quote:Op maandag 10 maart 2014 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, baan kwijt door je borderline gedrag, en huis kwijt vanwege geldtekort toch?
Maar wel fijn dat je bij kennissen terecht kan
Om mn broekzakken in de gaten te houden omdat jouw volk jat als de ravenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar irl loopt ie als een mietje met hoofd omlaag.
Turken zouden je goed kunnen gebruiken tho. Als mop.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om mn broekzakken in de gaten te houden omdat jouw volk jat als de raven
Nouja je doet je best in elk geval.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken zouden je goed kunnen gebruiken tho. Als mop.
Sowieso en kieren je zusjesquote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om mn broekzakken in de gaten te houden omdat jouw volk jat als de raven
haha, ik zag een tijd geleden mijn nichtje. Met die kant van de familie hebben we al jaren geen contact meer, dus ik had haar sinds haar 11e niet gezien.quote:
Snapje. Binnenkort beginnen we ook aan je moerquote:Op maandag 10 maart 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, ik zag een tijd geleden mijn nichtje. Met die kant van de familie hebben we al jaren geen contact meer, dus ik had haar sinds haar 11e niet gezien.
Dat is dus echt een mocrosletje gewordenBontkraagje en schreeuwend in haar BB "AAAAH WAJOW WHOLLA DIE ZEMMEL WEETJE WAT WILTIE DOEN DAN A KANKERBEZEM"
godver.Dat soort debielen mogen ze ook standrechtelijk executeren.
Neh, mijn gezin staat boven dat richteltuig.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snapje. Binnenkort beginnen we ook aan je moer![]()
ik vind Nederland helemaal mooi!
Haha, dat denk jijquote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, mijn gezin staat boven dat richteltuig.![]()
Was het maar zoquote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
hoe ging dat eigenlijk toen je over ambi heenging?
kinky =/= zwakzinnigquote:
Dus dan ben jij indirect ook zwakzinnigquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
kinky =/= zwakzinnig
Maar misschien vraag ik het aan de verkeerde, Tetou, hoe doe je dat met meloewa?
je snapt "=/=" niet?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus dan ben jij indirect ook zwakzinnig?
Jij bent wel schoolvoorbeeld tataboy of wat... zusje, nichtje en moeder worden buitenhuis gekierd, zelf skater met dreads die wordt bekogeld door straatratten en frustraties uiten op internet
of zie ik het verkeerd
Zoveel smiley's, zoveel woedequote:Op maandag 10 maart 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
je snapt "=/=" niet?
ik ken het woord tataboy niet. blanke jongen ofzo?
ik heb geen zusje, moeder die zich laat kieren door een mocro?Moest wel lachen though.
![]()
Geen skater, niemand bekogeld me.
Ik geloof dat je het een beetje verkeerd ziet jaMaakt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |