Oh dat weet ik niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zogenaamd haar analontmaagding maar die kont stond wijdopen man.
Even voor de duidelijkheid. Met 'keuzes' heb ik het niet perse over mn zwangerschap. Meer over de mensen die commentaar hebben dat mijn vriend een antiliaan is bijvoorbeeld. Of dat ik "WEER" een kindje krijg. Het is verder irrelevant of het gepland was ja of nee. Mn vriend, zoontje en ik zijn blij met de komst van nog een kindje en ik prijs mezelf gelukkig dat ik het nog een keer mee mag maken. Ongeacht dat andere mensen vinden dat het snel, onverantwoord of wat dan ook is. Ik weet dat we goed voor haar kunnen zorgen en dat ze de opvoeding krijgt die ze nodig heeft. Mijn zoontje vind ik wat dat betreft bewijs genoeg dat ik het aan kanquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ie er inmiddels wel vandoor zou zijn
maar:quote:
Klopt dit of zit ik ernaast?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Niet? Ze kreeg d'r zoontje toch op d'r 19e of zit ik fout? :s
Dat klopt ja. Dus in feite was ik wel een tienermoederquote:Op maandag 10 maart 2014 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar:
[..]
Klopt dit of zit ik ernaast?
Klopt. Maar eerlijk is eerlijk, we krijgen ook wel alleen de belachelijkste figuren tezien op tvquote:
Ja? oh wist ik nietquote:Op maandag 10 maart 2014 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha dat wijfHeeft een baksteen als hersens.
[..]
Niet? Ze kreeg d'r zoontje toch op d'r 19e of zit ik fout? :s
Hitte niet mijn spot, sorry.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:17 schreef Yiha het volgende:
[..]
Waarom niet? Voordeel van op een forum te zijn waar men posts kan editten, toch?
Ik zou denken lekker boeiend, die negatieve associatie blijft door de ontspoorde gevallen maar daar val jij toch niet onder dus ik zou me niet al te aangesproken voelen jatoch.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat iedereen zo'n negatieve associatie heeft met het woord 'tienermoeder'. Ik vind toch zelf dat ik een verdomd lief zoontje (tot op heden dan) heb opgevoed. Niet elke tienermoeder maakt er een zooitje van.
Klopt ook wel hoor. En ik heb er meestal ook maling aan. Vind het gewoon alleen jammer dat er altijd gelijk bevooroordeeld word.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou denken lekker boeiend, die negatieve associatie blijft door de ontspoorde gevallen maar daar val jij toch niet onder dus ik zou me niet al te aangesproken voelen jatoch.
Toch ben ik wel benieuwd. Was het gepland?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het is verder irrelevant of het gepland was ja of nee.
Dat is best veel voor iemand die vuilnis afstruint voor bruikbare dingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:57 schreef Yiha het volgende:
Net 10¤ uitgegeven voor een pot bloemen ten voordele van vzw dierenbescherming.
Too soft, me.
Flikkerquote:Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd. Was het gepland?
Da's meer een hobby. Frietjes waren heerlijk btw.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is best veel voor iemand die vuilnis afstruint voor bruikbare dingen.
Ok Dave Hester.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:01 schreef Yiha het volgende:
[..]
Da's meer een hobby. Frietjes waren heerlijk btw.
Gast. Je hebt ze al voor 15 eur.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:06 schreef Yiha het volgende:
[..]
Vind het eigl te duur om het te kopen omdat ik het toch zelden gebruik, zodoende.
quote:Een 12-jarige jongen uit Leusden heeft zaterdag zijn vader met een mes bedreigd, omdat deze zijn mobieltje had afgepakt. De jongen eiste de telefoon terug. De vader zag geen andere oplossing dan de politie te bellen.
wat raap je op de vuilnisbelt danquote:Op maandag 10 maart 2014 13:06 schreef Yiha het volgende:
[..]
Vind het eigl te duur om het te kopen omdat ik het toch zelden gebruik, zodoende.
Spullen die de mensen buiten op de stoep zetten, ik ga heus niet naar een vuilnisbelt. Broodbakmachine, frietketel en glazen servies, borden en tassen...quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef Yiha het volgende:
[..]
Spullen die de mensen buiten op de stoep zetten, ik ga heus niet naar een vuilnisbelt. Broodbakmachine, frietketel en glazen servies, borden en tassen...
ohhh je bent een bakfietsturkquote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef Yiha het volgende:
[..]
Spullen die de mensen buiten op de stoep zetten, ik ga heus niet naar een vuilnisbelt. Broodbakmachine, frietketel en glazen servies, borden en tassen...
hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]kkskeer, net zoals die Turken die telkens met hun busje alle troep bij de afvalbakken doorspitten naar bruikbaar spul. Smerig
en verboden.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:13 schreef Yiha het volgende:
Wat dan? Mensen gooien toch te veel bruikbare spullen weg. Is ecologisch bezig zijn.
WIj hadden in onze wijk toen serieus zo'n gezin met zo'n verlept roestige busje waarbij pa turk de auto bestuurde en mama en de 2 kinderen alle rode zakken met inhoud verzameldenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]kkskeer, net zoals die Turken die telkens met hun busje alle troep bij de afvalbakken doorspitten naar bruikbaar spul. Smerig
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Fijn voor je ambiquote:Op maandag 10 maart 2014 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]hier zijn het vaak donkeren zoals jij
Ja erg toch, gezellig gezinsuitjequote:Op maandag 10 maart 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WIj hadden in onze wijk toen serieus zo'n gezin met zo'n verlept roestige busje waarbij pa turk de auto bestuurde en mama en de 2 kinderen alle rode zakken met inhoud verzameldenaltijd voor de organisatie die dat normaal doet
Die zijn toen ook opgepakt
Die spullen staan daar om mee genomen te worden. Ze zijn niet bedoeld voor een ophaaldienst. Eén frietketel die buitenstaat of één broodbakmachine die op straat staat. Glazen servies ben ik toevallig tegengekomen toen ze glas gingen ophalen. Ik ga er niet expliciet naar zoeken, ik kom gewoon die dingen toevallig tegen die ik kan gebruiken.quote:
Ik vind het echt het toppunt van asoheid dit soort gedragquote:Op maandag 10 maart 2014 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fijn voor je ambi
[..]
Ja erg toch, gezellig gezinsuitje
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:17 schreef Yiha het volgende:
[..]
Die spullen staan daar om mee genomen te worden. Ze zijn niet bedoeld voor een ophaaldienst. Eén frietketel die buitenstaat of één broodbakmachine die op straat staat. Glazen servies ben ik toevallig tegengekomen toen ze glas gingen ophalen. Ik ga er niet expliciet naar zoeken, ik kom gewoon die dingen toevallig tegen die ik kan gebruiken.
Hier moet je voor alles buiten het standaard vuilniszakspul de dienst bellen, of het zelf bij de gemeente afleveren, als je het naast een bak zet ben je ook de lul als ze je kunnen vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:17 schreef Yiha het volgende:
[..]
Die spullen staan daar om mee genomen te worden. Ze zijn niet bedoeld voor een ophaaldienst. Eén frietketel die buitenstaat of één broodbakmachine die op straat staat. Glazen servies ben ik toevallig tegengekomen toen ze glas gingen ophalen. Ik ga er niet expliciet naar zoeken, ik kom gewoon die dingen toevallig tegen die ik kan gebruiken.
Ik neem ook spullen binnen in mijn straat die onbruikbaar zijn om ze naar een recyclagepark te brengen.quote:
Echt?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier moet je voor alles buiten het standaard vuilniszakspul de dienst bellen, of het zelf bij de gemeente afleveren, als je het naast een bak zet ben je ook de lul als ze je kunnen vinden.
koelies worden de joden van suriname genoemd door surinamersquote:Op maandag 10 maart 2014 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]hier zijn het vaak donkeren zoals jij
Meestal zijn die spullen weg na een nacht. Gewoon buitenzetten wat je niet meer nodig hebt. Er zal meestal wel een toevallige passant zijn die er wat mee kan doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier moet je voor alles buiten het standaard vuilniszakspul de dienst bellen, of het zelf bij de gemeente afleveren, als je het naast een bak zet ben je ook de lul als ze je kunnen vinden.
Ik was serieus serieusquote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik neem ook spullen binnen in mijn straat die onbruikbaar zijn om ze naar een recyclagepark te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |