.
Maar hier dagelijks posten om haar terug te winnen gaat misschien helpen. En die ongewassen dreads er af natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh ninja edit.niet zo heel erg ninja man.
XDxDDquote:Op maandag 10 maart 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hier dagelijks posten om haar terug te winnen gaat misschien helpen. En die ongewassen dreads er af natuurlijk
Je hoeft niet voor mij te spreken hoor Che_quote:Op maandag 10 maart 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hier dagelijks posten om haar terug te winnen gaat misschien helpen. En die ongewassen dreads er af natuurlijk
Maar je draait nog dagelijks deathmetal uit verdrietquote:Op maandag 10 maart 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ik weet niet man, je bent echt maanden te laat hiermee.
Wie was dat ook alweerquote:Op maandag 10 maart 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Weet je wie ik in een keer mis? Sinosappel!!
Ambi wanneer doe je dat karakter weer eens?
Broeder, je voelt het zo goed aan, ik wist wel dat je nog gevoelig was om hoe het met Ambi is gegaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar je draait nog dagelijks deathmetal uit verdriet
Jullie lijken echt 2 kleuters. Gtfo out jullie.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broeder, je voelt het zo goed aan, ik wist wel dat je nog gevoelig was om hoe het met Ambi is gegaan.![]()
Maakt niet uit man, jeweets, ik bel mn nichtje wel voor je toch, ik ben er voor je brah.
Ik moet ambi echt een keer gaan meeten jaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broeder, je voelt het zo goed aan, ik wist wel dat je nog gevoelig was om hoe het met Ambi is gegaan.![]()
Maakt niet uit man, jeweets, ik bel mn nichtje wel voor je toch, ik ben er voor je brah.
gtfo outquote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie lijken echt 2 kleuters. Gtfo out jullie.
Jouw alterego toch?quote:
Dude. Fuck even opquote:Op maandag 10 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet ambi echt een keer gaan meeten ja
Waarom heb je het uitgemaakt met hem? Hij geeft nog veel om jequote:Op maandag 10 maart 2014 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij te spreken hoor Che_
Moet je maar niet zo breed zijn als een weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Net gehoord dat krioro in het ziekenhuis ligt, hij s aangereden. Veel meer weet ik helaas niet
Ah well. Dat is t leven.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Net gehoord dat krioro in het ziekenhuis ligt, hij s aangereden. Veel meer weet ik helaas niet
watquote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Wachten op krantbericht?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom zo mad? Als hier iemand boos mag zijn is het murdera wel..quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeneens een rel te noemenGewoon Che_ die kant noch wal raakt en zuigt om het zuigen.
Gewoon negeren die handel.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeneens een rel te noemenGewoon Che_ die kant noch wal raakt en zuigt om het zuigen.
Ben konkomad zit op papier te kauwen uit woede.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zo mad? Als hier iemand boos mag zijn is het murdera wel..
Zo gevoelloos he jij
Jaja zeker qat of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben konkomad zit op papier te kauwen uit woede.
Jammerquote:
Hoezo weet jij dat van Krio dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet maar als het in de krant komt moet je de metro of de spits in de gaten houden
kolder.blockquote:
Is eigenlijk allemaal liefde. De SC way.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht :$quote:Op maandag 10 maart 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is eigenlijk allemaal liefde. De SC way.
Precies. Dat heb je helemaal goed, Gridlok.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht :$
Welsh.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe je tegenwoordig ook al een Australisch accent ja?
Wow. Wollah ik make jou deaud. Nee grapje, kom een keer meeten wordt gezellig.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
kinky =/= zwakzinnig
Maar misschien vraag ik het aan de verkeerde, Tetou, hoe doe je dat met meloewa?
Reckon mate!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe je tegenwoordig ook al een Australisch accent ja?
Tuurlijk gezellig, jwz.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wow. Wollah ik make jou deaud. Nee grapje, kom een keer meeten wordt gezellig.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meen je nietIs dit vaseline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Beter dan vaseline iig. Niet dat ze lelijk is maar toch.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuurlijk gezellig, jwz.
gwn compliment toch. je kan beter jwz.
Over Lateysha gesproken, Jenna heeft 'r jetsers verder laten vergroten voor het nieuwe seizoen zag ik.quote:
moest echt lachen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter dan vaseline iig. Niet dat ze lelijk is maar toch.
Oja jij was fan van Jenna he...quote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Over Lateysha gesproken, Jenna heeft 'r jetsers verder laten vergroten voor het nieuwe seizoen zag ik.
Waarom zou ikquote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest echt lachen.
Post is een goede pic van meloewa dan?
Mur, 'is' zouden we niet meer doenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest echt lachen.
Post is een goede pic van meloewa dan?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Terecht standje dit.Mijn excuses. En geëdit.
Ik heb die bewijsdrang niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat je trots bent op je hossel toch
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja jij was fan van Jenna he...
Heb er niet echt een beeld bij, kanje laten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
En hij probeert haar nog wanhopig terug te krijgenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter dan vaseline iig. Niet dat ze lelijk is maar toch.
nog 22 minquote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest met de maandag.
Is je render dan al klaar?quote:
Lijkt me verschrikkelijk je werkdag wachtend door te moeten brengen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
er staan al 2 nieuwe aan
Est. Remain: 1Hr, 6Min.![]()
en eentje van 27
Het zijn echt verschrikkelijk lange dagen ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk je werkdag wachtend door te moeten brengen.
Deze ontembare drang om te meeten met FOK!kersquote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
kom een keer meeten wordt gezellig.
En tussen het renderen door is er ook niets wat je daarnaast kunt doen?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zijn echt verschrikkelijk lange dagen ja.
Ben ook blij als het af is en weer flink wat dingen kan doen. De eerste dagen dat je weer echt aan de slag kan zijn alsof je een uurtje werkt en dan al weer naar huis kan.
Wil wel met jou meeten man, lekker hele dag rosé zuipen en eijking roepen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze ontembare drang om te meeten met FOK!kers.
Hahahaha.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wil wel met jou meeten man, lekker hele dag zuipen en wijking roepen.
Kan mijn scenes niet openen als de pc met zulke zware shit bezig isquote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En tussen het renderen door is er ook niets wat je daarnaast kunt doen?
Iets buiten die scenes bedoel ik dus. Documentatie of shit.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan mijn scenes niet openen als de pc met zulke zware shit bezig is
doen we niet aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets buiten die scenes bedoel ik dus. Documentatie of shit.
Tatta versie van "eijking".quote:Op maandag 10 maart 2014 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Vond het wel leuk, net even wat extra schwung.
Jongeeee. Stel je het even voor, Ludo en jij met blikken bier, lachend en eijking roepend.quote:
Uit pure verveling zou ik dat gewoon invoeren.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen we niet aan.![]()
Neh, valt weinig te doen. Beetje in de gaten houden of renders op 4 andere pc's ook goed blijven gaan.
Ieder een fles rosé.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Jongeeee. Stel je het even voor, Ludo en jij met blikken bier, lachend en eijking roepend.
Tell me you didn't crack a smile. TELL ME.
gewoon random verhaaltjes erbij zetten?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uit pure verveling zou ik dat gewoon invoeren.
Geen idee, desnoods gewoon een blog voor de community of zo. Uren zitten wachten dag in dag uit. Zou het niet trekken.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon random verhaaltjes erbij zetten?
Bier? Hij had het over rosé.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Jongeeee. Stel je het even voor, Ludo en jij met blikken bier, lachend en eijking roepend.
Tell me you didn't crack a smile. TELL ME.
ik zou fok mod moeten worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, desnoods gewoon een blog voor de community of zo. Uren zitten wachten dag in dag uit. Zou het niet trekken.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Geile stampsletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
Sorry, in mijn gedachten waren jullie minder gay.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bier? Hij had het over rosé.
[ afbeelding ]
Vind het gayer dat jij ons in je gedachte hebt hoor, kweenie.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Sorry, in mijn gedachten waren jullie minder gay.
Je zou er serieus een betaalde baan naast kunnen nemen.quote:
Homofoob.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het gayer dat jij ons in je gedachte hebt hoor, kweenie.
zou geniaal zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zou er serieus een betaalde baan naast kunnen nemen.
quote:
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou geniaal zijn
Wel jammer dat contractueel geregeld is dat alles wat ik maak terwijl ik deze baan heb gelijk eigendom van mijn baas is.
+1 voor 'condone'quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort reacties condone ik.
Mooi.
Wat is wijking?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gatver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat een dunne heroïne hoer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze ontembare drang om te meeten met FOK!kers.
Hahahahaquote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
+1 voor 'condone'.
En Eijking is een mattie van me, toen ik 16 was ofzo hadden we met een paar matties van me een topic geopend met daarin een filmpje met een fittie op school tussen deze Eijking (achternaam) en een sukkeltje. In mijn enthousiasme riep ik meermaals door het filmpje "Eijking! Eijking! EIJKING!" als een soort opzwepende hype zoals allochtonen op een havo/vwo-scorro betaamt.
quote:
ohja, jij bent zwart, dan kan dit plaatje helemaal niet neequote:
inb4cbquote:Op maandag 10 maart 2014 18:24 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, jij bent zwart, dan kan dit plaatje helemaal niet nee
ja, die had een kleintje toch¿ iig dat zei een vrouwelijke user hierquote:
Ik denk er nog ff over.quote:
Klassieker mên.quote:
Ik vraag je wat kk mongoolquote:Op maandag 10 maart 2014 18:24 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, jij bent zwart, dan kan dit plaatje helemaal niet nee
de vraag is eerder, waarom kijk je dat¿quote:
Ja klopt, voelde t niet eens toen hij me in me kont namquote:Op maandag 10 maart 2014 18:26 schreef wise het volgende:
[..]
ja, die had een kleintje toch¿ iig dat zei een vrouwelijke user hier
Check Ferdi en Duck danquote:Op maandag 10 maart 2014 18:33 schreef wise het volgende:
[..]
de vraag is eerder, waarom kijk je dat¿
Vertel.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel iemand die dat graag doet.......
Ik heb een pikante foto van jou, zal ik hem posten?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel iemand die dat graag doet.......
Neequote:
Doe maarquote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb een pikante foto van jou, zal ik hem posten?
Twijfelde al of ze echt Ambipur was. Wist redelijk zeker van wel. Bedankt voor het bevestigen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:37 schreef Murdera het volgende:
nee maar serieus ambi, ik snap het wel hoor, ik zou ook boos op alles en iedereen zijn als ik werkeloos was en mijn huis uitgeschopt zou worden.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb een pikante foto van jou, zal ik hem posten?
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
Krio, ik eet zo macaroni met kikkererwten en daarnaast courgette en aubergine met wat kaas erop gepleurd. Daarnaast een bakje yoghurt met kruiden erin gemikt.
Ben ik nu wel door?
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
OMG, ik word srs schijtziek van sommigen hier.
Doei.
Is de schijtziekerij weer over Ambipurquote:Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Heb 1654 kcl binnen. Ook niet goed zeker.
Goessow. Nog nooit zo trots op je geweest zoals nu. Maar hoopte wel stiekem dat die dag ooit zou komen. Ben nu blij dat ik de hoop nooit verloor.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Heb net gepoept idd. Ging best easy. Normaliter eet ik ongezond en dan gaat het niet. Nu was de hele pot vol.
Laat Benno L dit niet zien...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Vreemde hobby.
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
will it blend?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Vreemde hobby.
Jawel op zich prima. En jij nootjens?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk
Goed weekendje gehad roborobo?
Wat de kkquote:Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Vreemde hobby.
indd, verschrikkelijkquote:
Hij is durr disciple, dan mag ik je per definitie nietquote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
Die Susteren kan ook niets zelf bedenken he. Kleedt zich als een 40-jarige maar wel met de hulp van FOK!kers en waarschijnlijk z'n moeder die z'n kleding iedere morgen klaarlegt.
Nice.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel op zich prima. En jij nootjens?
Heb minder moeite met durrr dan met dit probleemgeval.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij is durr disciple, dan mag ik je per definitie niet
r u mental m8?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb minder moeite met durrr dan met dit probleemgeval.
Vond het fijn om te lezenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice.
Ja echt, helemaal weer chill met deze zomerdagen. Je hoort en ruikt de lente gewoon in de lucht op die dagen. Echt heerlijk.
Had echt zin om met lammetjes in de wei te dartelen en hupsen enzo.
Dit was mijn voorjaarsemo relaasje.
Durrr loopt niet 48952839 topics te openen in LIF met wat hij moet kopenquote:
Je vind voorjaar naar brand ruiken?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond het fijn om te lezen
Voorjaar ruikt wel lekker ja, dacht eerst dat er iets in brand stond maar was gewoon lente
Ja hij heeft je tips hard nodig denk ikquote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Susteren valt me ook continu lastig met wanneer ik updates plaats op mijn blog.
Ja beetje welquote:
Een man in een jurk en dan struikel je over de bergschoenen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
Srs deze
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Fucking bergschoenen onder een jurk waar ging het mis
Het is wel FusionFreak, daar kijk ik niet meer van op.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
Moet misschien maar eens vriendjes worden met AdoraBelle kunnen ze elkaar fashiontips geven.
Shiit, jij hebt echt veel vrije tijdquote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
Die Susteren kan ook niets zelf bedenken he. Kleedt zich als een 40-jarige maar wel met de hulp van FOK!kers en waarschijnlijk z'n moeder die z'n kleding iedere morgen klaarlegt.
Denk ik waag een poging en tune in op een random moment, eerste dat ik zie is ditquote:
Waar haal je deze bullshit nou weer vandaanquote:
Ja nouja doe het dan goed hequote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een man in een jurk en dan struikel je over de bergschoenen?
Huh, m'n post is weg zie ik nu. Had dat "Mijn haar komt nu tot over mijn borsten." gequote metquote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een man in een jurk en dan struikel je over de bergschoenen?
zal jou eensquote:
kkquote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk ik waag een poging en tune in op een random moment, eerste dat ik zie is dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed dan he.quote:
Ja daar werd ik ook even niet goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, m'n post is weg zie ik nu. Had dat "Mijn haar komt nu tot over mijn borsten." gequote met
drinkproest.gif
Limburgse feesten waarbij ze fikken?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hij heeft je tips hard nodig denk ik
[..]
Ja beetje wel
Srs deze
Waarom zo onaardigquote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hij heeft je tips hard nodig denk ik
[..]
Ja beetje wel
Srs deze
neequote:
Wat bezielt zo'n figuur in hemelsnaam, wrong on so many fucking levels dat het me e-mad maaktquote:
Ja zou ook kunnen, volgens mij wordt er ook gewoon alweer overal gebbqtquote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Limburgse feesten waarbij ze fikken?
Dat topic sws
Was gewoon eerlijkquote:
Dan laat maar.quote:
hypocriete kk noord-afrikaanquote:
nou dan niet trut, jeetjequote:
Ja nouja ik heb niet direct iets tegen transseksuelen maar soms is het gewoon echt storend.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat bezielt zo'n figuur in hemelsnaam, wrong on so many fucking levels dat het me e-mad maakt.
Ja dat wel, alleen icm bergschoenen :'''''')quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
Die halve draagt wel een leuk jurkje....
True.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen icm bergschoenen :'''''')
Ik heb niks tegen homo's, maar dat nichterige, arrogante, geveinsde valse en overdramatische..quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja ik heb niet direct iets tegen transseksuelen maar soms is het gewoon echt storend.
Deze was het ergst...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.asdgsdgdJames het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zal Chai dit soort activiteiten dromen?
[ afbeelding ]
ICT'ers zonder bergschoenen, bandshirt en paardenstaartquote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Sowieso "bergschoenen". Als je een uren durende hike doet oké, maar verder.
Mijn godquote:
Ze heeft een blog waar je haar mooie outfits nog steeds kan zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn godDie RRH types vind ik irritant, maar dit is minstens zo erg.
DM nog eens een pic van jezelfquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zouden mij moeten zienZal ook een keer iets posten daar.
Tellen Timberlands?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ICT'ers zonder bergschoenen, bandshirt en paardenstaart.
Zie hem moeilijk met pumps tbh.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja nee, valt mee inderdaad
wat een pleonasmes zegquote:
Gvd wtf.quote:
kkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |