Moet je maar niet zo breed zijn als een weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Net gehoord dat krioro in het ziekenhuis ligt, hij s aangereden. Veel meer weet ik helaas niet
Ah well. Dat is t leven.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Net gehoord dat krioro in het ziekenhuis ligt, hij s aangereden. Veel meer weet ik helaas niet
watquote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Wachten op krantbericht?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom zo mad? Als hier iemand boos mag zijn is het murdera wel..quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeneens een rel te noemenGewoon Che_ die kant noch wal raakt en zuigt om het zuigen.
Gewoon negeren die handel.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeneens een rel te noemenGewoon Che_ die kant noch wal raakt en zuigt om het zuigen.
Ben konkomad zit op papier te kauwen uit woede.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zo mad? Als hier iemand boos mag zijn is het murdera wel..
Zo gevoelloos he jij
Jaja zeker qat of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben konkomad zit op papier te kauwen uit woede.
Jammerquote:
Hoezo weet jij dat van Krio dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet maar als het in de krant komt moet je de metro of de spits in de gaten houden
kolder.blockquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |