Ik doe uitgebreid mn best om je een goed en volledig antwoord te geven, en dan is het nog niet goed?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoveel smiley's, zoveel woede
Jouw familie zit net bij die 2% ja, waarbij dat niet gebeurd
45, 50 of 100?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe uitgebreid mn best om je een goed en volledig antwoord te geven, en dan is het nog niet goed?![]()
Dus mocro's neuken 98% van de nederlandse bevolking?
Wie heeft een hoofddoek dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Is weer eens wat anders dan je lul afvegen aan het gordijn zo'n hoofddoek.
Die ene met een abonnement op de Koran.quote:
Niet ieder moslim draagt een hoofddoek?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ene met een abonnement op de Koran.
Undercover Moslima.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet ieder moslim draagt een hoofddoek?
Zijn moeder met een mocro? Rightquote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snapje. Binnenkort beginnen we ook aan je moer![]()
ik vind Nederland helemaal mooi!
Scherp, erg gevat. Diep ook wel. Ben trots op je dat je zo je best doetquote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeders kut.
Nou ik ga mn werk even afmaken en dan naar huus.
Meen je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meen je nietHeb je die foto's onder een sneltoets ofzo? Beetje obsessief bezig met die meuk posten telkens, zelfs als het niet eens over mij gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitlegquote:Op maandag 10 maart 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je die foto's onder een sneltoets ofzo? Beetje obsessief bezig met die meuk posten telkens, zelfs als het niet eens over mij gaat
Waarom zo boos man (whiteknight, red.), voel je nog veel voor haarquote:Op maandag 10 maart 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat ik laag zat qua niveau vandaag.
jatog lobi for life weetje wollaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zo boos man (whiteknight, red), voel je nog veel voor haar
he?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha, waarom probeer je te vraag te ontwijken
oh ninja edit.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, hint is duidelijk.
Boeiend man, er zijn nog genoeg koelies in de Ganges.
Maar hier dagelijks posten om haar terug te winnen gaat misschien helpen. En die ongewassen dreads er af natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh ninja edit.niet zo heel erg ninja man.
XDxDDquote:Op maandag 10 maart 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hier dagelijks posten om haar terug te winnen gaat misschien helpen. En die ongewassen dreads er af natuurlijk
Je hoeft niet voor mij te spreken hoor Che_quote:Op maandag 10 maart 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hier dagelijks posten om haar terug te winnen gaat misschien helpen. En die ongewassen dreads er af natuurlijk
Maar je draait nog dagelijks deathmetal uit verdrietquote:Op maandag 10 maart 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ik weet niet man, je bent echt maanden te laat hiermee.
Wie was dat ook alweerquote:Op maandag 10 maart 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Weet je wie ik in een keer mis? Sinosappel!!
Ambi wanneer doe je dat karakter weer eens?
Broeder, je voelt het zo goed aan, ik wist wel dat je nog gevoelig was om hoe het met Ambi is gegaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar je draait nog dagelijks deathmetal uit verdriet
Jullie lijken echt 2 kleuters. Gtfo out jullie.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broeder, je voelt het zo goed aan, ik wist wel dat je nog gevoelig was om hoe het met Ambi is gegaan.![]()
Maakt niet uit man, jeweets, ik bel mn nichtje wel voor je toch, ik ben er voor je brah.
Ik moet ambi echt een keer gaan meeten jaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broeder, je voelt het zo goed aan, ik wist wel dat je nog gevoelig was om hoe het met Ambi is gegaan.![]()
Maakt niet uit man, jeweets, ik bel mn nichtje wel voor je toch, ik ben er voor je brah.
gtfo outquote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie lijken echt 2 kleuters. Gtfo out jullie.
Jouw alterego toch?quote:
Dude. Fuck even opquote:Op maandag 10 maart 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet ambi echt een keer gaan meeten ja
Waarom heb je het uitgemaakt met hem? Hij geeft nog veel om jequote:Op maandag 10 maart 2014 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij te spreken hoor Che_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |