Kom jij eens met iets nieuws dan, jij bent ook weinig vernieuwend in je "disses"quote:Op maandag 10 maart 2014 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom eens met iets nieuws eencellige
Waarom zeg je het zo? Heb je weer een Schizo bui?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef Murdera het volgende:
Ambi pls, k ga toch niet die hele kankerkoran lezen.![]()
vertel, of weet je het niet?
Kom eens met iets nieuws dikkequote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je het zo? Heb je weer een Schizo bui?
Ik moest gewoon lachen.quote:
De meeste gelovigen weten niet eens waarom iets zo is. "het is gewoon zo"quote:Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef Murdera het volgende:
Ambi pls, k ga toch niet die hele kankerkoran lezen.![]()
vertel, of weet je het niet?
die dikke heeft de koran ook niet gelezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De meeste gelovigen weten niet eens waarom iets zo is. "het is gewoon zo"
Yup. Tis zo ver. Neem je pilletje eens. Gaan we daarna verder.quote:
Wel degelijk. Ik ga alleen geen discussie voeren met een junk/schizo.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dikke heeft de koran ook niet gelezen.
Morgen komt 'ie binnen. Ofwel een miskoop, zoals zo vele ofwel mss wel iets interessant.quote:DE MENSEN HEBBEN OGEN MAAR GEBRUIKEN ZE NIET.
Mijn boek ZOOYOLOGIE is te koop voor 14,75¤ bij de boekhandel.
Dit boek behandeld mijn fantastische zoektocht naar de constructie van magnetische velden en de invloed op materie bij het opbouwen van geo en biofacten. Wat ik beweer is dat de mens ogen heeft maar ze niet gebruikt.Ik doe dat wel en bewijs in dit boek dat ik opmerkelijke indikaties voor de ORDE in de CHAOS der natuur heb ontdekt .
F.L. "ZOOY "Verstiggel
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef Murdera het volgende:
Tevens is het omdat varkensvlees sneller bederft in de hitte van die enorme zandbak.
Alsjeblieft ambi, hoef je dat sprookjesboek niet meer te proberen
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel degelijk. Ik ga alleen geen discussie voeren met een junk/schizo.
Tevens, dikke is mad.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Neem je pilletje eens. Gaan we daarna verder.
anders zou je niet zo zwakzinnig doen met je ontzettende zwakteboden, altijd dat ene zelfde zinnetje dat je zegt als je niets meer weetquote:Op maandag 10 maart 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein. Vind t n beetje jammer, not mad tho.
Zit mobiel mattie. Kunnen deze discussie anders later voortzetten?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
anders zou je niet zo zwakzinnig doen met je ontzettende zwakteboden, altijd dat ene zelfde zinnetje dat je zegt als je niets meer weet, ik zie je al bijna jankend op de toetsen raggen met je worstenvingertjes.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:37 schreef Murdera het volgende:
nee maar serieus ambi, ik snap het wel hoor, ik zou ook boos op alles en iedereen zijn als ik werkeloos was en mijn huis uitgeschopt zou worden.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit mobiel mattie. Kunnen deze discussie anders later voortzetten?
Verveel je je zo dat je mij probeert oo te fokken? Nog steeds wachtende zeker.
quote:Estimated time remaining 1 Hr, 32 Min.
waarom zou je ookquote:Op maandag 10 maart 2014 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dikke heeft de koran ook niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |