Wat zit je dan stoer te doen tegen me gurl Cb, hij gaat z'n omelet tenminste zelf opeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stil gap. Het is niet voor mij. Ik maak t voor morgen.
Ik ook. Maar een stukje. Stil.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat zit je dan stoer te doen tegen me gurl Cb, hij gaat z'n omelet tenminste zelf opeten.
Komt voor de Turkse bakker.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Laat mij maar het geluid maken.
=$quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat mijn hoektanden vannacht zijn bijgevijld
Damn wat zijn die dingen scherp ineens
Je bent gebeten in je slaap door een vampier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat mijn hoektanden vannacht zijn bijgevijld
Damn wat zijn die dingen scherp ineens
je kan er zo aan meedoenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een mongolen in mij vrouw/jouw vrouw.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Boontjes/taugé/geraspte kokos
Kip en kogelbiefstukreepjes
#yallaintgotshitonme
ziet er spang uit maar waarom in godsnaam rund en kipquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
#yallaintgotshitonme
Ik mag taugé niet zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
#yallaintgotshitonme
Alsof mij dat wat interesseert turkinquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vas, ben vandaag niet in de bui voor negergrapjes.
Ga je eens wassen. Praten we daarna verder?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat interesseert turkin
Heb ik al gedaan dus laten we lekker babbelen meid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je eens wassen. Praten we daarna verder?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ziet er spang uit maar waarom in godsnaam rund en kip
En opgeknoopte homo's?quote:
#jammerquote:
Omdat het decadent isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
En opgeknoopte homo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |