hypocriete kk noord-afrikaanquote:
nou dan niet trut, jeetjequote:
Ja nouja ik heb niet direct iets tegen transseksuelen maar soms is het gewoon echt storend.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat bezielt zo'n figuur in hemelsnaam, wrong on so many fucking levels dat het me e-mad maakt.
Ja dat wel, alleen icm bergschoenen :'''''')quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
Die halve draagt wel een leuk jurkje....
True.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen icm bergschoenen :'''''')
Ik heb niks tegen homo's, maar dat nichterige, arrogante, geveinsde valse en overdramatische..quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja ik heb niet direct iets tegen transseksuelen maar soms is het gewoon echt storend.
Deze was het ergst...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.asdgsdgdJames het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zal Chai dit soort activiteiten dromen?
[ afbeelding ]
ICT'ers zonder bergschoenen, bandshirt en paardenstaartquote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Sowieso "bergschoenen". Als je een uren durende hike doet oké, maar verder.
Mijn godquote:
Ze heeft een blog waar je haar mooie outfits nog steeds kan zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn godDie RRH types vind ik irritant, maar dit is minstens zo erg.
DM nog eens een pic van jezelfquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zouden mij moeten zienZal ook een keer iets posten daar.
Tellen Timberlands?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ICT'ers zonder bergschoenen, bandshirt en paardenstaart.
Zie hem moeilijk met pumps tbh.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja nee, valt mee inderdaad
wat een pleonasmes zegquote:
Gvd wtf.quote:
kkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |