En hoerenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vrouwen blijven toch altijd nieuwsgierige wezens he
Sukkelquote:
Ik heb ook niet gezegd dat ik er waarde aan hecht. Lijkt mij wel duidelijk dat jullie mening over mij en mn keuzes me niet echt interesseert. De uitspraak van Vaseline verbaasde me alleen, omdat we elkaar totaal niet 'mogen'quote:Op maandag 10 maart 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Snap niet dat je daar waarde aan hecht, dat iemand van FOK! respect voor je heeft
[..]
Ja, wil even zeggen dat ik hem respecteer
HNNNGGG.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wow.. wat lees ik nouVas die respect voor mij heeft.
![]()
Daar heb ik wel respect voor, dat je er geen waarde aan hechtquote:Op maandag 10 maart 2014 12:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik er waarde aan hecht. Lijkt mij wel duidelijk dat jullie mening over mij en mn keuzes me niet echt interesseert. De uitspraak van Vaseline verbaasde me alleen, omdat we elkaar totaal niet 'mogen'
Puntquote:
Ach, dankje. Respect!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb ik wel respect voor, dat je er geen waarde aan hecht
Daar hecht ik verder geen waarde aanquote:
quote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar hecht ik verder geen waarde aantoch bedankt.
Geen respect voor het feit dat ze tienermoeder is, wel dat ze de rest gedaan heeft jaquote:
Ga je nu al je "grappen" weghalen aldoor dan?quote:
Inderdaad, beetje respectloos tegenover mensen met vruchtbaarheidsproblemen voor wie het geen keuze is.quote:
Farrah Abrahams is een succesvolle zakenvrouw hoor, heeft veel geld verdiend.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen respect voor het feit dat ze tienermoeder is, wel dat ze de rest gedaan heeft jaIk kijk nou eenmaal te veel 16&pregnant en teen mom waar al die wijven compleet hun leven verneuken.
Mooie is dat ze geen tienermoeder isquote:Op maandag 10 maart 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen respect voor het feit dat ze tienermoeder is, wel dat ze de rest gedaan heeft jaIk kijk nou eenmaal te veel 16&pregnant en teen mom waar al die wijven compleet hun leven verneuken.
Waarom niet? Voordeel van op een forum te zijn waar men posts kan editten, toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga je nu al je "grappen" weghalen aldoor dan?
Vond "nieuwsgierige hoeren" ook niet heel leuk... ter info
Hahaha dat wijfquote:Op maandag 10 maart 2014 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Farrah Abrahams is een succesvolle zakenvrouw hoor, heeft veel geld verdiend.
Niet? Ze kreeg d'r zoontje toch op d'r 19e of zit ik fout? :squote:
huh dus het was expres?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik er waarde aan hecht. Lijkt mij wel duidelijk dat jullie mening over mij en mn keuzes me niet echt interesseert. De uitspraak van Vaseline verbaasde me alleen, omdat we elkaar totaal niet 'mogen'
Echt een slet dat wijfquote:Op maandag 10 maart 2014 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Farrah Abrahams is een succesvolle zakenvrouw hoor, heeft veel geld verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |