Ow. Ok. Maak jij thee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan dus laten we lekker babbelen meid.
ik had stamppot hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Boontjes/taugé/geraspte kokos
Kip en kogelbiefstukreepjes
#yallaintgotshitonme
kk gek moet dat ding toch ook nog op eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:35 schreef krioro het volgende:
Hoewel ik vrees dat die omelet nu één zwart brok is, 20 minuten en nog geen update.
kkskeer bestek mi gadoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gek moet dat ding toch ook nog op eten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kokki Dwaja rendang swa.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat raar.Waarmee is het vlees gekruid?
HAHAquote:
Duane Johnnsonquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / hard to get? Te bang?
Waarom elke keer dit soort vragen? eidele hoop? of gewoon dom?
Was dat geen quote uit de OP van dat topic oid dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kreeg tevens een ingezonden brief die me wees op deze lijstwaardige uitspraak.
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
ik zie ook BBC2 alleen hardlopende negers.. Op zich wel apart om te zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef Murdera het volgende:
Krio ik snap je smaak steeds beter.
WK atletiek aan het kijken
Gadverdamme wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gek moet dat ding toch ook nog op eten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die schouders en armen van die mannen op de 60 meter. Kk jellyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zie ook BBC2 alleen hardlopende negers.. Op zich wel apart om te zien
Hahaha zegt deze midgetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik haar in dr kont neuk (maagd in het poesje) komt het uit dr strot er weer uit
Wat heeft zich tussen jullie afgespeeld dat Dima zo over jou spreekt?quote:
Hij is gewoon een beetje boos dat steeds meer mensen z'n trollgimmick niet meer leuk vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft zich tussen jullie afgespeeld dat Dima zo over jou spreekt?
Geen idee, maar vind z'n haat wel cute eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft zich tussen jullie afgespeeld dat Dima zo over jou spreekt?
Sowieso neemt niemand die jongen serieusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje boos dat steeds meer mensen z'n trollgimmick niet meer leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |