Moet je maar niet zo breed zijn als een weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Net gehoord dat krioro in het ziekenhuis ligt, hij s aangereden. Veel meer weet ik helaas niet
Ah well. Dat is t leven.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Net gehoord dat krioro in het ziekenhuis ligt, hij s aangereden. Veel meer weet ik helaas niet
watquote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Wachten op krantbericht?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom zo mad? Als hier iemand boos mag zijn is het murdera wel..quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeneens een rel te noemenGewoon Che_ die kant noch wal raakt en zuigt om het zuigen.
Gewoon negeren die handel.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeneens een rel te noemenGewoon Che_ die kant noch wal raakt en zuigt om het zuigen.
Ben konkomad zit op papier te kauwen uit woede.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zo mad? Als hier iemand boos mag zijn is het murdera wel..
Zo gevoelloos he jij
Jaja zeker qat of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben konkomad zit op papier te kauwen uit woede.
Jammerquote:
Hoezo weet jij dat van Krio dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet maar als het in de krant komt moet je de metro of de spits in de gaten houden
kolder.blockquote:
Is eigenlijk allemaal liefde. De SC way.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht :$quote:Op maandag 10 maart 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is eigenlijk allemaal liefde. De SC way.
Precies. Dat heb je helemaal goed, Gridlok.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht :$
Welsh.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe je tegenwoordig ook al een Australisch accent ja?
Wow. Wollah ik make jou deaud. Nee grapje, kom een keer meeten wordt gezellig.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
kinky =/= zwakzinnig
Maar misschien vraag ik het aan de verkeerde, Tetou, hoe doe je dat met meloewa?
Reckon mate!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe je tegenwoordig ook al een Australisch accent ja?
Tuurlijk gezellig, jwz.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wow. Wollah ik make jou deaud. Nee grapje, kom een keer meeten wordt gezellig.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meen je nietIs dit vaseline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Beter dan vaseline iig. Niet dat ze lelijk is maar toch.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuurlijk gezellig, jwz.
gwn compliment toch. je kan beter jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |