Nee maar de rest van de straat wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
gooien jullie om de dag de stoelen of bank ofzo weg?
en dan neemt de buurman ze mee om ze de volgende dag van het balkon te flikkeren?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar de rest van de straat wel.
Ja johquote:Op maandag 10 maart 2014 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan neemt de buurman ze mee om ze de volgende dag van het balkon te flikkeren?
Hier zit een grap in. Geef me ff.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Die gefoceerde gesprekken tussen jullie
Eerst elkaar neuken en daarna maar praten over grofvuil
Nu je het zegt... iets met jouw haar, Vas haar bed en de term grofvuil iddquote:
misschien komt er nog iemand voorbij die hem in wil koppen ofoz.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu je het zegt... iets met jouw haar, Vas haar bed en de term grofvuil iddben benieuwd waar je mee komt.
Is niet heel moeilijk iddquote:Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien komt er nog iemand voorbij die hem in wil koppen ofoz.
quote:
Ja joh schuurspons.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Die gefoceerde gesprekken tussen jullie
Eerst elkaar neuken en daarna maar praten over grofvuil
Zou jij ook eens mogen doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die n appel eten. Ik wil ze fileren tot een jas.
Kan ook mijn laatste hersencel eruit blowen zoals jij?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja joh schuurspons.
[..]
Zou jij ook eens mogen doen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is niet heel moeilijk idd
[..]
[ afbeelding ]
was effe een appeltje eten.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die n appel eten. Ik wil ze fileren tot een jas.
Kan je doen ja, kan het mij wat schelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan ook mijn laatste hersencel eruit blowen zoals jij?
Bek dicht danquote:Op maandag 10 maart 2014 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je doen ja, kan het mij wat schelen.
ies haramquote:Op maandag 10 maart 2014 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens ga gewoon met een appel in je mond op de tafel liggen ofzo.
[ afbeelding ]
Kom eens met iets nieuws eencelligequote:Op maandag 10 maart 2014 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens ga gewoon met een appel in je mond op de tafel liggen ofzo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |