Ik doe uitgebreid mn best om je een goed en volledig antwoord te geven, en dan is het nog niet goed?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoveel smiley's, zoveel woede
Jouw familie zit net bij die 2% ja, waarbij dat niet gebeurd
45, 50 of 100?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe uitgebreid mn best om je een goed en volledig antwoord te geven, en dan is het nog niet goed?![]()
Dus mocro's neuken 98% van de nederlandse bevolking?
Wie heeft een hoofddoek dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Is weer eens wat anders dan je lul afvegen aan het gordijn zo'n hoofddoek.
Die ene met een abonnement op de Koran.quote:
Niet ieder moslim draagt een hoofddoek?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ene met een abonnement op de Koran.
Undercover Moslima.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet ieder moslim draagt een hoofddoek?
Zijn moeder met een mocro? Rightquote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snapje. Binnenkort beginnen we ook aan je moer![]()
ik vind Nederland helemaal mooi!
Scherp, erg gevat. Diep ook wel. Ben trots op je dat je zo je best doetquote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeders kut.
Nou ik ga mn werk even afmaken en dan naar huus.
Meen je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meen je nietHeb je die foto's onder een sneltoets ofzo? Beetje obsessief bezig met die meuk posten telkens, zelfs als het niet eens over mij gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitlegquote:Op maandag 10 maart 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je die foto's onder een sneltoets ofzo? Beetje obsessief bezig met die meuk posten telkens, zelfs als het niet eens over mij gaat
Waarom zo boos man (whiteknight, red.), voel je nog veel voor haarquote:Op maandag 10 maart 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat ik laag zat qua niveau vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |