:squote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bind torture kill
Is mn andere WA groep
Heb ik geen uitnodiging voor mogen ontvangen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgende keer foto's van curling meeting toch
Jawel iedereen in de KLB SC WA groepquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik geen uitnodiging voor mogen ontvangen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel iedereen in de KLB SC WA groep
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:04 schreef Yiha het volgende:
[..]
te veel medeklinkers en te weinig klinkers in dat woord
Wil niet dat mijn hersenen veranderen en ik niet meer hitsig word van levende vrouwen.quote:
gewoon de levende vrouwen zich laten aanpassen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil niet dat mijn hersenen veranderen en ik niet meer hitsig word van levende vrouwen.
Ohhhh, is dat wat met vas is gebeurdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon de levende vrouwen zich laten aanpassen.Niet alles hoeft van mijn kant te komen altijd gvd
quote:
Ben benieuwd of ze zich hier nog ooit gaan vertonenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo
Mja, vind het ook beetje raar allemaalZou er ver weg van blijven. Gekke ho's
Vast overheen gelezen dan, mijn excuses.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel iedereen in de KLB SC WA groep
wie?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze zich hier nog ooit gaan vertonen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bind torture kill
Is mn andere WA groep
blanke tyfus kneuzen of blacks to kill dacht ik.quote:
Dude. Laat gaan. Care.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knap dat je kan opmaken hoe veel ik er om care.quote:
Nee ze zijn bang voor jouquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
blanke tyfus kneuzen of blacks to kill dacht ik.
Shit man deze man NSA gewoonquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi btw als je op fotoboek klikt, en je de laatste reacties bekijkt... 1x raden wie rond 15:30 een foto poste
vast 1 of andere aandachtssnol met een minderwaardigheidscomplex die online naar erkenning zoekt (lees bijna alle users (en dan vooral vrouwen) in LIF en US)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi btw als je op fotoboek klikt, en je de laatste reacties bekijkt... 1x raden wie rond 15:30 een foto poste
Je hebt t erover...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knap dat je kan opmaken hoe veel ik er om care.
watquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
meervoud?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Russian stylo toch?quote:
ladies and royal penisis¿quote:
ja jeetje met een T. sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
meervoud?
[..]
Russian stylo toch?
Heb al een zakje lightningbolts klaarliggen. En upgraded axe natuurlijk.
Die channie had een foto gepost en gelijk allemaal knullen in dat foboquote:
En al die ventjes gelijk massaal postenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
vast 1 of andere aandachtssnol met een minderwaardigheidscomplex die online naar erkenning zoekt (lees bijna alle users (en dan vooral vrouwen) in LIF en US)
Heb mijn foam-axe al geslepen met extra veel duc-tape.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef Murdera het volgende:
Russian stylo toch?
Heb al een zakje lightningbolts klaarliggen. En upgraded axe natuurlijk.
Alsof jij niet zou komen :SSquote:
kom we gaan raidenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die channie had een foto gepost en gelijk allemaal knullen in dat fobo![]()
wow ja goede observatiequote:
ik ga al jaren als sloth hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb mijn foam-axe al geslepen met extra veel duc-tape.
[..]
Alsof jij niet zou komen :SS
" heuheuheuhe, ik maak kans, heuheuheu"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die channie had een foto gepost en gelijk allemaal knullen in dat fobo![]()
[..]
En al die ventjes gelijk massaal posten
Nee moet zo wegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom we gaan raiden
[..]
wow ja goede observatie
quote:
Die reactie van Krio bij houseoftheholyquote:
Wie is dat dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die reactie van Krio bij houseoftheholy
Een of andere turkquote:
nittanquote:
Ja, juist.quote:
turkenquote:
Nooit problemen meequote:
Geen probleem geef zo nog wel even datum enzo doorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vast overheen gelezen dan, mijn excuses.
ik ook niet hoor. Loop altijd grote boog om ze heen.quote:
Mis je haar? Ruik je haar geur nog. Voel je je zielsgelukkig als je naast haar wakker wordt midden in de nacht? Kruip je dan steviger tegen haar aan? Terwijl je denkt: damn ben zo gelukkig nu. Alles is goed nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom we gaan raiden
[..]
wow ja goede observatie
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mis je haar? Ruik je haar geur nog. Voel je je zielsgelukkig als je naast haar wakker wordt midden in de nacht? Kruip je dan steviger tegen haar aan? Terwijl je denkt: damn ben zo gelukkig nu. Alles is goed nu.
Zie je haar nog graag? Word je zenuwachtig als je denkt aan haar?
Mijn golem pak is al afquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb mijn foam-axe al geslepen met extra veel duc-tape.
Trek mij elke nacht nog af op de image van haar bilquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mis je haar? Ruik je haar geur nog. Voel je je zielsgelukkig als je naast haar wakker wordt midden in de nacht? Kruip je dan steviger tegen haar aan? Terwijl je denkt: damn ben zo gelukkig nu. Alles is goed nu.
Zie je haar nog graag? Word je zenuwachtig als je denkt aan haar?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn golem pak is al af
[ afbeelding ]
Ok man.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trek mij elke nacht nog af op de image van haar bil
Mooi bos ijzer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dit wel srs geil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
kies dan tenminste een echte geile cosplay.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dit wel srs geil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een rare jijquote:
Er zijn wel echt sick geile cosplay jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kies dan tenminste een echte geile cosplay.
[..]
Een rare jij
quote:
picsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kies dan tenminste een echte geile cosplay.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou haar armor piercen
[..]
pics
jezus kkquote:
True, kan beter... maar toch.quote:
dat D3 cosplay.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dit wel srs geil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
tinkertownquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter rotten alle midgets op naar ironforge.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed vas ook wel eens van dat soort pakkies aan?
quote:
komt van gay-menquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schizo shizzlequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op wat voor smerige pagina ben ik beland.
White folksquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op wat voor smerige pagina ben ik beland.
9-6 leventjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
Nog 10 m en dan hep ik weekent.
2nutz grammatica.
loonslaaf libiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Eigk 17.15. Maar moet nog 24u inhalen.
wordt mijn sugardaddyquote:
Ja wat dacht je, geile Russische kloon.quote:
Mensen die gesprekken van anderen in fobo's lezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die reactie van Krio bij houseoftheholy
wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed vas ook wel eens van dat soort pakkies aan?
Oepsquote:Beste student,
In 2013 heb je je diploma behaald, het blijkt dat deze nog niet is opgehaald.
Kan je aangeven of je dit als nog komt doen?
Ophalen kan bij de balie van het OSC, vergeet je legitimatie niet.
test eerst bukkenquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen probleem geef zo nog wel even datum enzo door
Gatverdamme!!!!!!!!!?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef Yiha het volgende:
gratis spullen langs de weg vinden (die nog werken overigens)
eerst broodbakmachine nu een friteuse
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:10 schreef Yiha het volgende:
[..]
wat? ik poets alles voor ik het gebruik hoor
Die van mij is negerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Gridlok het volgende:
M'n South Park Stick of Truth character.
[ afbeelding ]
Ik ga zo deeg maken. Komt hij met zn omelet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
7 egg omelet in the making. Ik update jullie zo
Wtf man, ik eet 7 eieren in een maand ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
7 egg omelet in the making. Ik update jullie zo
ui sjalot knoflook champignon spek en blauwe kaasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo deeg maken. Komt hij met zn omelet.
Deeg met aardappelpuree. Kk lekker.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ui sjalot knoflook champignon spek en blauwe kaas
hmmmmm so good
Pop deze bij je sma:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ui sjalot knoflook champignon spek en blauwe kaas
hmmmmm so good
capri sonnequote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deeg met aardappelpuree. Kk lekker.
En 1 met Turkse kaas.
Beat that hoer.
Als in samosa?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
u basic, bitchquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf man, ik eet 7 eieren in een maand ofzo.
dagelijks tokquote:
Sterk dieet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En 1 met Turkse kaas.
Beat that hoer.
Ik ken dat niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als in samosa?
[ afbeelding ]
Want die zijn zo fucking lekker. Wel met kip ook erin
.
Niet je gekookt ei pellen door 'm in de lucht te gooien en 'm open te poppen met je ring als je 'm weer opvangtquote:
U basic, bitch.quote:
Wat zit je dan stoer te doen tegen me gurl Cb, hij gaat z'n omelet tenminste zelf opeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stil gap. Het is niet voor mij. Ik maak t voor morgen.
Ik ook. Maar een stukje. Stil.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat zit je dan stoer te doen tegen me gurl Cb, hij gaat z'n omelet tenminste zelf opeten.
Komt voor de Turkse bakker.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Laat mij maar het geluid maken.
=$quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat mijn hoektanden vannacht zijn bijgevijld
Damn wat zijn die dingen scherp ineens
Je bent gebeten in je slaap door een vampier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat mijn hoektanden vannacht zijn bijgevijld
Damn wat zijn die dingen scherp ineens
je kan er zo aan meedoenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een mongolen in mij vrouw/jouw vrouw.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Boontjes/taugé/geraspte kokos
Kip en kogelbiefstukreepjes
#yallaintgotshitonme
ziet er spang uit maar waarom in godsnaam rund en kipquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
#yallaintgotshitonme
Ik mag taugé niet zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
#yallaintgotshitonme
Alsof mij dat wat interesseert turkinquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vas, ben vandaag niet in de bui voor negergrapjes.
Ga je eens wassen. Praten we daarna verder?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat interesseert turkin
Heb ik al gedaan dus laten we lekker babbelen meid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je eens wassen. Praten we daarna verder?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ziet er spang uit maar waarom in godsnaam rund en kip
En opgeknoopte homo's?quote:
#jammerquote:
Omdat het decadent isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
En opgeknoopte homo's?
Ow. Ok. Maak jij thee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan dus laten we lekker babbelen meid.
ik had stamppot hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
#yallaintgotshitonme
kk gek moet dat ding toch ook nog op eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:35 schreef krioro het volgende:
Hoewel ik vrees dat die omelet nu één zwart brok is, 20 minuten en nog geen update.
kkskeer bestek mi gadoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gek moet dat ding toch ook nog op eten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kokki Dwaja rendang swa.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat raar.Waarmee is het vlees gekruid?
HAHAquote:
Duane Johnnsonquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / hard to get? Te bang?
Waarom elke keer dit soort vragen? eidele hoop? of gewoon dom?
Was dat geen quote uit de OP van dat topic oid dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kreeg tevens een ingezonden brief die me wees op deze lijstwaardige uitspraak.
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
ik zie ook BBC2 alleen hardlopende negers.. Op zich wel apart om te zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef Murdera het volgende:
Krio ik snap je smaak steeds beter.
WK atletiek aan het kijken
Gadverdamme wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gek moet dat ding toch ook nog op eten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die schouders en armen van die mannen op de 60 meter. Kk jellyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zie ook BBC2 alleen hardlopende negers.. Op zich wel apart om te zien
Hahaha zegt deze midgetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik haar in dr kont neuk (maagd in het poesje) komt het uit dr strot er weer uit
Wat heeft zich tussen jullie afgespeeld dat Dima zo over jou spreekt?quote:
Hij is gewoon een beetje boos dat steeds meer mensen z'n trollgimmick niet meer leuk vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft zich tussen jullie afgespeeld dat Dima zo over jou spreekt?
Geen idee, maar vind z'n haat wel cute eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft zich tussen jullie afgespeeld dat Dima zo over jou spreekt?
Sowieso neemt niemand die jongen serieusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje boos dat steeds meer mensen z'n trollgimmick niet meer leuk vinden.
Maar stel dat alles, z'n hele doen, z'n incompetentie, al die rare hersenkronkels, gewoon echt zijn.. Dan is het toch gewoon één of andere psychopaat/autist/whatever net zoals Braddie er ook één is?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
Maar heb vernomen dat hij die act op meets gewoon ook opvoert, dus twijfel of het een act is.
Groter zelfs.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar stel dat alles, z'n hele doen, z'n incompetentie, al die rare hersenkronkels, gewoon echt zijn.. Dan is het toch gewoon één of andere psychopaat/autist/whatever net zoals Braddie er ook één is?
Kan je nog best wel gelijk in hebbenquote:
Die zie ik er nog wel voor aan een keer met machinegeweer alle aanwezige van een of ander winkelcentrum af te schieten, dat heb ik bij Braddie niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je nog best wel gelijk in hebben. Braddie is volgens mij alleen socially awkward en een beetje vadsig.
Bij Dima zitten er echt steken los in z'n bovenkamer.
Dat 'ie uit pure wanhoop door onkunde bij chicks z'n opgekropte frustraties uit op een onschuldige FOK!meetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zie ik er nog wel voor aan een keer met machinegeweer alle aanwezigen van een of ander winkelcentrum af te schieten, dat heb ik bij Braddie niet.
Stairway to heaven lijkt me puike locatie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat 'ie uit pure wanhoop door onkunde bij chicks z'n opgekropte frustraties uit op een onschuldige FOK!meet.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar stel dat alles, z'n hele doen, z'n incompetentie, al die rare hersenkronkels, gewoon echt zijn.. Dan is het toch gewoon één of andere psychopaat/autist/whatever net zoals Braddie er ook één is?
Ja? Ik heb gehoord van mensen die op de meet waren dat hij zo socially awkward en stil overkwam dat het bijna niet nep kon zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
Maar heb vernomen dat hij die act op meets gewoon ook opvoert, dus twijfel of het een act is.
Waarom is hij er dan heengegaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Ik heb gehoord van mensen die op de meet waren dat hij zo socially awkward en stil overkwam dat het bijna niet nep kon zijn
Dat hoorde ik ook, maar dat rijmt wel aardig met zoals hij hier post toch? Ik bedoel de struggles waar hij op internet gemakkelijk over kan praten, maar in het echt zo socially awkward wat zijn struggles veroorzaakt zodat hij hier er weer over kan praten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Ik heb gehoord van mensen die op de meet waren dat hij zo socially awkward en stil overkwam dat het bijna niet nep kon zijn
Nee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje boos dat steeds meer mensen z'n trollgimmick niet meer leuk vinden.
Nog ffquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
De ironiequote:
Mad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De ironie. Als jij je facts straight had wist je dat ik geen koelie ben
.
Sociaal incapabele flikker.
7 egg omelette, just for mequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
koelie die 24/7 op fok zit rofl
enige normale hier is ambirol
gel dudaklarini upim kizzzzquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je bek. Jij deed altijd bij mij wat zij nu bij jou doen. Ik lach alleen niet mee.
Iraanse homo die desperate attempts doet met chicks via allerlei platformen maar elke keer faalt, advies nodig heeft van anderen, FOK!meets bezoekt en daar de autist der autisten uithangt, maagd is, foto's post op FOK! om ze vervolgens uit onzekerheid weer weg te halen enz. etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zitten op Fok en zijn allemaal incapabel
De ene gek wijst naar de andere gek.
zei deze gek.
kk jij bent ambipur? Vandaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je bek. Jij deed altijd bij mij wat zij nu bij jou doen. Ik lach alleen niet mee.
hersentumur bij jou vastgesteldquote:
Iranesequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iraanse homo die desperate attempts doet met chicks via allerlei platformen maar elke keer faalt, advies nodig heeft van anderen, FOK!meets bezoekt en daar de autist der autisten uithangt, maagd is, foto's post op FOK! om ze vervolgens uit onzekerheid weer weg te halen enz. etc.
C'mon son, fuck outta here with that bullshit.
Hij is Turks booquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iraanse homo die desperate attempts doet met chicks via allerlei platformen maar elke keer faalt, advies nodig heeft van anderen, FOK!meets bezoekt en daar de autist der autisten uithangt, maagd is, foto's post op FOK! om ze vervolgens uit onzekerheid weer weg te halen enz. etc.
C'mon son, fuck outta here with that bullshit.
Omgquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk jij bent ambipur? Vandaarlabielie
[..]
hersentumur bij jou vastgesteld
Is hij een product van de "hoe worden Turken geboren / man komt op de muur en vliegen doen de rest"-grap?quote:
jij was toch sowieso kloon van iemand?quote:
nog geneukt?quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is hij een product van de "hoe worden Turken geboren / man komt op de muur en vliegen doen de rest"-grap?
Ik ga film kijken negert.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij was toch sowieso kloon van iemand?ik volg maar een kwart van dit gesprek.
[..]
nog geneukt?
Dat is als een zwerver vragen of hij nog een nieuwe auto heeft gekocht.quote:
moet jij weten, dikkequote:
heb jij penisnijd?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is als een zwerver vragen of hij nog een nieuwe auto heeft gekocht.
Of vragen aan een Nigeriaan of hij nog een zonnebank heeft gepakt.
Of vragen aan een hoer of ze penisnijd heeft.
Ja, maar of het dan allemaal een act is...lijkt me nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar dat rijmt wel aardig met zoals hij hier post toch? Ik bedoel de struggles waar hij op internet gemakkelijk over kan praten, maar in het echt zo socially awkward wat zijn struggles veroorzaakt zodat hij hier er weer over kan praten.
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nog ff
omdat mensen al een bepaald beeld van me hebben + is pure projectie van andere mensen op mij om ook de aandacht van hun zelf weg te halen
je bent er niet eens bij geweest dus wat lul jequote:
Mooi ook hoe je alleen inging op mijn opmerking over je nationaliteit, en de rest negeerdequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent er niet eens bij geweest dus wat lul je
ik kan zo 85% namen noemen die net zoals mij waren
Lol ok.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Autistische hond, je was de meest autistische van de autistenmeet. God dayumn.
Dat is juist de grap hoerenjong, expres zo'n kutlijst bij blijven houden. En ik sta er wel in, en in de vorige ook een paar keer. Je bent zo incapabel dat je deze autistenpost niet eens compleet kan uitvoerenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
het ging mij meer om dat jij zo'n verdraaid lijstje met typfoute bijhoud en dan zelf ook zo'n blunder maakt
waarom zet je die er dan niet bij he
verdraaid hypauti
*bijhoudtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
het ging mij meer om dat jij zo'n verdraaid lijstje met typfoute bijhoud en dan zelf ook zo'n blunder maakt
waarom zet je die er dan niet bij he
verdraaid hypauti
fusion van hypocriet/autist
ben jij
Ik heb academische ziekenhuizen gezien met minder kankerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
project teer je eigen fouten maar op mij lolol
jij leest echt teveel pua boekenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb academische ziekenhuizen gezien met minder kanker.
De enige Pick Up Artists die ik heb gezien zaten in Pimp My Ridequote:
.
zal je billen soapenquote:
Ja jij veroorzaakt dit allemaal Mr. Sandersquote:
Vind ik niet vervelend.quote:
Ik vind meer dat het jouw schuld is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Robophatt het volgende:
Ja jij veroorzaakt dit allemaal Mr. Sanders
Verklaar je naderquote:
Doet me pijn in mijn hart ditquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet nodig, al het bewijs ligt er al.
Wat.quote:
Was toch gewoon goede vraag, Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen en ineens maakt hij NTM helemaal af.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja jij veroorzaakt dit allemaal Mr. Sanders
Ik denk dat de frustratie tot een hoogtepunt is gekomen, heb het wel met de arme Diva te doen. Je ziet het altijd he, gebeurde ook bij talenten zoals Justin Bieber, Amanda Bynes en Braddie. Op den duur slaan ze door.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was toch gewoon goede vraag, Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen en ineens maakt hij NTM helemaal af.
nee hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen
Terecht ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was toch gewoon goede vraag, Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen en ineens maakt hij NTM helemaal af.
Geen misselijk lijstje wat je zo even opdreunt hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk dat de frustratie tot een hoogtepunt is gekomen, heb het wel met de arme Diva te doen. Je ziet het altijd he, gebeurde ook bij talenten zoals Justin Bieber, Amanda Bynes en Braddie. Op den duur slaan ze door.
Misschien is dat maar beter ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee hoor
kan je zo namen opnoemen die mijn haat overzich krijgen ook
je weet niks vriendje
Ik ken haar niet zo goed, maar als jij het zegt geloof ik dat direct.quote:
Ik ook wel hoor. Ondanks dat ze mocro is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik mag ntm wel, maar ben meestal de meest onwetende persoon van deze SC dusssss...
Deze haat hier allemaal
Denk al kon al niet bedenken waar die haat vandaan kwamquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ondanks dat ze mocro is.
Hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar kan sowieso niet zo goed bedenken waar bij Dima alles vandaan komt.
Dima heeft soms last van te veel prikkels. Snap ook de haat jegens Dima niet zo. Ja, het is een kneusje, maar dat is Nootjes ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk al kon al niet bedenken waar die haat vandaan kwamMaar kan sowieso niet zo goed bedenken waar bij Dima alles vandaan komt.
Wowquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha.
Als de meest vredelievende persoon van deze SC dit al zegt.
Nee heb ook geen haat tegen hem ofzo, vind het meer een beetje aandoenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dima heeft soms last van te veel prikkels. Snap ook de haat jegens Dima niet zo. Ja, het is een kneusje, maar dat is Nootjes ook.
Nootorious is tenminste nog grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dima heeft soms last van te veel prikkels. Snap ook de haat jegens Dima niet zo. Ja, het is een kneusje, maar dat is Nootjes ook.
De bal is rond en Bojan faalt.quote:
Idd vind het ook bijzonder dat ik gewoon niet kan kiezen of ik het nu allemaal moet geloven of nietquote:
Nou ja..quote:
Wat jij wilt, Grote Smurf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
En niet dat ik racistisch ben, maar de kemphanen zijn niet bepaald roomblank huhuhu
Nee man, bij 2NutZ heb ik één van de grotere aandelen hardop'squote:
Jij bent wel racistisch. ;sssquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
En niet dat ik racistisch ben, maar de kemphanen zijn niet bepaald roomblank huhuhu
In ieder geval niet omdat je groot bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |