Heb minder moeite met durrr dan met dit probleemgeval.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij is durr disciple, dan mag ik je per definitie niet
r u mental m8?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb minder moeite met durrr dan met dit probleemgeval.
Vond het fijn om te lezenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice.
Ja echt, helemaal weer chill met deze zomerdagen. Je hoort en ruikt de lente gewoon in de lucht op die dagen. Echt heerlijk.
Had echt zin om met lammetjes in de wei te dartelen en hupsen enzo.
Dit was mijn voorjaarsemo relaasje.
Durrr loopt niet 48952839 topics te openen in LIF met wat hij moet kopenquote:
Je vind voorjaar naar brand ruiken?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond het fijn om te lezen
Voorjaar ruikt wel lekker ja, dacht eerst dat er iets in brand stond maar was gewoon lente
Ja hij heeft je tips hard nodig denk ikquote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Susteren valt me ook continu lastig met wanneer ik updates plaats op mijn blog.
Ja beetje welquote:
Een man in een jurk en dan struikel je over de bergschoenen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
Srs deze
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Fucking bergschoenen onder een jurk waar ging het mis
Het is wel FusionFreak, daar kijk ik niet meer van op.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
Moet misschien maar eens vriendjes worden met AdoraBelle kunnen ze elkaar fashiontips geven.
Shiit, jij hebt echt veel vrije tijdquote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
Die Susteren kan ook niets zelf bedenken he. Kleedt zich als een 40-jarige maar wel met de hulp van FOK!kers en waarschijnlijk z'n moeder die z'n kleding iedere morgen klaarlegt.
Denk ik waag een poging en tune in op een random moment, eerste dat ik zie is ditquote:
Waar haal je deze bullshit nou weer vandaanquote:
Ja nouja doe het dan goed hequote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een man in een jurk en dan struikel je over de bergschoenen?
Huh, m'n post is weg zie ik nu. Had dat "Mijn haar komt nu tot over mijn borsten." gequote metquote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een man in een jurk en dan struikel je over de bergschoenen?
zal jou eensquote:
kkquote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk ik waag een poging en tune in op een random moment, eerste dat ik zie is dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed dan he.quote:
Ja daar werd ik ook even niet goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, m'n post is weg zie ik nu. Had dat "Mijn haar komt nu tot over mijn borsten." gequote met
drinkproest.gif
Limburgse feesten waarbij ze fikken?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hij heeft je tips hard nodig denk ik
[..]
Ja beetje wel
Srs deze
Waarom zo onaardigquote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hij heeft je tips hard nodig denk ik
[..]
Ja beetje wel
Srs deze
neequote:
Wat bezielt zo'n figuur in hemelsnaam, wrong on so many fucking levels dat het me e-mad maaktquote:
Ja zou ook kunnen, volgens mij wordt er ook gewoon alweer overal gebbqtquote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Limburgse feesten waarbij ze fikken?
Dat topic sws
Was gewoon eerlijkquote:
Dan laat maar.quote:
hypocriete kk noord-afrikaanquote:
nou dan niet trut, jeetjequote:
Ja nouja ik heb niet direct iets tegen transseksuelen maar soms is het gewoon echt storend.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat bezielt zo'n figuur in hemelsnaam, wrong on so many fucking levels dat het me e-mad maakt.
Ja dat wel, alleen icm bergschoenen :'''''')quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
Die halve draagt wel een leuk jurkje....
True.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen icm bergschoenen :'''''')
Ik heb niks tegen homo's, maar dat nichterige, arrogante, geveinsde valse en overdramatische..quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja ik heb niet direct iets tegen transseksuelen maar soms is het gewoon echt storend.
Deze was het ergst...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.asdgsdgdJames het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zal Chai dit soort activiteiten dromen?
[ afbeelding ]
ICT'ers zonder bergschoenen, bandshirt en paardenstaartquote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Sowieso "bergschoenen". Als je een uren durende hike doet oké, maar verder.
Mijn godquote:
Ze heeft een blog waar je haar mooie outfits nog steeds kan zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn godDie RRH types vind ik irritant, maar dit is minstens zo erg.
DM nog eens een pic van jezelfquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zouden mij moeten zienZal ook een keer iets posten daar.
Tellen Timberlands?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ICT'ers zonder bergschoenen, bandshirt en paardenstaart.
Zie hem moeilijk met pumps tbh.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja nee, valt mee inderdaad
wat een pleonasmes zegquote:
Gvd wtf.quote:
kkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |