grote dingen als een frituurpan of broodmachine jep.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt?Hier word het op maandagochtend opgehaald dus je mag vanaf zondagavond de spullen naast de bak zetten, maar niemand houd zich daaraan.
aso kkvolk
Oh de elektronica dus. ja logischquote:Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
grote dingen als een frituurpan of broodmachine jep.
En het mag dan maar een paar vierkante meter zijn anders nemen ze het niet mee en krijg je een boete![]()
Heb met mijn vader nog stoelen in elkaar staan puzzelen zodat het binnen die paar vierkante meter paste
Hou je kkbek joh vuile racist.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, kunnen we het niveau hier een beetje op peil houden. Beetje tussen andermans afval lopen zoeken naar bruikbare spullen.
Aspirant straatjutter.quote:
Wou gewoon op niveau blijvenquote:
Ohquote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
dingen als banken en stoelen enzo ook hoor.
Ik woon natuurlijk ook tussen de Elite he.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhHier gewoon alles behalve koelkasten en dat soort chemisch afval.
*kuch*quote:Op maandag 10 maart 2014 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik woon natuurlijk ook tussen de Elite he.
Typisch dat jij deze term kentquote:Op maandag 10 maart 2014 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
tussen supermarkt afval graven of er nog eten tussen zit.Kkjunkies en krakers.
![]()
[..]
ssst.
nee, ik ben eigl. vrij trots hoe netjes en leuk ingericht mijn huis momenteel is.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
tussen supermarkt afval graven of er nog eten tussen zit.Kkjunkies en krakers.
![]()
Is beetje lastig om voor iedereen in mijn straat van 2 kanten en 4 woningen per huisnummer allemaal privé op te halen hè.quote:
gooien jullie om de dag de stoelen of bank ofzo weg?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is beetje lastig om voor iedereen in mijn straat van 2 kanten en 4 woningen per huisnummer allemaal privé op te halen hè.
Nee, niet verbazend... wel typisch.quote:
kuthippiesquote:Op maandag 10 maart 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet verbazend... wel typisch.
Enemy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |