Kan mijn scenes niet openen als de pc met zulke zware shit bezig isquote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En tussen het renderen door is er ook niets wat je daarnaast kunt doen?
Iets buiten die scenes bedoel ik dus. Documentatie of shit.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan mijn scenes niet openen als de pc met zulke zware shit bezig is
doen we niet aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets buiten die scenes bedoel ik dus. Documentatie of shit.
Tatta versie van "eijking".quote:Op maandag 10 maart 2014 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Vond het wel leuk, net even wat extra schwung.
Jongeeee. Stel je het even voor, Ludo en jij met blikken bier, lachend en eijking roepend.quote:
Uit pure verveling zou ik dat gewoon invoeren.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen we niet aan.![]()
Neh, valt weinig te doen. Beetje in de gaten houden of renders op 4 andere pc's ook goed blijven gaan.
Ieder een fles rosé.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Jongeeee. Stel je het even voor, Ludo en jij met blikken bier, lachend en eijking roepend.
Tell me you didn't crack a smile. TELL ME.
gewoon random verhaaltjes erbij zetten?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uit pure verveling zou ik dat gewoon invoeren.
Geen idee, desnoods gewoon een blog voor de community of zo. Uren zitten wachten dag in dag uit. Zou het niet trekken.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon random verhaaltjes erbij zetten?
Bier? Hij had het over rosé.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Jongeeee. Stel je het even voor, Ludo en jij met blikken bier, lachend en eijking roepend.
Tell me you didn't crack a smile. TELL ME.
ik zou fok mod moeten worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, desnoods gewoon een blog voor de community of zo. Uren zitten wachten dag in dag uit. Zou het niet trekken.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Geile stampsletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
Sorry, in mijn gedachten waren jullie minder gay.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bier? Hij had het over rosé.
[ afbeelding ]
Vind het gayer dat jij ons in je gedachte hebt hoor, kweenie.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Sorry, in mijn gedachten waren jullie minder gay.
Je zou er serieus een betaalde baan naast kunnen nemen.quote:
Homofoob.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het gayer dat jij ons in je gedachte hebt hoor, kweenie.
zou geniaal zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zou er serieus een betaalde baan naast kunnen nemen.
quote:
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou geniaal zijn
Wel jammer dat contractueel geregeld is dat alles wat ik maak terwijl ik deze baan heb gelijk eigendom van mijn baas is.
+1 voor 'condone'quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort reacties condone ik.
Mooi.
Wat is wijking?
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gatver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |